Dat is dus de grap! Die gast komt geen gram aan!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:56 schreef NoBody122 het volgende:
Ben wel benieuwd naar zijn lichaamsomvang
Hm tsja...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dat is dus de grap! Die gast komt geen gram aan!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:16 schreef Dirktator het volgende:
JunkieSietze?
Je bent gewoon jaloers dat die gast elke dag patat mag eten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik ken dus zo\'n gast en die gaat echt serieus elke dag naar de patatzaak om patat te vreten, echt te goor voor woorden.
Normaal eten doet ie \'s avonds niet maar daarna wel naar de frietboer en zich volstouwen
Ik snap dat soort mensen nietDan ben je toch gewoon vies en smerig ???
![]()
![]()
en nu is ie dood? :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:29 schreef MrCrowley het volgende:
Ik heb ook zo\'n iemand gekend. Iedere dag snacken en geen gram aankomen. Maar hij zag er tevens ook niet uit. Duf, vermoeid en oud gezicht. En veel ziek (griep e.d.)
patat voor bij de ketchupquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:34 schreef frankium het volgende:
Patat als maaltijd zien is sowieso voor kneuzen. Patat bij iets kan wel, maar je gaat toch niet alleen patat eten. Culinaire barbaar!
Dat is tevens ook heel erg dubbelopquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:29 schreef MrCrowley het volgende:
Ik heb ook zo\'n iemand gekend. Iedere dag snacken en geen gram aankomen. Maar hij zag er tevens ook niet uit. Duf, vermoeid en oud gezicht. En veel ziek (griep e.d.)
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:39 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Dat is tevens ook heel erg dubbelop
~:)
Mee eens, als je iedere dag patat eet dan is de glans er wel een beetje af, afwisseling in je voeddingspatroon houdt de smaakpapillen scherp en gezondquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:15 schreef Beach het volgende:
Ik eet hooguit 1 keer permaand een patatjedan blijft het lekker, als je het elke dag eet is het volgens mij niet eens meer lekker.
Zanger Bob ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik ken dus zo\'n gast en die gaat echt serieus elke dag naar de patatzaak om patat te vreten
Deze gast ziet er ook heel ongezond uit inderdaad. Niet dik maar voor de rest geef je hem nog geen kwartjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:29 schreef MrCrowley het volgende:
Zo,n iemand ken ik ook, alleen omdat z,n ma te besodemieterd is om te koken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik ken dus zo\'n gast en die gaat echt serieus elke dag naar de patatzaak om patat te vreten, echt te goor voor woorden.
Normaal eten doet ie \'s avonds niet maar daarna wel naar de frietboer en zich volstouwen
![]()
![]()
Valt mee. De patat zelf is niet zo ongezond. Als je elke dag patatjes eet met daarnaast groente en fatsoenlijk vlees enzovoort is er geen man overboord. Het ongezonde zit hem er daarentegen juist in de mayo en andere sauzen en de vette vleeshap.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:07 schreef NoBody122 het volgende:
Patat is erg lekker, maar helaas niet gezond
Mja zou kunnen, hij is echt nog zo'n puber 17 jaar enzo, grote bek tegen ouders, hele dag in bed stinken, je kent ze wel :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:22 schreef demonsdance het volgende:
[..]
Dan verlang je ook meer naar een patatje, ik denk dat deze jongen die zo vaak naar de frietboer gaat gewoon last heeft van een patatfase, dat waait vanzelf wel een keer over.
Patatquote:
Patat en 2 frikandellen speciaal, en een kroket. En een saté-rollquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:34 schreef frankium het volgende:
Patat als maaltijd zien is sowieso voor kneuzen. Patat bij iets kan wel, maar je gaat toch niet alleen patat eten. Culinaire barbaar!
Patat schrijf je met een p, 2 a\'s en 2 t's. En friet schrijf je met een f, r, i, e, t. Zo moeilijk is het verschil nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:07 schreef rena het volgende:
[..]
Patat, Friet
, een pot nat
Ik zou serieus het verschil niet weten
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:08 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Patat schrijf je met een p, 2 a\'s en een t. En friet schrijf je met een f, r, i, e, t. Zo moeilijk is het verschil niet.
Het verschil is kennelijk moeilijker dan jij denktquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:08 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het verschil niet.
Ja heerlijk vooral met veel zout en tomatenketchup, of pindasausquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:51 schreef 2609 het volgende:
patat is lekker
Wsl wel, het was ook maar een matige poging tot grapquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het verschil is kennelijk moeilijker dan jij denkt![]()
Ja dat moet je mij vragen.....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:14 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Wsl wel, het was ook maar een matige poging tot grap [afbeelding]
Maar wat is dan het echte verschil tussen friet en patat?
Hij zal sterven aan een hartinfarct. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
![]()
pommes fritesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:08 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Patat schrijf je met een p, 2 a\\\'s en 2 t\'s. En friet schrijf je met een f, r, i, e, t. Zo moeilijk is het verschil niet.
In Belgie is het ook frietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:19 schreef Forcefuzz het volgende:
Het was ook meer een algemene vraag. Maar volgens mij is patat de dikke zooi uit België, en friet de dunnere versie.
Ik doe een poging:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:14 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
...Maar wat is dan het echte verschil tussen friet en patat?
dus, jaloers?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
![]()
Nou, als het in het vet van een snackbar wordt gebakken maakt dat het er ook niet echt gezond op hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Valt mee. De patat zelf is niet zo ongezond. Als je elke dag patatjes eet met daarnaast groente en fatsoenlijk vlees enzovoort is er geen man overboord. Het ongezonde zit hem er daarentegen juist in de mayo en andere sauzen en de vette vleeshap.
Ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dan ben je toch gewoon vies en smerig ???![]()
![]()
Hey, je hebt het over mij!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
![]()
Ik ben 26quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:48 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Mja zou kunnen, hij is echt nog zo\'n puber 17 jaar enzo, grote bek tegen ouders, hele dag in bed stinken, je kent ze wel :\')
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaloers dat je het zelf niet kan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
![]()
![]()
Jij bent zeker die gast waar TS het over had :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:47 schreef Bobby18 het volgende:
Patat zijn aardappelen, niks ongezonds aan(vooral de lekkere zelfgemaakte), het vele zout en de saus er bij maakt het ongezond, tevens het vuile vet waarin het gemaakt word, gewoon je eigen patats thuis maken gefrituurd in verse zonnebloemolie met een beetje sla en/of groente en vlees er bij, niks ongezonds aan, wel lekker, mag er ook wel een beetje mayo bij ofzo, kun je 100 mee worden.
Ik vind 't ook lekker.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:07 schreef Maikuuul het volgende:
Ja friet is lekker, maar niet elke dag :/ dat gaat te furrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik ook! De beste Hollandsche snack!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik lust wel een frikandel speciaal!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |