resize je ze dan ook even keurig zoals het een brave FOT-ter betaamt ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:29 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb net het eerste rolletje weggebracht en opgehaald.
Maar het valt me echt enorm tegen.
Ik ga zo wat inscannen en plaatsen...
Ik zat op zeker zo'n 60 meter afstand en dan een stuk hoger als waar het gebeurde.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:30 schreef blackbully het volgende:
het is ook niet allemaal zo makkelijk voor de eerste keer.
weinig licht. veel zoom. en grote afstand.
en dat zonder statief.
tja zou wel 1700 euro schelen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:45 schreef Kleintje het volgende:
God damn... daar zal ik een verhaal voor typen voor mijn weblog.
Maar het is jammer dat ik niet aan animal sex doe en geen frigide trut ben.
Anders had ik een hengst in mijn mond laten klaarkomen, dit op -15 bewaard en het bewaard tot mijn merrie weer bevrucht mag worden.
Ben verliefd geworden, maar heb geen 1700,-- euro over voor wat zaad van die hengst
Getver Kleintjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:45 schreef Kleintje het volgende:
God damn... daar zal ik een verhaal voor typen voor mijn weblog.
Maar het is jammer dat ik niet aan animal sex doe en geen frigide trut ben.
Anders had ik een hengst in mijn mond laten klaarkomen, dit op -15 bewaard en het bewaard tot mijn merrie weer bevrucht mag worden.
Ben verliefd geworden, maar heb geen 1700,-- euro over voor wat zaad van die hengst
mijn eerste gedachte zou toch zijn "opvangen in een potje"quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:45 schreef Kleintje het volgende:
Anders had ik een hengst in mijn mond laten klaarkomen...
In het licht van een vorige post:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:11 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Niet dat ik helemaal verliefd was op dit paard, maar het zou een goede combinatie zijn voor prachtige kinderen...
Ik zie dat je al bezig bent met het meetrekken van het onderwerp. Ik vind ze voor je eerste rolletje nog niet eens zo slecht.. Je hebt namelijk meteen voor moeilijke onderwerpen gekozen om te fotograferen. Vind het toch wel knap van je dat je het zo snel op pakt..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:11 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Sja... teveel hoofden, te weinig hoeven. Denk dat dit duidelijk is.
Vind het paard mooi scherp, alleen zijn voorbeen wat op de grond staat is minder scherp.
Op zich niet ontevreden over deze foto.
Voor de mensen die het willen weten... waarschijnlijk ga ik een veulen fokken uit de combinatie deze hengst en mijn merrie.
Niet dat ik helemaal verliefd was op dit paard, maar het zou een goede combinatie zijn voor prachtige kinderen...
Probeer dat toch eens? Er zit nu een gelige waas overheen, die moet je vrij makkelijk kunnen wegkrijgen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:19 schreef Kleintje het volgende:
Overigens, de 2e foto... hier heb ik niets aan bewerkt, ingescand en even resize.
600 dpi ingescand
Geen kleuren opgepoetst ofzo
Fotografie is niet eerlijk. Het maakt je of veel mooier, of veel lelijker. De bewerking zorgt doorgaans voor het eerste, en niet bewerken voor het laatste. Ik kies voor valsspelen *met* bewerkingquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:20 schreef Kleintje het volgende:
Klopt Ronald, maar zo heb je een eerlijk beeld.... zo is het uit het rolletje gekomen...
Wat mij duidelijk werd in de basiscursus fotografie: Niets is wat het lijkt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:22 schreef RonaIdV het volgende:
[..]
Fotografie is niet eerlijk. Het maakt je of veel mooier, of veel lelijker. De bewerking zorgt doorgaans voor het eerste, en niet bewerken voor het laatste. Ik kies voor valsspelen *met* bewerking
Ook de fotograaf \\\\\\\"om de hoek\\\\\\\" bewerkt zijn foto\\\\\\\'s na. Probeer het eens, en zie hoe foto\\\\\\\'s ervan opknappen.
rauwe kip met een chocolade sausje is sneller dan 1 1/2 uur wachten totdattie gaar isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:27 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Wat mij duidelijk werd in de basiscursus fotografie: Niets is wat het lijkt.
M`n docent had wat dingen uitgelegd met bewerken en manipuleren. Voedselfotografen fotograferen geen voedsel wat nog eetbaar is, anders zouden ze moeten gaan haasten om een foto te maken zonder het eten te laten bederven of bijvoorbeeld bij bier het schuim er nog op te hebben.
Dus volgende keer gewoon bewerken en niets aantrekken van het orgineel, dat is alleen een uitgangs- / beginpunt
Euh... zie je wel dat paarden voor vrouwen een vervanging voor sex zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:36 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Sja, niets dan goeds over deze hengst.
Maar de foto...![]()
Ik was hem keurig aan het volgen, gaat ie heel opens compleet de andere kant op, dus ik snel zoeken, scherpstellen en toen... klik. Was nog niet de bedoeling.
Dus, geen lekkere billen, geen benen en geen hoeven.
Op zich vind ik het paard redelijk scherp. Op zijn hals zie je zelfs wat aderen lopen.
Maar deze foto was mooier geweest als ik had ingezoomd op zijn hoofd en alleen zijn hoofd + hals op de foto had gehad en die mooi scherp.
Dit is DE dure hengst.
Kippenvel, emoties en jawel... bij sommige aanwezigen zelfs tranen van de emoties.
Hier ben ik gisteren in 1 keer verliefd op geworden.
Wat nou Bonfire, Anky (is toch ook een paard met dat gebit?) of andere hengsten...
Laat me raden, die foto is níet door jou gemaaktquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:39 schreef Kleintje het volgende:
Even... de bedoeling was om hem zo: [afbeelding] op de foto te krijgen!
*Kwijl*
Dit paard heeft grote kans vandaag uitgeroepen te worden voor paard van het jaar...
Wat dan ook een leuke is: bestel de zelfde foto eens na bij 5 verschillende adressen. Dan krijg je echt 5 kwa kleur heeeel verschillende foto's terug. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:22 schreef RonaIdV het volgende:
[..]
Fotografie is niet eerlijk. Het maakt je of veel mooier, of veel lelijker. De bewerking zorgt doorgaans voor het eerste, en niet bewerken voor het laatste. Ik kies voor valsspelen *met* bewerking![]()
Ook de fotograaf "om de hoek" bewerkt zijn foto's na. Probeer het eens, en zie hoe foto's ervan opknappen.
Waarschijnlijk stond de fotograaf daar ook een stuk dichter bij de paarden zodat een kortere en stabielere lens gebruikt kon worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:16 schreef blackbully het volgende:
jaren lange ervaring.
en een stuk dikkere beurs voor de aanschaf van spullen
Thanksquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:21 schreef buitenbeentje het volgende:
Maar wel gave foto\'s, heb je ook de namen van de gefotografeerde hengsten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |