abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 april 2006 @ 11:06:25 #101
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36914833
quote:
Op donderdag 13 april 2006 09:25 schreef wolfrolf het volgende:
Erg fijne aflevering weer gisteren

Alleen.. de kijkcijfers waren om te janken Ik ben nu toch wel *heel* erg bang dat het niet meer terugkomt voor een derde seizoen
de progammeur van UPN doet ook de progammering van The CW, dat is sowieso al een puntje van hoop
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36915639
Ik houd mijn vingers gekruist... ik heb echt heul weinig goede hoop op het moment
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_36916090
In heel veel gebieden in de VS werd de uitzending van Veronica Mars pas op een later tijdstip uitgezonden in verband met sportwedstrijden (o.a. Los Angeles). Als je dan ook nog meetelt dat dit de eerste keer was op een dinsdag is het wel logisch dat de kijkcijfers tegenvielen. Gisteravond werd de aflevering herhaald op het 'vertrouwde' tijdstip, ik hoop dat daar wel veel mensen naar hebben gekeken.
And there was much rejoicing.
pi_37091230
Aflevering 19 was eveneens weer erg goed. Beetje bij beetje vallen er allemaal puzzelstukjes in elkaar. Hierna nog maar 3 afleveringen. Tenzij er een seizoen 3 komt uiteraard.
pi_37101484
Yep.. koele aflevering weer. Alleen die hele Aaron-Echols-probeert-Duncan-te-framen verhaallijn hoeft van mij niet zo eigenlijk. We hebben al genoeg dingen die we bij moeten houden
pi_37106776
Veronica was wel extra sparkly vandaag zeg.
Wat denken jullie van Jackie die wel heel gemakkelijk de waitress uithing? En dat verhaal dat ze naar Sorbonne gaat?
I love it when a plan comes together !
pi_37111521
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:59 schreef SuperSiem het volgende:
Beetje bij beetje vallen er allemaal puzzelstukjes in elkaar.
Als iemand mij dan even zou kunnen vertellen welke puzzelstukjes in elkaar vallen?
Bij mij vallen ze alleen maar verder uit elkaar namelijk.

Moest de bom nou in de bus of de limo zitten?
Zat de bom nou in Peters tas of bij de chauffeur? (Aangezien er een eerdere aflevering nog gemeld werd dat de chauffeur alleen gedood hoefde te worden op het juiste moment om de bus in het ravijn te laten storten). En als de bom de chauffeur moest doden, dan snap ik niet waarom er gesuggereerd wordt dat de bom voor de limo bedoeld was, aangezien de bom dan speciaal aan de chauffeurskant van de bus geplaatst is.
En als Fitzpatrick blijkbaar iemand in de bus wilde doden, maar Kendall juist de Casablanca's wilde pakken voor hun levensverzekering, terwijl die dankzij de neergelegde dode rat juist uit de bus gejaagd waren...
En hoe zat het nou met Veronica's naam op die hand?

En nu beginnen ze ook nog eens over een Oscar van Aaron die in de tuin van de Kane's begraven ligt met een haar van Duncan?
En dat is dan blijkbaar door Kendall geplaatst? Waarom dan wel?!?
In welk verzonnen scenario komt een Oscar in de tuin van de Kanes met een haar van Duncan en bloed van Lily erop terecht?
Hoe gaat dat Aarons onschuld bewijzen, die al 2 mensen heeft proberen te vermoorden, toen ze hem als dader aanwezen?

En dan heb ik het niet eens over die latent homofiele burgemeester en zijn idiote dochter, die Fitzpatrick zus, de explosieven in die hangar, en nog tig dingen waarvan ik inmiddels al helemaal vergeten ben wat er mee aan de hand was..

Ik begrijp er geen reet meer van, ik vond het vorige seizoen toch een stuk beter..

Lily in mooie en in mysterie gehulde flashbacks, Veronica en de problemen met haar moeder, en 2 mooie mysteries die netjes hun uitslag vonden op een geloofwaardige manier.
Dat was intense televisie, dit voelt bij mij soms meer als Agatha Christie op speed..
pi_37111907
Lamon: en dan beweren die duitsers nog dat het een kinderprogramma is. WIj snappen het al niet eens meer..
pi_37112080
Mja ze willen inderdaad te veel. Dat die Oscar door Kendall is geplaatst was wel bekend trouwens, dat zagen we 2 afleveringen terug. Toen stuurde Aaron haar naar Duncan's apartement om daar haren uit de douche te vissen. Alleen waar dat bloed vandaan komt snap ik niet helemaal.
pi_37112553
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:50 schreef Bigs het volgende:
Dat die Oscar door Kendall is geplaatst was wel bekend trouwens, dat zagen we 2 afleveringen terug. Toen stuurde Aaron haar naar Duncan's apartement om daar haren uit de douche te vissen. Alleen waar dat bloed vandaan komt snap ik niet helemaal.
Dat het al bekend was, maakt het niet duidelijker waarom.
Hij heeft 2 mensen proberen te vermoorden, het is toch duidelijk dat hij het gedaan heeft?
Hoe gaan ze verklaren dat ZIJN Oscar in de tuin van de Kanes begraven ligt met een haar van Duncan erop, en dat dat dus betekent dat hij het niet gedaan heeft, terwijl hij wel Veronica en haar vader probeerde te vermoorden, en als ik het goed herinner, zelfs een man vermoord heeft, waar Veronica op de deur klopte, toen ze van hem wegrende?!!! (of haal ik nu series door elkaar?)
Het is complete bullshit, sorry dat ik het zeg.

En jmac: Duitsers zijn gek.
pi_37114459
Lamon, je hebt inderdaad gelijk. Ik bedoelde eigenlijk dat ik nu zag dat de puzzelstukjes tot dezelfde puzzel behoren, het in elkaar vallen moet nog gebeuren in de komende afleveringen.

Maar vandaag bleek dat eigenlijk alle verhaallijnen toch met de buscrash te maken hebben, ook 'puzzels' die Veronica in de eerste helft van het seizoen oploste (toen er geklaagd werd dat de buscrash niet behandeld werd) blijken nu eigenlijk puzzelstukjes te zijn, zoals die plaat met al die gegevens erin gegraveerd die Weevil vandaag wilde hebben.

De kwaliteit van de afleveringen van seizoen 2 is nog steeds prima, alleen is het allemaal wel ongelooflijk gecompliceerd, dus in dat opzicht was seizoen 1 inderdaad beter.
pi_37147635
Vandaag de laatste ep van de eerste seizoen gekeken. Wat een top serie Cool van V. dat ze haar moeder gewoon uit huis kicked na al die moeite Heel leuk gedaan trouwens dat einde aan de deur. "I was hoping it was you"

Wat ik wel jammer vind van veel eps, dat je gewoon helemaal geen idee hebt wie het heeft gedaan totdat Veronica het allemaal verteld. Zo ook dat uiteindelijk blijkt dat Logans vader de moordenaar blijkt te zijn. We hadden geen enkele aanleiding gehad om hem te verdenken.

Ga maar een poster van Veronica Mars ophangen naast mijn Buffy posters want ik ben helemaal verkocht
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37147845
Slayage: de laatste EP van season 1 is inderdaad schitterend. Bereid je nu maar voor op een seizoen waa je uiteindelijk helemaal niets meer snapt!

Mooie BG bigs
pi_37147954
De laatste ep van seizoen 1 is inderdaad goed. Ik moet binnenkort mijn boxset ook maar eens doorwerken.

Ik zou deze op posterformaat wel koel vinden

(klik)
pi_37149015
Thanx voor die wallpaper Bigs

Enneuh, VM was in de aflevering van gisteren wel erg ingewikkeld zeg Maar desalniettemin supergaaf, natuurlijk
  vrijdag 21 april 2006 @ 00:32:24 #116
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37149079
Ik werk op het AFFF en opeens zijn er allemaal VM fans Ik ben de eerste die de ep van eergister gaat zien en heb een spoilerverbod. De DVDbox word ook rond geleend
pi_37216880
2 weken geleden door een vriend van me op deze serie geattendeerd. Meteen na aflevering 1 was ik verslaafd. Laatste paar dagen zo'n 8 afleveringen per dag gekeken, om zodoende die vriend in te halen qua afleveringen. Jammer dat ik nu moet gaan wachten op nieuwe afleveringen en ik mag toch *hopen* dat S3 er wel gewoon aankomt, anders heb ik duidelijk veel te weinig ervan genoten door alles in gecomprimeerde tijd te kijken ;P
Op zoek naar Colocatie in Groningen of Rotterdam? Mail voor info.
pi_37318018
Ook na aflevering 20 snap ik er nog niet veel van, er komt alleen maar nóg meer informatie bij, zoals
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch was het weer een goede aflevering, met een boel kleine verwijzinkjes naar seizoen 1 (o.a. 'the trip from the dentist' van Madison). Nog twee afleveringen! Ik heb de preview voor volgende week nog niet gezien, aangezien ik helemaal verrast worden, maar het schijnt spectaculair te gaan worden!
pi_37326049
hhuuuh?? Veronica
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik geloof ik even gemist Kun je dat toelichten?

Toffe aflevering verder... beetje opzet voor de laatste 2 afleveringen van dit seizoen wel, volgens mij

Ben benieuwd!

[ Bericht 8% gewijzigd door wolfrolf op 26-04-2006 21:59:10 ]
pi_37326946
Daar begint de aflevering mee.. maar de LOL release miste volgens mij een paar seconden aan het begin dus het was misschien niet zo duidelijk Toch merk je wel dat ze te veel dingen hebben lopen vind ik.. met Terrence Cook die nergens meer mee te maken lijkt te hebben, Kendall, die burgemeester etc.
pi_37329442
Ga zo de nieuwe epi ook eens checken.

Nog 'n stukkie: http://www.ew.com/ew/arti(...)1187620_3_0_,00.html
pi_37332542
Ik geef even geen oordelen meer tot het einde van het seizoen.
Ik krijg namelijk pijn in mijn hoofd als ik aan alle losse draden denk.
Als ze dat ECHT allemaal weten af te ronden in de laatste twee afleveringen, dan chapeau.

(Veronica was wel weer ontroerend, die laatste twee minuten, al zal die relatie me op zich bijna jeuken inmiddels, na al dat stoplichtgedrag..)

Toch hoop ik dat seizoen 3, mocht ie er komen, iets meer back to basics wordt.
pi_37334189
Ook bij mijn release miste er een paar seconde...En in een paar seconde zo opeens een SOA.
  donderdag 27 april 2006 @ 05:51:06 #124
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_37334583
Logan's epic-speech. Awwwwwwwww. .

En dat hle chlamydiagedoe kan volgens mij nog behoorlijk belangrijk zijn voor het plot.
Wat als Woodie op de één of andere manier een connectie had met Meg, haar verkrachtte (en chlamydia gaf), zij gaf het door aan Duncan en dreigde ermee naar buiten te komen, Woody regelt buscrash, Duncan geeft het aan Veronica, die het dankzij deze link allemaal uitvogelt.

En de niet-seks tussen Beaver en Mac zou ook heel goed kunnen komen doordat A) Beaver weet dat zij chlamydia heeft B) hij het zelf op de één of andere manier heeft opgelopen.

Ofzo. . Ik kijk VM ook veel meer voor de personages dan voor het plot (itt Lost bijvoorbeeld), en mij maakt het niet zoveel uit als er een paar losse eindjes overblijven.

Nogmaals: Logan .
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_37487733
Zojuist de samenvatting van seizoen 2 gelezen, waarin de belangrijkste gebeurtenissen t/m afl. 20 worden beschreven (geen spoilers dus). Laat die laatste twee afleveringen maar komen!
pi_37488978
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:00 schreef SuperSiem het volgende:
Zojuist de samenvatting van seizoen 2 gelezen, waarin de belangrijkste gebeurtenissen t/m afl. 20 worden beschreven (geen spoilers dus). Laat die laatste twee afleveringen maar komen!
Bedankt, ik denk dat de meeste hier dat wel kunnen gebruiken, waaronder ik.
pi_37514162
De dvd-set van seizoen 2 komt nog uit vóór een eventueel begin van seizoen 3, op zich goed nieuws dus. Nieuwe fans kunnen dan nog snel de 'schade' inhalen voor het begint op The CW.
quote:
Veronica Mars - Go Back To Mars This Summer With The 2nd Season Set!

News GraphicIn the wealthy seaside community of Neptune, California, the rich and powerful make the rules. Unfortunately for them, there's Veronica Mars, a smart, fearless 17-year-old apprentice private investigator. In season two, the Mars family finds themselves embroiled in another season-long mystery hitting closer to home, following a new local tragedy. Meanwhile, after a summer of surprises and sordid murder trials, Logan and best friend Duncan Kane find themselves at odds, while Veronica must deal with her increasingly complicated romantic life and a whole new school year with familiar and surprising fresh faces.

Warner Home Video is preparing to announce Veronica Mars - The Complete 2nd Season! The release date is August 15th, as a 22-episode set that goes for $59.98 SRP. Also look for amazing extras that include a behind-the-scenes featurette, a gag reel and deleted scenes. Stay tuned for additional details and full-sized cover art!
En zucht, waar blijft aflevering 21?
pi_37514767
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 16:07 schreef SuperSiem het volgende:
En zucht, waar blijft aflevering 21?
Idd.
Ik keek er nog wel zó naar uit om die vanmiddag te gaan kijken.
  Moderator woensdag 3 mei 2006 @ 19:22:25 #129
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_37519137
Het is hier blijkbaar ook nodig:

Dit topic is niet bedoeld om elkaar op de hoogte te houden over torrents, maar alleen voor de serie. Alle posts over downloaden worden verwijderd.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_37519317
-edit: uitdagen doe je maar ergens anders-

Nog maar 1 aflevering helaas Hopen op net zo'n einde als vorig jaar!

[ Bericht 15% gewijzigd door Mike op 03-05-2006 19:32:38 (geëdit en genote) ]
pi_37527367
Was weer erg goede aflevering.
pi_37527387
woa! hoe kan dat nou.
pi_37527411
SPOILER
Was weer ouderwets goed!
pi_37531374
Stevige aflevering. Het hakte er meteen al behoorlijk in.
SPOILER
Ik ben wel benieuwd hoe het volgende seizoen verder gaat.. we gaan denk ik toch wat mensen van Neptune High niet meer terug zien ben ik bang.
  donderdag 4 mei 2006 @ 10:26:54 #135
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37537149
_____ is _____ at graduation.

Mac tells Veronica that _____ _____ _____ _____ _____.

What transpires at the Neptune Grand rooftop.

_____ that would indicate that _____ _____ _____ _____.

That Veronica looks at _____ _____ _____ _____ and figures out _____ _____ _____ _____ _____.

Anything that reveals that _____ and _____ are _____ _____ at the end of the episode.

Keith _____ _____.

_____ _____ _____ is in _____.

_____ and _____ have sex.

_____ _____ killed _____ _____ _____.

_____ has ordered the _____ _____ _____ _____.

_____'s lawyer _____ _____ ____'s _____.

Please do not reveal anything of _____ in _____ _____.

_____ fails to show up at _____ _____ and leaves _____ waiting.
pi_37550701
Een quiz ofzo gj?
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:06:36 #137
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_37563101
Ik denk dat de volgende aflevering echt episch wordt. Met geruïneerde levens en bloedvergieten. Yeah.

.(but the end of the season is almost near, and I won't see VM at all, )
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:12:10 #138
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37563263
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:47 schreef jmac het volgende:
Een quiz ofzo gj?
De journalisten die de laatste ep al hebben gezien hebben een lijst gekregen met spoiler plotpunten die ze niet mogen noemen. Dit is de lijst met de belangrijskte info er uit gehaald
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:24:12 #139
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_37563587
Verdere spoilers:
SPOILER
pi_37568553
Ik hoop maar dat Logan blijft leven en in de serie blijft. Logan rocks
  zondag 7 mei 2006 @ 21:37:40 #141
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37641719

22 augustus komt ie uit (een week later dus)

Disc 1:
1. 09/28/05 Normal is the Watchword
2. 10/05/05 Driver Ed
3. 10/12/05 Cheatty Cheatty Bang Bang
4. 10/19/05 Green-Eyed Monster
Disc 2:
5. 10/26/05 Blast From The Past
6. 11/09/05 Rat Saw God
7. 11/16/05 Nobody Puts Baby In a Corner
8. 11/23/05 Ahoy, Matey!
Disc 3:
9. 11/30/05 My Mother, The Fiend
10. 12/07/05 One Angry Veronica
11. 01/25/06 Donut Run
12. 02/01/06 Rashard and Wallace Go to White Castle
Disc 4:
13. 02/08/06 Ain't No Magic Mountain High Enough
14. 03/15/06 Versatile Toppings
15. 03/22/06 The Quick and the Wed
16. 03/29/06 The Rapes of Graff
Disc 5:
17. 04/05/06 Plan B
18. 04/11/06 I am God
19. 04/18/06 Nevermind the Buttocks
20. 04/25/06 See You Next Tuesday
Disc 6:
21. 05/02/06 Manning the Ship
22. 05/09/06 Not Pictured
Extras:
A Behind-the-Scenes Featurette
Gag Reel
Deleted Scenes
And More!
pi_37646395
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
20. 04/25/06 See You Next Tuesday
21. 05/02/06 Manning the Ship
Eeerhhm, die titels kloppen niet..
quote:
2-20 25 Apr 06 Look Who's Stalking
2-21 02 May 06 Happy Go Lucky
pi_37705860
W O A.

Wat een geweldige season finale zeg!
(niet geheel onverwacht allemaal, als je de entertainment websites een beetje in de gaten hield, maar de detail-uitwerking was echt geweldig.)
Volgens mij worden ook alle plotlines die openstonden opgelost.

Als je de finale gezien hebt raad ik aan om even naar Ask Ausiello te gaan op tvguide.com, daar staat een interview met Rob Thomas, over de finale en volgend seizoen.
pi_37706801
Wow. Deze finale was zo mogelijk nog beklemmender dan de vorige, met name de eerste helft. Ik was geheel spoilervrij (had alleen het vermoeden dat Duncan terug zou komen), dus het was fantastisch om alles opgelost te zien worden.

Binnenkort seizoen 2 nog maar eens in zijn geheel bekijken, want het was samenhangender dan ik in eerste instantie dacht.

En: "CW?" "It's a done deal". Ha!
pi_37707377
Géniale seasonfinale.
Net zoals de season finale van vorig seizoen een geweldige aflevering.
Gelukkig ging ik spoilervrij de aflevering in, so it came as a shock to me.
Prachtig acteerwerk van Kristen als ze denkt dat haar vader dood is.
Goed dat ze Keith levend hielden.
Leuke CW referentie.
En laten we nu bidden voor een season 3.
  woensdag 10 mei 2006 @ 16:24:22 #146
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_37711088
Tof.

Maar één ding begreep ik niet:
SPOILER
pi_37711749
Charisma Carpenter en Steve Gutenberg als nieuwe charcters Hoop dat ze nog blijven hangen.

Seizoen is weer top begonnen. Leuk dat Lilliy nog effe langs kwam als guardian angel van Veronica vlak voor de crash van de bus
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37713156
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 16:47 schreef Slayage het volgende:
Charisma Carpenter en Steve Gutenberg als nieuwe charcters Hoop dat ze nog blijven hangen.

Seizoen is weer top begonnen. Leuk dat Lilliy nog effe langs kwam als guardian angel van Veronica vlak voor de crash van de bus
Als ik jou was zou ik hier dan maar even wegblijven. Aangezien een paar posts voor de jouwe gigantische spoilers staan als je de rest van het seizoen niet gezien hebt.
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 16:24 schreef Sai het volgende:
Tof.

Maar één ding begreep ik niet:
SPOILER
Nee, Lamb had er alleen voor gezorgd dat Keith het vliegtuig niet in mocht. Lamb zelf zat gewoon in Neptune. Waarschijnlijk Weevil te pesten. Plus ze willen Lamb volgend seizoen(wat volgend rob thomas 80% zeker is dat het er komt) een series regular maken, dat willen ze trouwens bij Mac ook doen.
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_37714647
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 17:37 schreef Jay_Snake het volgende:

Als ik jou was zou ik hier dan maar even wegblijven. Aangezien een paar posts voor de jouwe gigantische spoilers staan als je de rest van het seizoen niet gezien hebt.
No worrys. Ik ben voorzichtig
-Rabia Al-Basri
pi_37720470
Mooie afsluiting van het tweede seizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')