Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat hij eens een tekst kan onthoudenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vind je hem nog steeds authentiek?
Ik vind hem erg aangepast
NEE! SERGE!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:57 schreef Dizer het volgende:
Het is nu duidelijk, volgende week Angelique en Ellen op de krukken, Ellen eruit :\'(
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:57 schreef jessie het volgende:
Ik wil eerst god bedanken want ik zit toch bij de laatste 7. Als hij bij de laatste 8 had gezeten dan had hij god niet bedankt![]()
![]()
serge is gewoon goedquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Snapikniet. Bij Jim zag ik ook wel dat hij aantrekkelijk was voor meisjes, maar Serge is gewoon eng.
Ik wacht op het moment dat hij eruit gaatquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat hij eens een tekst kan onthouden![]()
Ik vond het heerlijk aandoenlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:58 schreef PeRi het volgende:
Hm tot die \'ik hou van jullie\' vond ik het nog zielig :\').
Crincle cut salted. Die smaak zal vanaf nu onlosmakelijk verbonden zijn met Aaronquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet je even op de zak kijken
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
Finally!
Dacht dat ie nooit zou gaan.
He bah.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:59 schreef octopussy het volgende:
[..]
Crincle cut salted. Die smaak zal vanaf nu onlosmakelijk verbonden zijn met Aaron![]()
Ik weet nu al dat Angelique zeer mooi gaat zingen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Gadver, THEMA LIEFDE. aaaaaah dat gaat dus veel Bon Jovi en dat soort crap worden.
Hoe kan dat nou? Je hebt er niks van geproefdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:59 schreef octopussy het volgende:
[..]
Crincle cut salted. Die smaak zal vanaf nu onlosmakelijk verbonden zijn met Aaron![]()
quote:
Raffaela was goed, kreeg kutcommentaar over d\'r zwangerschap, raffaela in tranen. Drama, HJ is een lul.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:59 schreef PeRi het volgende:
Kan iemand me verder bijpraten. Ik heb de optredens gemist.
Dat is een +-punt. Maar de zgn. fake looks van Serge kan ik missen als kiespijn!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat Angelique zeer mooi gaat zingen.
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Je hebt er niks van geproefd
Een vrij selectieve samenvatting, zeg maarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Raffaela was goed, kreeg kutcommentaar over d\\\'r zwangerschap, raffaela in tranen. Drama, HJ is een lul.
Hm okay, dat is wel klote. Maar ze had het kunnen verwachten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Raffaela was goed, kreeg kutcommentaar over d\\\'r zwangerschap, raffaela in tranen. Drama, HJ is een lul.
Nou, nee. Commentaar kan je verwachten, maar het commentaar van HJ was gewoon walgelijk. Écht walgelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hm okay, dat is wel klote. Maar ze had het kunnen verwachten.
Ik denk dat volgende week Floortje\'s avond (weer) wordtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat Angelique zeer mooi gaat zingen.
Bedankte god en de fans, de rest heb ik niet meegekregen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Shit, Aäron\'s eindspeech gemist :\'(
woensdag ff bekijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Shit, Aäron\'s eindspeech gemist :\'(
Aäron was oké, maar niet zo heel goed en moet eruit.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:59 schreef PeRi het volgende:
Kan iemand me verder bijpraten. Ik heb de optredens gemist.
En hij houdt van de overige kandidatenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bedankte god en de fans, de rest heb ik niet meegekregen.
Dat is dan ook weer niet nodig.. Alsof ze al niet genoeg aan dr hoofd heeft. Ik ben benieuwd, zou het al op de site staan?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, nee. Commentaar kan je verwachten, maar het commentaar van HJ was gewoon walgelijk. Écht walgelijk.
Aha, okay.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En hij houdt van de overige kandidaten
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Aäron was oké, maar niet zo heel goed en moet eruit.
Raffaëla was weer eens cool, maar werd afgekraakt vanwege haar zwangerschap.
Serge was bagger als altijd, maar blijkt geil te zijn voor veel jonge meisjes.
Harm past niet bij het genre disco, was kut en kende zijn tekst niet.
Floortje is wel eens beter geweest, maar gaat uiteraard door.
Ellen zong wel oké, edoch haar tieten waren geplet.
Angelique was vrij goed en mag ook gewoon door zonder kruk.
Chantal is een geil wijf.
Zoiets geloof ik.
Ja, hier!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer niet nodig.. Alsof ze al niet genoeg aan dr hoofd heeft. Ik ben benieuwd, zou het al op de site staan?
Is dat erg danquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ellen zong wel oké, edoch haar tieten waren geplet.
Niet op deze manier. Het was beneden alle peil en werd uitgerekt beyond belief.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hm okay, dat is wel klote. Maar ze had het kunnen verwachten.
de grond in ermeequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Niet op deze manier. Het was beneden alle peil en werd uitgerekt beyond belief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |