Hoe kán je.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:09 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben overgestapt op Pepsi.
GAT-VER-DAMMEquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:09 schreef QyRoZ het volgende:
Mea culpa.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:17 schreef RaymanNL het volgende:
En iedereen die trapt er ook nog gewoon in heh, iedereen in onze winkel pakt zo\'n 4pack mee
Omdat ze denken dat ze goedkoop uitzijn![]()
Probeer die van de C1000 selectie eensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:21 schreef Kogando het volgende:
[..]
Mea culpa.
Maarja, je moet wat. Pepsi vind ik toch een slagje minder. En ik ga alvast niet de huismerken drinken want dan verdwijnt de prik uit je glas terwijl je het drinkt en de smaak is helemaal om te janken.
Er zijn slechte en minder slechte.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
Probeer die van de C1000 selectie eens
Dat zie je toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:15 schreef Eightball het volgende:
Zit niks anders op Q.
Je gaat toch godverdomme geen Pepsi drinken!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:09 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, maar het maakt wel veel uit imho.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:28 schreef massy het volgende:
![]()
Mensen in restaurants kijken je echt altijd raar aan als je vraagt of ze coca cola hebben of pepsi
Ja, er zit wel systeem in moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:27 schreef QyRoZ het volgende:
Dat zie je toch?
Dan neem ik wel een glaasje water.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:31 schreef ClioSporT het volgende:
Bij de lidll 45 cent voor een 2 liter fles
Ik woon niet in A.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:31 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ja, er zit wel systeem in moet ik zeggen.
Eerst in A gaan wonen, dan Pepsi gaan drinken..
What's next? Een matje en een baard laten staan?
Ow?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:33 schreef QyRoZ het volgende:
Ik woon niet in A.
Als ik klaag over de prijs van een BMW ga je toch ook geen prijzen van Kia noemen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:31 schreef ClioSporT het volgende:
Bij de lidll 45 cent voor een 2 liter fles, waarvan een deel zelfs statiegeld is dacht ik![]()
U is the word.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:34 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ow?
Dan heeft de tamtam gefaald.
Of van Trabant. Volvo daarentegen is het overwegen waard.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:34 schreef Kogando het volgende:
[..]
Als ik klaag over de prijs van een BMW ga je toch ook geen prijzen van Kia noemen?
Nee, dat denk ik nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:39 schreef NoBody122 het volgende:
Waarschijnlijk zijn die nieuwe flessen eerst duurder zodat de ouwe flessen eerst op gaan in de winkels..
Anders kunnen ze die ouwe flessen straks allemaal weggooien i.v.m. houdbaarheidsdatum, omdat iedereen de nieuwe flessen pakt
Die ouwe flessen zullen ook wel niet meer gefabriceerd worden nu denk ik..
Ik heb wel eens gelezen dat die van ons uit Frankrijk komt, en dat schijnt wel een van de betere fabrieken te zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:41 schreef Markman het volgende:
ja ik tiz hier in zwitserland, en de fante hier smaakt dus duidelijk anders dan de fanta in Nederland. Hoop dat ze echt alleen de fles hebben gewijzigd, en niet de smaak!!!
"Het is duurder omdat het nieuw is, die prijs gaat wel naar beneden."quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:39 schreef NoBody122 het volgende:
Waarschijnlijk zijn die nieuwe flessen eerst duurder zodat de ouwe flessen eerst op gaan in de winkels..
Anders kunnen ze die ouwe flessen straks allemaal weggooien i.v.m. houdbaarheidsdatum, omdat iedereen de nieuwe flessen pakt
Het was puur speculatiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
\"Het is duurder omdat het nieuw is, die prijs gaat wel naar beneden.\"
Waar heb ik dat eerder gehoord? Oh ja.
[afbeelding]
Ik dacht dat die uit Limburg (Heerlen) komt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:43 schreef Kogando het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat die van ons uit Frankrijk komt, en dat schijnt wel een van de betere fabrieken te zijn.
Ik kijk heel soms ook wel eens op de verpakking (fles/blik) en zover ik weet komt het meeste gewoon uit Amsterdam, België en Frankrijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:51 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Ik dacht dat die uit Limburg (Heerlen) komt.
Een tijdje geleden in ieder geval wel nog.
Net van die 0.5 flesjes in grootvermaatquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:12 schreef QyRoZ het volgende:
Nou. Gewoon. Die achterlijke slappe kloteflessen. Simpel.
Jep, ¤0,25quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:56 schreef Lady-SNAKE het volgende:
Zit er nog wel statiegeld op die nieuwe flessen dan ?? Of heeft niemand daar naar gekeken?
Whoa! Jij bent echt oud!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
\"Het is duurder omdat het nieuw is, die prijs gaat wel naar beneden.\"
Waar heb ik dat eerder gehoord? Oh ja.
[afbeelding]
Uit het AD d.d. 04-02-06.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:51 schreef pascalheister het volgende:
dat zijn de ontwerpkosten die Coca Cola eruit moet halen
ik dacht dat het ook uit frankrijk of duitsland komt, bij de c1000 zie ik wel eens duitse labels?zou het daar goedkoper zijn om in te kopen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:43 schreef Kogando het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat die van ons uit Frankrijk komt, en dat schijnt wel een van de betere fabrieken te zijn.
in (http://forum.fok.nl/topic/813484) stond al dat ze die investering binnen 1 dag eruit hebben, is dus BSquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:19 schreef Innisdemon het volgende:
Ik heb het gevraagd aan Coca Cola, en hier is de reactie:
--
De reden van de prijsverhoging is de aanzienlijke investering om te kunnen innoveren
(o.a. in een nieuwe productielijn, transportsysteem en het inzamelingsysteem).
Hierdoor zijn we nu in staat een moderne, eigentijdse frisdrankverpakking aan te
bieden. De verpakkingen zullen in het algemeen duurder zijn dan de vorige, maar
sluiten wel beter aan op de wensen van de moderne consument.
In veel gevallen zal de prijs overigens lager uitvallen dan de verhoging die u
noemde. De handige 4-pack zal de komende periode met een stevige prijspromotie op de
winkelvloer staan. Ook op de andere verpakkingssoorten zullen er dit jaar veel meer
prijspromoties worden aangeboden dan voorheen het geval was. Overigens, de huidige
schapprijs is vergelijkbaar met de prijs van 2003. En de huidige prijs is nog steeds
lager dan u in alle omliggende landen voor deze verpakking van Coca-Cola betaalt.
--
hoe?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:39 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb gister 3 flessen voor 1 euro gehaald
3 flessen first choice bij de supercoopquote:
Deze:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:43 schreef Steve-O het volgende:
[..]
3 flessen first choice bij de supercoop
Over wat voor nieuwe flessen hebben we het eigenlijk ?
quote:
Flessenautomaten zien geen verschil tussen oude Coca Cola flessen en bv Pepsi flessen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:53 schreef Steve-O het volgende:
[..]!
Die vieze dunne flessen lijkt wel die rotzooi van de Lidl nu
Tot wanneer kan ik trouwens mij \"oude flessen \" inruilen?
o, jij had het over bagger met je 3 flessen..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:43 schreef Steve-O het volgende:
[..]
3 flessen first choice bij de supercoop
Over wat voor nieuwe flessen hebben we het eigenlijk ?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:43 schreef speedfreakssj het volgende:
wat is dat voor onzin schatke, er staat helemaal geen test.
alleen maar andere onzin over worst.
Wel leuk, mensen denken dat ze Coca Cola drinken terwijl het B merken blijken te zijn.quote:Nu op de Kassa-site:
Kijk naar ConsumentenTV: MET VERLENGING KASSA
Overzicht aanbieders internettelefonie + kosten
In Kassa o.a.: gevolgen zorgverzekering, Knorr Vie
Vergelijk (gratis) de premies zorgverzekering
Meld u aan voor de gratis Kassa-nieuwsbrief!
Weer iemand bekeerd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:09 schreef QyRoZ het volgende:
en behoorlijk kansloos in dit gevalquote:Op zondag 5 februari 2006 10:45 schreef Dos37 het volgende:
Zeiken is cool
zelfs als dat klopt dan word je nog genaaid... het nieuwe concept zou juist goedkoper moeten zijn voor de fabrikant - in plaats daarvan krijg je te maken met een prijsverhoging :')quote:Op zondag 5 februari 2006 11:06 schreef ruby het volgende:
Wedden dat de prijzen binnenkort weer naar beneden gaan?
Dat zeiden ze van de cd's ook.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:06 schreef ruby het volgende:
Wedden dat de prijzen binnenkort weer naar beneden gaan?
statiegeld kreeg je terug he... bij het nieuwe systeem IS ER GEEN STATIEGELD... of ik moet me heel erg vergissenquote:Op zondag 5 februari 2006 11:41 schreef yup het volgende:
Volgens mij is de statiegeld nu inbegrepen in de prijs toch
Want vroeger werd de statiegeld op de flessen bij de kassa aangeslagen. (dus prijs is 97 bijv. kom je bij kassa komt er 25 bij :/ ) Of heb ik het mis
deze twee zaken klinken wel logisch in relatie tot elkaar.. vind je ook nietquote:Op zondag 5 februari 2006 11:54 schreef Michel_LTD het volgende:
Het viel mij op dat er GEEN statiegeld meer op de nieuwe flessen zit (Fanta enz is ook nieuwe fles..)
Maar er staat nergens op het etiket dat er statiegeld op de fles zit :S
die 'verwijderingsbijdrage' maakt het milieu echt niet perse beter - een hoop commerciele bedrijven steken de kop op die snel wat geld willen verdienen aan oud witgoed enzo...quote:Op zondag 5 februari 2006 12:12 schreef greatgonzo het volgende:
ok, dus iedereen zeurt over milieu enz, maar nu gaan we dus weer ouderwets flessen weggooien bij het afval?
Of zit er net als bij witgoed nu een \"verwijderingsbijdrage\" al bij in?
het gebeurt machinaal grotendeels volgens mijquote:Op zondag 5 februari 2006 12:17 schreef greatgonzo het volgende:
Ja, maar als je moet sorteren uit een grote berg afval lijkt mij dat arbeidsintensiever dan al in de winkel sorteren, of zie ik dat verkeerd?
idd!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:27 schreef QyRoZ het volgende:
De Pepsi was ook nog eens in de aanbieding bij de Appie. 3 flessen voor 1.99.
Ik heb niks op B-merken cola tegen (ik heb zelf meestal cola van Super de Boer, smaakt goed), maar het allergoedkoopste spul is echt niks.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
schijnt dat Euroshopper cola best wel goed naar coca Cola smaakt ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |