abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36507115
quote:
thanks for that Hallulama
pi_36508082
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_36517438
Tsja wat is dit nou allemaal,
Waarom hebben al die media er ineens zo'n behoefte aan om ons te gaan vertellen wat er werkelijk gebeurd is op 9/11.
Ik snap er niks van.
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
pi_36517657
Misschien zijn ze bezig aan deel 2 ?

Na het overdonderend succes van de eerste
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36519819
Ja, dat zie je vaak he. Als deel 1 het goed doet en veel opbrengt dan volgt er bijna altijd wel een deel 2. (daar weet Sheen natuurlijk over mee te praten met Scary Movie 3 en Scary Movie 4).
Die Arend-Jan Boekestijn had wel slechte argumenten trouwens zeg: "Stel je nou eens voor dat......Bush daar vantevoren zelf explosieven in heeft gestopt in het World Trade Centre. Je moet je eens voorstellen wat dat betekent ... Dan moet je dus 17 kapers, waaronder nogal wat Saoedies, allemaal omkopen. Dan moet je Bin Laden omkopen......"
Erg bizar allemaal.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
pi_36529004
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:45 schreef 6833-228 het volgende:
Tsja wat is dit nou allemaal,
Waarom hebben al die media er ineens zo'n behoefte aan om ons te gaan vertellen wat er werkelijk gebeurd is op 9/11.
Ik snap er niks van.
dacht ik ook meteen aan. en dat na 4 jaar! staaltje journalistiek of propaganda
pi_36530406
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:19 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

dacht ik ook meteen aan. en dat na 4 jaar! staaltje journalistiek of propaganda
Hmm
Je moet The Truth, Lies, and the Legend of 9/11 eens lezen van Chaim Kupferberg. Het is echt een geniaal artikel. Het gaat vooral over de ingenieuze disinformatiecampagne die gevoerd is door de mainstream media na (en ook voor) 9/11. En CNN deed naar natuurlijk net zo hard aan mee. Dat ze nu ineens van gedachten zijn veranderd lijkt me niet zo aannemelijk. En waarom die idioot van een Sheen? Zou het gewoon gedaan zijn om de '9/11-beweging' voor de gek te zetten?

Ik zag dat Ruppert er ook iets over geschreven heeft:
http://www.fromthewildern(...)_charlie_sheen.shtml
quote:
The greater danger, according to Ruppert, is that the 9/11 movement has been “heavily, heavily infiltrated … by government disinformation operatives” who have put proverbial “poison pills” into its debates.

[ Bericht 7% gewijzigd door 6833-228 op 01-04-2006 11:39:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')