abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34800799
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef Aarti het volgende:

[..]

De vraag is alleen wiens fout het is...
Ja oké, maar stel dat het een TPG fout is. Moeten we het er dan maar bij laten zitten? Het is wel veel geld wat er dan weg is, en je kan moeilijk TPG aansprakelijk stellen, ze gaan écht niets terugbetalen hoor. Dat wordt dan iets onder het mom van: ''Eigen risico blablabla''
Ik vind het een behoorlijk kwalijke zaak, ongeacht het nu de schuld van Lush of TPG is, dit kan gewoon niet.
Back in business.
  maandag 6 februari 2006 @ 17:44:06 #202
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_34800842
Vooralsnog ga ik ervan uit dat het nog goedkomt, wie weet komt het pakket nog boven water. Ik hoop dat ze vanuit Lush ook wel even goed gaan pushen bij de Duitse post en TPG, het gaat tenslotte om een groot en duur pakket!!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_34800888
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:44 schreef Aarti het volgende:
Vooralsnog ga ik ervan uit dat het nog goedkomt, wie weet komt het pakket nog boven water. Ik hoop dat ze vanuit Lush ook wel even goed gaan pushen bij de Duitse post en TPG, het gaat tenslotte om een groot en duur pakket!!
Ik hoop het ook! Maar wel met een excuusbrief erbij vind ik.
Back in business.
pi_34801160
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:42 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ja oké, maar stel dat het een TPG fout is. Moeten we het er dan maar bij laten zitten? Het is wel veel geld wat er dan weg is, en je kan moeilijk TPG aansprakelijk stellen, ze gaan écht niets terugbetalen hoor. Dat wordt dan iets onder het mom van: ''Eigen risico blablabla''
Ik vind het een behoorlijk kwalijke zaak, ongeacht het nu de schuld van Lush of TPG is, dit kan gewoon niet.
Inderdaad, ik heb net zelfs nog even het postsorteercentrum hier in Goes gebeld. De mevrouw die ik aan de telefoon had heeft alle pakketten van de afgelopen week nagekeken (pakketten voor deze straat dus) maar er is niets geweest voor hier.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_34801194
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:33 schreef JacMar het volgende:

[..]

Welke chef eigenlijk? (Dat heb ik niet zo goed meegekregen )
De baas van het meisje die ik aan de telefoon had van Lush
Let's plant a tree
pi_34801273
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:56 schreef Vava het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb net zelfs nog even het postsorteercentrum hier in Goes gebeld. De mevrouw die ik aan de telefoon had heeft alle pakketten van de afgelopen week nagekeken (pakketten voor deze straat dus) maar er is niets geweest voor hier.
Ik begrijp het niet hoor. Waar zou nou de fout zitten?
Back in business.
pi_34801438
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:00 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik begrijp het niet hoor. Waar zou nou de fout zitten?
Dat is mij ook niet geheel duidelijk, of bij de Duitse post of bij de NL'se. Duitse post zegt dat het pakket op 28/1 uit Duitsland is gegaan en op 2/2 bij mij zou zijn afgeleverd. Maar de NL'se post kan het pakket nergens traceren, dus ze zeggen dat het nog niet in NL is.

Ziet er dus naar uit dat de schuld niet bij Lush ligt.
Let's plant a tree
pi_34801530
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:06 schreef Vava het volgende:

[..]

Dat is mij ook niet geheel duidelijk, of bij de Duitse post of bij de NL'se. Duitse post zegt dat het pakket op 28/1 uit Duitsland is gegaan en op 2/2 bij mij zou zijn afgeleverd. Maar de NL'se post kan het pakket nergens traceren, dus ze zeggen dat het nog niet in NL is.

Ziet er dus naar uit dat de schuld niet bij Lush ligt.
Dan lijkt het me dus de Nederlandse post. Wat een klootzakken zeg!
Back in business.
  maandag 6 februari 2006 @ 18:12:14 #209
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_34801595
Wat een shitzooi zeg!
pi_34801617
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:09 schreef Shirley het volgende:

[..]

Dan lijkt het me dus de Nederlandse post. Wat een klootzakken zeg!
Lijkt me ook het meest aannemelijk dat het idd de NL post is. Tenzij het niet klopt wat de Duitse post zegt... dat kan ook nog
Let's plant a tree
pi_34801674
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:12 schreef JacMar het volgende:
Wat een shitzooi zeg!
Ja hoop gedoe maarja, konden we van te voren niet weten dus ik ga morgen vrolijk verder met bellen ik hoop dat die baas een beetje snel belt!
Let's plant a tree
  maandag 6 februari 2006 @ 18:18:55 #212
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_34801811
Nou Jij doet het in ieder geval heel erg goed! Je hebt er een hoop extra werk mee, maar ik waardeer je inzet om ons pakket eindelijk eens te mogen ontvangen
  maandag 6 februari 2006 @ 18:19:29 #213
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_34801828
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:18 schreef JacMar het volgende:
Nou Jij doet het in ieder geval heel erg goed! Je hebt er een hoop extra werk mee, maar ik waardeer je inzet waardoor we misschien ons pakket eindelijk eens te mogen ontvangen
pi_34802146
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:18 schreef JacMar het volgende:
Nou Jij doet het in ieder geval heel erg goed! Je hebt er een hoop extra werk mee, maar ik waardeer je inzet om ons pakket eindelijk eens te mogen ontvangen
Helemaal mee eens! Top!
Back in business.
pi_34802690
Bedankt

Maar ik hoop echt dat het uiteindelijk allemaal wel goed aankomt hier hoor! Dat ik jullie een mail kan sturen met alles wat er in zit en dan pakketjes maken... waarom moet het nou zo lang duren
Let's plant a tree
pi_34802711
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:46 schreef Vava het volgende:
Bedankt

Maar ik hoop echt dat het uiteindelijk allemaal wel goed aankomt hier hoor! Dat ik jullie een mail kan sturen met alles wat er in zit en dan pakketjes maken... waarom moet het nou zo lang duren
Ik blijf vol spanning wachten op Marieke's sms en daarna jouw mailtje....
Back in business.
pi_34803100
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:47 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik blijf vol spanning wachten op Marieke's sms en daarna jouw mailtje....
Ja ik houd haar ook op de hoogte
Let's plant a tree
  maandag 6 februari 2006 @ 19:21:10 #218
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_34803961
Ik wacht ook in spanning! Vriendlief hier zegt trouwens dat Lush verantwoordelijk blijft..
  maandag 6 februari 2006 @ 19:22:05 #219
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34803992
Ladies, die 16 euro verzendkosten zijn voor aangetekende bezorging hoor.
Volgens mij moet Lush of aantonen dat het afgeleverd is, er moet voor getekend zijn.
Of een nieuw pakket opsturen.

Het ligt anders bij de pakketpost van ¤ 5,50. Daar is TPG inderdaad niet verantwoordelijk voor, in zoverre dat ze niets vergoeden als het zoek raakt.

In dit geval lijkt me dat Lush een nieuw pakket moet sturen en voor de verrekening in conclaaf moet gaan met TPG. Hier kunnen jullie niet de dupe van zijn, zeker niet met deze hoge verzendkosten.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_34804056
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:22 schreef Sanne het volgende:
Volgens mij moet Lush of aantonen dat het afgeleverd is, er moet voor getekend zijn.

Het ligt anders bij de pakketpost van ¤ 5,50. Daar is TPG inderdaad niet verantwoordelijk voor, in zoverre dat ze niets vergoeden als het zoek raakt.

In dit geval lijkt me dat Lush een nieuw pakket moet sturen en voor de verrekening in conclaaf moet gaan met TPG. Hier kunnen jullie niet de dupe van zijn, zeker niet met deze hoge verzendkosten.
Dan eis ik 10 T-shirts, extra zeepjes, wat kortingsbonnen....

Back in business.
  maandag 6 februari 2006 @ 19:30:45 #221
103793 kozakken
Living the life
pi_34804246
Wat je kunt doen is checken of het bv. bij de NPD (Nederlandse PakketDienst) is terecht gekomen. (Heet nu trouwens anders). Hetzelfde gezeur heb ik met een pakketje gehad. Bleek het via GLS (zoals het nu heet) te zijn gegaan en pakketje wel afgetekend maar niet bij mij afgegeven te zijn. Was al weer bijna onderweg naar Engeland....
hier kun je evt. je transportpunt opzoeken en ze gewoonweg gaan stalken!!!
Bij mij heeft het geholpen!
  maandag 6 februari 2006 @ 19:35:07 #222
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_34804431
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:24 schreef Shirley het volgende:

[..]

Dan eis ik 10 T-shirts, extra zeepjes, wat kortingsbonnen....

Dat is een hele redelijke eis
pi_34804559
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:30 schreef kozakken het volgende:
Wat je kunt doen is checken of het bv. bij de NPD (Nederlandse PakketDienst) is terecht gekomen. (Heet nu trouwens anders). Hetzelfde gezeur heb ik met een pakketje gehad. Bleek het via GLS (zoals het nu heet) te zijn gegaan en pakketje wel afgetekend maar niet bij mij afgegeven te zijn. Was al weer bijna onderweg naar Engeland....
hier kun je evt. je transportpunt opzoeken en ze gewoonweg gaan stalken!!!
Bij mij heeft het geholpen!

Even afwachten wat die baas morgen zegt maar ik zou ze iid wel even kunnen bellen. Ik heb vanmiddag voor de zekerheid ook DHL gebeld omdat die met Deutsche Post samenwerken. Maar het meisje wat ik aan de telefoon had daar zei wel dat het in Duitsland idd via DHL gaat maar dat het in Nederland over wordt gedragen aan de TPG.
Let's plant a tree
pi_34804583
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:22 schreef Sanne het volgende:

Ik hoop dat dat idd zo is
Let's plant a tree
pi_34804592
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:35 schreef JacMar het volgende:

[..]

Dat is een hele redelijke eis
Ja toch? En dan mag Vava de kortingsbonnen hebben en een extra t-shirt. Voor het bellen.
Back in business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')