Hoe kán je.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:09 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben overgestapt op Pepsi.
GAT-VER-DAMMEquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:09 schreef QyRoZ het volgende:
Mea culpa.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:17 schreef RaymanNL het volgende:
En iedereen die trapt er ook nog gewoon in heh, iedereen in onze winkel pakt zo\'n 4pack mee
Omdat ze denken dat ze goedkoop uitzijn![]()
Probeer die van de C1000 selectie eensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:21 schreef Kogando het volgende:
[..]
Mea culpa.
Maarja, je moet wat. Pepsi vind ik toch een slagje minder. En ik ga alvast niet de huismerken drinken want dan verdwijnt de prik uit je glas terwijl je het drinkt en de smaak is helemaal om te janken.
Er zijn slechte en minder slechte.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
Probeer die van de C1000 selectie eens
Dat zie je toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:15 schreef Eightball het volgende:
Zit niks anders op Q.
Je gaat toch godverdomme geen Pepsi drinken!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:09 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, maar het maakt wel veel uit imho.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:28 schreef massy het volgende:
![]()
Mensen in restaurants kijken je echt altijd raar aan als je vraagt of ze coca cola hebben of pepsi
Ja, er zit wel systeem in moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:27 schreef QyRoZ het volgende:
Dat zie je toch?
Dan neem ik wel een glaasje water.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:31 schreef ClioSporT het volgende:
Bij de lidll 45 cent voor een 2 liter fles
Ik woon niet in A.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:31 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ja, er zit wel systeem in moet ik zeggen.
Eerst in A gaan wonen, dan Pepsi gaan drinken..
What's next? Een matje en een baard laten staan?
Ow?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:33 schreef QyRoZ het volgende:
Ik woon niet in A.
Als ik klaag over de prijs van een BMW ga je toch ook geen prijzen van Kia noemen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:31 schreef ClioSporT het volgende:
Bij de lidll 45 cent voor een 2 liter fles, waarvan een deel zelfs statiegeld is dacht ik![]()
U is the word.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:34 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ow?
Dan heeft de tamtam gefaald.
Of van Trabant. Volvo daarentegen is het overwegen waard.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:34 schreef Kogando het volgende:
[..]
Als ik klaag over de prijs van een BMW ga je toch ook geen prijzen van Kia noemen?
Nee, dat denk ik nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:39 schreef NoBody122 het volgende:
Waarschijnlijk zijn die nieuwe flessen eerst duurder zodat de ouwe flessen eerst op gaan in de winkels..
Anders kunnen ze die ouwe flessen straks allemaal weggooien i.v.m. houdbaarheidsdatum, omdat iedereen de nieuwe flessen pakt
Die ouwe flessen zullen ook wel niet meer gefabriceerd worden nu denk ik..
Ik heb wel eens gelezen dat die van ons uit Frankrijk komt, en dat schijnt wel een van de betere fabrieken te zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:41 schreef Markman het volgende:
ja ik tiz hier in zwitserland, en de fante hier smaakt dus duidelijk anders dan de fanta in Nederland. Hoop dat ze echt alleen de fles hebben gewijzigd, en niet de smaak!!!
"Het is duurder omdat het nieuw is, die prijs gaat wel naar beneden."quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:39 schreef NoBody122 het volgende:
Waarschijnlijk zijn die nieuwe flessen eerst duurder zodat de ouwe flessen eerst op gaan in de winkels..
Anders kunnen ze die ouwe flessen straks allemaal weggooien i.v.m. houdbaarheidsdatum, omdat iedereen de nieuwe flessen pakt
Het was puur speculatiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
\"Het is duurder omdat het nieuw is, die prijs gaat wel naar beneden.\"
Waar heb ik dat eerder gehoord? Oh ja.
[afbeelding]
Ik dacht dat die uit Limburg (Heerlen) komt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:43 schreef Kogando het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat die van ons uit Frankrijk komt, en dat schijnt wel een van de betere fabrieken te zijn.
Ik kijk heel soms ook wel eens op de verpakking (fles/blik) en zover ik weet komt het meeste gewoon uit Amsterdam, België en Frankrijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:51 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Ik dacht dat die uit Limburg (Heerlen) komt.
Een tijdje geleden in ieder geval wel nog.
Net van die 0.5 flesjes in grootvermaatquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:12 schreef QyRoZ het volgende:
Nou. Gewoon. Die achterlijke slappe kloteflessen. Simpel.
Jep, ¤0,25quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:56 schreef Lady-SNAKE het volgende:
Zit er nog wel statiegeld op die nieuwe flessen dan ?? Of heeft niemand daar naar gekeken?
Whoa! Jij bent echt oud!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
\"Het is duurder omdat het nieuw is, die prijs gaat wel naar beneden.\"
Waar heb ik dat eerder gehoord? Oh ja.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |