Mezedes heeft nog niet op mijn menu gestaan, wat is dat?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:51 schreef quirina het volgende:
ik kan je ouzerie indigo aanraden voor lekkere mezedes.
quote:Op maandag 20 april 2009 19:39 schreef Rhodiaan het volgende:
Iets typisch grieks: souflaki...., maar dan!!, Er zit bij de rotonde bij de Barstreet een zaakje, blauw geschilderd, die man maakt lekkere souflaki!!! Nu ik dit zit te typen, loopt t water me al in de mond!!!
Ga vanavond maar weer s halen denk ik...
Over het algemeen ben ik niet super enthousiast over de gemiddelde taveres hier, maar er zitten natuurlijk een paar pareltjes tussen!
En mezedes is altijd wel lekker ja!
Er zit in een straatje paralel aan de barstreet nog een heel mooi en lekker restaurant, iet met Aspro nog iet( wat is wit bord in het grieks??, help!) Die i vrij nieuw en daar wordt ook heerlijk grieks gekookt, en i niet super duus, maar zeer populair bij de lokale bevolking.., erg goed!
We zaten in Hotel Ibiscus, naast het hotel van Quirina.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:44 schreef Strooper het volgende:
Wat is de naam van dat hotel?
Ik ga over 4 weken naar Rhodos en zit ook in Ibiscus.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:42 schreef 4-elements het volgende:
[..]
We zaten in Hotel Ibiscus, naast het hotel van Quirina.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:24 schreef henkde_j het volgende:
Hmm Rhodos, je ziet het gewoon achteruit gaan. Ik ga er niet meer heen. Het is tegenwoordig net een afvalstort. Overal zwerfvuil. Verder komen er steeds meer Britse tokkies heb ik het idee.
Maar de Anthony Quinn bay lijkt nog niet zo bekend te zijn bij de Britten. Echt een top plek om te snorkelen is dat.
Ik zat aan de kanten van het palmenpleintje. Maar omdat we vier hoog zaten, keken we toch over zee uit. Ik heb in ieder geval geen last van verkeer gehad, het pleintje is lekker rustig.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:21 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ik ga over 4 weken naar Rhodos en zit ook in Ibiscus.
Zat jij aan het strand of aan de straatkant? Ik heb straatkant geboekt, omdat het 30 tientjes de man scheelde en ik me toch het grootste deel van de dag buiten hoop te bevinden..
Maar ik vraag me af hoe veel last je van het verkeer hebt 's avonds en 's morgens..
Kun je ook iets vertellen over de kamers? Ik ga samen met een neef en hoop op drie bedden, zodat we niet samen in een tweepersoons bed hoeven te kruipen
Ik ben ook naar een rustig strandje in de buurt van Charaki geweest. Aan de ene kant rotsen, aan de andere kant een ruine op een rots. Het strandje heet Agia Agathi. Daar zwemmen de vissen nog rond je voeten. Vond het eigenlijk leuker dan Tsambika.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:41 schreef quirina het volgende:
Je kan ook mooi zwemmen in Kalithea.
Als je echt niet weet waar je moet zwemmen moet je het even aan Sylvia vragen van de "twee gezusters" in Barstreet. Die heeft ook wel leuke tips!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |