Eindhovens Daglbad probeert dus gewoon onrust te stokenquote:Exclusief - Jaap Stam heeft geen clausule in zijn contract laten opnemen die het mogelijk maakt na één seizoen te vertrekken. Zaakwaarnemer Henk van Ginkel vertelde VoetbalPrimeur.nl dat de berichten daarover volledig uit de lucht zijn gegrepen.
"Er is helemaal geen clausule. De berichten dat Stam door een clausule eerder weg zou kunnen zijn pertinent niet waar. Verder heb ik geen trek om op de inhoud van het contract in te gaan. Dat is een zaak tussen Ajax, Jaap Stam en ons", sprak Van Ginkel.
Eerdere berichten maakten melding van het feit dat Stam, wanneer hij na één seizoen niet gelukkig was in Amsterdam, de club kon verlaten. In dat geval zou Ajax een wel erg hoge prijs betalen voor de 33-jarige verdediger. De Amsterdammers tellen naar verluidt niet alleen een salaris van anderhalf miljoen euro per seizoen neer voor Stam, maar betalen AC Milan ook nog eens een transfersom van circa drie miljoen.
Sneu.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:41 schreef ericajax het volgende:
[..]
Eindhovens Daglbad probeert dus gewoon onrust te stoken![]()
![]()
Wie zegt dat het niet waar is dan?quote:
wat onverwachtquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gelukkig is vanavond na het verliesde winst tegen Heerenveen al het positieve negatieve gelul over verloren wedstrijden weer afgelopen
Go Sneijder Go Sneijder!!!!quote:Sneijder staat beloofde plek niet af aan Perez
Wesley Sneijder maakt zich geen enkele zorgen over volgend seizoen. De spelbepaler van Ajax slaapt er geen minuut minder om nu hij na de zomer in Kenneth Perez er een geduchte concurrent bij lijkt te krijgen.
Beide spelers kunnen goed uit de voeten op de nummer tien positie, als man achter de spits en ambiëren die rol ook. 'Ik speel volgend seizoen op tien. Tenzij ik slecht speel, is die plek mij beloofd', legde de 21-jarige Utrechter uit aan RTV Noord-Holland.
Sneijder verlengde onlangs zijn contract tot de zomer van 2009, mede omdat hij een leidende rol toegezegd zou hebben gekregen. Perez speelt sinds eind november op tien bij AZ. De Deen verving in eerste instantie Barry van Galen tijdens diens rustdag. Het beviel Louis van Gaal zou goed dat hij Perez niet meer als linksbuiten in een vrije rol gebruikte.
Voetballend is het nog steeds niks met hem.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:38 schreef 2Drix het volgende:
Werd is tijd met die Huntelaar
quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:38 schreef Gelderland het volgende:
hopla...... Feyenoord is de volgende![]()
![]()
alsalsalsquote:Op donderdag 2 februari 2006 22:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Agja, als Brueur die fout niet maakt en Haverkort gewoon die pingel geeft hadden jullie gewoon verloren
Waarom een pluim voor Maarten Stekenlatenvallenburg? Die gozer had nog geen bal klem vandaag. Of vind je het al een pluim waard als hij er 0 door laatquote:Op donderdag 2 februari 2006 22:45 schreef Nashje het volgende:
Een pluim voor Maarten, Urby, Klaas en een beetje voor Olaf.
Als feyenoord er niet in de eerste ronde uefa cup uitvloog stonden ze er nu misschien nog wel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Agja, als Brueur die fout niet maakt en Haverkort gewoon die pingel geeft hadden jullie gewoon verloren
Sukkeltje, flikker toch eens op. Een goal + assist is gewoon prima.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom een pluim voor Maarten Stekenlatenvallenburg? Die gozer had nog geen bal klem vandaag. Of vind je het al een pluim waard als hij er 0 door laat![]()
En waarom een pluim voor Huntelaar? Hij heeft vandaag voetballend niks gebracht. Hij heeft alleen gescoord. Maar wat wil je tegen een aanvalland Heerenveen met 3 verdedigers![]()
Als......quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maarten had 1 bal niet klem vandaag. Verder was ie erg alert en goed bezig.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom een pluim voor Maarten Stekenlatenvallenburg? Die gozer had nog geen bal klem vandaag. Of vind je het al een pluim waard als hij er 0 door laat![]()
Huntelaar bleef gewoon goed doorjagen. Rosales stond stijf te wachten op een bal die die vervolgens weer makkelijk verneukte.quote:En waarom een pluim voor Huntelaar? Hij heeft vandaag voetballend niks gebracht. Hij heeft alleen gescoord. Maar wat wil je tegen een aanvalland Heerenveen met 3 verdedigers![]()
Die geef ik in het 3de elftal van mijn amateur elftal ook nog wel als ik slecht sta te voetballenquote:Op donderdag 2 februari 2006 22:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sukkeltje, flikker toch eens op. Een goal + assist is gewoon prima.![]()
Velserbroek en ik krijg hem ook. (Zelfs mijn oma in de Hout krijgt 'm.) Maar in Bennebroek komt-ie dan weer niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:20 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik woon in Haarlem Zuid en ik krijg hem ook . . . . . .
Man zelfs tegen dit slecht spelende Heerenveen raak jij nog geen balquote:Op donderdag 2 februari 2006 23:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die geef ik in het 3de elftal van mijn amateur elftal ook nog wel als ik slecht sta te voetballen![]()
Hoezo dat dan? Hij was fel, balvast, had een aantal goede acties, redelijke voorzetten (ok, die verder niet echt aankwamen..), hij was beter dan Huntelaar en Rosenberg in ieder geval.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:57 schreef Nashje het volgende:
Rosales vond ik uitermate belabberd.
Que?quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:08 schreef mr_cucumber het volgende:
Hij was fel
Hij krijgt een schouderduw en hij staat gelijk een meter naast de bal.quote:balvast
Je geeft gelukkig zelf het antwoord al.quote:had een aantal goede acties, redelijke voorzetten
Passes die gegeven worden maar niet aankomen zijn kutpasses in my book.quote:(ok, die verder niet echt aankwamen..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |