eerhhhm kutzooiquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:39 schreef SuperSiem het volgende:
Waarschijnlijk pas op 15 maart weer nieuwe afleveringen.Maar dan komen de negen resterende afleveringen van seizoen 2 wel iedere week, zonder herhalingen ertussen dus.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:55 schreef jmac het volgende:
Hier komen jullie je tijd wel mee door:
http://www.getlogged.com/babes/Kristen-Bell-Max.htm
Nog niet...maar dat komt wel goed hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er is nog geen definitief nieuws over seizoen 3 he?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:37 schreef CharismaQueen het volgende:
Voor de liefhebbers..
Mn vriend en ik zijn bezig met een Nederlandse VMars fansite.. Hij komt binnenkort online.
Kijk voor meer info ff op de site;
www.veronicamars.nl
wat vindenjullie ervan?
quote:While the CW hasn't officially announced any new pickups, the network did pass out materials that listed shows such as "Veronica Mars," "One Tree Hill," "Supernatural," "Gilmore Girls," "Everwood," "Reba""Reba" and "Everybody Hates Chris" as dramas and comedies "returning 2006-2007."
quote:Well aren't you the new Veronica Mars?
Can't wait til you solve this weeks mystery!
Het blijft een pauperbedrijf hè die SBSgroepquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de SBSgroep heeft dus schijnbaar de rechten voor VM, maar doet er niets mee tot nu toe..![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het blijft een pauperbedrijf hè die SBSgroep
Mjaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga ze straks maar eens mailen dan.
Ned3 was toen bezig met kijken of ze de rechten konden krijgen qua budget enzo...maar schijnbaar heeft SBS ze. Ik hoorde van 2 verschillende mensen die redelijk in het mediawereldje zitten dat SBS de rechten heeft.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:03 schreef SuperSiem het volgende:
Aargh, SBS.Daar laten ze de serie eerst alle hoeken van de programmering zien om het tenslotte naar de zondagmiddag weg te promoveren. Maar goed, laten we uitgaan van de kwaliteit van de serie, dus wellicht wordt het een enorme dinsdagavondhit.
CDP, hoe kom je aan die informatie trouwens? Je zei toch ooit dat Nederland3 de serie graag wilde hebben?
Vast wel. Kijk ook supernatural eensquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:02 schreef Slayage het volgende:
Vandaag voor het eerst de serie checken. Ben benieuwd. Laatst Prison Break gekeken en na 2 afleveringen afgehaakt. Hopelijk zal deze me wel boeien.
ken ik die mooie dame niet van atwt??quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:17 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ken ik die mooie dame niet van atwt??![]()
Gelukkig zit die er ook niet lang inquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:13 schreef Slayage het volgende:
De eerste twee eps vond ik erg leuk. Dus ik blijf wel effe hangen. Hoewel Paris Hilton mag wat mij betreft zsm ergens dood neervallen ofzo. Wat is dat mens irritant.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:35 schreef fabianf het volgende:
Zouden ze nogHet is het mysterie van seizoen 3, volgens Rob ThomasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
En te veel plotlijnen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind seizoen 2 nog steeds niet minder. Het tempo ligt iets lager...dat is het misschien voor de meesten.
Welke verdachte zochten ze ook alweer?quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vind ik niet. Hij zorgt heel goed dat je niet zoals vorig jaar van verdachte naar verdachte word geslingerd..
Ik heb dat hele busongeluk gebeuren ook al achter me gelaten aangezien ik het allemaal niet meer volgdequote:Op zaterdag 1 april 2006 02:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
En te veel plotlijnen.
Ik hou het soms niet meer bij.
De serie was al slim genoeg, Rob Thomas is zichzelf nu eventjes voorbij aan het lopen wat mij betreft.
Maar goed, misschien dat de afleveringen achter elkaar kijken straks een hele ervaring oplevert.
Dat had ik ook met Buffy seizoen 5, als je het snel achter elkaar kijkt, wordt veel en veel beter.
Dat is echt raar. `Weinig kans dus dat het daar ooit zal slagen. Je vraagt je toch af of de programmeur 't programma wel heeft bekekenquote:Op maandag 3 april 2006 13:03 schreef SuperSiem het volgende:
Zaterdagmiddag, kwart over twee, na allemaal kinderprogramma's.
Aflevering 17 had weer 3 miljoen kijkers en UPN heeft meteen een persbericht uitgezonden om te melden dat ze heel tevreden waren. Goed nieuws dus.quote:Op maandag 3 april 2006 23:51 schreef Lamon het volgende:
Het gaat trouwens SLECHT met de kijkcijfers in Amerika, zeg...
Zeker 3 mensen in mijn omgeving suggereerde dat hij heel dichtbij t stadion zat omdat de ontploffingen zo zacht klonken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:10 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
goh echt?
wat dacht jij dan, dat 'ie op school in de wc zat?
Het ging er juist om dat het poetic justice was dat Logan degene met de plunger was. Ook al wist hij niet, gezien de quote van Jason Dohring op tvguide.com.
de progammeur van UPN doet ook de progammering van The CW, dat is sowieso al een puntje van hoopquote:Op donderdag 13 april 2006 09:25 schreef wolfrolf het volgende:
Erg fijne aflevering weer gisteren
Alleen.. de kijkcijfers waren om te jankenIk ben nu toch wel *heel* erg bang dat het niet meer terugkomt voor een derde seizoen
Als iemand mij dan even zou kunnen vertellen welke puzzelstukjes in elkaar vallen?quote:Op woensdag 19 april 2006 11:59 schreef SuperSiem het volgende:
Beetje bij beetje vallen er allemaal puzzelstukjes in elkaar.
Dat het al bekend was, maakt het niet duidelijker waarom.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:50 schreef Bigs het volgende:
Dat die Oscar door Kendall is geplaatst was wel bekend trouwens, dat zagen we 2 afleveringen terug. Toen stuurde Aaron haar naar Duncan's apartement om daar haren uit de douche te vissen. Alleen waar dat bloed vandaan komt snap ik niet helemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Toch was het weer een goede aflevering, met een boel kleine verwijzinkjes naar seizoen 1 (o.a. 'the trip from the dentist' van Madison). Nog twee afleveringen! Ik heb de preview voor volgende week nog niet gezien, aangezien ik helemaal verrast worden, maar het schijnt spectaculair te gaan worden!
And there was much rejoicing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat heb ik geloof ik even gemistKun je dat toelichten?
Toffe aflevering verder... beetje opzet voor de laatste 2 afleveringen van dit seizoen wel, volgens mij
Ben benieuwd!
[ Bericht 8% gewijzigd door wolfrolf op 26-04-2006 21:59:10 ]lekker faxen heel de dag echt genot
Bedankt, ik denk dat de meeste hier dat wel kunnen gebruiken, waaronder ik.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:00 schreef SuperSiem het volgende:
Zojuist de samenvatting van seizoen 2 gelezen, waarin de belangrijkste gebeurtenissen t/m afl. 20 worden beschreven (geen spoilers dus). Laat die laatste twee afleveringen maar komen!
En zucht, waar blijft aflevering 21?quote:Veronica Mars - Go Back To Mars This Summer With The 2nd Season Set!
News GraphicIn the wealthy seaside community of Neptune, California, the rich and powerful make the rules. Unfortunately for them, there's Veronica Mars, a smart, fearless 17-year-old apprentice private investigator. In season two, the Mars family finds themselves embroiled in another season-long mystery hitting closer to home, following a new local tragedy. Meanwhile, after a summer of surprises and sordid murder trials, Logan and best friend Duncan Kane find themselves at odds, while Veronica must deal with her increasingly complicated romantic life and a whole new school year with familiar and surprising fresh faces.
Warner Home Video is preparing to announce Veronica Mars - The Complete 2nd Season! The release date is August 15th, as a 22-episode set that goes for $59.98 SRP. Also look for amazing extras that include a behind-the-scenes featurette, a gag reel and deleted scenes. Stay tuned for additional details and full-sized cover art!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was weer ouderwets goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel benieuwd hoe het volgende seizoen verder gaat.. we gaan denk ik toch wat mensen van Neptune High niet meer terug zien ben ik bang.
De journalisten die de laatste ep al hebben gezien hebben een lijst gekregen met spoiler plotpunten die ze niet mogen noemen. Dit is de lijst met de belangrijskte info er uit gehaaldquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:47 schreef jmac het volgende:
Een quiz ofzo gj?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
Eeerhhm, die titels kloppen niet..quote:Op zondag 7 mei 2006 21:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
20. 04/25/06 See You Next Tuesday
21. 05/02/06 Manning the Ship
quote:2-20 25 Apr 06 Look Who's Stalking
2-21 02 May 06 Happy Go Lucky
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
Als ik jou was zou ik hier dan maar even wegblijven. Aangezien een paar posts voor de jouwe gigantische spoilers staan als je de rest van het seizoen niet gezien hebt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:47 schreef Slayage het volgende:
Charisma Carpenter en Steve Gutenberg als nieuwe charctersHoop dat ze nog blijven hangen.
Seizoen is weer top begonnen. Leuk dat Lilliy nog effe langs kwam als guardian angel van Veronica vlak voor de crash van de bus![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:24 schreef Sai het volgende:
Tof.
Maar één ding begreep ik niet:Nee, Lamb had er alleen voor gezorgd dat Keith het vliegtuig niet in mocht. Lamb zelf zat gewoon in Neptune. Waarschijnlijk Weevil te pesten. Plus ze willen Lamb volgend seizoen(wat volgend rob thomas 80% zeker is dat het er komt) een series regular maken, dat willen ze trouwens bij Mac ook doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
No worrys. Ik ben voorzichtigquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:37 schreef Jay_Snake het volgende:
Als ik jou was zou ik hier dan maar even wegblijven. Aangezien een paar posts voor de jouwe gigantische spoilers staan als je de rest van het seizoen niet gezien hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De cliffhanger is in ieder geval wel. Ik ben benieuwd naar het volgende seizoen.
[spolier]Veronica en Logan[/spoiler]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 11:36 schreef SuperSiem het volgende:
"CW?" "It's a done deal"
Yep, en terecht overigens.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:08 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Volgens mij zei RT dat Ronnie gewoon thuis blijft wonen voor de scenes met Keith...
Van Michael Ausiello...quote:Just received a fresh batch of Upfront intel and the buzz is that CW will order 13 episodes of Veronica Mars next season. Multiple sources close to the show confirm that this is true, but until CW makes it official on Thursday morning, I'm listing this as just a rumor. My take? Thirteen episodes is better than zero episodes.
Alleen is dat vrij kansloos: 's middags en nasnchronisatie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:33 schreef PsyCha het volgende:
Hey, dit zenden ze op zo een duitse zender uit! zag ook een keer paris hilton erin. whahaha
Maar met de VM-crew heeft ie connecties.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:53 schreef wolfrolf het volgende:
De geschiedenis leert dat die Aussiello er byzonder vaak naast heeft gezeten met zn nieuwtjes.
Tot en met donderdag ga ik dan ook maar he-le-maal nergens van uit
Ohja?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:53 schreef wolfrolf het volgende:
De geschiedenis leert dat die Aussiello er byzonder vaak naast heeft gezeten met zn nieuwtjes.
Tot en met donderdag ga ik dan ook maar he-le-maal nergens van uit
ik kon er al geen eind aan knopenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:53 schreef jmac het volgende:
[..]
Alleen is dat vrij kansloos: 's middags en nasnchronisatie.
en Ken Marino (Vinnie Van Lowe) in 2.26 als de restauranteigenaar....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Eerst Teddy Dunn (Duncan) en nu Tessa Thompson (Jackie) in Grey's Anatomy .
13 zou wel jammer zijn maar beter dan niets natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:05 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Ausiello: Straight from the horse's mouth, Rob Thomas just e-mailed me to confirm that Veronica Mars has been renewed for a third season. The show got a 22-episode order that, depending on ratings, can be reduced to 13.
Van ausielloquote:It's Official: Veronica Mars Renewed, Everwood Dead
Straight from the horse's mouth, Rob Thomas just e-mailed me to confirm that Veronica Mars has been renewed for a third season. The show got a 22-episode order that, depending on ratings, can be reduced to 13. Very reliable sources, meanwhile, are also telling me that One Tree Hill will be back and that Everwood is, in fact, dead. Talk about injustice.
Ja, dat bedacht ik me vanmiddag nadat ik dat postte ook al, dus de verhaallijnen zullen probably niet worden gecompromised.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:50 schreef SuperSiem het volgende:
-Mo-, ze zouden sowieso al met drie mysteries werken, dus dat wordt nu denk ik 6-7-9 afleveringen of iets dergelijks.
Vanwaar de zucht? Van opluchting, of wat anders?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:07 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
http://www.cwtv.com/cw-veronica.html
sigh...
quote:Has anyone else noticed how the guest stars have been clues to the mysteries? Think about it. First season, Paris Hilton guest starred and the key piece of evidence is the videotaped sexcapades of a blonde billionaire's daughter. Second season, guest stars from Buffy and the mayor's evil. If this is intentional, I'd pay even more attention to who is cast as Mac and Wallace's roommates.
that is correct. een een bevestiging dat het toch echt terugkomt, al twijfel ik aan de tekst ernaast. Sommige stukken lijken wel al geschreven over s3, maar andere stukken toch weer niet. Hoe dan ook, yay we krijgen een s3!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:04 schreef Bigs het volgende:
Van de mooie foto waar de site mee opent denk ik
hmm, ik hoop echt dat Michael Cera en Alia Shawkat terugkomen, ook al is het niet als roommate (dat is al bevestigd).quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:12 schreef SuperSiem het volgende:
Dit vond ik op televisionwithoutpity:
[..]
So what? Neither am I.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:08 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dude she's not even 18 yet!
(maar inderdaad, yum)
Told ya so.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:23 schreef Merkie het volgende:
Net begonnen met seizoen 1, ik vind het wel tof.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:23 schreef Merkie het volgende:
Ik zal maar niet posten dat ik in 1 week tijd tijdens mijn examens 2 seizoenen van Veronica Mars heb afgekeken.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:26 schreef Merkie het volgende:
Nou ga ik ook doen alsof ik het al tijden volg, en ga ik boos doen tegen UPN The CW als seizoen 3 maar 13 afleveringen krijgt.
Eentje op de Amerikaanse TV.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:12 schreef K33T het volgende:
Wat is dit voor een serie?
Met allemaal acteurs enzo!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:05 schreef wolfrolf het volgende:
Eentje op de Amerikaanse TV.
Er zijn er 22 besteld die mits de serie niet scoort kunnen worden afgekapt naar 13.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:26 schreef Slayage het volgende:
Weer een top seizoen hoor![]()
Hoe zit het nou met wellicht 13 eps voor het komende seizoen? Het zal toch niet![]()
andersom actually, 13 besteld, en als de network executives (met name Dawn Ostroff van CW) er zin in hebben kunnen ze de 'back 9' ook nog bestellen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er zijn er 22 besteld die mits de serie niet scoort kunnen worden afgekapt naar 13.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:57 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
andersom actually, 13 besteld, en als de network executives (met name Dawn Ostroff van CW) er zin in hebben kunnen ze de 'back 9' ook nog bestellen.
quote:Ausiello: Relax, Jill. CW execs put down their crack pipe long enough to do the right thing and renew Veronica. As I first reported in the Ausiello Report on Monday, the show was picked up for 22 episodes, which can be reduced to 13 if the ratings suck really bad. All told, it's a major win for us.
Logan!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
07/08 - Two new series regular will be added to the show. They will each appear in 7 out of the 13 episodes ordered. If the series gets more than 13 episodes, they may stick around. Both characters go to Hearst College. One is a 20-year-old female named Parker who is a charming party girl. The other, a love interest for Veronica, is a college freshman named Piz. They are both set to make their first appearance in the season premiere. Source: SpoilerFix.com
Even een vraagjequote:Op maandag 10 juli 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
07/08 - Two new series regular will be added to the show. They will each appear in 7 out of the 13 episodes ordered. If the series gets more than 13 episodes, they may stick around. Both characters go to Hearst College. One is a 20-year-old female named Parker who is a charming party girl. The other, a love interest for Veronica, is a college freshman named Piz. They are both set to make their first appearance in the season premiere. Source: SpoilerFix.com
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is dus zoals JHS zei.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:57 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
andersom actually, 13 besteld, en als de network executives (met name Dawn Ostroff van CW) er zin in hebben kunnen ze de 'back 9' ook nog bestellen.
Sorry, ik zag het niet als zo'n grote spoilerquote:
The CW als zender.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik dacht 19 september? Wat begint er dan 19 september
?
Niet mij quoten, ik zeik niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sorry, ik zag het niet als zo'n grote spoiler
Zomerslaapquote:Op maandag 17 juli 2006 20:31 schreef annoylikethewind het volgende:
3 oktober pas? Zo dat is pas hiatus, kunnen ze beter een winterslaap noemen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Jason Dohring in dat openingfilmpjequote:Op donderdag 20 juli 2006 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.cwtv.com/index.html
Kristen Bell in dat openingsfilmpje![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:07 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Jason Dohring in dat openingfilmpje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:35 schreef vdbelke het volgende:
Hoij,
Weet iemand of dat seizoen 1 en 2 van VM ergens in een winkel in België te krijgen is?? (liefst regio Noord-Limburg). Ben een fan geworde door naar de 1ste aflevering op Kanaal2 te kijke!! En omda ik nie kon wachte heb ik een site gezocht en gevonde waar je alle afleveringen van seizoen 1 en 2 kunt bekijke (buiten een paar)
Ik heb nog een vraagje weet iemand of Duncan Kane (Teddy Dunn) nog terug komt in seizoen 3, is seizoen al ERGENS op tv??
thx en groetjs Elke![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, nu wel in spoiler gezet
[ Bericht 17% gewijzigd door bob1234 op 26-07-2006 15:47:21 ]
Ehm, dat soort dingen wil ik dus niet weten....spoilertags please! Dankquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:45 schreef bob1234 het volgende:
En er zal weer een actrice uit Buffy the vampire slayer mee gaan spelen, alweer de 3rde.
Dit keer is het Michelle trachtenberg die het personage Parker zal gaan spelen.
http://us.imdb.com/name/nm0005502/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronnen: Rob Thomas via Kristin, Futon CriticI love it when a plan comes together !
Dan ga ik iig even een mailtje sturenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de SBS groep schijnt de rechten te hebben al een hele tijd
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:50 schreef bob1234 het volgende:
http://tv.ign.com/articles/721/721204p1.html
Interview met Rob Thomas over seizoen 3, mat kleine spoilertjes maar niet belangrijke![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
911: we got a potential stalker...quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:02 schreef MuKe het volgende:
Deze serie is echt geweldig. Ik ben gewoon totaal hooked... abnormaal. Het ligt volgens mij echt aan Kristen Bell....
Heb in 1,5 week allebei de seizoenen gekeken en ik heb gewoon echt afkick verschijnselen hier lol. Ik zit elk bestaande video of interview van de fansites af te gaan om maar m'n dagelijkse shot Veronica Mars te krijgen.... Veronica ga uit m'n hoofd!!![]()
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:02 schreef MuKe het volgende:
Deze serie is echt geweldig. Ik ben gewoon totaal hooked... abnormaal. Het ligt volgens mij echt aan Kristen Bell....
Heb in 1,5 week allebei de seizoenen gekeken en ik heb gewoon echt afkick verschijnselen hier lol. Ik zit elk bestaande video of interview van de fansites af te gaan om maar m'n dagelijkse shot Veronica Mars te krijgen.... Veronica ga uit m'n hoofd!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
According to Variety, the new CW network will premiere several of its series early, via commercial-free streaming on MSN. Among the shows getting advanced bows are is Veronica Mars (Sept. 26).
Wat was er mis met mijn openingspost van het eerste topic?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:47 schreef MuKe het volgende:
Volgende topic moeten we trouwens een goeie OP maken alla Lost en 24 hier op het forum!
Eensquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat was er mis met mijn openingspost van het eerste topic?
Ik vind trouwens dat iedere vergelijking met een domme serie als Lost, ten alle tijden vermeden moet worden.
Beetje meer foto's, achtergrond, alle acteurs op een rijtje etc. etc.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat was er mis met mijn openingspost van het eerste topic?
Ik vind trouwens dat iedere vergelijking met een domme serie als Lost, ten alle tijden vermeden moet worden.
Neehee, we doen het zoals bij het 24 topic. Ik de plaatjes en een Crapts de inhoud.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:17 schreef Merkie het volgende:
Zorg jij voor inhoud, dan zorg ik wel voor een mooi plaatje.
Ik bedoelde de bannerquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Neehee, we doen het zoals bij het 24 topic. Ik de plaatjes en een Crapts de inhoud.
Ik vind die slottekst niet echt een verbetering eigenlijk. Ik vind dat we van de OP niet echt een Wikipedia hoeven te maken. De tekst die ik had voor de OP vind ik gewoon wat bondiger.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:53 schreef MuKe het volgende:
imdb links doe ik zoquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:49 schreef -Mo- het volgende:
Okay, dat is wel beter ja.
En dan kunnen we nog van de acteurs namen een IMDb linkje maken....
Verder nog iets?
Gemaild.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:53 schreef MuKe het volgende:
[..]
imdb links doe ik zo[edit: gedaan]
kun jij ff die eerste foto van kristen en de gezamelijke foto (helemaal bovenaan) naar me mailen ( mail staat in me profiel) want ik krijg ze maar niet opgeslagen door die laad problemen...
Is er trouwens nog geen betere gezamelijke foto te vinden, want hier staat nog die Beaver op...
En het zou ook leuk zijn dat kristen op 1 van die foto's lacht, in plaats van 2 waarop ze "raar" kijkt
Of Weevil ook daadwerkelijk hoofd is geworden weet ik niet, maar hij zat wel bij de PCH-motorbende en niet de PHC.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:28 schreef -Mo- het volgende:
Ziet er mooi uit.![]()
Bedankt voor de aanpassingen.
Ik had bij Weevil 'Hoofd van de PHC-motorbende' ingevuld, want zoals ik me herinnerde werd hij eind S2 weer het hoofd daarvan, of vergis ik me nou?
Laten we maar ff doorposten danquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:15 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Of Weevil ook daadwerkelijk hoofd is geworden weet ik niet, maar hij zat wel bij de PCH-motorbende en niet de PHC.Het is de Pacific Coast Highway tenslotte.
Voor de rest: mooie OP hoor. Nog maar een paar posts en dan kan hij worden gebruikt.
CW start eind september pas om meteen vol in het seizoen te zitten en Veronica Mars pas in de tweede week van de zender.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:20 schreef Merkie het volgende:
Ligt het aan mij of beginnen veel series dit seizoen later dan normaal?
Staat hierboven jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:25 schreef mbn het volgende:
[..]
CW start eind september pas om meteen vol in het seizoen te zitten en Veronica Mars pas in de tweede week van de zender.
Overigens kan je de eerste aflevering van het nieuwe seizoen eenmalig legaal downloaden. Vanaf een week voor de uitzending zal die gratis op msn te downloaden te zijn via tv.msn.com.
Yeah, my bad.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:15 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Of Weevil ook daadwerkelijk hoofd is geworden weet ik niet, maar hij zat wel bij de PCH-motorbende en niet de PHC.Het is de Pacific Coast Highway tenslotte.
Voor de rest: mooie OP hoor. Nog maar een paar posts en dan kan hij worden gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |