abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34685296
Mja, jullie moeten weten ik hang aan elkaar van de Vanille Cola...

En wat doen die rare gasten bij de AH....

Die gooien al die 1,5 liter flessen uit het assortiment, daarvoor in de plaats komen van die gammele dun plastic 1 liter flessen, á 1,20 euro!!! En het zijn dus geen statiegeld flessen...

De 1,5 liter flessen, de normale, harde flessen, kosten maar 0,92 cent!!!!

Dertig cent meer voor een halve liter minder!!!
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_34685328
dat is idd wel ziek?
waren die andere dan geen bonus actie ofzo?
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_34685368
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:11 schreef JapyDooge het volgende:
dat is idd wel ziek?
waren die andere dan geen bonus actie ofzo?
Nope, gewoon normale prijs, ik weet niet wat die 1,5 liter flessen kosten bij de C1000 maar ik denk ongeveer hetzelfde...

Ik ga meteen een boos mailtje sturen naar AH
pi_34685492
rofl nah succes
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_34685618
In veel winkels betaal je ook meer voor 0.5 liter flesjes en 1,5 liter flessen.
pi_34685687
Oh wacht, er staat op de fles:

statiegeld fles... ik weet alleen niet of dat statiegeld nog op de 1,20 euro komt...

Als dat er niet bij komt is ie nog steeds duurder dan de 1,5 liter fles, iets minder wel, maar nog steeds een paar cent duurder!
pi_34685782
Die gewijzigde flessen zijn het idee van de firma Coca Cola, daar heeft AH ook geen invloed op. Het is goedkoper om flessen om te smelten dan om ze schoon te maken en hergebruiken, vandaar deze actie. En trouwens, in die nieuwe flessen zit gewoon anderhalve liter voor zover ik weet.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_34685795
Statiegeld komt altijd bovenop de prijs. Overigens is het helemaal niet zo vreemd hoor dat een literfles duurder is dan een 1,5 literfles. Bij Dekamarkt bijvoorbeeld betaal je voor een 0,3 l. blik Amstel meer dan voor een 0,5 l. blik Amstel. Komt dus vaker voor.
pi_34685872
Haal je eigenmerk drinken
pi_34685887
toch blijft het vaag je betaalt meer voor de verpakking dan voor de inhoud dus?
pi_34685933
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:27 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Haal je eigenmerk drinken
die hebben geen vanille , mn vriendin is er ook verslaaft aan
pi_34686229
Ik begrijp wel, en weet ook wel, dat als je kleinere flessen koopt je relatief duurder uit bent.

Maar haal dan niet alle 1,5 liter flessen weg! Je bent een SUPERmarkt, geen Shell station...

Net even de proef op de som genomen, en de 1 liter versie kost in totaal 1,44 euro de 1,5 liter kost in totaal 1,17 euro..

Maar die 1,5 liter flessen zijn inderdaad de 'oude' flessen, werd mij verteld. Er komen nieuwe 1,5 liter flessen voor in de plaats, welke, zo verzekerde hij mij, ook een stuk duurder zouden worden

Dus als dat omsmelten goedkoper is, waarom moeten we dan meer gaan betalen...
pi_34686247
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:28 schreef JapyDooge het volgende:

[..]

mn vriendin is er ook verslaaft aan
Ga je haar nog lang nodig hebben, anders mag je ze doorsturen naar mij hoor
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:41:06 #14
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_34686323
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:27 schreef JapyDooge het volgende:
toch blijft het vaag je betaalt meer voor de verpakking dan voor de inhoud dus?
Natuurlijk
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_34686363
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:28 schreef JapyDooge het volgende:

[..]

die hebben geen vanille , mn vriendin is er ook verslaaft aan
wèlllll
de Lidle ofzo heeft Vanilla Coke!
is best nog te zuipe
beter als normale cola van de Lidl
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:45:50 #17
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_34686479
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:42 schreef mic_forever het volgende:

[..]

wèlllll
de Lidle ofzo heeft Vanilla Coke!
is best nog te zuipe
beter als normale cola van de Lidl
De gewone cola van de LIDL is anders wel de lekkerste die ik ken op Coca Cola na dan!
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_34686652
Oh trouwens, ga ik dus net speciaal naar de AH om dus die 1 liter fles te kopen, loop ik weg...

Vind ik 5 euro op de grond

Gratis Cola
pi_34688206
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:38 schreef mcintosh het volgende:
Dus als dat omsmelten goedkoper is, waarom moeten we dan meer gaan betalen...
Als een bedrijf meer geld kan vragen voor hetzelfde product, waarom zouden ze dat dan niet doen?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_34688276
AH verlaagt weer 1000 prijzen met veel bombarie

maar de coca cola verhogen we gewoon met 30 cent per fles en zeggen daar niets over
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34688341
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:39 schreef 700MB het volgende:

[..]

Als een bedrijf meer geld kan vragen voor hetzelfde product, waarom zouden ze dat dan niet doen?
Die vraag was naar aanleiding van de reply van Hooibaal dat omsmelten goedkoper is...

En of ze dat kunnen dat zal nog moeten blijken. Als Pepsi 30 cent goedkoper is ga ik echt wel overstappen op de Pepsi, ik ben namelijk grootverbruiker en dan tikt die 30 cent wel aan
pi_34688652
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef mcintosh het volgende:
Die vraag was naar aanleiding van de reply van Hooibaal dat omsmelten goedkoper is...
Dat weet ik.
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef mcintosh het volgende:
En of ze dat kunnen dat zal nog moeten blijken. Als Pepsi 30 cent goedkoper is ga ik echt wel overstappen op de Pepsi, ik ben namelijk grootverbruiker en dan tikt die 30 cent wel aan
Het gaat echter om het aantal personen dat niet overstapt. Dat is ook het punt van 'als ze meer kunnen vragen, waarom dan niet'. Des te hoger de prijs van een product wordt, des te meer afhakers heb je inderdaad. Maar je verdient ook meer per product. Meer dan een statistiek ben je toch niet voor een bedrijf.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  woensdag 1 februari 2006 @ 18:57:20 #23
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_34688791
Belachelijk verschil. Waarschijnlijk doen ze dat omdat er op de literfles een winstmarge zit die flink hoger is dan de 1,5 liters. Die worden nog wel eens onder inkoopprijs verkocht.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_34688815
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:41 schreef Isabeau het volgende:
AH verlaagt weer 1000 prijzen met veel bombarie

maar de coca cola verhogen we gewoon met 30 cent per fles en zeggen daar niets over
Dit komt toch echt van Coca Cola zelf vandaan hoor, met hun inkoopsprijsverhoging. Bij ons in de supermarkt is het zelfs 37 cent omhoog gegaan . Schijnt zelfs zo te zijn dat je als supermarkt niks meer geleverd krijgt als je het onder de inkoopsprijs verkoopt ..
pi_34688849
Bij de AH To Go is 0,5 liter frisdrank duurder dan 1,5 liter.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')