de progammeur van UPN doet ook de progammering van The CW, dat is sowieso al een puntje van hoopquote:Op donderdag 13 april 2006 09:25 schreef wolfrolf het volgende:
Erg fijne aflevering weer gisteren
Alleen.. de kijkcijfers waren om te jankenIk ben nu toch wel *heel* erg bang dat het niet meer terugkomt voor een derde seizoen
Als iemand mij dan even zou kunnen vertellen welke puzzelstukjes in elkaar vallen?quote:Op woensdag 19 april 2006 11:59 schreef SuperSiem het volgende:
Beetje bij beetje vallen er allemaal puzzelstukjes in elkaar.
Dat het al bekend was, maakt het niet duidelijker waarom.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:50 schreef Bigs het volgende:
Dat die Oscar door Kendall is geplaatst was wel bekend trouwens, dat zagen we 2 afleveringen terug. Toen stuurde Aaron haar naar Duncan's apartement om daar haren uit de douche te vissen. Alleen waar dat bloed vandaan komt snap ik niet helemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Toch was het weer een goede aflevering, met een boel kleine verwijzinkjes naar seizoen 1 (o.a. 'the trip from the dentist' van Madison). Nog twee afleveringen! Ik heb de preview voor volgende week nog niet gezien, aangezien ik helemaal verrast worden, maar het schijnt spectaculair te gaan worden!
And there was much rejoicing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat heb ik geloof ik even gemistKun je dat toelichten?
Toffe aflevering verder... beetje opzet voor de laatste 2 afleveringen van dit seizoen wel, volgens mij
Ben benieuwd!
[ Bericht 8% gewijzigd door wolfrolf op 26-04-2006 21:59:10 ]lekker faxen heel de dag echt genot
Bedankt, ik denk dat de meeste hier dat wel kunnen gebruiken, waaronder ik.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:00 schreef SuperSiem het volgende:
Zojuist de samenvatting van seizoen 2 gelezen, waarin de belangrijkste gebeurtenissen t/m afl. 20 worden beschreven (geen spoilers dus). Laat die laatste twee afleveringen maar komen!
En zucht, waar blijft aflevering 21?quote:Veronica Mars - Go Back To Mars This Summer With The 2nd Season Set!
News GraphicIn the wealthy seaside community of Neptune, California, the rich and powerful make the rules. Unfortunately for them, there's Veronica Mars, a smart, fearless 17-year-old apprentice private investigator. In season two, the Mars family finds themselves embroiled in another season-long mystery hitting closer to home, following a new local tragedy. Meanwhile, after a summer of surprises and sordid murder trials, Logan and best friend Duncan Kane find themselves at odds, while Veronica must deal with her increasingly complicated romantic life and a whole new school year with familiar and surprising fresh faces.
Warner Home Video is preparing to announce Veronica Mars - The Complete 2nd Season! The release date is August 15th, as a 22-episode set that goes for $59.98 SRP. Also look for amazing extras that include a behind-the-scenes featurette, a gag reel and deleted scenes. Stay tuned for additional details and full-sized cover art!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was weer ouderwets goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel benieuwd hoe het volgende seizoen verder gaat.. we gaan denk ik toch wat mensen van Neptune High niet meer terug zien ben ik bang.
De journalisten die de laatste ep al hebben gezien hebben een lijst gekregen met spoiler plotpunten die ze niet mogen noemen. Dit is de lijst met de belangrijskte info er uit gehaaldquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:47 schreef jmac het volgende:
Een quiz ofzo gj?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
Eeerhhm, die titels kloppen niet..quote:Op zondag 7 mei 2006 21:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
20. 04/25/06 See You Next Tuesday
21. 05/02/06 Manning the Ship
quote:2-20 25 Apr 06 Look Who's Stalking
2-21 02 May 06 Happy Go Lucky
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
Als ik jou was zou ik hier dan maar even wegblijven. Aangezien een paar posts voor de jouwe gigantische spoilers staan als je de rest van het seizoen niet gezien hebt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:47 schreef Slayage het volgende:
Charisma Carpenter en Steve Gutenberg als nieuwe charctersHoop dat ze nog blijven hangen.
Seizoen is weer top begonnen. Leuk dat Lilliy nog effe langs kwam als guardian angel van Veronica vlak voor de crash van de bus![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:24 schreef Sai het volgende:
Tof.
Maar één ding begreep ik niet:Nee, Lamb had er alleen voor gezorgd dat Keith het vliegtuig niet in mocht. Lamb zelf zat gewoon in Neptune. Waarschijnlijk Weevil te pesten. Plus ze willen Lamb volgend seizoen(wat volgend rob thomas 80% zeker is dat het er komt) een series regular maken, dat willen ze trouwens bij Mac ook doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
No worrys. Ik ben voorzichtigquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:37 schreef Jay_Snake het volgende:
Als ik jou was zou ik hier dan maar even wegblijven. Aangezien een paar posts voor de jouwe gigantische spoilers staan als je de rest van het seizoen niet gezien hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |