ik vreet allesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En raapstamppot, en erwetnsoep, en bruine bonen, en tomatensoep, en schnitzel met gebakken aardappeltjes en spekjes en.....
Ja, datwas het :\')
Vuilnisbak :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:37 schreef BoJo het volgende:
zou me niks verbazen als ik die kroketten in pannenkoeken ook zou vreten :\')
Kom eens langs dan, gaan we ze samen etenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:37 schreef BoJo het volgende:
zou me niks verbazen als ik die kroketten in pannenkoeken ook zou vreten :\')
onder het genot van een Beerenburgje ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom eens langs dan, gaan we ze samen eten
herftstbok en champagne staan koudquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
onder het genot van een Beerenburgje ?![]()
* BoJo strompelt naar de autoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
herftstbok en champagne staan koud
wat heeft dat plaatje er nou weer mee te maken ? :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er?
[afbeelding]
Niks, ik had gewoon zin die te posten :') Wat een hoofd :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat heeft dat plaatje er nou weer mee te maken ? :\')
ja het enige wat klopt zijn de tieten. Lelijke kop, geen heupen en te dunnen bovenbenenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks, ik had gewoon zin die te posten :\') Wat een hoofd :\')
En zelfs dat valt nog te betwijfelen, want je ziet de beugel van de BH duidelijk zittenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja het enige wat klopt zijn de tieten. Lelijke kop, geen heupen en te dunnen bovenbenen:\')
ding maakte ook een tering herrie :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:53 schreef PeuRac het volgende:
Alexxxxx waar haal je dat lelijke mormel vandaan![]()
@BoJo, tering, 108 graden, zo heet word zelfs m\'n motor nooit![]()
geniaalquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, ik gag geen links meer posten naar andere fok locateis :\')
topic nr 814195gaat over haar :\')
of ctrl Fin mn posthistorie op \"geniale\" of \"bord\"of zo :\')
Dude.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekker om een frikandelletje of kroketje heen wikkelen, poedersuiker er tussen, heerlijk
WTFquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:55 schreef Zonda_F het volgende:
hij heeft gisteren ook nog een tafelvoetbaltafel besteld
Er werkt daar op het callcenter maximaal 15 man tegelijk, maar die hebben wel een fullsize pooltafel, pingpongtafel, dartbord, en nu volgende week dus ook een tafelvoetbaltafel [afbeelding]
En er wordt echt om honderden euro\\\\\\\\\\\\\\\'s gewed op die tafels elke pauze![]()
![]()
¤9 per uur, maar de meeste werknemers klussen aardig bij volgens mij :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WTFhoeveel verdienen jullie wel niet dan. Pool tafel is wel super chill trouwens
als het kantoor hier boven klaar is krijgen wij er misschien ook een
Kijk dat zijn de betere werkplekkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:01 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
¤9 per uur, maar de meeste werknemers klussen aardig bij volgens mij :\')
Die tafelvoetbal tafel hebben ze ook gewoon met 5 man gekocht, niet op kosten van de zaak
ik merk het :') Breuls, Iteejer, Slablaadje en companen hoeven zich neit te vervelen dit weekend iig :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah je moet wel [url=hierurlplaats] naampje [/ url ] doen![]()
wakkere dodo :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
godver, ik ging naar beneden om even wat te eten, heb net gestofzogen, maar nog steeds niks gegeten
NEEE DAT MEEN JE NIET???quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:40 schreef PeuRac het volgende:
fok was gecrased :\\\')
Zie MED (kan de link niet posten, dan krijg ik een foutmelding)
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@ hug
http://video.google.com/videoplay?docid=8933869810642490334&q
senna en prost op de karts
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Gelukkig is de mattenset van de server weer stevig vast getaped
Sennaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:37 schreef Zonda_F het volgende:
[..]![]()
![]()
Heerlijk close eh
!
Karting in Bercy