abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2006 @ 09:41:16 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34707202
Het vervolg van: Serie A (en overig Italiaans voetbal) #18: Forza Inter !

De stand in de Serie A na 22 wedstrijden, met nog 16 wedstrijden te gaan dus, is alsvolgt:

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 2 februari 2006 @ 09:41:41 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34707217
Met het laatste bericht uit het vorige deel:
quote:
Roma wipt Juventus na rood voor Ibraimovic

In de Serie A mag Juventus oppermachtig zijn, in de Coppa Italia is de rol voor de Italiaanse kampioen uitgespeeld. AS Roma schakelde Juve woensdag uit.

De basis voor die prestatie legde Roma vorige week door met 3-2 te winnen in het Delle Alpi. In het Stadio Olimpico lukte het de Romeinen ternauwernood om zich te plaatsen via een 0-1 nederlaag.

De partij begon furieus. Na een forse overtreding van Pavel Nedved op Francesco Totti ontstond er flink wat tumult, met als gevolg dat Olivier Dacourt en Zlatan Ibrahimovic met rood van het veld moesten.

Roma was vervolgens lange tijd de betere ploeg, totdat Simone Perrotta vlak na rust hands maakte. Adrian Mutu verzilverde de buitenkans vanaf de strafschopstip: 0-1. Maar in de minuten die volgden kwam Juventus niet verder dan een schot van Patrick Vieira dat op de paal belandde.

'Met dat schot hadden we het nog bijna gered', verklaarde Juve-coach Fabio Capello. 'Het spijt me dat ik moet klagen over de scheidsrechter, maar zijn beslissing om twee spelers van het veld te sturen was onterecht en had een grote invloed, vooral op ons spel. Ibrahimovic is een belangrijke speler. Ons doel was om aan te vallen, maar we konden dat nu niet op de manier doen zoals gepland.'
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34709085
Originele TT zeg

Vanavond nog Inter - Lazio in de coppa, heenwedstrijd eindigde in een 1-1 gelijkspel..
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:00:59 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34709473
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:46 schreef Afunados het volgende:
Originele TT zeg
Deze TT is nog niet eerder voorbij gekomen, dus in die zin is het een originele.

Nooit was er kritiek op Dida, maar het gaat nu wel heel snel. AC Milan volgt nu nadrukkelijk Leo Franco (Atlético Madrid) en Sebastien Frey (Fiorentina), terwijl ze Christian Abbiati (Juventus) nog verhuurd hebben.
pi_34709512
Iemand een linkje naar 'tumult' rond Zlatan?
pi_34709558
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Deze TT is nog niet eerder voorbij gekomen, dus in die zin is het een originele.

Nooit was er kritiek op Dida, maar het gaat nu wel heel snel. AC Milan volgt nu nadrukkelijk Leo Franco (Atlético Madrid) en Sebastien Frey (Fiorentina), terwijl ze Christian Abbiati (Juventus) nog verhuurd hebben.
Leo Franco is zo goed nog niet
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:07:05 #7
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34709700
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:03 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Leo Franco is zo goed nog niet
Klopt, absoluut géén topper. Waarom halen ze Heurelho da Silva Gomes (PSV) niet?
pi_34709740
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, absoluut géén topper. Waarom halen ze Heurelho da Silva Gomes (PSV) niet?
Daar dacht ik ook al aan... dalijk is Gomes weg
pi_34724863
Dida is dan ook geen echte topkeeper natuurlijk. Dus zo vreemd vind ik het niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34737670
Gisteren op een bevroren veld Matova - Vicenza 0-1, Mantova lijkt de draad redelijk kwijt te zijn.

Modena - Albinoleffe werd 10 minuten voor tijd eindelijk 1-0, om alsnog in 1-2 te eindigen, een trainerswissel heeft Modena niet geholpen, lang subtop in de race voor promotie maar al 2 maanden lang keihard naar beneden duikelend.

Een ploeg die iedereen bovenin verwachtte, maar teleurstellend begon, staat er dan nu eindelijk toch: Catania kwam nog wel achter tegen Atalanta in Bergamo (en had mazzel dat daarvoor al een goal van Atalanta onterech afgekeurd was), maar wist het 1e de 2e helft om te draaien in een 1-2 zege en daardoor gaat Catania nu aan de leiding, nipt vor Atalanta en Mantova en ook Cesena komt aardig opzetten. De top schuift langzaam in elkaar.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_34746614
Roma is op dreef, 0-3 bij Parma vanavond. Druk op Fiorentina wordt erg groot op deze manier, al zullen ze morgen geen punten laten liggen..
pi_34746670
Roma is echt los.
pi_34754280
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:04 schreef Afunados het volgende:
Roma is op dreef, 0-3 bij Parma vanavond. Druk op Fiorentina wordt erg groot op deze manier, al zullen ze morgen geen punten laten liggen..
7e Serie A zege op rij, clubrecord. Weer 2 goals van Mancini, 2e op schitterende assist van de niet geheel fitte Totti en de 0-3 was ook zeer fraai. Met iets meer geluk en beter afwerken was het rustig 0-6 geworden, Parma had werkelijk niets in te brengen.
pi_34762443
Inter heeft dus momenteel in de wedstrijd tegen Chievo geen enkele Italiaan in de basis11 staan.
Op de bank hebben ze welgeteld 2 italianen zitten.

Arsenal speelde 4feb tegen Birmingham ook met 11 buitenlanders, het zou verboden moeten worden!
pi_34766405
Cagliari - Empoli 4-1 (2 x Esposito, Suazo maakt zijn 11e dit seizoen en ook Abeijón scoort, voor Empoli is het Tavano met nummer 12)
Fiorentina - Lecce 1-0 (uiteraard Luca Toni, dat is 22)
Internazionale - Chievo 1-0 (de 8e seizoensgoal van Julio Ricardo Cruz)
Juventus - Udinese 1-0 (Alessandro Del Piero de held, rood voor Sulley Ali Muntari)'
Livorno - Messina 2-2 (Livorno door de 11e en 12e van Cristiano Lucarelli naar 2-0, daarna 2 benutte strafschoppen van Arturo Di Napoli die er nu 9 heeft)
Reggina - Palermo 2-2 (Palermo via Barone en Caracciolo twee keer op voorsprong, maar De Rosa en Paredes maken gelijk, waarvan de 2-2 in de 90e minuut)
Sampdoria - Treviso 1-1 (Kutuzov voor Samp, de gelijkmaker van Pinga)
www.thuisuiteten.nl
pi_34766489
Jammer niet ingelopen op Juve
pi_34767238
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:32 schreef DeVinger het volgende:

Arsenal speelde 4feb tegen Birmingham ook met 11 buitenlanders, het zou verboden moeten worden!
Zal het ook worden
pi_34768059
Nou dat weet ik zo niet.
Vorm van discriminatie komen ze dan mee
pi_34768130
Ik vind het ook een lastig punt, maar tegelijkertijd kan ik me wel ergeren aan opstellingen als Inter of Arsenal.
pi_34768188
Ik ook wel.
pi_34775845
  zondag 5 februari 2006 @ 22:11:01 #22
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34776190
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:11 schreef DIGGER het volgende:

[..]

7e Serie A zege op rij, clubrecord. Weer 2 goals van Mancini, 2e op schitterende assist van de niet geheel fitte Totti en de 0-3 was ook zeer fraai. Met iets meer geluk en beter afwerken was het rustig 0-6 geworden, Parma had werkelijk niets in te brengen.
Mancini speelde vorig seizoen nog rechtsback/rechtshalf, nu linkshalf, toch?

Lazio - Milan staat op dit moment 0-0, met nog een kwartier te gaan.
pi_34777737
0-0 gebleven in Rome.
sig verwijderd door FA
pi_34778889
mooi
pi_34781388
Weet iemand of Zlatan veel assist maakt dit seizoen? Want z'n doelpuntengemiddelde is eigenlijk allerbelabbertst met 3 goals uit 21 optredens in de competitie.
pi_34801442
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:33 schreef methodmich het volgende:
Cagliari - Empoli 4-1 (2 x Esposito, Suazo maakt zijn 11e dit seizoen en ook Abeijón scoort, voor Empoli is het Tavano met nummer 12)
En Empoli valt als een baksteen door de rangschikking heen, ondaks de trainerswissel

Fiorentina - Lecce 1-0 (uiteraard Luca Toni, dat is 22)
Met een mooie knal uit de draai met links, schitterende curve aan de bal. Bojinov in de basis, en goed spelend.

Internazionale - Chievo 1-0 (de 8e seizoensgoal van Julio Ricardo Cruz)
Goeie intikker na een vrije trap die terug kwam van de paal. Adriano raakte ook nog de onderkant lat met een vrije trap, gemeten snelheid 134 km/u

Juventus - Udinese 1-0 (Alessandro Del Piero de held, rood voor Sulley Ali Muntari)\'
Heel verhaal aan deze match. De gele kaart voor Muntari voor een tackle op Nedved, die 4 keer om z'n as kermend doorrolde, was volkomen onterecht (Keurig bal gespeeld, zelfs twijfelachtig of Nedved uberhaupt geraakt werd). Hij was ook woedend, heel Udinese incl. Cosmi was woedend. Cosmi brak bijna de dug-out af en de aanvoerder van Udinese was 2 minuten bezig te voorkomen dat al z'n medespelers de scheids aanvielen. Muntari zelf gooide uit woede z'n shirt naar de scheids en kreeg het in de catacombe ook nog aan de stok met de cameraman.

Tevens was de goal van Del Piero duidelijk vanuit buitenspel positie.
Ook opvallend vlak na het rood voor Muntari: Nedved schoffelt Vidigal van achteren hard en bewust neer. Geen enkele kaart. Vidigal vraagt de scheids hoe dat zit ivm het voorafgaande en krijgt prompt zelf geel.

Ook floot de scheids terecht een buitenspel gal van Udinese af, maar ging ook vele malen in de fout, Iaquinta werd meermalen alleen afgaand op Buffon onterecht afgefloten.
En 10 minuten voor tijd was Vidigal al Buffon voorbij, de bal hoog in de lucht, hij hoefde hem alleen nog binnen te koppen vanaop 3 meter, maar kreeg vlak voor het belsissende moment een opzichtige duw van Cannavaro in de rug die de bal over de achterlijn kopte. Corner aldus de ref.

Cosmi was na afloop ziedend en in Domenica Sportiva gisteravond op Rai2 zat de president van Inter, die zich ook niet kon inhouden, sprak van machten waar hij niks aan kon doen en over Juve dat meer krachten heeft dan slechts 11 veldspelers. Alle kranten vandaag kopten met de deze match "Scudetto vergiftigd" "Alsjeblieft niet zo" "Desastreus scheidsrechteren geeft Juve de zege" etc.

Livorno - Messina 2-2 (Livorno door de 11e en 12e van Cristiano Lucarelli naar 2-0, daarna 2 benutte strafschoppen van Arturo Di Napoli die er nu 9 heeft)
[b]Weet niet of iemand deze gezien heeft, maar het incident dat hier de match deed keren was zo mogelijk nog erger.
De situatie: Messina passt een lange hoge bal naar voren in de ruimte, maar een verdediger van Livorno liep goed en wou de bal naar de zijkant wegkoppen. Vlak voordat hij dit kon doen kreeg hij echter een duidelijke duw in de rug van een aanvaller van Messina. Zoekend naar balans, daar hij al net van de grond was en met z'n rug naar de bal toe, raakt z'n arm per ongeluk de bal, echt 4 meter buiten de 16.
En de scheids legt hem op de stip en Messina maakt de 2-1......
De pingel voor de 2-2 was wel terecht, in de 96e minuut terwijl Messina al gereduceerd was tot 10.

Reggina - Palermo 2-2 (Palermo via Barone en Caracciolo twee keer op voorsprong, maar De Rosa en Paredes maken gelijk, waarvan de 2-2 in de 90e minuut)

De 2-2 bij Reggina - Palermo van Paredes in de 92e minuut. Een omhaal vanop een meter of 12, in de kruising, beetje zoals van Basten tegen Den Bosch ooit, maar dan strakker gedekt door de tegenstander, harder en ook het feit dat het bijna de laatste trap van de match was, die hierdoor nog een punt opleverde voor Reggina, maakt het mijns inziens tot nu toe de goal van het seizoen.

Sampdoria - Treviso 1-1 (Kutuzov voor Samp, de gelijkmaker van Pinga)

Samp mist te veel kansen, Treviso speelde best aardig, maar had wel het geluk dat de scheids de bal niet op de stip wilde leggen
pi_34802524
Ook hier maar ff Mascotte span voor mensen die niet in Hools komen of waar het te snel voor gaat

pi_34805396
Bedankt voor de leuke aanvullingen DIGGER!
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:01:49 #29
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34829275
Zijn ogen doen me aan een bekende (oud-)voetballer denken, maar ik kom er maar niet op wie ik bedoel.

Maar een mooie foto, je mag een hele trotse vader zijn!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:02:12 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34829284
quote:
Succescoach Donadoni stapt op bij Livorno

Livorno moet op zoek naar een nieuwe coach, nu Roberto Donadoni de kritiek van de voorzitter niet heeft gepikt en is opgestapt bij de revelatie in de Serie A.

Onder Donadoni groeide Livorno in de eerste seizoenshelft uit tot een van de verrassend presterende ploegen in de Serie A, met een vijfde plaats als onverwacht resultaat. Maar de laatste weken gaat het de Amaranto een stuk minder voor de wind. Door de reeks van vier remises en een nederlaag is de klad er een beetje in gekomen.

Maar de tegenvallende resultaten zijn niet de reden voor het opstappen van Donadoni. De voormalige Milan-aanvaller hield de eer aan zichzelf nadat voorzitter Aldo Spinelli de coach maandag publiekelijk afviel. Volgens de preses waren tactische fouten de oorzaak van het puntverlies tegen Messina (2-2).

'Het is de moeilijkste en zwaarste beslissing in mijn carrière', zei Donadoni over zijn vertrek. 'Maar ik had geen keus meer na maandag, toen de voorzitter mijn werk bekritiseerde. Als hij daarmee mijn ontslag wilde bewerkstelligen, dan heeft hij die nu.'

Woensdag tegen Ascoli zit naar alle waarschijnlijkheid assistent Mario Bortolazzi op de bank. Carlo Mazzone geldt als belangrijke kandidaat om daarna het roer over te nemen.

Voor Donadoni is het een einde aan een verblijf van net iets meer dan een jaar. Halverwege vorig seizoen stapte Donadoni in bij Livorno, dat moest vrezen dat het debuutjaar in de Serie A zou eindigen in degradatie. De oud-international hield de Amaranto op het hoogste niveau.
Volgend seizoen de nieuwe trainer/coach van AC Milan, als opvolger van Carlo Ancelotti?
pi_34837517
Opmerkelijke actie, maar ik denk dat Montana best een scenario heeft daar.
www.thuisuiteten.nl
pi_34838180
Hoe laat speelt Lazio op zondag de 26e?
pi_34838322
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:36 schreef SCH het volgende:
Hoe laat speelt Lazio op zondag de 26e?
20.30 uur, de Derby is altijd de zondagavond match.
pi_34838385
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:40 schreef DIGGER het volgende:

[..]

20.30 uur, de Derby is altijd de zondagavond match.
Okay, dan ga ik het proberen. Nog tips verder? Ik kom tegen de middag in Rome aan.
pi_34841444
Ben nog nooit bij de Romeinse derby geweest, dus geen tips, anders dan: draag geen licht blauw.

Carlo Mazzone is de nieuwe trainer van Livorno (dat is snel....)
En diverse scheidsrechters/lijnrechters zijn geschorst n.a.v. afgelopen weekend, o.a. de ref bij Juve - Udinese en Livorno - Messina.
pi_34841503
Wat ziet Donadoni er tegenwoordig oud uit valt me op, het trainerschap hakt er ook bij hem hard in.
That's all folks!
pi_34846881
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:56 schreef DIGGER het volgende:
Ben nog nooit bij de Romeinse derby geweest, dus geen tips, anders dan: draag geen licht blauw.
Misschien heb je mijn leven wel gered nu
pi_34861567
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:41 schreef DIGGER het volgende:
Ook hier maar ff Mascotte span voor mensen die niet in Hools komen of waar het te snel voor gaat

[afbeelding]
Mooie foto zeg

Met z'n blonde krulletjes waarschijnlijk ook flink vertroeteld in Italië

Vanavond topper Fiorentina - Inter. Stadion uitverkocht, ben benieuwd. Heb hoge verwachtingen, maar vrees voor een teleurstelling. We zullen zien. In ieder geval vanavond te zien op Chinese CCTV5
pi_34863513
Udinese werd genaaid tegen Juve idd, maar ik word wel ziek van die irritante trekjes van Serse inmiddels. Hij wordt echt een eikel zo...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34866272
Vanavond nieuwe ronde nieuw kansen:

Palermo Lazio
Lecce Empoli
Fiorentina Internazionale
Ascoli Livorno
Juventus Parma
Roma Cagliari
Udinese Reggina
Chievo Sampdoria
Messina Siena
AC Milan Treviso
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_34874327
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:11 schreef Afunados het volgende:

[..]

Mooie foto zeg

Met z'n blonde krulletjes waarschijnlijk ook flink vertroeteld in Italië
Z'n haar is blonder geweest en wordt weer wat donkerder, verwacht dat het met een paar jaar gewoon Italiaans donker is hoor
quote:
Vanavond topper Fiorentina - Inter. Stadion uitverkocht, ben benieuwd. Heb hoge verwachtingen, maar vrees voor een teleurstelling. We zullen zien. In ieder geval vanavond te zien op Chinese CCTV5
Of Juve of Milan en Roma zullen vanavond blij zijn met het resultaat van deze match (vooral als ze zelf winnen)
pi_34874365
Samenvattingen vanavond om 22.30 bij Studio Sport.
sig verwijderd door FA
pi_34874561
vroeger was ik helemaal idolaat van italiaans voetbal.

Zeker omdat ik daar familie heb, had wonen.

Elke avond opblijven voor italiaans voetbal met commentaar van Emiel Schelvis, geweldig

Vooral de inter-ac en sampdoria-milan. toendertijd leuke wedstrijden met ruudje gullit

ben altijd fan van fiorentina geweest en ook een beetje inter, liefde van inter zakte af toen de neusjes bergkamp en jonk kwamen, laatste tijd doet Inter het weer leuk, alleen te veel buitenlanders. Heb trouwens kaarten kunnen regelen voor Inter- ajakes, in het thuisvak uiteraard.

Fiorentina was geweldig met batigoal daarna bergafwaarts, alhoewel ze nu hopelijk CL halen met LUCA TONI
pi_34874861
Even een cross-post maar bij deze de goal voor de 2-2 van Parades afgelopen zondag:
http://212.162.68.12/test(...)_d_2-2_g_384x288.wmv

Dezelfde Parades scoorde 2 weken terug tegen Samp ook al een fantastische goal, nl deze: http://212.162.68.12/test(...)_a_1-0_g_384x288.wmv
pi_34874940
Idee trouwens voor Dylan Dog: Je kan zo heel rap (hoewel, 22 stuks) alle goals van Toni bij elkaar scoren in de Serie A dit seizoen: http://www.raisport.rai.it bij Calcio, Serie A, Serie A goal.
pi_34878885
Juve 0-1 achter, kan misschien nog spannend worden. Milan iig 1-0 voor.
sig verwijderd door FA
pi_34879164
Juve al snel weer op 1-1 (tegen Parma), de topper Fiorentina - Inter staat 1-0.
sig verwijderd door FA
pi_34881881
Treviso krijgt een pak op de broek van AC Milan
Juve staat nog steeds op 1-1
Inter staat op verliezen tegen Fiorentina (2-0)
pi_34882049
Recoba maakt de 2-1, nog een paar minuten te spelen.

AC op 5-0, bizar veel natuurlijk voor de Serie A, al is het maar Treviso.
sig verwijderd door FA
pi_34883887
Roma wint met 4-3
(0-2 2-2 2-3 4-3)

Dat is veel veerkracht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')