Je onderschat mequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als serge er nu uit gaat, dan hebben jullie niemand meer om aan te ergeren
En denk dat met zn fanbase Serge het nog wel wint van Harm en Raffaela. Een finale Floortje-Serge zou me weinig verbazen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:46 schreef J-net het volgende:
Ik denk Aäron er deze week uit, Ellen volgende week dan Angelique en ja dan..........
lastig. Dan zijn Floortje Raffaëla Harm en Serge nog over en denk dat deze 4 goede basis hebben qua fans.....
Twee jaar terug waren het er al zoveel meer rond deze tijd!quote:
ik vrees voor ellen.... maar jah aaron heeft ook al 2 keer op de kruk gezeten..... hmzzzz.... ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Duidelijk dus, AARON eruit.
Mij ook, en ik vind het helemaal niks.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En denk dat met zn fanbase Serge het nog wel wint van Harm en Raffaela. Een finale Floortje-Serge zou me weinig verbazen.
Mij wel. Serge is van alle edities de grootste schande voor Idols.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En denk dat met zn fanbase Serge het nog wel wint van Harm en Raffaela. Een finale Floortje-Serge zou me weinig verbazen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Angelique
onze lijst was hetzelfde, we hadden alleen 3 en 4 andersom
Hé, mijn prono!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
ik mis ook een paar users deze idols.....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Twee jaar terug waren het er al zoveel meer rond deze tijd!
Ach, de winnaar is nu al zo goed als duidelijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mij ook, en ik vind het helemaal niks.
Ach, ik ben ervoor in de plaats gekomenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik mis ook een paar users deze idols.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |