abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34835591
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:15 schreef Retuobak het volgende:
Alan Wake zelfs niet eens?
Ik kèn het niet eens!
pi_34835691
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:16 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik kèn het niet eens!
dit meen je?
pi_34835755
Alan Wake is een Silent Hill achtig iets met een wereld waarin je vrij kunt rondlopen (er is een plot, maar je moet zelf naar locaties toe en zelf besluiten hoe je iets aan gaat pakken). Is ook van de makers van Max Payne .

Lijkt me iig erg leuk worden.
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1608
pi_34835769
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:20 schreef Xrenity het volgende:
dit meen je?
[afbeelding]
Ja sorry, ik meen het wel. Heeft die Alan Wake zoveel media-aandacht gehad dan, wat ik compleet gemist heb?
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:22 schreef Retuobak het volgende:
Alan Wake is een Silent Hill achtig iets met een wereld waarin je vrij kunt rondlopen (er is een plot, maar je moet zelf naar locaties toe en zelf besluiten hoe je iets aan gaat pakken). Is ook van de makers van Max Payne .

Lijkt me iig erg leuk worden.
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1608
Aha... nou de Max Payne games ken ik ook alleen maar van naam en verder niet, misschien dat Alan Wake daarom aan mij voorbij gegaan is.
pi_34835801
Nah, media aandacht valt wel mee, nog niet superveel over bekend. Ze doen het rustigjes aan met de info, telkens een beetje.
pi_34835892
Alan Wake lijkt me ook goed ja, maar Killzone PS3 was toch ook zo'n erg gewilde titel dacht ik?
PSN id: NL_SToRM
pi_34835952
Van Killzone PS3 is nog niks bekend behalve het feit dat hij er komt en dat hij voor de PS3 exclusief zal zijn. Dus tja, ik verwacht hem niet in 2006 iig
pi_34836025
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:29 schreef Retuobak het volgende:
Van Killzone PS3 is nog niks bekend behalve het feit dat hij er komt en dat hij voor de PS3 exclusief zal zijn. Dus tja, ik verwacht hem niet in 2006 iig
Aan de andere kant zijn de kerels van Guerilla al aan Killzone 2 bezig sinds ze klaar zijn met Killzone. Maar ook die hoef ik niet. Ik heb ooit de platinum versie (gelukkig maar, want hij heeft dus niet meer dan ¤19,95 gekost) van Killzone gehaald voor m'n PS2. Heb het spel misschien 2 keertjes gespeeld. Ziet er wel leuk uit hoor voor een PS2 titel, maar ik vind er gewoon geen éne zak aan!
pi_34836404
Alan Wake lijkt me super! Ik dacht dat hij Xbox360 exclusive was, maar dat is dus niet zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door H.Flick op 07-02-2006 19:02:57 ]
pi_34836826
PC was het eerste platform waarvoor het aangekondigd werd geloof ik, daarna 360/PS3.
pi_34836900
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:01 schreef Retuobak het volgende:
PC was het eerste platform waarvoor het aangekondigd werd geloof ik, daarna 360/PS3.
PC telt niet mee in dat soort dingen, vind ik .
pi_34836927
!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:05:52 #213
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_34839349
Zeg dan console exclusive.
. PC . telt ook.
-
pi_34839705
Als de redenatie van H.Flick goed zou zijn dan zou de 360 een enorme hoeveelheid exclusives hebben trouwens
pi_34841522
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:14 schreef Retuobak het volgende:
Als de redenatie van H.Flick goed zou zijn dan zou de 360 een enorme hoeveelheid exclusives hebben trouwens
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34871294
En weer goed nieuws voor Blu-Ray t.o.v. HD-DVD: http://www.videobusiness.com/article/CA6305651.html
PSN id: NL_SToRM
pi_34879544
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:56 schreef SToRM81 het volgende:
En weer goed nieuws voor Blu-Ray t.o.v. HD-DVD: http://www.videobusiness.com/article/CA6305651.html
das inderdaad redelijk goed nieuws. Veel zal echter afhangen van de prijs van de spelers. Kijk BRD heeft sowieso het voordeel dat de PS3 ze kan afspelen, dus miljoenen huishoudens zullen een BRD-speler in huis halen. Voor hén is dit goed nieuws.
Maar de gewone consument die geen PS3 gaat halen, zal voor de keuze komen; HD-DVD of Blu-Ray. En als de HD-DVD-spelers goedkoper zijn, zullen ze denk ik (helaas) voor HD-DVD gaan, bij gelijke prijzen van films.
pi_34882322
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:14 schreef Retuobak het volgende:
Is toch ook zo. Althans, voor mij wel .
pi_34885320
ik vind het overigens opvallend stil rond de PS3 geworden. Heeft dat misschien met de aankomende conference te maken?
pi_34885397
Stilte voor de storm?
Hoop iig op wat meer info, paar dingen definitief en dan met name een launchdatum (en prijs)
pi_34886004
misschien dat Sony de DSA iets strakker heeft getrokken, en dat straks een vloedgolf aan screens movies en gameplay ons gaat overdonderen.

Ken "And the best part is, you can switch on your central heating and air-co through E-mail!"
pi_34886013
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:26 schreef Retuobak het volgende:
Stilte voor de storm?
Hoop iig op wat meer info, paar dingen definitief en dan met name een launchdatum (en prijs)
2007 en duur toch?
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_34886145
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:40 schreef SocialDisorder het volgende:
misschien dat Sony de DSA iets strakker heeft getrokken, en dat straks een vloedgolf aan screens movies en gameplay ons gaat overdonderen.
Als ik Sony was zou ik het wel op zo'n moment doen eigenlijk, doe je het tegen E3 dan zijn er zoveel anderen die om aandacht strijden. Doe je het voor die tijd dan heb je de volle aandacht en 100% coverage van alle media. Tijdens de E3 kun je ws. sowieso al niet meer zoveel blitsen met graphics daar 360 developers een 2e generatie games gaan showen en PC developers met een hele golf DX10 titels aan zullen komen. Maar goed, we zullen zien . Ik wacht iig vol spanning af .
quote:
Ken "And the best part is, you can switch on your central heating and air-co through E-mail!"
Ja, nu hoeft het al niet meer hoor
Nu wil ik ook m'n magnetron via e-mail kunnen bedienen.
pi_34886348
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:44 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Als ik Sony was zou ik het wel op zo'n moment doen eigenlijk, doe je het tegen E3 dan zijn er zoveel anderen die om aandacht strijden. Doe je het voor die tijd dan heb je de volle aandacht en 100% coverage van alle media. Tijdens de E3 kun je ws. sowieso al niet meer zoveel blitsen met graphics daar 360 developers een 2e generatie games gaan showen en PC developers met een hele golf DX10 titels aan zullen komen. Maar goed, we zullen zien . Ik wacht iig vol spanning af .
True, maar Sony wist zelfs aandacht van MS weg te kapen zonder ook maar één speelbare demo te tonen bij de afgelopen E3. Ik denk ook dat men meer geïnteresseerd is in de PS3 dan de nieuwe X360 spellen.

De PS-conferences zijn meestal ideaal om rustig het product te tonen in z'n volle glorie.
quote:
[..]

Ja, nu hoeft het al niet meer hoor
Nu wil ik ook m'n magnetron via e-mail kunnen bedienen.
E-mail is zo passé. Ik wil m'n huishouden via een webbased interface bedienen.
pi_34886668
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:50 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

True, maar Sony wist zelfs aandacht van MS weg te kapen zonder ook maar één speelbare demo te tonen bij de afgelopen E3. Ik denk ook dat men meer geïnteresseerd is in de PS3 dan de nieuwe X360 spellen.

De PS-conferences zijn meestal ideaal om rustig het product te tonen in z'n volle glorie.
Natuurlijk zal Sony de grootste factor zijn op de E3 als ze ervoor kiezen om daar alles te onthullen (ze zijn immers marktleider), maar je moet niet vergeten dat als ze het nu doen dat ze 0 concurrentie hebben om de mediaaandacht terwijl de concurrentie er genoeg is tijdens de E3. Ga maar na, tijdens E3 gaat er aandacht naar de Revolution (waar ws. veel info over vrij zal komen), DX10 games en tech, 2e generatie X360 games en wie weet wat nog meer.
quote:
E-mail is zo passé. Ik wil m'n huishouden via een webbased interface bedienen.
Een implantaat direct in de hersenen is nog veel beter
pi_34887032
Velen gaan er nog steeds vanuit dat Sony heel veel gaat onthullen op de Playstation conference ergens deze maand, vóór de E3 dus. Waar ik nu alleen een beetje op wacht is de dátum van die conference.
pi_34887114
We komen steeds dichter bij het weten van die datum iig
pi_34887162
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:09 schreef P-Style het volgende:
Velen gaan er nog steeds vanuit dat Sony heel veel gaat onthullen op de Playstation conference ergens deze maand, vóór de E3 dus. Waar ik nu alleen een beetje op wacht is de dátum van die conference.
wordt ook onthuld op de conference
pi_34887184
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:58 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Natuurlijk zal Sony de grootste factor zijn op de E3 als ze ervoor kiezen om daar alles te onthullen (ze zijn immers marktleider), maar je moet niet vergeten dat als ze het nu doen dat ze 0 concurrentie hebben om de mediaaandacht terwijl de concurrentie er genoeg is tijdens de E3. Ga maar na, tijdens E3 gaat er aandacht naar de Revolution (waar ws. veel info over vrij zal komen), DX10 games en tech, 2e generatie X360 games en wie weet wat nog meer.
[..]

Een implantaat direct in de hersenen is nog veel beter
please, mensen lopen nu al te mekkeren over de prijs
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:15:00 #230
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34887208
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:09 schreef P-Style het volgende:
ik heb ook gehoord dat dit vooral inhouse is. Dat het publiek er dus niet veel van mee zal krijgen, maar ik heb geen idee waar ik dat gelezen heb
The line is a dot to you!
pi_34887298
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:15 schreef kepler het volgende:

[..]

ik heb ook gehoord dat dit vooral inhouse is. Dat het publiek er dus niet veel van mee zal krijgen, maar ik heb geen idee waar ik dat gelezen heb
zolang we maar ingame beelden, een prijs en een releasdatum meekrjgen, ben ik blij
pi_34887368
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:15 schreef kepler het volgende:
Ach, aangezien 99% van het PS3-nieuws afkomstig is van onbetrouwbare anonieme bronnen...

Maar ik weet het niet! Maar of het nou toegankelijk is voor publiek of niet, ik hoop in ieder geval dat de NDA dan voorbij is en dat journalisten wèl aanwezig mogen zijn.
pi_34887440
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:17 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

zolang we maar ingame beelden, een prijs en een releasdatum meekrjgen, ben ik blij
Dat is bijna alles
pi_34887554
Als we deze maand een prijs en een releasedatum krijgen, dan zullen dat alleen de Japanse prijs en releasedatum zijn (of ze moeten ons verrassen met een wereldwijde release, maar dat lijkt me zéér onwaarschijnlijk). Zo is dat bij al hun vorige consoles ook gegaan. De Europese en VS prijzen + releasedata worden pas bekend gemaakt vlak voor de Europese en Vs release.
pi_34887580
Helaas heb je gelijk ja
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:24:06 #236
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34899917
http://www.digitimes.com/systems/a20060209A8050.html

geen conference, maar een show in FUCKING taiwan of all places

of zullen ze hetzelfde doen als op de E3 en gewoon nog steeds niks laten zien
pi_34900038
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:24 schreef kepler het volgende:

Die Taiwan-show is niet in plaats van de conference hoor. Gewoon een goed moment om de PS3 te promoten in Taiwan. Al verwacht ik niet veel meer dan wat we op de E3 of TGS (Tokyo, niet Taipei) te zien kregen. De echt nieuwe info verwacht ik pas op dè conference... wanneer die ook moge zijn.
pi_34900066
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:24 schreef kepler het volgende:

staat niets in over de conference
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:30:36 #239
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34900162
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:28 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

staat niets in over de conference
nee, maar die show is al volgende week. We hebben nog niks gehoord over die conference... Grote kans dat Sony nu wel wat games laat zien op die show.
pi_34900204
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:30 schreef kepler het volgende:
Grote kans dat Sony nu wel wat games laat zien op die show.
Of niet.
pi_34900258
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:30 schreef kepler het volgende:

[..]

nee, maar die show is al volgende week. We hebben nog niks gehoord over die conference... Grote kans dat Sony nu wel wat games laat zien op die show.
Killzone pre-rendered
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:34:19 #242
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34900303
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:31 schreef P-Style het volgende:

[..]

Of niet.
Sony

laat in ieder geval weten wanneer ze wat laten zien, op deze manier werkt het niet
pi_34900344
Hoe dan ook hebben we volgende week weer nieuwe plaatjes van de PS3 op de TGS (Taipei). Of het nou weer dat lege plastic omhulsel is of niet.
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:34 schreef kepler het volgende:
...laat in ieder geval weten wanneer ze wat laten zien, op deze manier werkt het niet
Dat "we" die conferencedatum nog niet weten is wel typisch ja...
pi_34900413
Ik verwacht een aankondiging van Sony dat Guerilla Studios overstapt van SCE naar Sony's filmdivisie en gaat werken aan animatiefilms .
pi_34900465
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:37 schreef Retuobak het volgende:
Ik verwacht een aankondiging van Sony dat Guerilla Studios overstapt van SCE naar Sony's filmdivisie en gaat werken aan animatiefilms .
...gerenderd met Cell-renderfarms!
pi_34900523
Pcies
pi_34900701
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:39 schreef P-Style het volgende:

[..]

...gerenderd met Cell-renderfarms!
in real-time in de bioscoop
pi_34907527
quote:
UK developer Kuju has announced that it is currently working on a first-person shooter for the PlayStation 3.

Kuju unveiled the game, which is titled Redwood Falls, at the Play UK 2006 games seminar in Tokyo. Judging by the footage which was shown at the event, it's likely to have Jack Thompson and his chums up in arms, as it appears that when a character is shot their skin and flesh are torn away to reveal bones and organs.

Characters don't die, though - their bodies then start to regenerate until they are back to full health. You can view some pics over at Famitsu.com.
Advertisement

Producer Tancred Dyke-Wells told Famitsu that enemies in the game will also be able to heal themselves and mutate into more powerful entities, and will even use their own bones as weapons. "In this game, the cells of your enemies have individual AI," he said.

Dyke-Wells went on to say that the theme of the game is "regeneration" rather than "destruction", stating: "It was our intention to completely reproduce the human body."

Kuju is currently seeking a publisher for Redwood Falls.
Klinkt als een gezellige game
pi_34907575
Klinkt tof!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34907682
Dat is me echt wat te ziek hoor, sorry, maar geweld moet op een gegeven moment ophouden voor mij .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')