hallo...ik heb respect voor iedere burger, wie het is, wat degene gelooft, welke sexuele voorkeur, welke kleur, etc...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ga maar met een sticker rondrijden op je achterruit van je auto.
- Ik rem niet voor joden -.
Ik betaal je bekeuring niet.
En de opmerking bij de politie van jullie bedenken toch de situatie zal denk ik niet veel goeds doen.
Kom op joh.. ff logisch nadenken.
De Nobele Koran beledigt de Joden niet als volk, maar enkel degene die in overtreding waren.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach sla je sprookjesboek erop na, het slaat op zich niet aan de sabbath houdende Joden.
Ik vind het beledigend, en ik eis een excuus.
Moslims treiterenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:37 schreef Triggershot het volgende:
....
Mohammed betekent niets voor jou, true! Zelfde geld ook voor Deense journalisten, maar toch wouden ze onder mom van vrijheid van meninguiting even moslims treiteren. Als je niet met/tegen Mohammed hebt ga je hem ook niet afbeelden.
....
Ten eerste gaat het om hen die wet van God overtradenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach sla je sprookjesboek erop na, het slaat op zich niet aan de sabbath houdende Joden.
Ik vind het beledigend, en ik eis een excuus.
Leuk betoogquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:54 schreef deedeetee het volgende:
Wat respect hebben voor een geloof betreft :
Ik vind niet dat je respect voor iemands geloof moet hebben, ik vind dat je gewoon respect voor die persoon als MENS moet hebben.
Van al dat gedoe over respect hebben voor geloof komt alleen maar narigheid omdat sommige geloven weinig respect hebben voor sommige mensen omdat zij daar voorwaarden aan verbinden met betrekking tot geslacht/ geloof enz.
Ik heb dus maling aan geloof en mensen die vinden dat hun geloof hun extra rechten geeft. Ik heb géén respect voor mensen die andere mensen niet respecteren en het kan me niks schelen wat hun geloof daar over te zeggen heeft.
Je geloof bewaar je maar netjes voor thuis in de privésfeer en daar val je anderen niet mee lastig.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:07 schreef Hellracer het volgende:
[..]
Eeen goed gesprek is de oplossing (hoeft nog geen eens een excus).
Hoeveel mensen (niet moslims) wisten dat het afbelden van Mo niet mocht?
Gegroet,
De dubbele moraal die gehanteerd wordt in de beide tegengestelde opvattingen maakt de discussie inderdaad niet 'frisser'.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:05 schreef SCH het volgende:
Worden die mensen die zo kicken op al die beledigingen en bashes niet een beetje moe van zichzelf? Als er ook maar 1 spandoekje over Verdonk hangt, dan barsten ze in hypocriet gehuil uit.
De meesten die klagen wonen gewoon in moslimlanden hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:10 schreef Refragmental het volgende:
Flikker toch op met je pedofiele tiraan!![]()
Als onze normen en waarden je niet bevalt flikker je toch op naar je modderhut (50% kamelenstront).
Geen een zin was zonder te vloekenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:10 schreef Refragmental het volgende:
Getverdemme!! Is deze kwestie nog steeds bezig!
Las net dat een directeur van een franse krant ontslagen is vanwege het plaatsen van spotprenten.
Ik begin steeds meer de kots te krijgen van die klotemoslims die zich hierom aanstellen. Zijn net kleine kinderen.
Flikker toch op met je pedofiele tiraan!![]()
Als onze normen en waarden je niet bevalt flikker je toch op naar je modderhut (50% kamelenstront).
Alternatief voor olie kan me niet snel genoeg komen. Kan dat hele midden-oosten weer lekker diep in de stront zakken
Zonder de profeet Mohammed was er geen Koran. Zonder de Koran is er geen Islam. Maar "Mohammedanisme" is een kleine stroming in Saudi-Arabie die de profeet aanbidden. Die zitten echt op het verkeerde spoor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het moment is om maar weer eens te zeggen dat je het Mohammedanisme niet iedere keer als 'Islam' zou moeten aanduiden.
Vrijheid van meninguiting geld toch ook voor hen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
De meesten die klagen wonen gewoon in moslimlanden hoor.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen een zin was zonder te vloeken![]()
eeehmmm watquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuk betoog![]()
Maar dan gaan mensen achter hun PC zitten.. en eeehmmm![]()
Misschien een idee om eens te kijken wie er begon?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:01 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Jij en een ontopic discussie is inderdaad een behoorlijke contradictie.
Het gaat erom dat het dan weinig zin heeft te neuzelen over 'ga terug naar je eigen land als je het je hier niet bevalt'.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vrijheid van meninguiting geld toch ook voor hen?
Juist!quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vrijheid van meninguiting geld toch ook voor hen?
Excuse moi, interpreteerde het andersquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:13 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het dan weinig zin heeft te neuzelen over 'ga terug naar je eigen land als je het je hier niet bevalt'.
Daar ben ik nu ook nieuwsgierig naar .quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:11 schreef SocialDisorder het volgende:
wordt er nu ook een fatwa tegen Jordanië afgeroepen?
Beledigen en Goslastering wel?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Juist!
Echter doodsbedreigingen en chanteren valt niet onder vrijheid van meningsuiting.
Meki woont in nederlandquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
De meesten die klagen wonen gewoon in moslimlanden hoor.
waarom hebben alle moslims toch van de lange tenen???quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:37 schreef Meki het volgende:
waarom is het nou moeilijk om te respecteren van een geloof
is dat soms nou moeilijk waarom onnodig beledigen
Hoe kan het godslastering zijn als ik niet in die god zou geloven?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beledigen en Goslastering wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |