Nee joh..... voetbalquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:32 schreef Mainport het volgende:
[..]
Origineel of niet, het is wel ONTOPIC
Ontopic:
Talpa: kutzender
Iddquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze hebben wel The 4400. Dat is tof. En grappige homevideo filmpjes![]()
wie leest er nou op'squote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:35 schreef Mainport het volgende:
[..]
Er staan nieuwe dingen in de OP hoor
gaat toch nog steeds over talpa? is nu zo'n btje algemeen bekend dat talpa gewoon een rukzender is..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:35 schreef Mainport het volgende:
[..]
Er staan nieuwe dingen in de OP hoor
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze hebben wel The 4400. Dat is tof. En grappige homevideo filmpjes![]()
rtl 5 en 7, voor leuke films (veel sci fi, horror) en nieuws.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:41 schreef Netflier het volgende:
Naar welke Nederlandse commerciele zender moet ik dan kijken?![]()
- RTL4? Met RTL Boulevard, Life & Cooking en Char.
- RTL5? Met The Nanny (\\\"Als je er één keer om kan lachen, kan je er ook 15× om lachen.\\\"), Mijn Dochter & Ik en nog meer herhalingen.
- SBS6? Ik kan me even niet herinneren wat voor meuk daar wordt uitgezonden.
- NET5? Ik kan me even niet herinneren wat voor meuk daar wordt uitgezonden.
- VERONICA? Of heet het nou weer anders?
- YORIN? Mwah... Zo af en toe wel \\\'s wat aardigs, maar ik blijf er niet voor thuis.
- TMF? Voor dezelfde doelgroep die naar Nickelodeon kijkt.
Zijn er programma's die langer dan 5 minuten op Talpa blijven voor ze weer van de buis worden gehaald dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:37 schreef pberends het volgende:
Ik snap maar God niet waarom mensen kritiek op Talpa hebben.
[afbeelding]
NSE had een matige start, maar floreert nu als nooit tevoren. Ivo heeft al ruim 300.000 van de 2.000.000 kijkers teruggevonden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Steeds lachwekkender, geen wonder dat America\'s Funniest Home Video\'s het best scorende Talpa-programma van gister was!
nou kun je zeggen wat je wilt over Talpa, maar niet dat het goedkoop is volgens mij...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:25 schreef Mainport het volgende:
<knip>
Kortom: zijn programma\'s zijn niet leuk, zijn zender is goedkoop, maar toch weer niet, het is allemaal eenheidsworst, het is gericht op de simpelen van ziel en probeert makkelijk te scoren. Ik heb bovendien niet één goede film gezien bij Talpa, en dat is misschien nog wel het ergste.
TALPA!
misschien maakt dat het wel extra sneuquote:Op zondag 5 februari 2006 00:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou kun je zeggen wat je wilt over Talpa, maar niet dat het goedkoop is volgens mij...![]()
Wij hebben alleen maar BBC1 en BBC2, maar het is duidelijk dat zelfs deze twee publieke zenders het niveau van al die commerciële Nederlandse rotzooi overstijgen.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:27 schreef Jordy-B het volgende:
Sinds we digitale TV hebben, kijk ik bijna alleen nog maar naar de BBC... Zulke geweldige zenders hebben we hier in Nederland.
Heb je helemaal gelijk aan dat is ook het probleem.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:12 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Het probleem met Talpa is dat het totaal geen profiel heeft. Het is totaal niet duidelijk waar die zender nou voor staat. De gehele programmering is een mengelmoes en een bij elkaar geraapt zooitje. Dan weer een comedy, dan weer een film, dan weer iets anders, dan weer showbizz programma's. Er zit geen vaste lijn in, en de kijker haakt op een gegeven moment af hierdoor. Dat is het probleem met Talpa.
RTL heeft wel een duidelijke profilering in zijn zenders. Je weet wat je krijgt als je RTL 4, 5 of 7 opzet. Niet voor niets behaalde RTL opnieuw een groot marktaandeel, dat zegt genoeg.
Maar ze hebben wel een duidelijke programmering. Ze schoven in het begin ook wat met programma's natuurlijk, maar al vanaf het begin wist je: SBS = Hart van Nederland, SBS = (was inmiddels) Jerry Springer, SBS = Explosief, SBS = F1, SBS = Films op de ma, woe en vrijdag.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk aan dat is ook het probleem.
Kijk naar SBS dat kun je wel campingzender noemen, maar dat is het ook gewoon![]()
Dus je gaat eerst meerdere TV zenders opzetten zodat je een duidelijk profiel krijgt? En tot die tijd doe je maar wat?quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
De tweede zender is juist zodat er duidelijker profielen onstaan!
Nee dat was het niet maar je leest in de gids een film uit 2006 dus je hebt zoiets van nou dat gaat een fantastische film worden want hij is nog niet zo oud. Blijkt er bagger geacteerd te worden en is het verhaal hilarisch onlogisch.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:13 schreef RedFever007 het volgende:
Omdat het een crysler is kijk je geen Talpameer? En wat als het een Peugeot was geweest?
-knip-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |