Maar als je nou ff wegdenkt dat het een cover van Metallica isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
OehWe moeten het niet over Lucie Silvas hebben jij en ik
![]()
Ik leef met je mee! Ik pak nog even een lekker koud biertje met wat chips en kaas met mosterd!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga weer een nieuwe fles water halen
Ik hoop dat het helpt...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga weer een nieuwe fles water halen
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:43 schreef Dizer het volgende:
OehWe moeten het niet over Lucie Silvas hebben jij en ik
![]()
quote:
Ik vond juist Heidi (blonde) heel erg slecht oO<quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vond het wel goed hoor.... behalve die nieuwe![]()
Ja, en vervolgens moet je naar een aparte pagina om de condooms aan te vragen. Nou lekker, juist toen kreeg ik een 404 melding (page not found) te zien, grrrrrrr.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
100 gratis condooms van een zorgverzekeraar
*Inseau ontnegeer*quote:
Hahaha, jij ook al?!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
lekker....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik leef met je mee! Ik pak nog even een lekker koud biertje met wat chips en kaas met mosterd!![]()
zou je geld kunnen claimen als je CZ condoom geknapt is en daardoor zwanger bent?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Alsof dat genoeg isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
IK zag het, het spijt me echt ontzettend. Maar ik heb niet zo een leuke week achter de rug... Ik heb zelfs gisteravond bij Bupa lopen uithuilen op msn terwijl ik bezopen was. Echt, ik was ver heenquote:
uuhhm dat is minder.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker....
Ik zit aan de droge crackers en spa blauw![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit aan de droge crackers en spa blauw![]()
Hiya kid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |