zoiets?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:16 schreef Kleintje het volgende:
Is er eigenlijk een centraal 'stel hier je newbie fotovragen' topic?
Ik heb heel wat vraagjes..
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:31 schreef blackbully het volgende:
goed he
hebben we ons best op gedaan
In een ver, ver, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer verleden .....quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:37 schreef blackbully het volgende:
hey jij schiet digitaal tegenwoordig dus wat moet je met die scanner?
jammer dat er nog geen hybride camera bestaat...quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Enneh....daarnaast.....zwartwit-film is toch lekkerder dan digitaal hoor
Mag ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:41 schreef Kleintje het volgende:
PdeHoog... eventueel een adresje waar ik ze heen kan sturen via de normale ouderwetse post??
Dat zou zonde zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:21 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik het al opgeven???
Iso waardes, sluitertijden, diafragma's, brandpunt....
Ik geef het op... ik ga wel een boek kopen met mooie plaatjes i.p.v. het zelf te schieten!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:21 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik het al opgeven???
Iso waardes, sluitertijden, diafragma's, brandpunt....
Ik geef het op... ik ga wel een boek kopen met mooie plaatjes i.p.v. het zelf te schieten!
wou ik net zeggen, al die text kan iemand laten duizelenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Wie gaat kleintje een dagje instructie geven
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:32 schreef Kleintje het volgende:
Best stom van mezelf...
Er zijn/waren plannen om een cursusmeet op te zetten waar de wat meer gevorderden de beginners tekst en uitleg konden geven. Zo te zien is daar nog wel intresse voor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:33 schreef blackbully het volgende:
die korte cursus heb ikm ook nog nodig.
ik weet wat het betekend en doet.
maar toepassen is een ander verhaal
joh relax, ik heb zo'n gevoel dat jij nog wel vaker mooie paarden gaat zienquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:32 schreef Kleintje het volgende:
Weetje wat het is
Ik wil alles in 1 dag leren... omdat ik morgen mooie paarden zie.
Best stom van mezelf...
Die kan je laten afdrukkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:36 schreef PoseidonVS het volgende:
Zeg PdH, jij had het er vanmiddag over dat je met een gewone scanner wel negatieven kan scannen maar geen dia's, hoe scan je de nagatieven dan?
En misschien moeten we dat op een vrij korte termijn doen (zeg...de komende maandquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:35 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Er zijn/waren plannen om een cursusmeet op te zetten waar de wat meer gevorderden de beginners tekst en uitleg konden geven. Zo te zien is daar nog wel intresse voor.
Misschien een leuk idee voor een keer op een zondagmiddag in Utrecht of elders?
met...quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:43 schreef Jelleee het volgende:
heuj
Vandaag maar 3 keer op mijn bek gegaan x) *trotsch*
* PoseidonVS mompeld iets over een dooie mus enzo!quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die kan je laten afdrukkenIk was wat onvolledig in mijn bewoording vrees ik
uit de deur lopen naar de schuur (circa. 4 meter)quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:47 schreef lostminds het volgende:
[..]
met...
schaatsen?
lopen?
tentamen?
versieren?
da's bijna om de anderhalve meter... kun je voortaan beter kruipenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:50 schreef Jelleee het volgende:
[..]
uit de deur lopen naar de schuur (circa. 4 meter)
Idem dito (behalve het werkquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:56 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik ben ook weer thuis
Lekker de hele dag gewerkt en daarna naar de boekenbeurs geweestHeb ff wat fotoboeken gescoord, ik wil het giro-afschrift voorlopig niet zien
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:16 schreef Xilantof het volgende:
Zow... ik ben eindelijk weer thuis...
dus je gaat koken voor ons in de ardenne?quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Idem dito (behalve het werk). Ik heb een zooi kookboeken gescoord
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:31 schreef blackbully het volgende:
[..]
dus je gaat koken voor ons in de ardenne?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:36 schreef blackbully het volgende:
oke kom je dan gewoon een keer voor prupke en mij koken?
In een telefoon lijn??? Wist je niet dat Yvonne 's avonds bij de server zit om alle posts eerst print en daarna overtikt op een andere server??quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:29 schreef blackbully het volgende:
wil diegene die fok op de telefoon lijn aangesloten heeft hem weer even terug pluggen naar een adsl lijntje?
ik ben dat wachten zat ondertussen
Aawwww lievvv...quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
In het kader van valentijnsdag
[afbeelding]
Ja hequote:
Ze zitten ook niet stil he...quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja heHij is alleen niet helemaal lekker scherp helaas
Duck, zijn het tweedehandsjes of gewoon lowpricejes? Wil er zondag even heen namelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:56 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik ben ook weer thuis
Lekker de hele dag gewerkt en daarna naar de boekenbeurs geweestHeb ff wat fotoboeken gescoord, ik wil het giro-afschrift voorlopig niet zien
Lowpricejes, maar je moet wel even goed uitkijkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 22:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Duck, zijn het tweedehandsjes of gewoon lowpricejes? Wil er zondag even heen namelijk![]()
*mompelt iets over al die boeken die nog steeds niet gelezen zijn en ruimte enzo...
* zwaait terug naar lief Kleintje *quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:58 schreef Kleintje het volgende:
Ik ging een half uur geleden al naar bed, maar wil nog even zwaaien naar Mauro!![]()
Doei doei... tot zaterdag...
(STOM FOK!)
slaap lekker en veel plezier morgen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:58 schreef Kleintje het volgende:
Ik ging een half uur geleden al naar bed, maar wil nog even zwaaien naar Mauro!![]()
Doei doei... tot zaterdag...
(STOM FOK!)
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
Tjonge zeg....wat is hier in vredesnaam aan de handKan niet eens de SC openen
Ik ga zo stoppen en met een glas cognac maar op de bank hangen, want dit is geen doen
Doe me nou een lol en bekijk mijn serie Blijdorp-foto's ffquote:Op donderdag 2 februari 2006 23:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Inderdaad.
Van pure ellende heb ik me op DPZ geregistreerd
Woeiquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:03 schreef fraubitch het volgende:
.....En als iedereen gaat slapen , kruipt Fraubitch uit haar kist en laat haar nachtelijke escapades beginnen met een uurtje (of meer) Fok!ken!!!
Op DPZ natuurlijkquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:07 schreef blackbully het volgende:
waaar?
baas ja baasquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WoeiEnneh...ga nou eens lief zelf aangeven welke foto's jij het leukst vind in ons topic
Sta op en ga heen, mijn kind. Het zij u vergevenquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
baas ja baas
*knielt en kust nederig voeten*
Ik heb gedaan wat u mij bevolen hebt o weledele heerquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sta op en ga heen, mijn kind. Het zij u vergeven
Nu weet ik meteen waarom het forum het 2 dagen niet meer deed!quote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:03 schreef fraubitch het volgende:
.....En als iedereen gaat slapen , kruipt Fraubitch uit haar kist en laat haar nachtelijke escapades beginnen met een uurtje (of meer) Fok!ken!!!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nu weet ik meteen waarom het forum het 2 dagen niet meer deed!
dan ben je hier redelijk op het goede adresquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:20 schreef De_Zuipschuit het volgende:
Hoi!Ik ben nieuw hier en wil graag leren om foto\'s te maken.
alle eer is voor maxtorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:24 schreef Jelleee het volgende:
Fok leeft!
Zometeen weer zelfportret maken, nu even geen close up, maar gewoon volledig![]()
Gister poging tot abstracte macro gedaan, maar een paar zijn goed gelukt.
Heuj btw.
Kwam \'t nou door die web-log wedstrijd, dat FOK! zo sloom was?![]()
*draai*
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nu weet ik meteen waarom het forum het 2 dagen niet meer deed!
Heb je wel gelezen dat het grootste aantal RMA claims ligt bij de HDD's van Maxtor??quote:
Ja jakkes, ik heb ook Maxtor schijven...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen dat het grootste aantal RMA claims ligt bij de HDD\'s van Maxtor??![]()
Maar Breuls heeft met de trekstarter de server weer aangeslingerd.![]()
gebruiken ze minder intensiefquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:47 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja jakkes, ik heb ook Maxtor schijven...
duss?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:50 schreef -Marjo- het volgende:
Je postaantal gaat niet omhoog als je post...
De helft van de smilies werkt niet, de back functie gaat heel erg back en het sputtert nog wat. Servers moeten natuurlijk eerst 24 warm draaienquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:50 schreef -Marjo- het volgende:
Je postaantal gaat niet omhoog als je post...
Lopen ze op dieselquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De helft van de smilies werkt niet, de back functie gaat heel erg back en het sputtert nog wat. Servers moeten natuurlijk eerst 24 warm draaien![]()
kloon alertquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:52 schreef whitebully het volgende:
oke dan is het goed
Kolen... maar de waterketel is afgekoeld.quote:
Mijn ketel is ook afgekoeld. De verwarming is overleden...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kolen... maar de waterketel is afgekoeld.![]()
Hey F-Bitsie.. ga je morgen ook naar Cryptopsy, Aborted, Grave enz??? Ik ben er gisteren geweest in Vera Grunn. Ik stond samen met een vriend op de gastenlijst omdat ik inval fotograaf was voor tijdens het interview met Cryptopsy.quote:
Entree is 20 euroquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hey F-Bitsie.. ga je morgen ook naar Cryptopsy, Aborted, Grave enz??? Ik ben er gisteren geweest in Vera Grunn. Ik stond samen met een vriend op de gastenlijst omdat ik inval fotograaf was voor tijdens het interview met Cryptopsy.![]()
quote:
doe eens mijn berichten editen danquote:
gemeen is breulsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:08 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hebben ze nu al ge knopjes afgepakt??![]()
TWINTIG??????????? Tyfus wat een oplichters daar in het Zuiden... Hier was het de redelijke standaard prijs van 7 euries volgens mij. 10euries is al heeeel veel voor een concert in Vera.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Entree is 20 eurodat heb ik niet over voor knepper die ik elders gratis kan zien
Ik wil op de gastenlijst
Wat veel dingen...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:09 schreef RonaIdV het volgende:
Ja, ik mot wat om te kunnen fokken... Er staan nog wat dingen scheef in de database geloof ik.
Staan jouw foto's op de zelfde shared server als Fok!??? Want ik ben maar gestopt met wachtne na 10 minuten op een foto die in het semi-nudy topic staat.quote:
nopequote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Staan jouw foto\'s op de zelfde shared server als Fok!??? Want ik ben maar gestopt met wachtne na 10 minuten op een foto die in het semi-nudy topic staat.![]()
wat voor soort foto's maak jij trouwens?quote:
volgens de link komt ie rechtstreeks van je server uit de ftp-map.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:13 schreef blackbully het volgende:
bij mij hangt hij heel even op http://pixpond................... ofzo
De bosuil krijgt geen subsidie, die moeten het op entreegeld hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
TWINTIG??????????? Tyfus wat een oplichters daar in het Zuiden... Hier was het de redelijke standaard prijs van 7 euries volgens mij. 10euries is al heeeel veel voor een concert in Vera.
Ja hoor, die staan her en der verspreid over FOT.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:17 schreef blackbully het volgende:
[..]
wat voor soort foto\'s maak jij trouwens?
ergends een voorbeeldje staan?
Hij doet het!quote:
jaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:41 schreef sararaats het volgende:
even een vraagje, zien jullie mijn schaapje?
... with a vengeance!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:43 schreef -Marjo- het volgende:
Ow, oppassen. De modjes zijn back...
Jah :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:41 schreef sararaats het volgende:
even een vraagje, zien jullie hoe schaapachtig ik ben?
logisch als je 2 dagen niet hebt kunnen FOK!kenquote:
Cold turkey is zooo niet-OKquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:50 schreef lostminds het volgende:
[..]
logisch als je 2 dagen niet hebt kunnen FOK!ken
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:10 schreef Kleintje het volgende:
Voor de mensen die denken 'waar gaat dit over'.... leg het naast je neer en lees weer verder. Zie het als slowchat
Da was een hengstquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:17 schreef Kleintje het volgende:
Welke vrachtwagen heeft er vannacht over me heengereden???
We zijn niet anders gewend hier :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:24 schreef Kleintje het volgende:
nee, fokken wilde ik gisteren al doen met al die lekkere hengsten.
Ben nu gewoon onzinnig aan het blaten
Leven??quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:25 schreef sararaats het volgende:
mwa, FOK!ken en mijn leven op orde scheppen
mijn leven is niet downloadbaarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:26 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Leven??
LEVEN???
Waar kan ik dat downloaden?
En kan je daar ook scheppen downloaden???
ik doe binnenkort een nieuwe opleiding (wellicht in september) en daar doe ik nu voorbereidingen voorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:28 schreef Kleintje het volgende:
maar ik wil jouw leven ook niet.
Ik wil een eigen leven.
Tot nu toe was Fok! mijn leven.
Heb dus sinds donderdagavond geen leven gehad...
Leuk stukje!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:39 schreef Kleintje het volgende:
zo... net even over jullie geroddeld op mijn weblog...
SPAM!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:39 schreef Kleintje het volgende:
zo... net even over jullie geroddeld op mijn weblog...
Tuurlijk gaat fotograferen je lukken!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:45 schreef Kleintje het volgende:
Thanks.
Dus als het fotograferen me niet gaat lukken... dan kan ik altijd nog columns gaan schrijven???
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:53 schreef Kleintje het volgende:
Mauro was zeker wel lekker.
Maar of ie een dekhengst was hebben we niet gelijk geprobeerd.
Dit gezien het dekseizoen nog niet geopend is![]()
je had toch alvast kunnen oefenenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:53 schreef Kleintje het volgende:
Dit gezien het dekseizoen nog niet geopend is![]()
ik moet eerst nog kijken hoe het zit met kleurvererving. Straks krijgen we bonte kinderen en dat wil ik nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:56 schreef lostminds het volgende:
[..]
je had toch alvast kunnen oefenen![]()
straks rij je 400Km voor niks
kan ik zo niks over zeggen, staat er ergens een foto van mauro online misschien?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
ik moet eerst nog kijken hoe het zit met kleurvererving. Straks krijgen we bonte kinderen en dat wil ik niet
buk jij even?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:02 schreef blackbully het volgende:
misschien wat test resultaten die hij kan produceren?
Wil ik wel een speciaal onderwerp behandelenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:35 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Er zijn/waren plannen om een cursusmeet op te zetten waar de wat meer gevorderden de beginners tekst en uitleg konden geven. Zo te zien is daar nog wel intresse voor.
Misschien een leuk idee voor een keer op een zondagmiddag in Utrecht of elders?
Kijk maar uit dat Debsterr niet achter je aan komtquote:
Vast niet! :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat Debsterr niet achter je aan komt
Ik moet nog beginnen met kokenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:03 schreef blackbully het volgende:
zo voer weer naar binnen gewerkt.
geen magnetron maaltijd?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met kokenZo maar eens aardappelen gaan schillen
Mooie foto's... analoog zouden we vroeger zeggen dat je bij sommige zwart wit foto's de korrel er af kunt scheppen... maar het effekt is leuk... ;-)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
We zijn er weerWe zijn er weer
We zijn er weer
We zijn er weer
Door de downtime heb ik wel fijn mijn site af kunnen makenKom vooral dus eens langs
http://www.pdehoog.nl
hey heb je al in gedachten wat je gaat maken voor ons?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:17 schreef Xilantof het volgende:
hier wordt nu gekookt voor me.
en ik heb honger.. dus dat is niet ideaal dat ik nu al zo lang moet wachten
hahaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:23 schreef blackbully het volgende:
[..]
hey heb je al in gedachten wat je gaat maken voor ons?
![]()
goed idee!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:42 schreef blackbully het volgende:
hmmmm dan moet ik P maar zo gek zien te krijgen.
hoef ik zelf niet in de keuken te gaan staan
Geen magnetronmaaltijd dit keerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:11 schreef blackbully het volgende:
[..]
geen magnetron maaltijd?
heb nog wel lasagne over.
smaakte me net goed. (ja ja vers. maar is bijna klaar om als magnetron maaltijd te gaan fungeren)
Ik vermoed dat jij FF gebruikt en dat dat de oorzaak is :\')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:37 schreef Xilantof het volgende:
P. Noem het mierenneuken :\\\') ...
is het eigenlijk ook wel...
Maar waarom is de ruimte in de vierkant tussen de foto\\\'s niet gelijk? (horizontaal en verticaal gezien).
P had al met P afgesproken dat zij de witlofsalade ging maken en ik de kipfilet in ontbijtspekquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:42 schreef blackbully het volgende:
hmmmm dan moet ik P maar zo gek zien te krijgen.
hoef ik zelf niet in de keuken te gaan staan
Zeg...er moet ook nog iets van aardappelen komen hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:56 schreef blackbully het volgende:
oke ik kan dus lekker op de bank blijven zitten das mooi
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:58 schreef blackbully het volgende:
ja hey we gaan niet met 3 man in de keuken staan.
ik hou xil wel gezelschap
Dan loop ik wel voor 't 2de bakkiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:00 schreef blackbully het volgende:
ik doe mijn best
zal ik wel koffie zetten na het eten goed?
tweede rondje mag alleen een ander lopen
Hier net zo, kan niet meer warm worden ...straks eerst een hete douche denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:24 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb het nog steeds koudddddd. Zit al de hele dag zonder verwarming. Brrrrr....
Nee, denk eerder dat de eigen energiecentrale ff niet goed werkt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:27 schreef blackbully het volgende:
hebben jullie een defect in de stadsverwarming ofzo?
Dank je, zal ook wel lukken ... zeker als je hulp hebt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:33 schreef blackbully het volgende:
aha das minder
suc-6 met opwarmen onder de douche dan maar.
Nee van mijn vriend. Net een nieuwe auto. Ontploft is nou niet het goede woord. De accu was kapot gegaan en lekte heel erg. Eenmaal thuis aangekomen heb ik de accu vervangen en de kabeltjes weer vast gezet. Ze zaten los en daardoor is de accus ontploft, wezen lekken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:34 schreef blackbully het volgende:
hoezo?
was het jou motor die ontploft is?
de dochters van je ooms en tantes wassen zich nooit?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga ook maar zo douchen. Stink als een nicht:\')
en anders jaag je die andere er uit om koffie te zettenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:36 schreef blackbully het volgende:
hulp onder de douche is nooit verkeerd
(ik denk er aan om zo eens naar bad tegaan. is al gevuld. maar pas er vast nog wel bij)
:'). Dit verwachtte ik dus echt niet./quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
de dochters van je ooms en tantes wassen zich nooit?
teering!
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Daarom gloeien je oren zekers nog![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?. Een minnaar Esto?
Tuurlijk heeft zij een minnaar ...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?. Een minnaar Esto?
Ow? Wie dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft zij een minnaar ...![]()
een geheime minnaar. Zo geheim dat jij het zelfs niet weetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef Esto het volgende:
Ow? Wie dan?
Wie, jij?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft zij een minnaar ...![]()
Uhm....het had geloof ik iets te maken met die downtimequote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:54 schreef _moder8or_ het volgende:
Waarom doen er veel smilies het hier niet
Downtime, welke downtime?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm....het had geloof ik iets te maken met die downtime
Dat meen je nietquote:
Ze is van mij hoor :') Dacht ikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Mod, vraag nu niet naar de bekende weg.![]()
Zie je wel, begint het weer te helderder te worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:52 schreef Esto het volgende:
Owja... Nou weet ik ut weer :\')
Ben ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ze is van mij hoor :\') Dacht ik
ja we zijn allemaal een 2 dagen niet op fok geweest.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben 3 dagen niet meer op Fok! geweest schat.
Ik heb het druk gehad, 2 dagen overgewerkt waardoor ik 10 uur pas thuis was. En gelijk naar bed gegaanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
ja we zijn allemaal een 2 dagen niet op fok geweest.
gek he![]()
Ik niet, Fatal error :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:01 schreef blackbully het volgende:
forum.fok.nl/topic/814241
wie kan dit plaatsen met http:// er voor?
Weer een last van je schouderquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:03 schreef blackbully het volgende:
oke is dus niet alleen mijn pc
Whehe. Kun je wel extern linken?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:05 schreef blackbully het volgende:
niet echt.
ben vandaag al een paar keer een bericht voor de tweede keer aan het schrijven omdat ik dus een linkje plaatste
dat wel geloof ikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Whehe. Kun je wel extern linken?
bye bye veel plezierquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:06 schreef Esto het volgende:
Ik ga even tv kijken denk ik :\')
Fijne avond lieve mensen!![]()
Al 2 weken geen foto's gemaaktquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:11 schreef blackbully het volgende:
heb vandaag al weer een foto gespamd
maar eerst maar weer eens nieuwe maken
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Al 2 weken geen foto\'s gemaakt
Is geen excuus. Ik ben elke dag 13 uur weg van huis.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:16 schreef blackbully het volgende:
goed excuus
Dacht je dat werkelijk Mod? Er is geen mens eigendom van de ander en ... het kan nog wel eens wisselen ...wisselwerking heet dat geloof ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ze is van mij hoor :\') Dacht ik
Jullie laten mij dus lekker alleenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef prupke het volgende:
* prupke Blackbully de fotostudio intrapt voor een fotoshoot
tot later![]()
Bitchquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef prupke het volgende:
tot later![]()
eerst bier pakken schatquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef prupke het volgende:
tot later![]()
en dat gebeurd met een minaar toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dacht je dat werkelijk Mod? Er is geen mens eigendom van de ander en ... het kan nog wel eens wisselen ...wisselwerking heet dat geloof ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |