abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34837517
Opmerkelijke actie, maar ik denk dat Montana best een scenario heeft daar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34838180
Hoe laat speelt Lazio op zondag de 26e?
pi_34838322
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:36 schreef SCH het volgende:
Hoe laat speelt Lazio op zondag de 26e?
20.30 uur, de Derby is altijd de zondagavond match.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_34838385
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:40 schreef DIGGER het volgende:

[..]

20.30 uur, de Derby is altijd de zondagavond match.
Okay, dan ga ik het proberen. Nog tips verder? Ik kom tegen de middag in Rome aan.
pi_34841444
Ben nog nooit bij de Romeinse derby geweest, dus geen tips, anders dan: draag geen licht blauw.

Carlo Mazzone is de nieuwe trainer van Livorno (dat is snel....)
En diverse scheidsrechters/lijnrechters zijn geschorst n.a.v. afgelopen weekend, o.a. de ref bij Juve - Udinese en Livorno - Messina.
pi_34841503
Wat ziet Donadoni er tegenwoordig oud uit valt me op, het trainerschap hakt er ook bij hem hard in.
That's all folks!
pi_34846881
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:56 schreef DIGGER het volgende:
Ben nog nooit bij de Romeinse derby geweest, dus geen tips, anders dan: draag geen licht blauw.
Misschien heb je mijn leven wel gered nu
pi_34861567
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:41 schreef DIGGER het volgende:
Ook hier maar ff Mascotte span voor mensen die niet in Hools komen of waar het te snel voor gaat

[afbeelding]
Mooie foto zeg

Met z'n blonde krulletjes waarschijnlijk ook flink vertroeteld in Italië

Vanavond topper Fiorentina - Inter. Stadion uitverkocht, ben benieuwd. Heb hoge verwachtingen, maar vrees voor een teleurstelling. We zullen zien. In ieder geval vanavond te zien op Chinese CCTV5
pi_34863513
Udinese werd genaaid tegen Juve idd, maar ik word wel ziek van die irritante trekjes van Serse inmiddels. Hij wordt echt een eikel zo...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34866272
Vanavond nieuwe ronde nieuw kansen:

Palermo Lazio
Lecce Empoli
Fiorentina Internazionale
Ascoli Livorno
Juventus Parma
Roma Cagliari
Udinese Reggina
Chievo Sampdoria
Messina Siena
AC Milan Treviso
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_34874327
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:11 schreef Afunados het volgende:

[..]

Mooie foto zeg

Met z'n blonde krulletjes waarschijnlijk ook flink vertroeteld in Italië
Z'n haar is blonder geweest en wordt weer wat donkerder, verwacht dat het met een paar jaar gewoon Italiaans donker is hoor
quote:
Vanavond topper Fiorentina - Inter. Stadion uitverkocht, ben benieuwd. Heb hoge verwachtingen, maar vrees voor een teleurstelling. We zullen zien. In ieder geval vanavond te zien op Chinese CCTV5
Of Juve of Milan en Roma zullen vanavond blij zijn met het resultaat van deze match (vooral als ze zelf winnen)
pi_34874365
Samenvattingen vanavond om 22.30 bij Studio Sport.
sig verwijderd door FA
pi_34874561
vroeger was ik helemaal idolaat van italiaans voetbal.

Zeker omdat ik daar familie heb, had wonen.

Elke avond opblijven voor italiaans voetbal met commentaar van Emiel Schelvis, geweldig

Vooral de inter-ac en sampdoria-milan. toendertijd leuke wedstrijden met ruudje gullit

ben altijd fan van fiorentina geweest en ook een beetje inter, liefde van inter zakte af toen de neusjes bergkamp en jonk kwamen, laatste tijd doet Inter het weer leuk, alleen te veel buitenlanders. Heb trouwens kaarten kunnen regelen voor Inter- ajakes, in het thuisvak uiteraard.

Fiorentina was geweldig met batigoal daarna bergafwaarts, alhoewel ze nu hopelijk CL halen met LUCA TONI
pi_34874861
Even een cross-post maar bij deze de goal voor de 2-2 van Parades afgelopen zondag:
http://212.162.68.12/test(...)_d_2-2_g_384x288.wmv

Dezelfde Parades scoorde 2 weken terug tegen Samp ook al een fantastische goal, nl deze: http://212.162.68.12/test(...)_a_1-0_g_384x288.wmv
pi_34874940
Idee trouwens voor Dylan Dog: Je kan zo heel rap (hoewel, 22 stuks) alle goals van Toni bij elkaar scoren in de Serie A dit seizoen: http://www.raisport.rai.it bij Calcio, Serie A, Serie A goal.
pi_34878885
Juve 0-1 achter, kan misschien nog spannend worden. Milan iig 1-0 voor.
sig verwijderd door FA
pi_34879164
Juve al snel weer op 1-1 (tegen Parma), de topper Fiorentina - Inter staat 1-0.
sig verwijderd door FA
pi_34881881
Treviso krijgt een pak op de broek van AC Milan
Juve staat nog steeds op 1-1
Inter staat op verliezen tegen Fiorentina (2-0)
pi_34882049
Recoba maakt de 2-1, nog een paar minuten te spelen.

AC op 5-0, bizar veel natuurlijk voor de Serie A, al is het maar Treviso.
sig verwijderd door FA
pi_34883887
Roma wint met 4-3
(0-2 2-2 2-3 4-3)

Dat is veel veerkracht
pi_34889969
Whooooohoooo

Wel zonde dat Roma nog knap terug is gekomen..
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:10:52 #52
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34891280
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef dndiek het volgende:
Roma wint met 4-3
(0-2 2-2 2-3 4-3)

Dat is veel veerkracht
Veerkracht? Twee weggegeven strafschoppen zorgde voor 4-3 in plaats van 2-3.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:49:53 #53
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34894693
Cagliari overweegt een officieel protest in te dienen bij de Italiaanse bond, zal alleen niets helpen. Toch is het goed dat men protesteert, Juve en nu AS worden af en toe overdreven gehopen door de arbitrage.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:51:46 #54
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34898863
quote:
Sheva beats Rivera tally

Andriy Shevchenko has overtaken Gianni Rivera to become the second-highest goalscorer in Milan’s history after his two goals last night.

The Ukrainian striker scored two superb strikes in his side’s 5-0 thrashing of Treviso on Wednesday to move on to 165 goals, one more than Rivera ‘The Golden Boy’, who reached his long-standing tally of 164 during almost two decades at the San Siro, in the 1960s and ‘70s.

Since his arrival from Dynamo Kiev in 1999, Shevchenko has made a remarkable impact for the Rossoneri, scoring 122 of his extraordinary haul in Serie A matches.

The formidable centre-forward has been Capocannoniere twice, was voted European Footballer of the Year in 2004 and has won the Scudetto and the Champions League with Milan.

After the match, Sheva reacted to his record-breaking feat with typical modesty.

This has been a difficult period for Milan and the Rossoneri legend said that what most pleased him was his side’s return to form.

“I am very happy with my performance,” said the marksman afterwards. “We have shown that we cannot be written of just yet.

“It’s fantastic to break a club record, especially one set by such a legend, but what counts is that we got back on track.”

Still only 29, the dynamic striker is well on course to beat Gunnar Nordahl’s all-time record. The Swedish international managed a staggering 221 goals for Milan during the 1950s.
quote:
Totti eyes 10 in a row

Roma may have just set a new club record of eight consecutive League wins but Francesco Totti still isn’t satisfied. “I want 10,” he said.

The Giallorossi captain scored two penalties on Wednesday, in the last 11 minutes, to rescue his side from the jaws of defeat against Cagliari and keep their extraordinary winning sequence going. Now, though, he is hungry for more.

“We were all hoping desperately to beat the club record we set under our old Coach,” said Totti, referring to Fabio Capello’s Roma side.

“Our next target is to reach 10 consecutive wins. We want to enter the history books of Italian football.”

Roma’s 100 per cent record dates back to their 4-0 win over Chievo on December 21 in a run that has seen them hit the net 23 times and concede just five goals.

Last night’s was without doubt the closest match of the lot, played in the eerie atmosphere of an empty Rieti stadium, and Totti had to show great calmness under pressure to score twice from the spot – the last in injury time – against former teammate Antonio Chimenti.

“I chose to go for power because Chimenti knows me well,” he said. “However, despite the strange atmosphere we proved that we are a proper side.”

Roma will be looking to extend their run to nine away to Siena at the weekend. They’ll then face Empoli.
pi_34909551
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Veerkracht? Twee weggegeven strafschoppen zorgde voor 4-3 in plaats van 2-3.
Maar wel beiden terechte pingels, gewoon stomme overtredingen van de Cagliari defensie.
En de uitslag was dik verdient, Roma had zat kansen.

Er waren trouwens nog aardig wat Romeinen buiten het stadion om de ploeg aan te moedigen.
pi_34909684
En ik lees hier weinig over Juve gisteravond, maar het was wederom schandalig.
Zlatan mcoht duidelijk vanuit buitenspelpositie komend, de 1-1 maken.

Vlak voor tijd kreeg Juve een volkomen belachelijke pingel nadat Viera viel terwijl ie niks anders gevoeld kon hebben dan een slap handje bij z'n zij dat voor de rest niks deed.
Trieste was ook nog dat de ref. er met de neus bovenop stond. Gisteravond op de Diverse Italiaanse zenders ging het enorm lang over dit moment, hoe het toch kan dat vrijwel alleen Juve dit soort pingels krijgt.

En tot slot, vlak voor tijd had Corradi alle gelegenheid een bal achter Buffon te koppen, waren het niet dat Cannavaro hem gewoon overduidelijk met 2 armen geheel vast hield en de scheids weigerde hier een strafschop te geven, daar waar het een schoolvoorbeeld van een klip en klare penaltyfout was.
pi_34909732
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:59 schreef DIGGER het volgende:
Dat was idd weer belachelijk.
pi_34910688
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:14 schreef dndiek het volgende:

Inter staat op verliezen tegen Fiorentina (2-0)og steeds op 1-1
Het was in de rust nog matten, op de tribune, alwaar de gepasseerde Mihajlovic een Fiorentina fan te lijf ging, die hem uitschold

Lobont kreeg overigens een 7 voor z'n prestatie.
pi_34910848
Ik heb die Mihajlovic altijd al een rare jongen gevonden
pi_34910887
http://212.162.68.12/test(...)_b_1-1_g_384x288.wmv
De buitenspelgoal van Zlatan.

Cagliari heeft niet alleen geklaagd over de scheids en een persstilte aangekondigd, ze hebben ook geklaagd over de aanwezige mensen op de tribune gisteravond. Voetbalbond gaat dit onderzoeken....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')