quote:
AEL plaatst anti-semitische cartoonsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:08 schreef KritischBlikje het volgende:
Is dat nou de harde kern van ADO?
Vast een fotosoep van Meki :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:16 schreef releaze het volgende:
Nep.
Het handschrift op al die borden is hetzelfde. Zelfde S, zelfde E. Dit is complete bullshit. BBC zegt er ook niks over.
quote:
quote:
maar dit is dus niet tof. straks denkt half europa dat ze in de UK zo de straat op zijn gegaan. Voor je het weet heb je een burgeroorlog. Tof, echt goed over nagedacht.quote:
releaze BOOS OP MEKI!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:21 schreef releaze het volgende:
[..]
maar dit is dus niet tof. straks denkt half europa dat ze in de UK zo de straat op zijn gegaan. Voor je het weet heb je een burgeroorlog. Tof, echt goed over nagedacht.
die fotos kunnen van allerlei demonstraties komen. UK heeft nieteens de cartoons gepubliceerd, het zou zomaar een demonstratie tegen de oorlog in irak kunnen zijn, oid. Deze fotos zijn idd nep, smakeloze grap. Enkeltje ONZ aub, je zou hier zo intrappen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Als het nep is, waar zijn de originele foto\'s dan?
Ziet er niet uit als een photoshop, maar ik zal het idd ook wel op prijs stellen dat hier een bron bij is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:21 schreef releaze het volgende:
[..]
maar dit is dus niet tof. straks denkt half europa dat ze in de UK zo de straat op zijn gegaan. Voor je het weet heb je een burgeroorlog. Tof, echt goed over nagedacht.
Misschien is dat wel wat wenselijk geacht wordt binnen deze gemeenschap?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:27 schreef Integrity het volgende:
Ik vind het 1 grote hypocriete rotzooi wat er op dit moment afspeelt. Ik zie ook geen Moslim kraaien naar Iran, zodra zij openlijk uitspreken dat Israel wel van de kaart geveegd mag worden.
ik zie zeker photoshop elementen, op sommige fotos is het duidelijker dan op andere. de zwartheid van sommige letters is bijvoorbeeld heel erg sterk, terwijl je op een echte foto zeker een kleurverschil zal zien mbt lichtinval, etc..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:26 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als een photoshop, maar ik zal het idd ook wel op prijs stellen dat hier een bron bij is.
één persoon die kan schrijdevn. De rest is een domme menigte van analfabeten die zich gemakkelijk laat ophitsen. Niets nieuws onder de de zon dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:16 schreef releaze het volgende:
Het handschrift op al die borden is hetzelfde. Zelfde S, zelfde E. Dit is complete bullshit. BBC zegt er ook niks over.
Als je alleen al naar de eerst foto kijkt zie je telkens een unieke \'e\'. Zelfde geldt voor de andere letters, ook zie je duidelijk sommige letters donkerder zijn dan anderen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:33 schreef releaze het volgende:
[..]
ik zie zeker photoshop elementen, op sommige fotos is het duidelijker dan op andere. de zwartheid van sommige letters is bijvoorbeeld heel erg sterk, terwijl je op een echte foto zeker een kleurverschil zal zien mbt lichtinval, etc..
maar vooral omdat al de letters verschrikkelijk veel op elkaar lijken, kan het gewoon NIET echt zijn. als daar honderden, of zelfs tientallen mensen aan het demonstreren zijn, dan hebben zij niet allemaal hetzelfde handschrift. Daarnaast zijn de teksten veel te provocerend. Als dit écht was, dan had je dat al overal gehoord en had het lang en breed op bbc.co.uk/news gestaan, bij ons op het nieuws, etc.
Kijk dan even naar de tekst op de foto van pberends.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De foto\'s komen van Yahoo, dus de kans op vervalsing is vrijwel uitgesloten:
http://news.yahoo.com/fc/world/religion Klik dan op \'slideshow\'
Wil je dat toelichten?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:30 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Misschien is dat wel wat wenselijk geacht wordt binnen deze gemeenschap?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:24 schreef minkuukel het volgende:
Draai de geldkraan en andere hulp maar dicht.![]()
kun je de links naar de petitie in het startbericht plaatsen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
De Deense ambassade in lichterlaaie
[upd] Ambassades in Syrië in brand gestoken
Steun hier de Denen in de strijd om vrijheid van meningsuiting.
http://i1.tinypic.com/n54h6t.gif
bewegend materiaalquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:04 schreef releaze het volgende:
Hmm de fotos staan aan het eind van de yahoo slideshow. reuters én ap.
Toch blijf ik er níet in geloven om de redenen die ik hierboven heb genoemd. Ik moet maar eens opzoek gaan naar bewegend materiaal.
Zou 't maar uit je hoofd laten want dan kan nog wel 'ns gevaarlijk zijn. Je hebt daar niet met beschaafde westerlingen te doen tenslotte.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:08 schreef mjammetje het volgende:
Als dit de nieuwe trend word moet ik maar eens even gaan denken bij welke moskee ik vanaf nu moet gaan protesteren na elke bedreiging of ontvoering door een moslimgroepering ergens op deze wereld.
:')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb het originele plaatje van eentje gevonden
[[url=http://xs66.xs.to/pics/06056/ninja.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:47 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb het idee dat ze deze cartoons aangrijpen om eens flink te rellen, en hun haat tegen het westen te uiten.![]()
Als iets een keurig land is, dan is het Denemarken wel, en bovendien hebben ze mooie mannenvrouwen![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:29 schreef NumbDreamer het volgende:
Ik snap niet waar ze zich nou zo druk over maken![]()
die moslims. Boeiend dat Mohammedin een stripje is getekend
![]()
Dus ja, ik steun ook de denenBoodschap voor de moslims die zich beledigd voelen: GET A LIFE!
hahaha dat is wel erg grof.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:31 schreef De_Handelaar het volgende:
Stuur de apaches maar.
Alles slopen.
Wachten tot de moslimgevolking hier massaal losgaat en dan allemaal deporteren en systematisch ruimen.
Dat is toch ongeveer het plan wat iedereen hier voor ogen heeft?
Span dan een rechtszaak aan ofzo, wij hekelen de reacties van deze achterlijke moslims.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:43 schreef teamlead het volgende:
Ik vind dat de Moslims dit keer toch echt een punt hebben hoor.. Iedereen weet dat het beledigen van de profeet bij hun niet zo heel lekker valt... Bovendien beledig je niet alleen hun profeet, maar een complete religie waarvan het overgrote deel net zo min terrorist is als ik...
Een vergelijkbare spotprent van Christus zou mij ook woedend maken....
Ik zegquote:Op zondag 5 februari 2006 14:31 schreef De_Handelaar het volgende:
Stuur de apaches maar.
Alles slopen.
Wachten tot de moslimgevolking hier massaal losgaat en dan allemaal deporteren en systematisch ruimen.
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:43 schreef teamlead het volgende:
Wat wou je met een rechtszaak doen?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Span dan een rechtszaak aan ofzo, wij hekelen de reacties van deze achterlijke moslims.
Ik ben zelf ook Christen, maar ben voor vrijheid van meningsuiting, tot een hoge mate.
Zij maken elke dag Joden uit voor nazi's in hun cartoons, de hypocrisie is dan ook van ongekende hoogtes!![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:43 schreef teamlead het volgende:
Ruimen? nee gewoon terugvliegen naar huis, ze worden immers constant gediscrimineerd en onderdrukt in het westen, dus het is onze plicht ze terug te brengen naar het paradijselijke midden-oosten O~)quote:Op zondag 5 februari 2006 14:31 schreef De_Handelaar het volgende:
Stuur de apaches maar.
Alles slopen.
Wie wou dat gaan doen? :')quote:
Zo woedend dat je ambassade's in de fik steekt, vlaggen verbandt en iedereen die uit de landen komt waar de prenten gepubliceerd zijn, als vijand ziet?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:43 schreef teamlead het volgende:
Ik ben met je eens dat de manier waarop ze er op reageren niet de juiste is... maar dat neemt niet weg dat we ons nu niet krampachtig moeten gaan verschuilen achter vrijheid van meningsuiting.. we weten allemaal dat die vrijheid ook zijn verantwoordelijkheden met zich meebrengt..quote:Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Span dan een rechtszaak aan ofzo, wij hekelen de reacties van deze achterlijke moslims.
Ik ben zelf ook Christen, maar ben voor vrijheid van meningsuiting, tot een hoge mate.
Zij maken elke dag Joden uit voor nazi\'s in hun cartoons, de hypocrisie is dan ook van ongekende hoogtes!![]()
Zie jij ons ook ambassades in Den Haag in brand steken?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:43 schreef teamlead het volgende:
Ik vind dat de Moslims dit keer toch echt een punt hebben hoor.. Iedereen weet dat het beledigen van de profeet bij hun niet zo heel lekker valt... Bovendien beledig je niet alleen hun profeet, maar een complete religie waarvan het overgrote deel net zo min terrorist is als ik...
India, Pakistan, Noord-Korea of Iran... pick onequote:
ach het internet staat er vol meequote:Op zondag 5 februari 2006 14:48 schreef filmfreek het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze tekeningen komen uit een Belgische krant. Voel je je nu geroepen om de Belgische ambassade in de fik te gaan steken?
Dude wat zeik jequote:Op zondag 5 februari 2006 14:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dat dan weer wel he triest ventje.![]()
Geen van alle heeft het bereik, daarnaast wat hebben India en Noord-Korea te doen met deze kwestie?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
India, Pakistan, Noord-Korea of Iran... pick one
Hangt van de situatie af.. maar als een dergelijke afbeelding in bijv. een Iraanse krant zou worden gepubliceerd en die idioot hun president als enige reactie zou geven dat het "in hun land nu eenmaal wel normaal is dit soort afbeeldingen te plaatsen", dan zou ik iig wel meedoen aan een protest...quote:Op zondag 5 februari 2006 14:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zo woedend dat je ambassade\'s in de fik steekt, vlaggen verbandt en iedereen die uit de landen komt waar de prenten gepubliceerd zijn, als vijand ziet?
Maak je eens druk om de Christenvervolging in die landen, waarom uit je daarover niet je woede?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af.. maar als een dergelijke afbeelding in bijv. een Iraanse krant zou worden gepubliceerd en die idioot hun president als enige reactie zou geven dat het \"in hun land nu eenmaal wel normaal is dit soort afbeeldingen te plaatsen\", dan zou ik iig wel meedoen aan een protest...
En nee, geen gewelddadig protest, maar dat neemt niet weg dat ik me de woede van die mensen heel goed kan voorstellen..
Nogmaals..... Ik begrijp hun woede... dat wil niet zeggen dat ik het eens ben met het in de fik steken van ambassade's oid...quote:Op zondag 5 februari 2006 14:48 schreef filmfreek het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze tekeningen komen uit een Belgische krant. Voel je je nu geroepen om de Belgische ambassade in de fik te gaan steken?
Als Europa het Midden Oosten zal gaan aanvallen dan vind ik het goed dat ze vanuit Turkije Europa nukenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Geen van alle heeft het bereik, daarnaast wat hebben India en Noord-Korea te doen met deze kwestie?
omdat dat een ander topic isquote:Op zondag 5 februari 2006 14:53 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Maak je eens druk om de Christenvervolging in die landen, waarom uit je daarover niet je woede?![]()
Om zo nog meer benzine op het vuur te gooien?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:51 schreef Singa het volgende:
* Singa steunt de denen
Ik vind dat elk normaal verstandig land die cartoons moet publiceren als steun aan de denen!
Als Pakistan een poging doet, doet India mee...quote:Op zondag 5 februari 2006 14:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Geen van alle heeft het bereik, daarnaast wat hebben India en Noord-Korea te doen met deze kwestie?
Maar heb je dat ooit gedaan?quote:
Dit is een stap in het opvoedingsproces, hopelijk maken de moslims zo ooit een keer een fatfoenlijke verlichting door.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:49 schreef teamlead het volgende:
Ik ben met je eens dat de manier waarop ze er op reageren niet de juiste is... maar dat neemt niet weg dat we ons nu niet krampachtig moeten gaan verschuilen achter vrijheid van meningsuiting.. we weten allemaal dat die vrijheid ook zijn verantwoordelijkheden met zich meebrengt..
En Mohammed afschilderen als zelfmoord-terrorist is ook vragen om moeilijkheden hoor...
Met Pakistan nuken? Wat hebben wij daar voor last van?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als Pakistan een poging doet, doet India mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |