Vooral dat nauwe straatgevecht met die Tiger-I en die paint-granaat.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:04 schreef sp3c het volgende:
echt!
ook dat hij met zijn tankies de achterhoede aan het bewaken is, compleet met kippen, vrouwen en slapende tankers
Toen bezine nog goedkoop was. , blijft een lomp ding (alles recht en dik).quote:
ja clint is niet zo snel impressed als de rest van onsquote:
Aanvraag looptquote:Op zondag 5 februari 2006 10:50 schreef NewOrder het volgende:
forum.fok.nl/topic/812610
forum.fok.nl/topic/814743
Waarom 2 topics over Taïda? Die update is nergens voor nodig, dat had ook in het oorspronkelijke topic gekund.
Dat laatste lijkt me sterk...quote:Op zondag 5 februari 2006 11:46 schreef sigme het volgende:
Kon AEL reageert op Cartoons: Antisemitische cartoons op...
niet even openblijven terwijl de merge-aanvraag loopt? Het centrale topic is al een uur zwijgende.
Daarvan is nu ook 1 topic dicht. Anders zijn straks de discussies niet meer te volgen. Voor mensen die later inloggen en tegen een merge topic aanlopen.quote:In tegenstelling tot die dubbele Taida topic, waar de discussie nu paralel gaande is, maar waarbij beide topics openblijven.
Ik vind dit niet handig, had beter precies andersom gekund.
de manier waarop hij discussieert is voor de meeste mensen dus wel een flamebait en ontzettend vervelend.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij doet geen flamebait naar andere users... jij wel. En daar komt de discussie niet verder mee.
Of je gaat verder over de inhoud discusseren of je negeert zijn post.
Grappig hoe jij pretendeert de waarheid in pacht te hebben terwijl ik toch enkel een mening lees. Jouw mening is niet meer of minder relevant dan die van Meki.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
de manier waarop hij discussieert is voor de meeste mensen dus wel een flamebait en ontzettend vervelend.
zelfde als je een lezing hebt over atoomenergie en je zet er een dronken schreeuwende bouwvakker tussen die toevallig een keer iets over einstein in de kijk heeft gelezen
een neger is paars. als je op die informatie je menig basseert dan ben je niet helemaal lekker, als je dan ook nog niet wil leren van anderen dan wordt het irritant.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Grappig hoe jij pretendeert de waarheid in pacht te hebben terwijl ik toch enkel een mening lees. Jouw mening is niet meer of minder relevant dan die van Meki.
Tja... ik ben het stuur ook even kwijt van wat nu tegenwoordig wel of niet mag.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:24 schreef Gia het volgende:
Is Holocaust ontkenning niet verboden op Fok?
Ik vermijd opzettelijk de site van de AEL om niet met dergelijke prenten geconfronteerd te worden, worden ze gewoon hier geplaatst.
Vind het niet kunnen.
Dus je hebt liever een forum met alleen gelijk gezinden. Die elkaar na zitten te praten.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:25 schreef 1ofthefew het volgende:
meki zit belachelijk te discussieren. vragen ontwijken, belachelijk antwoorden op vragen, welles nietes gedoe...
doe daar dan wat aan, daar ergert iedereen zich aan.
Fok! is een grote foyer zaal en goed gevuld.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef 1ofthefew het volgende:
de manier waarop hij discussieert is voor de meeste mensen dus wel een flamebait en ontzettend vervelend.
zelfde als je een lezing hebt over atoomenergie en je zet er een dronken schreeuwende bouwvakker tussen die toevallig een keer iets over einstein in de kijk heeft gelezen
er zijn zat moslims die wel op een normale manier kunnen discussieren, zelfs BSB is minder hinderlijk,quote:Op zondag 5 februari 2006 14:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dus je hebt liever een forum met alleen gelijk gezinden. Die elkaar na zitten te praten.
Nou ik niet hoor.
Wel abject voor deze [NWS] discussieflora. Door islam = fascisme neer te zetten.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:39 schreef 1ofthefew het volgende:
die wordt aangepast, is toch een mening?
De user kan proberen zijn mening af te zwakken of te ontkrachten.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef 1ofthefew het volgende:
er zijn zat moslims die wel op een normale manier kunnen discussieren, zelfs BSB is minder hinderlijk,
meki is echt te erg, kijk eens even goed hoeveel mensen daar al opmerkingen over maken in actuele topics. zou ook de mods heel wat werk schelen als meki niet er tussendoor kwam met de meest rare opmerkingen...
Hoezo scheelt het werkquote:Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
er zijn zat moslims die wel op een normale manier kunnen discussieren, zelfs BSB is minder hinderlijk,
meki is echt te erg, kijk eens even goed hoeveel mensen daar al opmerkingen over maken in actuele topics. zou ook de mods heel wat werk schelen als meki niet er tussendoor kwam met de meest rare opmerkingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |