Ach wat dacht je dat de Turken in Constantinopel hebben gedaan met de Aya Sophia?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:39 schreef du_ke het volgende:
Ja ze sloopten een indrukwekkende moskee in de vorm van een grote hal met veel pilaren half om er een kerk in te plempen.
Het nieuwe zorgstelsel mogen we hem toch wel de schuld van geven?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik dacht dat we hier alles op Hitler mochten afschuiven.
Afbeeldingen van groeters zijn verboden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het nieuwe zorgstelsel mogen we hem toch wel de schuld van geven?
Klopt het is aan beide kanten gebeurd. Maar ik ben toch wel erg benieuwd naar de moorse bouwkunst in zuid spanje die ik ga bekijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach wat dacht je dat de Turken in Constantinopel hebben gedaan met de Aya Sophia?
Ze maakte er een moskee van.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Coen is de schuld van Himmler.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Afbeeldingen van groeters zijn verboden.
Hoogervorst == Hitler ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rock on, broeder Groenlinkserquote:
spreek jij nu ook al met 1 mond?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dit vindt Hoogervorst van de vergelijking:[afbeelding]
Onderdeel van een verovering. Beide sprongen niet met veel respect om met eigendommen van de ander.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:43 schreef du_ke het volgende:
Klopt het is aan beide kanten gebeurd.
Opzich wel een mooie bouwstijlquote:Maar ik ben toch wel erg benieuwd naar de moorse bouwkunst in zuid spanje die ik ga bekijken.
minstens 2quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hoeveel had je er verwacht?
quote:
mooi, dan kun jij ons vertellen wie de nieuwe mod wordt !quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het stemmetje in me zegt 1.
Anders word je verbannen naar Siberië of Finsterwolde?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:49 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Je weet best dat ik die vraag niet meer kan beantwoorden
Je moet naar alle stemmen in je luisteren.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het stemmetje in me zegt 1.
nee, Schinveldquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Anders word je verbannen naar Siberië of Finsterwolde?
Jij toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:49 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
mooi, dan kun jij ons vertellen wie de nieuwe mod wordt !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |