Er zijn er inderdaad weinig die de hand in eigen boezem durven steken en ik vind dat voor van Basten (dé man waar deze knaapjes tegen opkijken, Blind is maar mwamwa) een rol hierin is weggelegd, maar deze denkt voornamelijk aan eigen belang.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, de pers en de voetbalprogramma's zijn er altijd erg snel bij om een talent tot de nieuwe xxxxxx uit te roepen na een geslaagd debuut in een redelijk draaiend team. En blijkbaar geloven die jongens dat allemaal zelf ook meteen.
En het snel oproepen van van Basten zal daar ook wel mee te maken hebben.
Ze hebben al in het eerste van Ajax gespeeld, zijn voor die tijd ALTIJD al de beste geweest, EN ze hebben voor Oranje gespeeld. Dus dat het nu minder gaat KAN dan toch niet aan hen ZELF liggen??
Aan de ANDERE kant hebben ze dan wel weer gelijk dat als ze weer in een goed draaiend team terecht komen, het vaak ook wel weer goed gaat. Maar ja, daar heb je als Ajax zijnde niets aanquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Er zijn er inderdaad weinig die de hand in eigen boezem durven steken en ik vind dat voor van Basten (dé man waar deze knaapjes tegen opkijken, Blind is maar mwamwa) een rol hierin is weggelegd, maar deze denkt voornamelijk aan eigen belang.
Mooi weer voetballers dus.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de ANDERE kant hebben ze dan wel weer gelijk dat als ze weer in een goed draaiend team terecht komen, het vaak ook wel weer goed gaat. Maar ja, daar heb je als Ajax zijnde niets aan.
Het zijn gewoon geen dragende spelers...
Nou ja, min of meer wel. Spelers die eigenlijk hun hele jeugd carriere nauwelijks tegenslagen te verwerken hebben gehad. En dan debuteren ze, en dan gaat het allemaal prima.quote:
Dit gevoel heb ik ook een beetje bij Perez, ook al is die dan al wat ouder...quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de ANDERE kant hebben ze dan wel weer gelijk dat als ze weer in een goed draaiend team terecht komen, het vaak ook wel weer goed gaat. Maar ja, daar heb je als Ajax zijnde niets aan.
Het zijn gewoon geen dragende spelers...
Tja, dat zullen we dan moeten zien. Stam zal hem wel ff opjagenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dit gevoel heb ik ook een beetje bij Perez, ook al is die dan al wat ouder...![]()
Tja, er worden dus mietjes opgeleid zonder ruggengraat die volkomen afhankelijk zijn van anderen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, min of meer wel. Spelers die eigenlijk hun hele jeugd carriere nauwelijks tegenslagen te verwerken hebben gehad. En dan debuteren ze, en dan gaat het allemaal prima.
Maar op het moment dat het minder gaat zijn ze daar gewoon niet tegen opgewassen. Johan Derksen heeft toch gezegd dat ik zo goed ben? Dan kan het niet aan mij liggen.
En dat is ook niet zo gek, een Ajacied die zijn debuut maakt komt meestal toch wel in een redelijk (blijvend) draaiend elftal terecht, kan dan groeien en is dan na een paar jaar ZELF een dragende speler. Maar dat lukt nu gewoon niet, ze moeten keihard aan de bak om te winnen, en dat is ze nog ff te veel denk ik...
Tja, Ajax elftallen zouden eigenlijk voor dit doel gewoon standaard een klasse hoger spelen. Dan leren ze idd ruggegraat opbouwen. Al gaat het nu idd ook daar niet zo heel lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tja, er worden dus mietjes opgeleid zonder ruggengraat die volkomen afhankelijk zijn van anderen.
Maar goed, blijkbaar gaat het nu niet meer zo megafantastisch met de jeugdopleiding als vroeger en krijgen ze dus steeds meer weerstand en teleurstelling op jongere leeftijd, dat kan alleen maar in hun voordeel werken.
Maar dat de situatie is zoals die nu is, vind ik de club Ajax te verwijten.
Ga nou niet serieus in op van die jochies die Cristiano Ronaldo in 1 zin noemen met Jenner. Niet dat ik die huilebalk van SCUM nou zo geweldig vind, maar nog altijd een niveautje of wat beter dan Jenner, waarvan velen die zijn naam noemen de beste man waarschijnlijk niet eens hebben zien spelen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:06 schreef Elgigante het volgende:
quote:Sneijder staat beloofde plek niet af aan Perez
2/2/2006 18:05
Wesley Sneijder maakt zich geen enkele zorgen over volgend seizoen. De spelbepaler van Ajax slaapt er geen minuut minder om nu hij na de zomer in Kenneth Perez er een geduchte concurrent bij lijkt te krijgen.
Beide spelers kunnen goed uit de voeten op de nummer tien positie, als man achter de spits en ambiëren die rol ook. 'Ik speel volgend seizoen op tien. Tenzij ik slecht speel, is die plek mij beloofd', legde de 21-jarige Utrechter uit aan RTV Noord-Holland.
Sneijder verlengde onlangs zijn contract tot de zomer van 2009, mede omdat hij een leidende rol toegezegd zou hebben gekregen. Perez speelt sinds eind november op tien bij AZ. De Deen verving in eerste instantie Barry van Galen tijdens diens rustdag. Het beviel Louis van Gaal zou goed dat hij Perez niet meer als linksbuiten in een vrije rol gebruikte.
Eindhovens Daglbad probeert dus gewoon onrust te stokenquote:Exclusief - Jaap Stam heeft geen clausule in zijn contract laten opnemen die het mogelijk maakt na één seizoen te vertrekken. Zaakwaarnemer Henk van Ginkel vertelde VoetbalPrimeur.nl dat de berichten daarover volledig uit de lucht zijn gegrepen.
"Er is helemaal geen clausule. De berichten dat Stam door een clausule eerder weg zou kunnen zijn pertinent niet waar. Verder heb ik geen trek om op de inhoud van het contract in te gaan. Dat is een zaak tussen Ajax, Jaap Stam en ons", sprak Van Ginkel.
Eerdere berichten maakten melding van het feit dat Stam, wanneer hij na één seizoen niet gelukkig was in Amsterdam, de club kon verlaten. In dat geval zou Ajax een wel erg hoge prijs betalen voor de 33-jarige verdediger. De Amsterdammers tellen naar verluidt niet alleen een salaris van anderhalf miljoen euro per seizoen neer voor Stam, maar betalen AC Milan ook nog eens een transfersom van circa drie miljoen.
Sneu.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:41 schreef ericajax het volgende:
[..]
Eindhovens Daglbad probeert dus gewoon onrust te stoken![]()
![]()
Wie zegt dat het niet waar is dan?quote:
wat onverwachtquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gelukkig is vanavond na het verliesde winst tegen Heerenveen al het positieve negatieve gelul over verloren wedstrijden weer afgelopen
Go Sneijder Go Sneijder!!!!quote:Sneijder staat beloofde plek niet af aan Perez
Wesley Sneijder maakt zich geen enkele zorgen over volgend seizoen. De spelbepaler van Ajax slaapt er geen minuut minder om nu hij na de zomer in Kenneth Perez er een geduchte concurrent bij lijkt te krijgen.
Beide spelers kunnen goed uit de voeten op de nummer tien positie, als man achter de spits en ambiëren die rol ook. 'Ik speel volgend seizoen op tien. Tenzij ik slecht speel, is die plek mij beloofd', legde de 21-jarige Utrechter uit aan RTV Noord-Holland.
Sneijder verlengde onlangs zijn contract tot de zomer van 2009, mede omdat hij een leidende rol toegezegd zou hebben gekregen. Perez speelt sinds eind november op tien bij AZ. De Deen verving in eerste instantie Barry van Galen tijdens diens rustdag. Het beviel Louis van Gaal zou goed dat hij Perez niet meer als linksbuiten in een vrije rol gebruikte.
Voetballend is het nog steeds niks met hem.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:38 schreef 2Drix het volgende:
Werd is tijd met die Huntelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |