en als die vrolijk meedoen omdat ze vinden dat "die stomme moslims" dood moeten omdat ze mij en anderen beledigd hebben?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
[..]
dat ligt aan jou als je een ambassade wilt aanvallen mag je dat doen maar alleen krijg je de politie aan je kop
En wat gebeurt er volgens jou dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijf opletten, mijn landgenoot. Sneller dan je denkt.. Enkele weken.
ga ik er op vooruit, mijn landgenoot?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijf opletten, mijn landgenoot. Sneller dan je denkt.. Enkele weken.
dan krijg je de politie ook aan je kopquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en als die vrolijk meedoen omdat ze vinden dat \"die stomme moslims\" dood moeten omdat ze mij en anderen beledigd hebben?
Opgeschoten moslims.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
dat zijn opgeschoten moslims .
je moet moslim zijn omdat te kunnen bevatten, Meki weet wel bijv dat Dajjal niet ver weg meer isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En wat gebeurt er volgens jou dan?![]()
Zou je dan beter slapen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:37 schreef Meki het volgende:
het is niet eenzijdig . ik vind dat er niemand mag beledigd worden maar gelukkig werkt de EU eraan om een religie-spotverbod in te schakelen
owja wacht, in moslimlanden is er geen scheiding tussen kerk en staat... ok you got me there...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:40 schreef Meki het volgende:
[..]
dan krijg je de politie ook aan je kop
Ergens mee spotten is wat anders dan iets beledigen.. Een spotprent is immers geen belediging, maar een vorm van humor en meestal zit er een achterliggende gedachte achter. Als je een spotprent dermate serieus vindt vind ik dat er toch iets mis is met je. Je weet immers dat het om spot gaat.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
het is niet eenzijdig . ik vind dat er niemand mag beledigd worden maar gelukkig werkt de EU eraan om een religie-spotverbod in te schakelen
hier heb je een deken de liefde, stik er niet in.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zijn opgeschoten moslims . mischien waren er ook een paar radicalen erbij wie weet ?.
Als je dat wilt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat is mijn mening. Problemen mee? Moet mijn huis nu in de fik?
V.
Ik ben het vaak eens met je opvatting dat mensen meer respect voor elkaars geloof moeten hebben. Alleen nu niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:15 schreef Meki het volgende:
Nederland moet een voorbeeld nemen van Engeland en USA en Israel en Zuid Afrika die weten wat beledigingen zijn . maar nee wat doet Nederland ? juist ja en dat nog wanneer ze naar Afganistan gaan
geef eens die link danquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:40 schreef Roi het volgende:
Je hebt trouwens nog steeds niet de bron laten zien waar arabieren afkeurden dat moslims deze ezel als een Rabbijn omtoverden Meki, dat had je een paar topics geleden nog belooft!
[afbeelding]
que?quote:
wacht wel ff met je brandbommen totdat ik afgestudeerd ben...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je moet moslim zijn omdat te kunnen bevatten, Meki weet wel bijv dat Dajjal niet ver weg meer is
De duivel komt er aan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je moet moslim zijn omdat te kunnen bevatten, Meki weet wel bijv dat Dajjal niet ver weg meer is
jep en is die moeilijk te respecteren ? Zelfs BUSH heeft dat veroordeeldquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
owja wacht, in moslimlanden is er geen scheiding tussen kerk en staat... ok you got me there...
Joh, vreet je koran op en zak rectaal over een Israëlische kolonistquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je dat wilt.
sproei je huis vol met benzine, een lucifer is genoeg.. Succes.
nee sorry ik heb geen wacht beleidquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wacht wel ff met je brandbommen totdat ik afgestudeerd ben...
ik heb namelijk geen zin om zonder papiertje van hoge gebouwen gegooid te worden.
Ja laten we moslims nog harder gaan schoppen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:40 schreef Roi het volgende:
Je hebt trouwens nog steeds niet de bron laten zien waar arabieren afkeurden dat moslims deze ezel als een Rabbijn omtoverden Meki, dat had je een paar topics geleden nog belooft!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |