Wat liefffff.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:32 schreef Belana het volgende:
daarstraks was ons ukkie zo aan het schoppen dat zelfs Nick het kon voelen :\')
Hij kreeg tranen in zijn ogen die man van mij
hehe... ik zie gewoon het water kabbelen als ik in bad zit!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:36 schreef nanalune het volgende:
NAJAAA, zit ik die post van Belana te lezen , begint beebie als een gek te schoppen, we hebben het gewoon ZIEN schoppen! hahaha de buik bewoog!!!![]()
Belana:lievvv
Ik ben 3 mei uitgerekend Sjakquote:Op maandag 6 februari 2006 09:08 schreef sjak het volgende:
Leuk kwipsel, wanneer ben jij dan eigenlijk uitgerekend? Je staat ook niet in de openingspost, is dat bewust?
Gaat echt snel nu!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:22 schreef PM-girl het volgende:
Vervelend Kwipsel.
3 mei al! Dat is vlug!
Beterschap Belana!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:58 schreef Belana het volgende:
mmm... kwipsel, kan idd 2 dingen zijn... je kindje tegen je maag of toch weer een griepje. Ik heb nu ook voor de 2e keer een buikgriep...
ben vanmorgen even naar de huisarts geweest omdat ik vanacht helemaal stond te tollen op mijn benen. Ik heb een beetje verlaagde bloeddruk, moest maar lekker aan de bouillon, dus dat doe ik. Mijn maag kan toch niet veel meer hebben...
Peef weet precies hoe je je voelt. Gewoon na de dokter gaan en vragen om tabletten daarvoor. Die zetpillen die ik gehad heb hebben mij heel goed geholpen maar das natuurlijk voor iedereen heel verschillend. Emesafene heten die. Enige nadeel daarvan vond ik dat je ze wel 3 keer per dag op ongeveer hetzelfde tijdstip moet nemen. Maar ja als het helpt.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:03 schreef Xanthe het volgende:
Hier zo misselijk dat ik amper een goede mama kan zijn voor Isis. Zit er aan te denken om de huisarts morgen te bellen of er iets aan gedaan kan worden , iemand hier ervaring mee?
Vanmiddag zat ik voor de wc en maar kokhalzen en de kleine meid zat achter me (was erheen gekropen) te spelen met de reclame (die ik van een eerder moment nadat ik dat had opgepakt moest kokhalzen mee had genomen).
Cola werkte redelijk tot vandaag, vandaag moest ik er van overgeven en werd ik nog misselijker.
Enige wat werkt is erg rustig blijven zitten / liggen , maar dat gaat dus gewoon weg niet.
ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:16 schreef Martineke het volgende:
en eigenlijk is het overbodig om te vragen, maar ik ben stiekum heel erg benieuwd hoe het nou met Tinkerbell is. hoef geen details, maar ben zo benieuwd of beebje al geboren en dat ze het allemaal goed maken??????
weet iemand dit?
Wat ben jij vals zeg!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef Havoc het volgende:
ja.
Geintje natuurlijkquote:
Mooi!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:11 schreef Havoc het volgende:
Geintje natuurlijk.
Met Tink is alles prima, we lopen in de 37e week en alles is klaar in huis om de kleine te kunnen ontvangen.
Dus aftellen en afwachten hiero.
En praktisch op hetzelfde tijdstipquote:
Ja, twee weken geleden ofzo heb ik een paar dagen echt flink bandenpijn gehad. Ik werd er 's nachts wakker van. Na een paar dagen was het (grotendeels) over. Sindsdien heb ik nauwelijks nog pijn gehad.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:09 schreef CrazyMoon het volgende:
pfoe, zondag had ik zo ontzettend veel last van bandenpijn!! Niet normaal meer.
Ik kon haast niet meer lopen, hele kleine stapjes en moest echt op mijn vriend leunen. Het deed zo ontzettend veel pijn dat ik tranen in mijn ogen kreeg. We waren even naar Utrecht geweest (naar babydump) maar na die winkel had ik het wel gezien, wat wilde ik graag weer zitten zeg. Bij de ikea even naar de wc geweest, kon haast niet meer opstaan toen ik klaar was hihi
Heb er de hele dag last van gehad, gelukkig gisteren niet echt meer.
Heeft 1 van jullie dit ook weleens gehad??
Ow, maar wij zijn ook heel engquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:16 schreef Brighteyes het volgende:
En nu dus echt op hetzelfde tijdstip.
Ik begin het eng te vinden!
Mijn vrouw heeft dit ook erg sinds dit weekend.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:09 schreef CrazyMoon het volgende:
pfoe, zondag had ik zo ontzettend veel last van bandenpijn!! Niet normaal meer.
Ik kon haast niet meer lopen, hele kleine stapjes en moest echt op mijn vriend leunen. Het deed zo ontzettend veel pijn dat ik tranen in mijn ogen kreeg. We waren even naar Utrecht geweest (naar babydump) maar na die winkel had ik het wel gezien, wat wilde ik graag weer zitten zeg. Bij de ikea even naar de wc geweest, kon haast niet meer opstaan toen ik klaar was hihi
Heb er de hele dag last van gehad, gelukkig gisteren niet echt meer.
Heeft 1 van jullie dit ook weleens gehad??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |