Sorryquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
uithuilen bij Bupa?? moet niet gekker worden....
nou ja, ik had een vergelijkbare week, dus het zij je vergeven.....
maar ik ren dus steeds voor Jan Lul naar de brievenbus?!
Kijk jij wel eens vieze filmpjes?quote:
Iedereen gaat naar Bupa om uit te huilenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
uithuilen bij Bupa?? moet niet gekker worden....
nou ja, ik had een vergelijkbare week, dus het zij je vergeven.....
maar ik ren dus steeds voor Jan Lul naar de brievenbus?!
sinds wanneer ben jij "iedereen"quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:19 schreef niksan het volgende:
Iedereen gaat naar Bupa om uit te huilen![]()
Wie zegt dat ik bij Bupa uithuilquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij \"iedereen\"
Dat zeg je zelf.quote:
Vorige week 942.000 kijkers, het blijft dus stabiel. Petje af voor Spijkermanquote:De liveshow van Idols werd gisteren door 1.755.000 kijkers (madl: 23.0%) bekeken. Koppensnellers met Jack Spijkerman scoorde op Talpa tegenover Idols 915.000 kijkers. De uitslag van Idols trok na Crime Scene Investigation 1.729.000 kijkers.
quote:
Ik ben niet iedereenquote:
Niet!quote:
Ronduit lelijk zelfsquote:Op zondag 5 februari 2006 12:51 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het niet echt mooie borsten :\').
Da's waar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:19 schreef niksan het volgende:
[..]
Iedereen gaat naar Bupa om uit te huilen![]()
Jij bent een van de weinigen die dat nog niet gedaan heeft.quote:
hoe kan dat nou? ze is toch 14?!quote:Op zondag 5 februari 2006 12:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Best een leuk mens die Haaibaaike voor iemand die mijn moeder had kunnen zijn![]()
Ze is gewoon 48.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe kan dat nou? ze is toch 14?!:\')
Nee, die kop is lekker wil je zeggen? :').quote:Op zondag 5 februari 2006 12:51 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het niet echt mooie borsten :\').
En dan is ze ook nog te preuts om helemaal naakt te zonnen, gezien dat witte gebied rond haar kut.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, die kop is lekker wil je zeggen? :\').
Toch niet de Westlife versie he?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh Mandy well,
you came and you gave without taking,
but I sent you away.
Oh, Mandy well,
you kissed me and stopped me from shaking,
and I need you today. Oh, Mandy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |