meiden, ik ben vanochtend uit wanhoop naar EHBO gegaan, omdat toen ik het spoednummer belde ze me wel naar een tandarts kon verwijzen, maar moest meteen 150 euro dokken, dus ik zei nou ik probeer het wel bij de EHBO, kom ik daar aan, wordt er heel onvriendelijk gereageerd dat er helemaal geen kaakchirurg aanwezig is en of tandarts, tenzij spoedgeval , en dat vond ze geen spoedgeval
![]()
en wilde me bijna naar huis laten gaan.
enfin ze heb uiteindelijk toch een tandarts voor me kunnen regelen, die een regeling kon treffen dat ik maar 35 euro hoefde te betalen (terwijl snap er geen donder van , gaat tegenwoordig niet alles via de verzekering???)
dus nu heb ik pas een afspraak om 3 uur bij een tandarts, alhoewel ik nie begrijp want die kan ook nie veel doen aangezien die kies er echt uit moet, dus ik vrees dat die ook weer gaan zeggen dat ze niks kunnen doen, terwijl ik duidelijk heb aangegeven over die verstandskies.
ik heb eigenlijk vannacht niet kunnen slapen, heb de hele nacht gejankt van de pijn, en nu zit ik helemaal na te shaken van alles.
ze moeten me echt gaan helpen vandaag, ik zie geen andere weg hoor :\'(