Zeker, blij dat het nu weer werkt want ik zou niet weten wat ik had moeten doen vandaag de hele dag :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:42 schreef Volvoman het volgende:
eindelijkhet was erg rustig bij mij gister
![]()
Duurt toch nog wel even voor daar weer nieuws op staatquote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:45 schreef classpc het volgende:
Behalve de FP dan.
Deze post stond net ook al in ONZquote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:40 schreef Gizmore het volgende:
En we zijn weer terug in de lucht
Het had wel iets aparts trouwens, al die inactieve subfora. Ik denk niet dat (als het gewoon blijft werken) dat ik ONZ nog een keer op inactief zie staan
[[url=http://xs66.xs.to/pics/06056/fokdood1.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
WAAROM WERKT MIJN USERICON NIETquote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:47 schreef RaymanNL het volgende:
frontpage links trouwens door naar het forum :\')
Dit topic was eerder dan mij post daar: huiliequote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:47 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Deze post stond net ook al in ONZ. Zet m voor de zekerheid ook even in V&A.
Eensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:06 schreef 7eVeNL het volgende:
Nu de FP nog :\')
die is verloren gegaanquote:
sssssstquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:09 schreef classpc het volgende:
Ik denk eerder dat dat nog gefixt moet worden, dan dat dat verloren is gegaan.
Okequote:
Ik heb nu een stommequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:09 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Whaaaahahahahaha, de mijne doet het wel![]()
Wat slim van jouquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:20 schreef Gizmore het volgende:
Ik heb gewoon die van mezelf nog een keer geupload
Ja, van twee dagen niet Fokken krijg je vreemd genoeg inspiratie :')quote:
Voelde je je toch schuldig ergens om dan om dingen die je geroepen had?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:26 schreef YuckFou het volgende:
ik dacht dat ik een IP-ban had, \\\\\\\'k had al geen idee waarom... :\')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |