je gelooft dat zonder vraagtekens?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:23 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Bin Laden wilde ook Witte Huis aanvallen
hoe rijmen we dit met de TRU-theorie?
hoezo is dat verdacht? als we uitgaan van het kapers-verhaal valt dat toch best mee? ze zijn knettergek gemaakt...hij zit al sinds 2001 vast...moet ie dan nu zenuwachtig worden?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je gelooft dat zonder vraagtekens?
ik vind het erg verdacht dat die man rustig zonder zenuwen zoiets zegt
vind het aannemelijk dat er wat dealtjes zijn gesloten achter de schermen.
wat wel vaker zo loopt in rechtzaken.
maar jij gelooft in films?
de taktieken kennende betwijfel ik dat de uitspraken van deze man nog enige geloofwaardigheid waard zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:56 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
hoezo is dat verdacht? als we uitgaan van het kapers-verhaal valt dat toch best mee? ze zijn knettergek gemaakt...hij zit al sinds 2001 vast...moet ie dan nu zenuwachtig worden?
ik zeg trouwens nergens dat ik zomaar alles geloof.
Dat ze nog wat propaganda achter de hand hebben om het complot te beschermen. Een verdachte die ineens z'n verhaal verandert in een versie die rijmt met de officiele..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:23 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Bin Laden wilde ook Witte Huis aanvallen
hoe rijmen we dit met de TRU-theorie?
En hijzelf;quote:WILLIAMS: The old outbursts were gone... He was very docile today... We believe that he's wearing one of those stun belts, and it may be that he was very worried about doing anything that would cause those Marshals to press the button....
ABRAMS: A stun belt? They literally have sOmething around his waist? That they can push a button and?
WILLIAMS: [Pause] Well...
quote:Moussaoui Says He Was Part of Plot to Attack White House
"ALEXANDRIA, Va., — Zacarias Moussaoui testified in Federal District Court here today that he knew of Al Qaeda's plans to fly jetliners into the World Trade Center and that he was to have piloted an airliner into the White House on Sept. 11, 2001.
Taking the stand before the jury that will determine whether he is put to death or spends the rest of his life in prison, Mr. Moussaoui related in calm, measured language that he was to have been accompanied on his death-dive into the White House by Richard C. Reid, the so-called shoe bomber, among others.
But when asked by his lawyer, Gerald T. Zerkin, about what role he had in planning the attacks that killed nearly 3,000 people, Mr. Moussaoui said, "It's difficult to say for sure what exactly my input was."
[..]
Waarom ons dan druk maken om Massaoui ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:25 schreef Wombcat het volgende:
Eén getuigenverklaring is geen feit.
Ach, Al Qaeda is een Amerikaanse uitvinding dus daar redden de Yankees zich wel weer uit.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:03 schreef Pakspul het volgende:
Maar wat nou als straks de waarheid boven water komt dat Al Qaeda er helemaal niks mee heeft te maken en dat USA er zelf achter zat om oorlog te voeren met terroristen en later Irak?
Eens kijken of dat ook op uitzendinggemist.nl komt dan! Thxquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:10 schreef lordmedelo het volgende:
Door al die 9/11-topics weet ik niet meer waar ik het moet posten eigenlijk, maar voor de liefhebbers is er vanmiddag om 16.30u op Radio 1 een debat over de complottheorieën.![]()
hoop jequote:Op woensdag 29 maart 2006 08:27 schreef BaajGuardian het volgende:
Massaoui is een oplichter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |