Dank je voor je opmerkzaamheid. Ik zie dat dus echt niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hebt je eigen naam verkeerd geschreven.
Dan maak ik wel iets smerigs voor jou klaar.quote:Ik wil overigens niet genieten van je kookkunsten.
Ah, het komt door je lenzenprobleem.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:23 schreef Alicey het volgende:
Dank je voor je opmerkzaamheid. Ik zie dat dus echt niet.
quote:Dan maak ik wel iets smerigs voor jou klaar.
De typo zelf niet. Het niet opmerken om direct te verbeteren wel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ah, het komt door je lenzenprobleem.![]()
Ah, ok. Da's makkelijk. Dan hoef ik geen apart smerig iets te koken.quote:Ik bedoelde meer dat ik niet kwam eten.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:25 schreef Alicey het volgende:
Ah, ok. Da's makkelijk. Dan hoef ik geen apart smerig iets te koken.
ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
De typo zelf niet. Het niet opmerken om direct te verbeteren wel.
[..]
Ah, ok. Da's makkelijk. Dan hoef ik geen apart smerig iets te koken.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk niet dat ik kom, maar dat had ik al gezegd
Ik heb je toegevoegd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:13 schreef Light het volgende:
Ik kom ook
En ik heb geen zin om heel vroeg weg te gaan, dus ik blijft slapen
Betekent dat dat je ook komt?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:19 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik ben 20 februari jarig zullen we t combineren:\')
een misschienetjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Betekent dat dat je ook komt?
Je komt van aardig ver. Als je wilt overnachten is dat ook geen probleem.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:25 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
een misschienetjeeven dingen regelen dan nog
Oke das wel heel erg fijn danquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:26 schreef Mariel het volgende:
[..]
Je komt van aardig ver. Als je wilt overnachten is dat ook geen probleem.
Bling bling?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:50 schreef Minkeltje het volgende:
Ze wil alleen maar glimmende voorwerpen hebben voor haar verjaardag*aan ieder natuurlijk omdat op zijn./haar eigen wijze in te vullen
*
was dat nou zo moeilijk?quote:
5 keer een glimmende vibrator?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:09 schreef Light het volgende:
[..]
Bling bling?
Ja, laten we allemaal bling bling geven, dan krijgt ze vast 5 keer hetzelfde
Dat Minkeltje het zo invulde wist ik nietquote:Op maandag 6 februari 2006 08:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
5 keer een glimmende vibrator?Dat was nl. de manier waarop Minkeltje het invulde. :\')
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:48 schreef Alicey het volgende:
Ja hoor, geen probleem. Ik zorg dat ik genoeg in huis heb.
Precies ben ik er nog niet uit, maar waarschijnlijk wordt het wat jij pasgeleden bij mij hebt gegeten, een gerecht o.b.v. groenten, pecanoten en kaas en/of een ovenschotel o.b.v. groenten, champignons, aardappels, kaas en ham. Dit samen met rijst, mie en patat. Weet je wat hij wel en niet lust? Anders kan ik het daar ook nog wel op aanpassen hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat ga je maken? Indien het iets is dat Brian niet lust, neem ik even wat k&k-pannenkoeken mee ofzo.
Nee, ik weet het niet zo precies. Patat lust hij wel tuuk. En anders maar een boterham ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:56 schreef Alicey het volgende:
Precies ben ik er nog niet uit, maar waarschijnlijk wordt het wat jij pasgeleden bij mij hebt gegeten, een gerecht o.b.v. groenten, pecanoten en kaas en/of een ovenschotel o.b.v. groenten, champignons, aardappels, kaas en ham. Dit samen met rijst, mie en patat. Weet je wat hij wel en niet lust? Anders kan ik het daar ook nog wel op aanpassen hoor.
Het komt wel goed denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik weet het niet zo precies. Patat lust hij wel tuuk. En anders maar een boterham ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |