abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 21:28:16 #101
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_34774567
Mja, dank je Cattie, ik vond het ook wel een bijzondere dag inderdaad. Het is eigenlijk best snel gegaan achteraf gezien, jij bent morgen aan de beurt
  zondag 5 februari 2006 @ 21:32:39 #102
24188 Belana
kloon van belana
pi_34774730
daarstraks was ons ukkie zo aan het schoppen dat zelfs Nick het kon voelen :')
Hij kreeg tranen in zijn ogen die man van mij
stormy waters...
sailin'
  zondag 5 februari 2006 @ 21:36:30 #103
74310 nanalune
pi_34774909
NAJAAA, zit ik die post van Belana te lezen , begint beebie als een gek te schoppen, we hebben het gewoon ZIEN schoppen! hahaha de buik bewoog!!!

Belana: lievvv
  zondag 5 februari 2006 @ 22:33:43 #104
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34777139
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:32 schreef Belana het volgende:
daarstraks was ons ukkie zo aan het schoppen dat zelfs Nick het kon voelen :\')
Hij kreeg tranen in zijn ogen die man van mij
Wat liefffff.
Ik voel al een paar dagen helemaal niets meer. Het is ook maar twee dagen geweest dat ik iets voelde. Nou ja, komt vast wel weer.

Nanalune, bewegende buiken....geweldig!
Lekker douchen!
pi_34779512
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:36 schreef nanalune het volgende:
NAJAAA, zit ik die post van Belana te lezen , begint beebie als een gek te schoppen, we hebben het gewoon ZIEN schoppen! hahaha de buik bewoog!!!

Belana: lievvv
hehe... ik zie gewoon het water kabbelen als ik in bad zit! Ik vind het zooo geweldig als ik mn buik heen en weer zie schuiven...
  maandag 6 februari 2006 @ 09:08:25 #106
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34785832
Leuk kwipsel, wanneer ben jij dan eigenlijk uitgerekend? Je staat ook niet in de openingspost, is dat bewust?
Lekker douchen!
  maandag 6 februari 2006 @ 09:26:14 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34786076
Girly! Blij te lezen dat de tandarts gisteren je serieus nam!
En nu maar hopen dat ze je snel kunnen helpen.
Heb je vannacht een beetje kunnen slapen?
pi_34786223
quote:
Op maandag 6 februari 2006 09:08 schreef sjak het volgende:
Leuk kwipsel, wanneer ben jij dan eigenlijk uitgerekend? Je staat ook niet in de openingspost, is dat bewust?
Ik ben 3 mei uitgerekend Sjak Ik wil er wel bij hoor in het rijtje!

Zijn er hier ook mensen die later in de zwangerschap weer misselijk zijn geworden?
  maandag 6 februari 2006 @ 09:39:39 #109
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34786275
Oh, dat schiet al op zeg! Ik ben nog lang niet zo ver dus ik weet het niet. Zou het kunnen dat je kind tegen je maag aan loopt te schoppen?
Lekker douchen!
pi_34786322
Hij/zij zit wel hoog vind ik! Ik weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben... heb ook zo'n vreselijke last van mn maag, het lijkt wel of nu alles gewoon even in de war is ofzo... misschien is het ook wel een griepje ofzo.. maar dacht dat ik dat al had gehad
  maandag 6 februari 2006 @ 10:22:57 #111
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_34787111
Vervelend Kwipsel.

3 mei al! Dat is vlug!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_34787217
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:22 schreef PM-girl het volgende:
Vervelend Kwipsel.

3 mei al! Dat is vlug!
Gaat echt snel nu! hihi... begin al beetje kriebels te krijgen!
pi_34788727
Gelukkig dat de tandarts je serieus nam Girly!! Ik hoop dat de antib. aanslaat en dat je goed geslapen hebt!!

Leuk is dat he als je buik alle kanten op beweegt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 6 februari 2006 @ 11:58:21 #114
24188 Belana
kloon van belana
pi_34789686
mmm... kwipsel, kan idd 2 dingen zijn... je kindje tegen je maag of toch weer een griepje. Ik heb nu ook voor de 2e keer een buikgriep...
ben vanmorgen even naar de huisarts geweest omdat ik vanacht helemaal stond te tollen op mijn benen. Ik heb een beetje verlaagde bloeddruk, moest maar lekker aan de bouillon, dus dat doe ik. Mijn maag kan toch niet veel meer hebben...
stormy waters...
sailin'
  maandag 6 februari 2006 @ 12:19:39 #115
56471 pinquit
oh my lama!
pi_34790388
t lijkt of iedereen een beetje in een gezondheidsdipje zit op het moment!

ik ben zelf ook verkouden aan het worden
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_34791667
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:58 schreef Belana het volgende:
mmm... kwipsel, kan idd 2 dingen zijn... je kindje tegen je maag of toch weer een griepje. Ik heb nu ook voor de 2e keer een buikgriep...
ben vanmorgen even naar de huisarts geweest omdat ik vanacht helemaal stond te tollen op mijn benen. Ik heb een beetje verlaagde bloeddruk, moest maar lekker aan de bouillon, dus dat doe ik. Mijn maag kan toch niet veel meer hebben...
Beterschap Belana!
Mijn maag kan ook niet veel meer hebben. Denk dat ik niet een al te stevige maag heb en zodra ons ukkie er tegenaan zit te trappelen dat het dan ook gelijk mis is, of een combi van ook niet fit zijn. Zo lekker voel ik me nou ook weer niet, dus dat zou ook nog kunnen. Straks weer lekker even terug naar bed als nadat ze hier dan eindelijk een gevonden gewond duifje komen halen... (tis maar goed dat wij niet zo lang hoeven wachten op hulp als we iets breken... ) Weet niet of het hormonen zijn maar ik kan flink geirriteerd raken van bepaalde dingen!

Maar idd wel erg leuk om ons kleintje zo te zien en voelen woelen! Blijf het apart vinden dat er een klein wezentje in mijn buik zit! Beetje het "alien"idee ofzo, zo omschrijf ik het dan maar
  maandag 6 februari 2006 @ 16:55:59 #117
108648 cattie
lieve moeder
pi_34799071
Vandaag ben ik precies 20 weken! Dat ga ik wel een beetje vieren (aardbeien met slagroom, had ik opeens zin in ). Nog ongeveer 20 weken en dan hoop ik een gezond beepje vast te kunnen houden.
pi_34801977
eeej meiden, uitgerust en al , ik heb vergeleken met de andere nachten stukken beter geslapen , dus het gaat de goede kant op. ben ook naar de tandarts geweest voor verwijskaart, maar die vroegen of ik echt niet nog wat langer kon uithouden (ze maken zich nogal zorgen om de verdoving en dat ik na de extractie nog meer zieker zal zijn voor de baby), en aangezien de antibiotica zo goed aan slaat wil ik het best nog volhouden, en mocht het echt niet langer gaan mag ik meteen terug komen voor de verwijskaart, dan wordt ik alsnog geholpen. (beetje dubbelgevoel eigenlijk, wil dolgraag geholpen worden,maar wil ook niet dat die kleine er een flinke deuk van oploopt)

nanalune gaaf gevoel heh dat geschop

en belana wat gaaf dat je man het al heeft kunnen voelen, is bij een 2de zeker zowieso sneller toch dat je de kleine eerder voelt? en nogmaals beterschap

cattie 20 weken alweer, op de helft lekker hoor aardbeien met slagroom

pinquit je had toch al 1 cm ontsluiting? hoe staat het verder daarmee?

kwipsel - ik moest echt lachen om hoe je dat beschrijf van dat *alien* idee, dat had ik namelijk ook erg in het begin toen ik het voor het eerst voelde. maar dat alien idee gaat wel weg hoor
en misselijk ben ik nu ook wat vaker, en vooral nu,maar zal nu voornamelijk wel komen door die ontsteking.

sjak rond de 17 weken voelde ik het ook nog niet zo vaak, waren echt plopjes, langzamerhand voel je je kindje wel vaker.

zo ga ff op de bank hangen, tot gauw
pi_34803361
Hier zo misselijk dat ik amper een goede mama kan zijn voor Isis. Zit er aan te denken om de huisarts morgen te bellen of er iets aan gedaan kan worden , iemand hier ervaring mee?
Vanmiddag zat ik voor de wc en maar kokhalzen en de kleine meid zat achter me (was erheen gekropen) te spelen met de reclame (die ik van een eerder moment nadat ik dat had opgepakt moest kokhalzen mee had genomen).
Cola werkte redelijk tot vandaag, vandaag moest ik er van overgeven en werd ik nog misselijker.
Enige wat werkt is erg rustig blijven zitten / liggen , maar dat gaat dus gewoon weg niet.
  maandag 6 februari 2006 @ 19:34:39 #120
24188 Belana
kloon van belana
pi_34804405
cattie, 20 weken alweer, en die aardbeien met slagroom klinken lekker

Girly, fijn dat de antibiotica aanslaat, zei hij daar niet nog iets over, zo van ... duh... owja, dat mag je wel hebben... Ik snap dat je het beste wilt voor je kindje en als het zo lukt is het prima. Gelukkig heb je weer beter geslapen

Xanthe, misselijk zijn is zo erg, ik heb geen tips, zeker met een kleintje om je heen is het gewoon zwaar.. sterkte!
stormy waters...
sailin'
  maandag 6 februari 2006 @ 20:42:39 #121
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34806743
Xanthe, gemberthee of gember "gewoon" schijnt nog te helpen.
Girly, fijn dat het wat beter gaat.
Oehhh, aarbeiene met slagroom klinkt erg jummie...Ik krijg gelijk ook weer zin in een ijsje met aardbeiensaus.
Lekker douchen!
  maandag 6 februari 2006 @ 23:14:14 #122
94046 PM-girl
pi_34813696
Pfff, wat een dilemma, ik heb jullie advies nodig!!

Ik heb nu een aantal jaren een vaste werkplek, daarvoor heb ik ruim een jaar elders gewerkt, in een soort pleeggezin, wat onder dezelfde instelling valt als waar ik nu voor werk.
Na die tijd met die mensen heel leuk contact onderhouden en nog steeds komen we bij elkaar over de vloer.
De hoofdmedewerkster(pleegmoeder) daar is weer zwanger (toen ook daarom werkte ik er toen) en in juli uitgerekend, Dit heb ik in december gehoord en toen aangegeven dat ik een aantal uurtjes wel weer wilde komen invallen. Ik hoorde daar maar niets over en inmiddels ben ik zelf zwanger. Dit weet echter nog niemand (nu 7 weekjes).
Vandaag belde de manager van die afdeling dat ze met mij in gesprek wil over die uren die ik evt. kan maken. Dan nu het probleem. Ik kan natuurlijk geen goede reden vertellen waarom ik het niet kan doen (of hooguit tot en met juli). Ik kan het die manager wel vertellen, dat ik zwanger ben, dat is nog niet zo'n punt, maar ik moet die mensen zelf ook een reden geven. En aangezien zij nu enigzins tot onze vriendenkring behoren, wil ik het hen nog niet vertellen (ze voelen niet aan als collega's).
Wat moet ik doen?? Wat zouden jullie doen??
*
  dinsdag 7 februari 2006 @ 08:02:21 #123
24188 Belana
kloon van belana
pi_34819415
Tja, waarom zou je niet vertellen dat je in verwachting bent? Ik zie daar nooit zo het probleem van in?
stormy waters...
sailin'
pi_34819451
Ik snap dat je het nog ff "geheim" wil houden Pm-girl, maar ik denk in deze situatie toch het beste is om te vertellen dat je zwanger bent. Je kan toch tegen het gezin zeggen dat je het nog niemand verteld heb en of ze het stil willen houden?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 08:10:49 #125
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34819461
Maar waarom kun je het niet doen, PM-girl?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 08:28:02 #126
94046 PM-girl
pi_34819554
Omdat ik eerst onze families wil inlichten en eigenlijk vind ik het daarvoor nog net te vroeg.
*
  dinsdag 7 februari 2006 @ 08:33:46 #127
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34819593
Ik bedoel het invallen zelf. Het werk.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 08:35:53 #128
94046 PM-girl
pi_34819609
Dan kan ik wel doen, tot juli. Daarna heb ik vakantie, dat weten ze al, en daarna breekt bijna mijn verlof aan. En het is langer nodig.
*
  dinsdag 7 februari 2006 @ 08:39:34 #129
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_34819640
Ik zou het toch gewoon vertellen en vragen of ze het verder nog even voor zich willen houden. Ik snap dat je het eerst aan je familie zou willen vertellen maar je maakt het jezelf zo moeilijk door nu geheimzinnig te doen. Kan je het echt niet alleen aan de manager vertellen?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 7 februari 2006 @ 09:29:35 #130
74310 nanalune
pi_34820331
Xanthe... een vriendin van me was ook onhoudbaar misselijk in het begin van haar zwangerschap, en zij heeft zwangerschapsvriendelijke medicatie gekregen. Hierdoor kon ze een paar uur vrij zijn van misselijkheid, als je het vraagt aan je huisarts weet hij hier vast meer van.

PM girl, ik denk dat ik wel open kaart zou spelen, misschien kun je het inderdaad eerst aan je manager vertellen, en later aan het gezin.Maar goed, misschien kun je een andere reden bedenken die volstaat zonder dat je hen kwetst.. moeilijk hoor, maar het is maar net waar jij je het beste bij voelt. Ik heb het gelijk aan mijn familie vertelt, ik zou er dus al minder moeite mee hebben
  dinsdag 7 februari 2006 @ 10:22:06 #131
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34821232
Nadat ik het tijden enorm koud heb gehad, heb ik het sinds een dag of twee enorm warm...bah.

PM-girl, moeilijk he als je het eigenlijk niet wilt vertellen maar door omstandigheden dat wel moet doen. Ik heb het ook eerst op mijn werk verteld aangezien ik zo af en toe met gevaarlijke stoffen kan werken. Eigenlijk zelfs al voor ik zelf wist dat ik zwanger was Het lukt mij niet om met smoesjes onder bepaalde werkzaamheden uit te komen. Ik probeerde het wel maar ze hadden gelijk door wat er aan de hand was. De familie is toen wel heel snel gevolgd hoor, die heb ik al bij 6 weken verteld dat ik zwanger was. Het leek me ook wel fijn dat ze me zouden kunnen steunen als er iets mis zou gaan.
Lekker douchen!
pi_34821910
Xanthe, ik leef met je mee. Ik heb het zelf ook best zwaar met de zwangerschap -gelukkig niet misselijk- maar wel vaak doodmoe of duizelig; erg lastig als er ook nog een klein guppie rondloopt die van alles onderneemt. Voor mij helpt het wel als ik visite heb als Randy wakker is, dan gaat de tijd wat sneller en word ik wat van mijn klachten afgeleid. Ben ook wat minder bang dat 'het mis gaat' dan (bewusteloos raak ofzo). Qua misselijkheid; 1 vriendin had baat bij een soort melkdrankje dat bij de apotheek verkrijgbaar is (geen idee hoe het heet) en een andere vriendin kon helemaal niets binnenhouden maar dropjes hielpen haar wel wat tegen de misselijkheid. Misschien heb je daar iets aan?

PM-girl, waarom ga je niet gewoon aan de slag en vertel je het over een paar weken? Dan hebben ze toch nog tijd zat om iets anders te regelen?
pi_34822201
Xanthe, ik kreeg van mijn huisarts zetpillen (emesafene) die maken het een stuk dragelijker. Bij mij ging het lang niet helemaal over, maar ik hoefde niet meer 8 keer per dag boven de wc te hangen (het werd 1 a 2 keer per dag ) Na de zetpillen kreeg ik gewone emesafene tabletten.
De zetpillen zijn er echt voor als je niks binnen kan houden.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_34822346
pfoe, zondag had ik zo ontzettend veel last van bandenpijn!! Niet normaal meer.
Ik kon haast niet meer lopen, hele kleine stapjes en moest echt op mijn vriend leunen. Het deed zo ontzettend veel pijn dat ik tranen in mijn ogen kreeg. We waren even naar Utrecht geweest (naar babydump) maar na die winkel had ik het wel gezien, wat wilde ik graag weer zitten zeg. Bij de ikea even naar de wc geweest, kon haast niet meer opstaan toen ik klaar was hihi
Heb er de hele dag last van gehad, gelukkig gisteren niet echt meer.
Heeft 1 van jullie dit ook weleens gehad??
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_34824288
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:03 schreef Xanthe het volgende:
Hier zo misselijk dat ik amper een goede mama kan zijn voor Isis. Zit er aan te denken om de huisarts morgen te bellen of er iets aan gedaan kan worden , iemand hier ervaring mee?
Vanmiddag zat ik voor de wc en maar kokhalzen en de kleine meid zat achter me (was erheen gekropen) te spelen met de reclame (die ik van een eerder moment nadat ik dat had opgepakt moest kokhalzen mee had genomen).
Cola werkte redelijk tot vandaag, vandaag moest ik er van overgeven en werd ik nog misselijker.
Enige wat werkt is erg rustig blijven zitten / liggen , maar dat gaat dus gewoon weg niet.
Peef weet precies hoe je je voelt. Gewoon na de dokter gaan en vragen om tabletten daarvoor. Die zetpillen die ik gehad heb hebben mij heel goed geholpen maar das natuurlijk voor iedereen heel verschillend. Emesafene heten die. Enige nadeel daarvan vond ik dat je ze wel 3 keer per dag op ongeveer hetzelfde tijdstip moet nemen. Maar ja als het helpt.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:25:48 #136
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34824550
Je kan het allicht proberen die emasafene , maar het biedt geen garantie dat het helpt.. bij mij hielp het niet.. sterkte en alles enzo..
en pmgirl ik zou gewoon openkaart spelen en dus eerst je ouders ook inlichten.. waarom wachten met vertellen.. sterkte iig met je beslissing
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:29:21 #137
56471 pinquit
oh my lama!
pi_34824687
hier nogsteeds niks doorgezet.. vannacht wel een paar momentjes gehad dat ik ff moest hurken na het plassen, vanwege pijn.. geen idee wat het was verder
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:03:31 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34825711
Klinkt als best stevig voorwerk pinquit!
Spannend hoor!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:13:00 #139
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34826005
heb ik al iets gemist, ik wacht op Bietjuh al ff niet meer gezien of zie ik dat verkeerd?

Bietjuhhhhh does vertellennnnnnnnnnnnnnnn
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:16:54 #140
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34826124
en eigenlijk is het overbodig om te vragen, maar ik ben stiekum heel erg benieuwd hoe het nou met Tinkerbell is. hoef geen details, maar ben zo benieuwd of beebje al geboren en dat ze het allemaal goed maken??????

weet iemand dit?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:45:17 #141
56471 pinquit
oh my lama!
pi_34828755
geen idee allebei
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:10:05 #142
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_34831629
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:16 schreef Martineke het volgende:
en eigenlijk is het overbodig om te vragen, maar ik ben stiekum heel erg benieuwd hoe het nou met Tinkerbell is. hoef geen details, maar ben zo benieuwd of beebje al geboren en dat ze het allemaal goed maken??????

weet iemand dit?
ja.
I'm getting too old for this....
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:11:10 #143
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34831677
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:11:11 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34831679
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef Havoc het volgende:
ja.
Wat ben jij vals zeg!

Nou hup! Speak, or forever hold your silence!

Of hoe ze dat dan ook zeggen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:11:47 #145
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_34831700
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat ben jij vals zeg!
Geintje natuurlijk .
Met Tink is alles prima, we lopen in de 37e week en alles is klaar in huis om de kleine te kunnen ontvangen.

Dus aftellen en afwachten hiero.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:12:17 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34831716
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:11 schreef Leah het volgende:
It runs in the family!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:12:50 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34831732
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:11 schreef Havoc het volgende:
Geintje natuurlijk .
Met Tink is alles prima, we lopen in de 37e week en alles is klaar in huis om de kleine te kunnen ontvangen.

Dus aftellen en afwachten hiero.
Mooi!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:14:11 #148
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_34831779
Oh euh week 37 en 38e week.

Grmbl vrouwen moeten het ook weer lastig doen met dat geneuzel. .
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:14:41 #149
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_34831793
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

It runs in the family!
And damn proud of it .
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:14:45 #150
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34831795
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

It runs in the family!
En praktisch op hetzelfde tijdstip .
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:16:28 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34831847
En nu dus echt op hetzelfde tijdstip.
Ik begin het eng te vinden!
pi_34831927
Nou Havoc fijn om te horen doe haar maar de groetjes
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:23:29 #153
108648 cattie
lieve moeder
pi_34832050
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:09 schreef CrazyMoon het volgende:
Ik kon haast niet meer lopen, hele kleine stapjes en moest echt op mijn vriend leunen. Het deed zo ontzettend veel pijn dat ik tranen in mijn ogen kreeg. We waren even naar Utrecht geweest (naar babydump) maar na die winkel had ik het wel gezien, wat wilde ik graag weer zitten zeg. Bij de ikea even naar de wc geweest, kon haast niet meer opstaan toen ik klaar was hihi
Ja, twee weken geleden ofzo heb ik een paar dagen echt flink bandenpijn gehad. Ik werd er 's nachts wakker van. Na een paar dagen was het (grotendeels) over. Sindsdien heb ik nauwelijks nog pijn gehad.

Havoc en Tinkerbell, fijn dat alles goed gaat!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:36:50 #154
103793 kozakken
Living the life
pi_34834463
Fijn Havoc dat alles klaar is.
Veel succes en groetjes
  dinsdag 7 februari 2006 @ 18:04:42 #155
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34835236
Havoc, goed om te horen allemaal!
Lekker douchen!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:17:22 #156
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34837412
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:16 schreef Brighteyes het volgende:
En nu dus echt op hetzelfde tijdstip.
Ik begin het eng te vinden!
Ow, maar wij zijn ook heel eng . Zou je hele rare staaltjes kunnen noemen .
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:52:22 #157
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_34838847
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:09 schreef CrazyMoon het volgende:
Mijn vrouw heeft dit ook erg sinds dit weekend.
Gisteravond heeft ze er bijna geen oog dicht kunnen doen.
Vandaag zo'n zwangerschaps band gehaald, en die heeft ze net een paar uur om, hopelijk helpt dit, want het lijkt me geen pretje....
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:19:11 #158
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_34839924
Hallo allemaal, dit is eigenlijk voor het eerst dat ik van dit subforum gebruik maak, maar hopelijk doet dat niks af aan jullie behulpzaamheid. Mijn vrouw is nu 17 weken zwanger en heeft nog steeds veel last van zuurbranden en obstipatie.
Tegen het zuurbranden probeert ze kleine beetjes te eten en ook niet te pittig, en zeker niet net voor het slapen gaan.
Tegen de obstipatie drinkt ze veel, eet bakkenvol vezels (als in bruin brood, groente, fruit maar ook pakjes stimulans) en beweegt redelijk vaak (zeker 3x per week een halfuur op de hometrainer).

Toch gaan beide klachten niet weg. Laxeermiddelen mag je dus niet nemen tijdens je zwangerschap. Vandaar dat ik haar voorstelde hier aan de ervaringsdeskundigen te vragen hoe zij dit oplossen. Dames (en heren met zwangere echtgenotes), kunnen jullie ons (mijn vrouw) helpen??
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:25:13 #159
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34840195
Hoi Coelho, Wat vervelend voor je vrouw dat ze zoveel last heeft. Als ze het leuk vindt kan ze hier ook gewoon meeposten hoor.
Tegen obstipatie helpt ook veel drinken en het eten van pruimen.
Was het niet zo dat cola drinken ook tegen het maagzuur hielp (of was het alleen de misselijkheid?)
Lekker douchen!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:29:39 #160
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34840396
Coelho, tegen obstipatie hielp in mijn zwangerschap pruimensap erg goed. Ik had 't in IJsland gekocht, maar je schijnt 't ook van Zonnatura te hebben (bij de grotere AH's). Ik vond 't erg smerig (smaakte naar vloeibare appelstroop, maar dan de smerige variant) maar 't werkte wel.
En van de huisarts had ik Movicolon gekregen, zakjes met vezels. Die werken ook wel.
En verder brood zo veel mogelijk vervangen door rauwkost e.d. Proberen 'droge' dingen te laten staan en zo veel mogelijk drinken.

Succes!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:31:35 #161
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34840472
cola helpt ook tegen maagzuur ja sjak

en coelho volgens mij hielp lijnzaad voor obstipatie maar weet het niet zeker
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:32:45 #162
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34840512
Ik las net ook op een site dat popcorn wel hielp tegen maagzuur (gewoon een kletssite hoor). Dat is nog eens een leuke oplossing
Lekker douchen!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:36:14 #163
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_34840630
wow, geweldig om zo snel al zoveel hulp te krijgen. Mijn vrouw heeft zelf geen account en heeft niet zoveel met forums etc. dus ik ben bang dat ze niet mee wil gaan posten Maar dit soort dingen vraag ik graag voor haar na.
Ze eet ook veel pruimen, pruimensap nog niet geprobeerd. Rauwkost eet ze ook wel veel, maar eigenlijk zou bruin brood gezien de vezels toch ook moeten kunnen?? Ze zit aan ca. 3 liter water drinken op een dag. Daar kan het ook niet aan liggen denk ik zo...

De meeste tips zoals die in de diverse boekjes en websites staan, doet ze gewoon. Alleen het helpt niet echt. In de ochtend gaat het nog het beste, maar naarmate de dag vordert wordt het erger.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:37:41 #164
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34840679
Zouden McFlurry's helpen tegen groei(buik)pijn? Ik denk het wel he
Lekker douchen!
  Jubileum moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 20:40:57 #165
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34840810
Ja hoor sjak
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:21:48 #166
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34842509
Ik kwam me even melden. Heb een zware dag achter de rug. Vanochtend vroeg is mijn oma overleden. Dus ik was vroeg op en ben de rest van de dag bij mijn moeder geweest. Heb morgen ook vrij genomen om bij te komen. Want gister hebben we ookal de vader van een vriend weggebracht, dus het is wel even genoeg zo. Ook de hele dienst moeten staan, want als mensen eenmaal een plekje hebben bemachtigd kijken ze stoicijns vooruit. Stel je voor dat een oudere of zwangere vrouw wil gaan zitten zeg. En ik ben te eigenwijs/trots geweest om het te vragen.
Dus moe en weer fijn last van mijn rug.
en ik mis mijn nog eigenwijzere oma
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:24:37 #167
24188 Belana
kloon van belana
pi_34842645
och dutch, wat moeilijk allemaal! sterkte meid!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:24:45 #168
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34842650
Gecondoleerd Dutchie
Lekker douchen!
  Jubileum moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 21:25:07 #169
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34842672
Dutch gecondoleerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_34842720
Dutch wat naar zeg. Veel sterkte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_34842916
Sterkte dutchie
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:44:16 #172
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_34843417
Naar Dutch! Sterkte.
pi_34843527
Dutchie gecondoleerd
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:47:40 #174
74310 nanalune
pi_34843539
Sterkte Dutchie! Doe maar rustig aan en neem de tijd.. als het dan tegelijk komt is het een zware dobber.

Vandaag was ik helemaal dippig , en de beebie laat voor het eerst eigenlijk , niets van zich horen. Ik ben gelijk bezorgd! Hopelijk voel ik straks op bed weer wat ..Mannetje had shippies gekocht, das eigenlijk het enige wat me opvrolijkt
pi_34844207
Dutchie gecondoleerd en heel veel sterkte...
pi_34844420
Coelho, veel sterkte voor je vrouw! Ben zelf 28 wkn zwanger en heb echt ver-schrik-ke-lijk veel last van maagzuur, waartegen niets lijkt te helpen. Ik denk dan maar zo.. "krijg er straks wel iets heel moois voor terug".
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:17:44 #177
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34844714
dutchie sterkte
pi_34845232
gecondoleerd Dutchie
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_34845782
Sterkte dutchie
pi_34845853
coelho sterkte met je vrouw (mij helpt melk goed tegen maagzuur)

en dutchie - heel veel sterkte en gecondoleerd

nanalune

havoc fijn dat alles goed gaat met haar/jullie , doe der de groetjes.

pi_34846924
Sterkte Dutchie
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:17:14 #182
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_34847185
sterkte dutchie
  woensdag 8 februari 2006 @ 06:51:55 #183
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_34853996
dutchie gecondoleerd Sterkte!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  † In Memoriam † woensdag 8 februari 2006 @ 07:08:35 #184
81992 Githa
pi_34854043
Dutchie, gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst!
  woensdag 8 februari 2006 @ 07:11:14 #185
24188 Belana
kloon van belana
pi_34854052
Vandaag ga ik dan toch eindelijk naar de verloskundige voor de eerste controle, ben al bijna 18 weken Ik voel het beebje nu wel redelijk regelmatig, maar toch ben ik bang dat ik straks geen hartje hoor, stom he? Die angst had ik ook altijd bij Liam, de hele zwangerschap lang. En dan zaterdag de pretecho
stormy waters...
sailin'
pi_34854246
gecondoleerd dutchie!

Spannend straks belana!

Ik ga zo ook naar de VK; als het goed is krijgen we het hartje te horen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 08:02:41 #187
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34854263
Dutsj, sterkte!

Belana, veel plezier bij beide afspraken (alvast). Grappig, die angst is zo herkenbaar. Ik had het bij Maria ook steeds weer en het zal nu niet anders zijn, denk ik. Maar het komt goed!

Oh, en blup ook veel plezier! Geniet van dat mooie geluidje!
  woensdag 8 februari 2006 @ 08:07:02 #188
94046 PM-girl
pi_34854291
Dutchie sterkte!

Spannend Belana en Blupje!

Hier inmiddels iets meer duidelijkheid voor HET dilemma! Pas de 20e heb ik een afspraak om te kijken naar de invaluren. Los daarvan had ik al besloten om het volgend weekend het te gaan vertellen aan iedereen. Eigenlijk wilde ik het nog iets later doen, maar inmiddels is het merkbaar aan het worden, ik kan niet alle broeken nog aan, eten gaat zeer langzaam en met kleine beetjes. Dat gaat opvallen.
Morgen vertel ik het mn eigen baas, die gaat zelf met verlof vrijdag! Dus dan is dat nog wel leuk om even te melden aan haar!

En dat invalwerk wat ik er evt. bij ga doen duurt langer dan een normale zwangerschapsvervanging, ivm ernstige klachten. De vorige keer heb ik een ruim een jaar verlof opgevangen!

In ieder geval bedankt voor jullie meedenken!
*
  woensdag 8 februari 2006 @ 08:08:06 #189
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34854297
Dutchie, gecondoleerd. Heel veel sterkte en een dikke zoen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 8 februari 2006 @ 08:55:22 #190
74310 nanalune
pi_34854812
Belana, veel plezier bij de VK, natuurlijk hoor je het hartje gekkie

PM-girl, fijn dat het opgelost is met je werk.. dat klinkt inderdaad als een goede oplossing .

Vandaag weer heel lichtjes de beebie gevoeld, gisteren had ik ook wel last van harde buiken tijdens het werken, misschien teveel spanning , en dat ik daarom de bewegingen niet goed voel Volgens Mannetje moet ik niet zo bezorgd zijn...: 'heb maar vertrouwen' Ik mopperde'dat is heel normaal hoor.. dat hebben alle vrouwen... op Fok! hihihi
pi_34854893
Dutchie gecondoleerd en heel veel sterkte.
pi_34854896
Belana, succes vij de VK
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:22:33 #193
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_34857967
Dutch!

Belana, veel succes bij de Vlos!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:32:25 #194
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34858257
Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie medeleven. Ik postte dit niet daarvoor, maar meer omdat ik het even helemaal gehad had. En waar kun je beter je frustraties kwijt als hier? Ik was wel helemaal geroerd door jullie posts. Maar nu gaan we ons weer richten op lekker zwanger zijn, echo's en pretecho's, kickboxende babies en hoe dik we allemaal al niet zijn of worden.
Nogmaals
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:25:45 #195
24188 Belana
kloon van belana
pi_34860124
Natuurlijk heb ik het hartje gehoord er zit een baby in mijn buik
alles helemaal ok natuurlijk
stormy waters...
sailin'
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:27:56 #196
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34860196
Belana, belana wat had je dan gedacht?
Lekker gevoel weer hč.
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:28:56 #197
24188 Belana
kloon van belana
pi_34860229
ja, toch een opluchting hoor

hoest met jou verder?
stormy waters...
sailin'
pi_34860301
Hahaha Belana! Heerlijk he!
Ik mag straks weer!
pi_34860312
Pieh ikke gister giga dip gehad. Begin nu last te krijgen van mijn hormonen volgens mij . Was gister bang. Bang voor alles!! Wat als er nou dit gebeurd, wat als er nou dat gebeurd! Gek werd ik en Kevin ervan. Nu is het wel weer een beetje weg maar toch
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_34860776
hihi... geinig gevoel als je kindje de hik heeft (helemaal tijdens yoga als je partner mee mag en je je best moet doen je te concentreren en je lachen in te houden)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')