quote:Op zondag 5 februari 2006 16:14 schreef PowerBook15 het volgende:
Het werkt wel heel mooi hoor dat final scratch![]()
Audiointerface ertussen waar je turntable\\\'s op aansluit met een speciale timecode plaat erop en dan kan je met je macje zo de songs inladen met Traktor Final Scratch voor elke tafel, en het mixen en scratchen en noem maar op doe je gewoon op de ouderwetse manier met een echte plaat![]()
ASP is serverside dus daar kan Safari zich in principe niet in vergissen.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:10 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
zomaar? Of bij pagina\'s met filmpjes?
Bij mij verslikt hij zich soms even een een site met asp erin. Maar dan crashed hij niet, even strandballetje, en met 5-10 seconde gaat hij weer verder.
Nou altijd als ik deze freezes heb zie ik weer in m'n url een asp of aspx pagina staan, dus misschien heeft hij wat moeite met sommige functies oid?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
ASP is serverside dus daar kan Safari zich in principe niet in vergissen.
Mijn iPod heeft firewirequote:Op zondag 5 februari 2006 16:52 schreef Geqxon het volgende:
Waar kun je die iPod dan op aansluiten? De firewire aansluiting?
als je die aan je Mac hangt zie je die ook weer gewoon staan in FSquote:Op zondag 5 februari 2006 17:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik duidde meer op het feit dat hij dus niet overweg kan met nieuwerwetse iPods
Die interface hang je met firewire aan je *Book, en dan kan je een firewire iPod aansluiten op de interface, of een USB 2.0 iPod direct aan je *Book.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:09 schreef Geqxon het volgende:
Ook via Firewire??
Dat is inderdaad een verschrikkelijke kutsite.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat ik om te huilen vind is dat de site van de Universiteit Utrecht het niet fatsoendelijk doet in o.a. Firefox.
de permissies mocht niets helpen. Herstarten wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:29 schreef super-muffin het volgende:
Heb ik al gedaan, na het posten van dat berichtje.
Het lijkt er wel op dat het werkt.
RevB dus zonder de officiele FrontRow maar heb die wel werkend.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:13 schreef Geqxon het volgende:
iMac G5? Met frontrow?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |