Op een iMac? MacTheRipper om de DVD te rippen en Toast Titanium om te branden.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:13 schreef E.T. het volgende:
Vraagje.. Kopieren van DVD\'s.. Wat is de makkellijkste manier?
Aha, ik dact dat je de G5 met FR en iSight had. Dan zou ik het namelijk redelijk kort dag vindenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
RevB dus zonder de officiele FrontRow maar heb die wel werkend.
Daarom vind ik 1300 mooie dealquote:Op zondag 5 februari 2006 20:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Aha, ik dact dat je de G5 met FR en iSight had. Dan zou ik het namelijk redelijk kort dag vinden
en zonder Toast?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Op een iMac? MacTheRipper om de DVD te rippen en Toast Titanium om te branden.
Dá(!)t is het. Dankjewel!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:07 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, met ALT + E (streepje naar rechts). ALT + U (umlaut), ALT + I (dakje)
Dan krijg je een soort geel vlakje en kun je de klinker typen. Zoals in Windows gaat niet lukken.
Er is zelfs een widget voor, voor de toetsen, caracterpal. Moet je maar eens opzoeken op de Apple site op de widget afdeling.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:11 schreef Nugget het volgende:
Zal er eens naar kijken.Heb sinds eergisteren een Powerbook 15\" en ben alles nog aan het verkennen
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:00 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Er is zelfs een widget voor, voor de toetsen, caracterpal. Moet je maar eens opzoeken op de Apple site op de widget afdeling.
Trendy.quote:About CharacterPal
CharacterPal is a widget that helps you remember how to type any special character. Just put your mouse over a character, and the key combo appears at the bottom. Now you don’t have to remember what Option + Shift + K does.
http://www.apple.com/down(...)ce/characterpal.html
Wordt jij niet onderhand gek dat je al het mooie spul dat langs komt hier niet kunt gebruikenquote:
Ik zou graag 3 gig geheugen bijsteken in mijn iBook om mijn java-applicaties beter te draaienquote:Op zondag 5 februari 2006 22:54 schreef Anthraxx het volgende:
Laat Java nou net niet OSX's grootste pluspunt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |