quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:59 schreef Copycat het volgende:
Kijk nou uit, timbob!
Straks zijn we weer down!
Geil.quote:
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ik zie hem gewoonquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:00 schreef Svensational het volgende:
Copycat, fix je icon eens! En Duiveltja heeft weer die vervormde
!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:59 schreef Copycat het volgende:
Kijk nou uit, timbob!
Straks zijn we weer down!
Nu dan? POL-SCquote:
Gewoon je avatars opnieuw uploaden, moest ik ook doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie hem gewoon.
En geloof jij echt dat ik weet hoe ik dat moet fixen???
![]()
Opslaan, usericonmanager, uploaden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie hem gewoon.
En geloof jij echt dat ik weet hoe ik dat moet fixen???
![]()
:')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gewoon je avatars opnieuw uploaden, moest ik ook doen.
Wat?quote:
Dat dus...quote:
Ebru Umar had er een mooie column over in de Metroquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:09 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje eng hoor babette21 en BVO. Maar je moet je nooit laten lijden door angst..
Kijk, daar heb ik tenminste wat aan!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:08 schreef timbob het volgende:
ff je avatar uitprinten en opsturen naar het fok hoofdkwartier
Metro van vandaag?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ebru Umar had er een mooie column over in de Metro.
he heeft weinig met laten leiden te maken, "wij" zijn tenslotte maar buitenstaandersquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:09 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje eng hoor babette21 en BVO. Maar je moet je nooit laten lijden door angst..
Life goes onquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:13 schreef pberends het volgende:
Hoe heette die serie waarin die mongool Corky speelde? Of heet die serie ook echt Corky of heeft het een andere spelling?
Dat en het plotselinge van zo\'n wereldwijde hetze tegen iets kleins als een cartoon, vind ik beangstigend.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:14 schreef babette21 het volgende:
he heeft weinig met laten leiden te maken, \'wij\' zijn tenslotte maar buitenstaanders
en juist dat machteloze vind ik beangstigend, dat \\\"er gebeurt van alles, en wij hebben nul invloed\\\"
quote:
Op zaterdag komt er wél een Metro uit geloof ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:16 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden een reactie gemaild naar Metro!
Maar zaterdag komt er toch geen Metro uit?!:\\\\\\\'(
En weer terugquote:
Metro en Sp!ts met hun domme fouten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op zaterdag komt er wél een Metro uit geloof ik.
Die hadden laatst als titel: \\\\\\\"Mark de Vries verhuurt aan Heerenveen\\\\\\\"
Dus ik meteen kijken wát die de Vries dan precies aan Heerenveen ging verhuren, stond dat er helemaal niet in![]()
![]()
. Kutkrant. [afbeelding]
Disclaimer: Het kan ook de Spits! zijn geweest.
Over het leven.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:17 schreef Bupatih het volgende:
pb, jij hebt toch ooit een filmscript geschreven?Waar gaat die nou over? En wat voor film is het?
leiden met korte 'ei' :').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
he heeft weinig met laten leiden te maken, \"wij\" zijn tenslotte maar buitenstaanders
en juist dat machteloze vind ik beangstigend, dat \"er gebeurt van alles, en wij hebben nul invloed\"
Poepzooi je moet tegenwoordig registreren wil je online een krantje kunnen downloaden bij Metroquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:21 schreef BVO het volgende:
[..]Ebru Umar staat altijd in de vrijdag-Metro
.
Ik heb er donderdagmiddag één gemaild. :') Maar zaterdag en maandag kom ik niet in de buurt van een Metro, dus kan ik niet zien of ze die van mij geplaatst hebben. :'(quote:
Een comedy?quote:
Waar gaat 'ie over????quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb er donderdagmiddag één gemaild. :\') Maar zaterdag en maandag kom ik niet in de buurt van een Metro, dus kan ik niet zien of ze die van mij geplaatst hebben. :\'(
Je moet de situatie beschrijven en daarbij conversaties.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een comedy?
En hoe schrijf je filmscripts? :\\\')
dat krijg je als je 3 jaar "groepsleider" bent geweest....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:31 schreef Airelle het volgende:
leiden met korte \'ei\' :\').
wel aangesproken, maar tegelijk onmachtig om ook maar iets aan de situatie te veranderenquote:Maar ik voel me toch wel een beetje aangesproken als het over Europa gaat...
Aha. Oké. :') Ik zal het het in mijn achterhoofd houden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Je moet de situatie beschrijven en daarbij conversaties.
Das de score voor je post.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:38 schreef babette21 het volgende:
waarom zie ik steeds overal \\\\\\\\ staan????
Vorige week nog eentje van Cees Engelenhaar, volgens mij ben jij dat!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:38 schreef Bupatih het volgende:
Beev, kijk maar bij de brieven of je ergens \'Bu Patih\' zie staan.
Strontvliegen die aan poepseks doenquote:
Bron: CNNquote:Cartoon row: Danish embassy ablaze
Thousands of angry Syrian demonstrators storm the Danish Embassy in Damascus Saturday.
DAMASCUS, Syria (AP) -- Hundreds of Syrian demonstrators stormed the Danish Embassy in Damascus Saturday and set fire to the building, witnesses said.
@ je sign.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:14 schreef pberends het volgende:
Loverboy kijkt trucje af van film
Lekker averechts effect :\').
Pastors :').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
@ je sign.
De PvdA in Rotterdam. Dan echt liever LR. Trouwens ik vind die vent (Marco Pastors) zó leuk
.
http://www.ad.nl/binnenland/article132203.ecequote:Ach, peilingen. Ze zijn in ieder geval altijd spannend. Politici raken gegarandeerd in rep in roer. NOVA-uitzending belegde GroenLinks (één zetel verlies!) onmiddellijk crisisoverleg, D66 huiverde bij de gedachte dat de fractie wel eens volledig uit de raad kan verdwijnen. Hoewel D66 nog steeds zonder zetel blijft, bekijken ze het nu toch positief. ,,In de voorlaatste peiling stonden we op 1,3 % van de stemmen, nu op 1,9%. Een stijging van bijna 40%!\" meldt lijsttrekker Christian van den Berg in een persbericht. Zo hebben ook journalisten weer wat te doen.
Pastors is een prima vent, alhoewel Sorensen beter is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
@ je sign.
De PvdA in Rotterdam. Dan echt liever LR. Trouwens ik vind die vent (Marco Pastors) zó leuk
.
Ik ga het nu wel even doen. www.stemwijzer.nlquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Pastors :\').
De stemwijzer al gedaan dan voor Rotterdam?? Ik kom op VVD uit, Leefbaar er vlak achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |