Joh Soms denk ik dat hij het er om doet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef LeBeau het volgende:
Aäron vond ik saai, Raffaëla vond ik goed, Harm vond ik erg slecht.
Dat commentaar van de jury sloeg wel ergens op (dat van Eric dan), maar Henkjan klonk echt net alsof hij de hele zwangerschap maar nep vond, net als Raffaëla. Vond ik niet kunnen. En trouwens, een act op het podium neerzetten vind ik nou niet echt iets negatiefs. Daar ben je popster voor.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Floortje blijf ik een duffe doos vinden... zingen kan ze maar het glazuur springt van mijn tanden bij zoveel zoetsappigheid. Nu gaat ze weer zo\'n mierzoet nummer zingen...
En haar moeder is verschrikkelijk... bouwpakket van Mattel
ze valt me trouwens vies tegen nu qua zang
jah idd.... beetje teveel trilling in der stemquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:50 schreef TheVulture het volgende:
ze valt me trouwens vies tegen nu qua zang
Al is ze wel een beetje schreeuwerig.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:50 schreef LeBeau het volgende:
Floortje is weer eens een keer erg goed. Weinig verassend.
Floortje blijf ik een duffe doos vinden... zingen kan ze maar het glazuur springt van mijn tanden bij zoveel zoetsappigheid. Nu gaat ze weer zo\'n mierzoet nummer zingen...
En haar moeder is verschrikkelijk... bouwpakket van Mattel
Maar ik vind 'm wel coolquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij door is
Ik ben het met je eens dat hij de finale al niet had moeten halen.
En nog is ze beter dan de meeste optredens van alle andere kandidaten deze serie. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Floortje is nog nooit zo slecht geweest in de liveshow
Precies.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:51 schreef MissX het volgende:
ze heeft een goede stem, maar toch doet ze me helemaal niets
da's dan wel weer zo...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En nog is ze beter dan de meeste optredens van alle andere kandidaten deze serie. :\')
Ja dat lijkt mij ook wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ze lijkt me wat verstandiger dan Raffie
Maar die profileerde zich niet echt als vader, had het nooit zelf over z'n kind. Voor een zwanger meisje is dat toch wat anders.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
denk meer dat het een aversie is tegen het gelul over zwangeren enzo. Maar Boris heeft toch ook een kindje en die was er ook niet minder populair om.
Van de sex pistols misschien ken je de cover van Eddy Wally ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:52 schreef pberends het volgende:
Ik ken het nummer niet eens :\')!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:52 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Precies.
Ze doet iedere week hetzelfde, d\'r moeder is freaky en ze lijkt op Mariah Carey![]()
Eens is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:53 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb haar wel eens beter gehoord ja.
Heel hogo enzo, beetje tenenkrommend af en toe.
Ze heeft net zulke dikke bovenarmen als Mariah.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:52 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Precies.
Ze doet iedere week hetzelfde, d\'r moeder is freaky en ze lijkt op Mariah Carey![]()
Kom je uit een ei?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
ik ken de nummers niet zo.... dus vind dit een beetje suffe uitzending
Hoezo ken je deze nummers niet?!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ja, ik heb precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ken eindelijk alle nummers en zit te swingen op m'n bureaustoel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |