Heitinga stond dan ook niet in de basis tegen Heerenveen, dus kan wel dezelfde opstelling zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:10 schreef jna het volgende:
Kan trouwens niet dezelfde opstelling zijn want Heitinga is geschorst
Klopt, ik was in de war door die wissel, maar hij kwam er juist in.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:11 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Heitinga stond dan ook niet in de basis tegen Heerenveen, dus kan wel dezelfde opstelling zijn![]()
eerst zien, dan geloven.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:18 schreef zjroentje het volgende:
2 wedstrijden achter elkaar dezelfde opstelling. Dat lijkt me toch ook wel een unicum dit jaar.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:18 schreef zjroentje het volgende:
2 wedstrijden achter elkaar dezelfde opstelling. Dat lijkt me toch ook wel een unicum dit jaar.
Waar heb je het over kneus?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:21 schreef Fok_you het volgende:
[..]
tja er is eens ruim gewonnen he... dat het spel dan bagger was en dat heerenveen gewoon een groot kwaliteitsgebrek voorin heeft ziet die blinde dan weer niet...
neem je eerste of tweede trein?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:11 schreef Nashje het volgende:
We gaan winnen.
Zowel in als buiten het stadion.
zeker een hardloopwedstrijd georganiseerd?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:11 schreef Nashje het volgende:
We gaan winnen.
Flikker op of voeg iets toe.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:33 schreef Fok_you het volgende:
[..]
zeker een hardloopwedstrijd georganiseerd?![]()
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dit deel:quote:
...ook behoorlijk lomp en weinig toevoegend vond.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:11 schreef Nashje het volgende:
We gaan winnen.
Fok_you is zo al een week bezig. En als je dan toch gaat mierenneuken:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:42 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dit deel:
[..]
...ook behoorlijk lomp en weinig toevoegend vond.
Ook erg toevoegend inderdaad. Eigenlijk mag jij niet eens iets zeggen, als het om toevoegende posts gaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:03 schreef Houniet het volgende:
ik ben benieuwd morgen
Dit was een vraag aan jou nashjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef anoukforza het volgende:
[..]
neem je eerste of tweede trein?
Dat mag niet van de NSquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:02 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Dit was een vraag aan jou nashje![]()
Je eerste punt heb je helemaal gelijk in. Met je tweede punt doelde je neem ik aan op mijn post waarin ik uitlegde dat een deel van jouw post ook niet zo jofel was? Dat had inderdaad niets met Ajax te maken, helaas, sorry.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Fok_you is zo al een week bezig. En als je dan toch gaat mierenneuken:
[..]
Ook erg toevoegend inderdaad. Eigenlijk mag jij niet eens iets zeggen, als het om toevoegende posts gaan.
Als dat dezelfde betrouwbare bron is die Voetbalzone gebruikte om bekend te maken dat Barreto met onmiddelijke ingang naar Feyenoord ging...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:06 schreef marsu het volgende:
Ik heb zojuist uit betrouwbare bron vernomen dat Danny Blind Ajax naar de eindzege leidt.
Ook normale posts van je hoor. Maarja nu maar weer ontopic.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:08 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Met je tweede punt doelde je neem ik aan op mijn post waarin ik uitlegde dat een deel van jouw post ook niet zo jofel was? Dat had inderdaad niets met Ajax te maken, helaas, sorry.
Tsjees, waar slaat dat nou weer op?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ook normale posts van je hoor. Maarja nu maar weer ontopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |