Wie zegt dat ik bij Bupa uithuilquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij \"iedereen\"
Dat zeg je zelf.quote:
Vorige week 942.000 kijkers, het blijft dus stabiel. Petje af voor Spijkermanquote:De liveshow van Idols werd gisteren door 1.755.000 kijkers (madl: 23.0%) bekeken. Koppensnellers met Jack Spijkerman scoorde op Talpa tegenover Idols 915.000 kijkers. De uitslag van Idols trok na Crime Scene Investigation 1.729.000 kijkers.
quote:
Ik ben niet iedereenquote:
Niet!quote:
Ronduit lelijk zelfsquote:Op zondag 5 februari 2006 12:51 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het niet echt mooie borsten :\').
Da's waar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:19 schreef niksan het volgende:
[..]
Iedereen gaat naar Bupa om uit te huilen![]()
Jij bent een van de weinigen die dat nog niet gedaan heeft.quote:
hoe kan dat nou? ze is toch 14?!quote:Op zondag 5 februari 2006 12:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Best een leuk mens die Haaibaaike voor iemand die mijn moeder had kunnen zijn![]()
Ze is gewoon 48.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe kan dat nou? ze is toch 14?!:\')
Nee, die kop is lekker wil je zeggen? :').quote:Op zondag 5 februari 2006 12:51 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het niet echt mooie borsten :\').
En dan is ze ook nog te preuts om helemaal naakt te zonnen, gezien dat witte gebied rond haar kut.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, die kop is lekker wil je zeggen? :\').
Toch niet de Westlife versie he?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh Mandy well,
you came and you gave without taking,
but I sent you away.
Oh, Mandy well,
you kissed me and stopped me from shaking,
and I need you today. Oh, Mandy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |