Een comedy?quote:
Waar gaat 'ie over????quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb er donderdagmiddag één gemaild. :\') Maar zaterdag en maandag kom ik niet in de buurt van een Metro, dus kan ik niet zien of ze die van mij geplaatst hebben. :\'(
Je moet de situatie beschrijven en daarbij conversaties.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een comedy?
En hoe schrijf je filmscripts? :\\\')
dat krijg je als je 3 jaar "groepsleider" bent geweest....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:31 schreef Airelle het volgende:
leiden met korte \'ei\' :\').
wel aangesproken, maar tegelijk onmachtig om ook maar iets aan de situatie te veranderenquote:Maar ik voel me toch wel een beetje aangesproken als het over Europa gaat...
Aha. Oké. :') Ik zal het het in mijn achterhoofd houden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Je moet de situatie beschrijven en daarbij conversaties.
Das de score voor je post.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:38 schreef babette21 het volgende:
waarom zie ik steeds overal \\\\\\\\ staan????
Vorige week nog eentje van Cees Engelenhaar, volgens mij ben jij dat!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:38 schreef Bupatih het volgende:
Beev, kijk maar bij de brieven of je ergens \'Bu Patih\' zie staan.
Strontvliegen die aan poepseks doenquote:
Bron: CNNquote:Cartoon row: Danish embassy ablaze
Thousands of angry Syrian demonstrators storm the Danish Embassy in Damascus Saturday.
DAMASCUS, Syria (AP) -- Hundreds of Syrian demonstrators stormed the Danish Embassy in Damascus Saturday and set fire to the building, witnesses said.
@ je sign.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:14 schreef pberends het volgende:
Loverboy kijkt trucje af van film
Lekker averechts effect :\').
Pastors :').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
@ je sign.
De PvdA in Rotterdam. Dan echt liever LR. Trouwens ik vind die vent (Marco Pastors) zó leuk
.
http://www.ad.nl/binnenland/article132203.ecequote:Ach, peilingen. Ze zijn in ieder geval altijd spannend. Politici raken gegarandeerd in rep in roer. NOVA-uitzending belegde GroenLinks (één zetel verlies!) onmiddellijk crisisoverleg, D66 huiverde bij de gedachte dat de fractie wel eens volledig uit de raad kan verdwijnen. Hoewel D66 nog steeds zonder zetel blijft, bekijken ze het nu toch positief. ,,In de voorlaatste peiling stonden we op 1,3 % van de stemmen, nu op 1,9%. Een stijging van bijna 40%!\" meldt lijsttrekker Christian van den Berg in een persbericht. Zo hebben ook journalisten weer wat te doen.
Pastors is een prima vent, alhoewel Sorensen beter is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
@ je sign.
De PvdA in Rotterdam. Dan echt liever LR. Trouwens ik vind die vent (Marco Pastors) zó leuk
.
Ik ga het nu wel even doen. www.stemwijzer.nlquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Pastors :\').
De stemwijzer al gedaan dan voor Rotterdam?? Ik kom op VVD uit, Leefbaar er vlak achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |