waarvoor?quote:
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Marescha zoveel op Marianne Weber lijken
floortje is echt net een billboard uit een of andere rooskleurige heidi-musical!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik erger me aan die sociaal correcte antwoordjes
Floortje hoort juist blij te zijn dat Rafaëlla zwanger is, het is een concurrent minder
Wat ik heel mooi vind, is als dat sociaal correcte laagje (meestal onbewust) wordt doorbroken.
Ik herinner me nog Boris, die zorgelijk keek naar een spetterend optreden van Maud, in de finaleweek van Idols 2. Je zag hem denken \" daar gaat mijn winst \"
Kan hij ubberhaubt wel wat? Die zie ik nog wel de finale halen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan die Serge wel eens gitaar spelen?
5656quote:
Alicequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:57 schreef BVO het volgende:
Zulke aanvallen op Raf kunnen wel voor een leuk Alice-effect zorgen.
hmmn mwah nauwja oke :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet liever, maar het overlapt elkaar...
en Idols is leuker om live te kijken...
de avonden dat ik niet thuis ben, neem ik vuurzee op en idols niet....
anyway: niet spoileren please
veel mooie musea, mooie architectuur, de bouwplaats van wembley (mochten we op!!!), architectenbureausquote:
een verlaat Alice-effect...... dus dat betekend dat ze in de finale komtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:57 schreef BVO het volgende:
Zulke aanvallen op Raf kunnen wel voor een leuk Alice-effect zorgen.
Like big fat duh!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Janatuurlijkwatdachtjijdan?!
En jij toch ook?.
neeheeeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |