quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:50 schreef maikelsp het volgende:Begin mei moeten we nog uit naar hun, en dat gaat heel lastig worden. De leider van hun was continu op de scheidsrechter aan het mekkeren, en zelfs die jochies waren aan het zeuren. En waarschijnlijk is die leider dan de scheidsrechter, dus eigenlijk zijn we gedoemd te verliezen. Want we hebben van meerdere tegenstanders gehoord dat het geen pretje is om bij VIOD te spelen, mede door die scheidsrechter.
in de hoofdklasse bij E1 is het trouwens toch wel gewoon toegestaan om 2 a 3 meter in het veld te staan om je spelers te coachen? (en op het moment dat de bal er aan komt uit het veld te gaan?)
dat is namelijk wat ik vrijwel altijd doe, en nog nooit commentaar gehad, behalve dus ook van die kerel van VIOD! :S (de reden trouwens dat ik dat doe is omdat onze linksback de minste speler is van het team en dus eigenlijk altijd te ver naar binnen loopt en mij dus nauwelijks hoort)
Ik merk trouwens laatste tijd wel dat er heel veel commentaar is vanaf de kant naar scheidsrechters toe van leiders! ik heb de afgelopen weken wat wedstrijdjes gefloten van E2 en F1
afgelopen zaterdag was het toppunt tot nu toe
wedstrijd van diepenveen f1 tegen voorwaarts f1 d8 ik
er is een duel tussen 2 spelertjes maar ze gaan er allbei fel in en het spelertje van voorwaarts valt en verliest dus de bal
die leider (die naast hun goal stond) begint te schelden en te schreeuwen tegen mij dat ik niet kan fluiten enzo en dat ik beter moet opletten blablabla (ze stonden 3-1 achter)
op dat moment schiet de spits van diepenveen de bal keihard in het gezicht van de keeper dus die heeft pijn
ik fluit af om te kijken hoe het met die keeper gaat, en die leider blijft maar schreeuwen en schelden tegen mij enzo!:S
dus ik zeg tegen hem: let is op je spelertjes want hij heeft pijn i.p.v. dat je tegen mij gaat schreeuwen, ik fluit op het moment dat ik dat nodig vind en niet wanneer jij dat vind. begon die te mopperen tegen de ouders enzo, terwijl de ouders van diepenveen en voorwaarts commentaar op hem hadden dat hij alleen tegen mij bezig was en niet met zn spelertje bezig was!
op zo'n moment denk ik echt: waar ben je mee bezig? het zijn f-jes doe ff normaal zo beinvloed je die jochies ook negatief (zelfs die zaten te zeiken op mij!)
als speler zelf heb ik wel es commentaar op de scheids maar als leider eigenlijk bijna nooit (alleen bij Doetinchem tot nu toe!
![]()
)