zoiets?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:16 schreef Kleintje het volgende:
Is er eigenlijk een centraal 'stel hier je newbie fotovragen' topic?
Ik heb heel wat vraagjes..
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:31 schreef blackbully het volgende:
goed he
hebben we ons best op gedaan
In een ver, ver, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer verleden .....quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:37 schreef blackbully het volgende:
hey jij schiet digitaal tegenwoordig dus wat moet je met die scanner?
jammer dat er nog geen hybride camera bestaat...quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Enneh....daarnaast.....zwartwit-film is toch lekkerder dan digitaal hoor
Mag ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:41 schreef Kleintje het volgende:
PdeHoog... eventueel een adresje waar ik ze heen kan sturen via de normale ouderwetse post??
Dat zou zonde zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:21 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik het al opgeven???
Iso waardes, sluitertijden, diafragma's, brandpunt....
Ik geef het op... ik ga wel een boek kopen met mooie plaatjes i.p.v. het zelf te schieten!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:21 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik het al opgeven???
Iso waardes, sluitertijden, diafragma's, brandpunt....
Ik geef het op... ik ga wel een boek kopen met mooie plaatjes i.p.v. het zelf te schieten!
wou ik net zeggen, al die text kan iemand laten duizelenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Wie gaat kleintje een dagje instructie geven
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:32 schreef Kleintje het volgende:
Best stom van mezelf...
Er zijn/waren plannen om een cursusmeet op te zetten waar de wat meer gevorderden de beginners tekst en uitleg konden geven. Zo te zien is daar nog wel intresse voor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:33 schreef blackbully het volgende:
die korte cursus heb ikm ook nog nodig.
ik weet wat het betekend en doet.
maar toepassen is een ander verhaal
joh relax, ik heb zo'n gevoel dat jij nog wel vaker mooie paarden gaat zienquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:32 schreef Kleintje het volgende:
Weetje wat het is
Ik wil alles in 1 dag leren... omdat ik morgen mooie paarden zie.
Best stom van mezelf...
Die kan je laten afdrukkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:36 schreef PoseidonVS het volgende:
Zeg PdH, jij had het er vanmiddag over dat je met een gewone scanner wel negatieven kan scannen maar geen dia's, hoe scan je de nagatieven dan?
En misschien moeten we dat op een vrij korte termijn doen (zeg...de komende maandquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:35 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Er zijn/waren plannen om een cursusmeet op te zetten waar de wat meer gevorderden de beginners tekst en uitleg konden geven. Zo te zien is daar nog wel intresse voor.
Misschien een leuk idee voor een keer op een zondagmiddag in Utrecht of elders?
met...quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:43 schreef Jelleee het volgende:
heuj
Vandaag maar 3 keer op mijn bek gegaan x) *trotsch*
* PoseidonVS mompeld iets over een dooie mus enzo!quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die kan je laten afdrukkenIk was wat onvolledig in mijn bewoording vrees ik
uit de deur lopen naar de schuur (circa. 4 meter)quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:47 schreef lostminds het volgende:
[..]
met...
schaatsen?
lopen?
tentamen?
versieren?
da's bijna om de anderhalve meter... kun je voortaan beter kruipenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:50 schreef Jelleee het volgende:
[..]
uit de deur lopen naar de schuur (circa. 4 meter)
Idem dito (behalve het werkquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:56 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik ben ook weer thuis
Lekker de hele dag gewerkt en daarna naar de boekenbeurs geweestHeb ff wat fotoboeken gescoord, ik wil het giro-afschrift voorlopig niet zien
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:16 schreef Xilantof het volgende:
Zow... ik ben eindelijk weer thuis...
dus je gaat koken voor ons in de ardenne?quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Idem dito (behalve het werk). Ik heb een zooi kookboeken gescoord
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:31 schreef blackbully het volgende:
[..]
dus je gaat koken voor ons in de ardenne?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:36 schreef blackbully het volgende:
oke kom je dan gewoon een keer voor prupke en mij koken?
In een telefoon lijn??? Wist je niet dat Yvonne 's avonds bij de server zit om alle posts eerst print en daarna overtikt op een andere server??quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:29 schreef blackbully het volgende:
wil diegene die fok op de telefoon lijn aangesloten heeft hem weer even terug pluggen naar een adsl lijntje?
ik ben dat wachten zat ondertussen
Aawwww lievvv...quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
In het kader van valentijnsdag
[afbeelding]
Ja hequote:
Ze zitten ook niet stil he...quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja heHij is alleen niet helemaal lekker scherp helaas
Duck, zijn het tweedehandsjes of gewoon lowpricejes? Wil er zondag even heen namelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:56 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik ben ook weer thuis
Lekker de hele dag gewerkt en daarna naar de boekenbeurs geweestHeb ff wat fotoboeken gescoord, ik wil het giro-afschrift voorlopig niet zien
Lowpricejes, maar je moet wel even goed uitkijkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 22:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Duck, zijn het tweedehandsjes of gewoon lowpricejes? Wil er zondag even heen namelijk![]()
*mompelt iets over al die boeken die nog steeds niet gelezen zijn en ruimte enzo...
* zwaait terug naar lief Kleintje *quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:58 schreef Kleintje het volgende:
Ik ging een half uur geleden al naar bed, maar wil nog even zwaaien naar Mauro!![]()
Doei doei... tot zaterdag...
(STOM FOK!)
slaap lekker en veel plezier morgen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:58 schreef Kleintje het volgende:
Ik ging een half uur geleden al naar bed, maar wil nog even zwaaien naar Mauro!![]()
Doei doei... tot zaterdag...
(STOM FOK!)
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
Tjonge zeg....wat is hier in vredesnaam aan de handKan niet eens de SC openen
Ik ga zo stoppen en met een glas cognac maar op de bank hangen, want dit is geen doen
Doe me nou een lol en bekijk mijn serie Blijdorp-foto's ffquote:Op donderdag 2 februari 2006 23:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Inderdaad.
Van pure ellende heb ik me op DPZ geregistreerd
Woeiquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:03 schreef fraubitch het volgende:
.....En als iedereen gaat slapen , kruipt Fraubitch uit haar kist en laat haar nachtelijke escapades beginnen met een uurtje (of meer) Fok!ken!!!
Op DPZ natuurlijkquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:07 schreef blackbully het volgende:
waaar?
baas ja baasquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WoeiEnneh...ga nou eens lief zelf aangeven welke foto's jij het leukst vind in ons topic
Sta op en ga heen, mijn kind. Het zij u vergevenquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
baas ja baas
*knielt en kust nederig voeten*
Ik heb gedaan wat u mij bevolen hebt o weledele heerquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sta op en ga heen, mijn kind. Het zij u vergeven
Nu weet ik meteen waarom het forum het 2 dagen niet meer deed!quote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:03 schreef fraubitch het volgende:
.....En als iedereen gaat slapen , kruipt Fraubitch uit haar kist en laat haar nachtelijke escapades beginnen met een uurtje (of meer) Fok!ken!!!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nu weet ik meteen waarom het forum het 2 dagen niet meer deed!
dan ben je hier redelijk op het goede adresquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:20 schreef De_Zuipschuit het volgende:
Hoi!Ik ben nieuw hier en wil graag leren om foto\'s te maken.
alle eer is voor maxtorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:24 schreef Jelleee het volgende:
Fok leeft!
Zometeen weer zelfportret maken, nu even geen close up, maar gewoon volledig![]()
Gister poging tot abstracte macro gedaan, maar een paar zijn goed gelukt.
Heuj btw.
Kwam \'t nou door die web-log wedstrijd, dat FOK! zo sloom was?![]()
*draai*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |