Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat hij eens een tekst kan onthoudenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vind je hem nog steeds authentiek?
Ik vind hem erg aangepast
NEE! SERGE!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:57 schreef Dizer het volgende:
Het is nu duidelijk, volgende week Angelique en Ellen op de krukken, Ellen eruit :\'(
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:57 schreef jessie het volgende:
Ik wil eerst god bedanken want ik zit toch bij de laatste 7. Als hij bij de laatste 8 had gezeten dan had hij god niet bedankt![]()
![]()
serge is gewoon goedquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Snapikniet. Bij Jim zag ik ook wel dat hij aantrekkelijk was voor meisjes, maar Serge is gewoon eng.
Ik wacht op het moment dat hij eruit gaatquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat hij eens een tekst kan onthouden![]()
Ik vond het heerlijk aandoenlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:58 schreef PeRi het volgende:
Hm tot die \'ik hou van jullie\' vond ik het nog zielig :\').
Crincle cut salted. Die smaak zal vanaf nu onlosmakelijk verbonden zijn met Aaronquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet je even op de zak kijken
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
Finally!
Dacht dat ie nooit zou gaan.
He bah.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:59 schreef octopussy het volgende:
[..]
Crincle cut salted. Die smaak zal vanaf nu onlosmakelijk verbonden zijn met Aaron![]()
Ik weet nu al dat Angelique zeer mooi gaat zingen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Gadver, THEMA LIEFDE. aaaaaah dat gaat dus veel Bon Jovi en dat soort crap worden.
Hoe kan dat nou? Je hebt er niks van geproefdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:59 schreef octopussy het volgende:
[..]
Crincle cut salted. Die smaak zal vanaf nu onlosmakelijk verbonden zijn met Aaron![]()
quote:
Raffaela was goed, kreeg kutcommentaar over d\'r zwangerschap, raffaela in tranen. Drama, HJ is een lul.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:59 schreef PeRi het volgende:
Kan iemand me verder bijpraten. Ik heb de optredens gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |