En we hadden ook nog het op een na jongste elftal vd HCE. >:Oquote:04-02-2006: Feyenoord neemt ervaring mee naar klassieker
[Bron: FR-Fans.nl en Algemeen Dagblad]
Feyenoord neemt morgen in de klassieker meer ervaring mee dan de tegenstander. Als we uit gaan van de volgende opstellingen:
Feyenoord: Lodewijks, Bosschaart, Bahia, Vlaar, Green, De Guzman, Paauwe, Hofs, Castelen, Kuijt, Kalou.
ajax: stekelenburg, grygera, maduro, vermaelen, emanuelson, galasek, sneijder, lindenbergh, rosenberg, huntelaar, rosales.
Doelverdediging:
Feyenoord: 366 wedstrijden
ajax: 44 wedstrijden
Defensie:
Feyenoord: 375 wedstrijden, 9 goals
ajax: 128 wedstrijden, 13 goals
Middenveld:
Feyenoord: 404 wedstrijden, 55 goals
ajax: 630 wedstrijden, 71 goals
Aanval:
Feyenoord: 371 wedstrijden, 164 goals
ajax: 115 wedstrijden, 46 goals
Feyenoord zet dus ruim 1500 wedstrijden op het veld neer met 228 goals, ajax 917 wedstrijden met 130 goals.
Gaan we scheldenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:37 schreef Cart_man het volgende:
Voor de statistieken, kneus.
Sturen jullie vanavond nog een auto langs? De jongens hebben vast wel zin in een verzetje.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:37 schreef Cart_man het volgende:
Sturen jullie vanavond nog een busje langs? De debieltjes hebben vast wel zin in een verzetje.
quote:Pascal Bosgaart:
huntelaar ken ik persoonlijk niet, wel als tegenstander. Ik wist al lang dat hij niet naar Feyenoord zou komen. Een vriend van mij, Bob, was een keer bij Heerenveen en wilde graag met hem als toekomstig Feyenoorder op de foto. Huntelaar weigerde en gaf als reden dat hij niet met Rotterdammers op de foto wilde. Dat zei mij al genoeg.\\\'
Klaas-Janquote:
Wat zijn de f'noorders toch altijd welbespraakt :').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:16 schreef jorienvdherik het volgende:
klote jong stuntelaar
kan niet scoren bij ajax
alleen een intikker
morgen weer geen goal
Oh god, gaan we dat weer krijgen. Wat een stumper ben je ook, hèquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat zijn de f\'noorders toch altijd welbespraakt :\').
Feijenoord - ajax hoort niet gezellig te zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:22 schreef rubbereend het volgende:
wat hebben we het weer gezellig met elkaar en over elkaar..........
he kom op het is feyenoort - Ajax, wat had je anders verwachtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:22 schreef rubbereend het volgende:
Hehe, de spanning neemt dan ook wel toe, dat is wel te merken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:22 schreef rubbereend het volgende:
Ja erg he???quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Oh god, gaan we dat weer krijgen. Wat een stumper ben je ook, hè
Idd, rare mensen die ajacieden...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:39 schreef Max-Westerman het volgende:
http://www.feyenoordfoto.nl/x/index.php?page=foto2&id=27
Die reactie\'s :\')
quote:Een aantal kakkerlakkensites hebben inmiddels hun ongenoegen geuit over het feit dat achter een van de ramen van het politiburo naast de kuip een Ajax-vaantje hangt (zie foto). Is er dan toch iemand met verstand in rottedam?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:29 schreef ASroma het volgende:
morgen dus de laatste klassieker met uit-publiek..................................?
ja, fantastischquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
misschien over 5 jaartjes weer.![]()
Ga je dan ook dit shirt aantrekken of nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:38 schreef FrankyMcG het volgende:
KUT TYFUS JODEN!
Ik heb d\'r zin an....
Nee hoor, dat laat ik over aan de "dappere strijders" uit amsterdam! :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Ga je dan ook dit shirt aantrekken of niet
[afbeelding]
zonde iddquote:
Tsss sukkelquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Echt zo ongelooflijk zielig en kinderachtig hoe hier tegen mekaar word gepraat
Ik hoop dat Feyenoord wint en een ander hoopt dat Ajax wint! So what!?
Laat het gewoon een mooie voetbalmiddag worden en moge de beste winnen.
PSV heeft er wel veel aanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:11 schreef Suijk het volgende:
1-1. Echt zo'n uitslag waar niemand wat aan heeft.
De Klassieker is nooit gewoon, dus je kraamt maar wat onzin uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
:')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
De Klassieker is nooit gewoon, dus je kraamt maar wat onzin uit.
Ga het eens in het centrale korfbal topic proberen.
Dikke kans van niet nee...maar je weet nooitquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach, er gaat morgen echt niks noemenswaardigs gebeuren.
Bedankt. En ik ben 16.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
:\')
Klasse reactie. Ow je bent pas 17....komt nog wel...
Je snapt er geen reet van. Sodemieter op uit dit topic.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Respecteer ook een mening van een ander.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:02 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je snapt er geen reet van. Sodemieter op uit dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |