Lezen hoer! ,er staat wat ga je doen , niet waar !quote:
Dat denk ik ook, verder nog wat op vakantie. Ik moet alleen eerst weer even werk hebben om het te betalen.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:37 schreef VASND het volgende:
Lowlands!
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:01 schreef Svensational het volgende:
Ik ga misschien op een camping werken.
Dat klinkt heel coolquote:Op maandag 6 februari 2006 11:05 schreef Developersrus het volgende:
Iets meer dan een maand China doortrekken.
Same here!quote:
* Casparovvv ookquote:Op zondag 5 februari 2006 19:16 schreef saaw het volgende:
in de voorjaarsvakantie ga ik met mn vriendje naar barcelona![]()
beetje rondhangen, strand, uitgaan, musea, enz
zomer weet ik nog niet...quote:in de zomer met 5 vrienden 2 maanden met de auto rondreizen [frankrijk/italie/spanje, misschien croatie], hopelijk klimmen [als mn knie weer beter is] en een hoop uitgaan en in de zon zitten
das best wel bruut, ik zit hier nu in de kou.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:52 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv zit nu in een internetcafé in het zonnige Barcelona
1500, joahquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:58 schreef 14.gif het volgende:
Ik hoop dat ik een paar duizend euro kan verdienen in de vakantie... 1500 moet zeker te doen zijn![]()
30 uur in de wek á 10 euro per uur.quote:
Ga werkenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:20 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
das best wel bruut, ik zit hier nu in de kou.Ik ga trouwens vrij weinig doen, weet iemand nog wat ik kan doen wat niet te duur is?
Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:01 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Verkleur jij steeds in je fotoboek?
Ja zeker mooiquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?![]()
Mei-stiertje heeft een heel mooie getinte huid.
Wat zit jij nou weer achterlijk te lullen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja zeker mooi
Maar de ene keer lijkt het net een neger, en dan weer helemaal blank. Beetje vaag.
Wel heel mooi![]()
Jou dochterquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer achterlijk te lullen.
Ten eerste is mn dochter een meisje en ten tweede ,over een kleurverschil :sommige foto's zijn in de zomer gemaakt ,en anderen in de winter.![]()
Maar ik zie echt geen kleurverschil zoals jij dat beschrijft. Rare.
Tijd voor de oogarts misschien?![]()
Je hoeft je tegenover mij niet te verontschuldigen hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan. Ik had geen bedoelingen ofzo hoor
![]()
.
Negerin danquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer achterlijk te lullen.
Ten eerste is mn dochter een meisje en ten tweede ,over een kleurverschil :sommige foto's zijn in de zomer gemaakt ,en anderen in de winter.![]()
Maar ik zie echt geen kleurverschil zoals jij dat beschrijft. Rare.
Tijd voor de oogarts misschien?![]()
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:47 schreef Guvnor het volgende:
Ik ben nog aan het sparen, wil wel eens een zomertje rondhangen in de Palestijnse gebieden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |