Nope, gewoon normale prijs, ik weet niet wat die 1,5 liter flessen kosten bij de C1000 maar ik denk ongeveer hetzelfde...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:11 schreef JapyDooge het volgende:
dat is idd wel ziek?
waren die andere dan geen bonus actie ofzo?
die hebben geen vanillequote:
Ga je haar nog lang nodig hebben, anders mag je ze doorsturen naar mij hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:28 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
mn vriendin is er ook verslaaft aan
Natuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:27 schreef JapyDooge het volgende:
toch blijft het vaagje betaalt meer voor de verpakking dan voor de inhoud dus?
![]()
wèlllllquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:28 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
die hebben geen vanille, mn vriendin is er ook verslaaft aan
De gewone cola van de LIDL is anders wel de lekkerste die ik ken op Coca Cola na dan!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:42 schreef mic_forever het volgende:
[..]
wèlllll
de Lidle ofzo heeft Vanilla Coke!
is best nog te zuipe
beter als normale cola van de Lidl
Als een bedrijf meer geld kan vragen voor hetzelfde product, waarom zouden ze dat dan niet doen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:38 schreef mcintosh het volgende:
Dus als dat omsmelten goedkoper is, waarom moeten we dan meer gaan betalen...
Die vraag was naar aanleiding van de reply van Hooibaal dat omsmelten goedkoper is...quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:39 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als een bedrijf meer geld kan vragen voor hetzelfde product, waarom zouden ze dat dan niet doen?
Dat weet ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef mcintosh het volgende:
Die vraag was naar aanleiding van de reply van Hooibaal dat omsmelten goedkoper is...
Het gaat echter om het aantal personen dat niet overstapt. Dat is ook het punt van 'als ze meer kunnen vragen, waarom dan niet'. Des te hoger de prijs van een product wordt, des te meer afhakers heb je inderdaad. Maar je verdient ook meer per product. Meer dan een statistiek ben je toch niet voor een bedrijf.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef mcintosh het volgende:
En of ze dat kunnen dat zal nog moeten blijken. Als Pepsi 30 cent goedkoper is ga ik echt wel overstappen op de Pepsi, ik ben namelijk grootverbruiker en dan tikt die 30 cent wel aan
Dit komt toch echt van Coca Cola zelf vandaan hoor, met hun inkoopsprijsverhoging. Bij ons in de supermarkt is het zelfs 37 cent omhoog gegaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:41 schreef Isabeau het volgende:
AH verlaagt weer 1000 prijzen met veel bombarie![]()
maar de coca cola verhogen we gewoon met 30 cent per fles en zeggen daar niets over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |