Wordt een dure huilbui morgen D.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:40 schreef Bananenman het volgende:
Het spijt me, ik ben gewoon zo gespannen, boehoehoe
Eenschquote:Op zondag 5 februari 2006 00:42 schreef Silenus het volgende:
Laten we het hopen!
Ik ga lekker tukken, morgen om 7.30u opstaan...
Fijne wedstrijd allemaal en dat de Joden mogen winnen!
De joden zitten in Israelquote:Op zondag 5 februari 2006 00:42 schreef Silenus het volgende:
Laten we het hopen!
Ik ga lekker tukken, morgen om 7.30u opstaan...
Fijne wedstrijd allemaal en dat de Joden mogen winnen!
Nee hoor. Doe mij maar een elftal wisselquote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef venomsnake het volgende:
morgenmiddag weer allemaal kwaaie teleurgestelde ajax supporters die het aftreden van blind eisen op het forum![]()
Laten we 't hopen.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef venomsnake het volgende:
morgenmiddag weer allemaal kwaaie teleurgestelde ajax supporters die het aftreden van blind eisen op het forum![]()
Denk t niet eerlijk gezegd, in tegenstelling tot de voorgaande 123314 wedstrijden, heb ik hier WEL een goed gevoel over.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef venomsnake het volgende:
Een gevoel zegt niks als 't om Feyenoord - Ajax gaat.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Denk t niet eerlijk gezegd, in tegenstelling tot de voorgaande 123314 wedstrijden, heb ik hier WEL een goed gevoel over.
vast het zelfvertrouwen na die geweldige overwinning afgelopen donderdag?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Denk t niet eerlijk gezegd, in tegenstelling tot de voorgaande 123314 wedstrijden, heb ik hier WEL een goed gevoel over.
Neu, geen zelfvertrouwen.quote:Op zondag 5 februari 2006 07:30 schreef Fok_you het volgende:
[..]
vast het zelfvertrouwen na die geweldige overwinning afgelopen donderdag?
ja dan moet ik je gelijk geven, dat was dan ook wel een GE-WEL-DI-GE wedstrijd zeg~!
echt ik hoop dat ze niet zo goed spelen als toen want dan maakt feyenoord natuurlijk geen kans, dan wordt het 90 minuten eenrichtingverkeer, wie weet maken jullie dan zelfs de tien wel vol, want zeg nou zelf, heerenveen inclusief vernieuwde voorhoede is natuurlijk wel tientallen keren beter dan het feyenoord van dit moment![]()
Toffe supporters zijn jullie.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:25 schreef Kaap het volgende:
-knip-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....dass wir fliegen.
Internet hoolie!!!!quote:Op zondag 5 februari 2006 10:25 schreef Kaap het volgende:
-knip-
Gooi wat kakkerlakken op het vuurquote:Op zondag 5 februari 2006 11:16 schreef yvette1982 het volgende:
ik gok op 1-1.
Het is trouwens koud en guur...
In De Kuip.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:31 schreef ClioSporT het volgende:
en waar kunnen we het live kijken
VERSAHELL of andere dubieuze kanalenquote:Op zondag 5 februari 2006 11:31 schreef ClioSporT het volgende:
De Kuip te Rotterdam :')quote:Op zondag 5 februari 2006 11:31 schreef ClioSporT het volgende:
Tele2 bedoel jequote:Op zondag 5 februari 2006 11:34 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
VERSAHELL of andere dubieuze kanalen![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 10:39 schreef F1Bas het volgende:
Politie neemt Joodse vlaggen in beslag
Voorafgaand aan de Klassieker tussen Ajax en Feyenoord in de Kuip heeft de politie de Joodse vlaggen van de Ajax-suppoters in beslag genomen. Het is niet bekend of dit jaar ook de Palestijnse vlaggen in de Kuip verwijderd zullen worden.
Radio1quote:Op zondag 5 februari 2006 12:32 schreef Bravebart het volgende:
Weet iemand toevallig waar het live te volgen is ? Zo\'n rare Chinese livestream ofso
Bij mij deed er nooit een live streamingquote:Op zondag 5 februari 2006 12:32 schreef Bravebart het volgende:
Weet iemand toevallig waar het live te volgen is ? Zo\'n rare Chinese livestream ofso
Ja, dat weet ik, maar ik bedoel beeldquote:
Geen idee. PPstream?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik bedoel beeld![]()
-edit- ik ga wel eens ff zoeken...
Ja, zit ik op te kijkenquote:
-->http://forum.fok.nl/topic/805303quote:Op zondag 5 februari 2006 12:36 schreef FortunaHome het volgende:
Kan iemand al wat zien?
ik krijg alleen maar buffering
Ik krijg ook alleen maar gebufferquote:Op zondag 5 februari 2006 12:36 schreef FortunaHome het volgende:
Kan iemand al wat zien?
ik krijg alleen maar buffering
Neuh. Voor Feijenoord zelf. Voor anti-Ajakkes mensen. Voor de standquote:
Er is een ander topic speciaal voor de livestreams. Daar vind je meer. Hier graag bij het liveverslag houden.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:39 schreef Rev- het volgende:
wat is het sopcast kanaal btw?
Welke link?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:39 schreef Jajong het volgende:
de stream is nog niet begonnen met fey ajax
Lief blijven Clauw, lief blijvenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Neuh. Voor Feijenoord zelf. Voor anti-Ajakkes mensen. Voor de stand
Idd, het gaat over en weer.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Aardig gelijk op zo te horen, de aftastfase.
Opvallend veel balverlies door beide ploegen.quote:
3quote:Op zondag 5 februari 2006 12:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Al 4 corners voor AJAX
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |