abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33015437
En verder
  maandag 12 december 2005 @ 15:12:47 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33015469
Fcuk! Te laat met deel 18, hierbij nog wel even de stand per 11/12-2005:

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33015521
Nou hopen dat Juve de punten gaat laten liggen.

Met 23 wedstrijden te gaan kan natuurlijk nog alles gebeuren.
  maandag 12 december 2005 @ 15:42:54 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33016235
Enkele weken geleden uitte ik nog flink kritiek op één van de favorieten van methodmich, David Trezeguet. Sinds die uitspraak heeft de Franse spits keihard mijn ongelijk bewezen, dus misschien moet ik dezelfde kritiek maar eens gaan uiten op de spitsen van Ajax, de Spurs, Lazio, Atlético Madrid en Anderlecht?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33016519
Van Trezeguet weten we het wel dat hij het kan.
pi_33018544
2de
pi_33019681
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
Enkele weken geleden uitte ik nog flink kritiek op één van de favorieten van methodmich, David Trezeguet. Sinds die uitspraak heeft de Franse spits keihard mijn ongelijk bewezen, dus misschien moet ik dezelfde kritiek maar eens gaan uiten op de spitsen van Ajax, de Spurs, Lazio, Atlético Madrid en Anderlecht?
Dom om dat te doen natuurlijk, Trezeguet is gewoon een garantie voor goals.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33019763
Hopelijk krijgt Livorno nog een terugval.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33025148
Fuck, een Inter topic

Bij Napoli - Roma afgelopen donderdag is 1 dode gevallen (Zie midden boven op de foto):

En zo ging dat: http://www.asromaultras.it/0506napoliroma_Video%2012080002.3gp (Quicktime movie)

En OK dan, voor TLK, dat ie ook eens boven Milan staat:

"Inter voor altijd, Liverpool voor 1 avond"

De doelman moet dus Dudek voorstellen, en erboven in Choreografie het scoreverloop.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_33032155
quote:
Casi Zoro e Di Canio esaminati dal Parlamento Europeo

I casi del giocatore ivoriano del Messina Zoro e del laziale Di Canio sono stati oggi evocati nella plenaria del Parlamento Europeo. Di Zoro, che voleva far sospendere la partita contro l'Inter perche' oggetto di cori razzisti, ha parlato il laburista britannico Claude Morais. 'Il razzismo nello sport - ha detto - non puo' essere tollerato'. A citare e stigmatizzare anche l'episodio del saluto fascista di Di Canio e' stato invece il deputato europeo italiano Giusto Catania (Prci).

ansa.it
Oftewel, Europees parlement onderzoekt zaken Zoro("racisme in sport mag niet getolereerd worden") en Di Canio. Hopelijk krijgt deze laatste een mooi proces aan zijn broek, klootzak dat het is
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:02:27 #11
136282 Football_Lad
IK SCHIJT OP DE F-SIDE.....
pi_33032262
Paolo di Canio

Zoon van Rome

"Feyenoorder ben je,dat kun je niet worden......"
pi_33033273
Lazio

Di Canio
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_33036417
Wilhelmsson è viola: preso il nazionale svedese dell'Anderlecht

13/12/2005
Secondo "Stadio" Corvino ha chiuso ieri la trattativa per portare a Firenze l'esterno destro dell'Anderlecht Wilhelmsson (26 anni), nazionale svedese. La trattativa si sarebbe chiusa sulla base dei quattro milioni di euro. Altro grande acquisto, quindi, della Fiorentina. Mancherebbe soltanto l'ufficialità.

Yeeeeeah, geweldige aankoop
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:28:25 #14
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33037536
De wedstrijd Livorno - Lazio was erg beladen, veel incidenten vonden plaats rondom deze wedstrijd, maar uiteindelijk is dit wéér een éénzijdige hetze geworden jegens Lazio. Op Spreekkoor.nl wordt er gelukkig wél objectief naar gekeken.
pi_33045233
quote:
De ultra-linkse Livorni daagden negentig minuten de aanhang van Lazio uit, door diverse spreekkoren. Zo werden de Laziale een massagraf toegewenst en zou Paolo di Canio moeten worden opgehangen zoals Benito Mussolini. In de Italiaanse media wordt hier praktisch niet over bericht, maar in de internationale media vind je hier helemaal niets van terug. Waarom is alleen Lazio de dupe van deze hetze van de media?
Ah wat zielig. Wat heb ik een medelijden met die lieve Lazio fans. Zij komen toch ook alleen maar naar het stadion om hun club te steunen, en dan wordt hen een massagraf toegewenst. Schandalig!

Sorry heur, maar als je vlaggen gaat lopen met hakenkruizen erop, rara waar komen die massagraven dan vandaag?

Ik Nederland zijn we al ontdaan als er: Hamas Hamas Joden aan het gas wordt gezongen, maar als je zo overduidelijk met ideologiën (met een verleden) gaat pronken, moet je achteraf ook niet gaan piepen.
pi_33045461
Fiorentina doen het weer lekker hoor, Inter speelt ook wel aardig.
pi_33049171
Trouwens, Parma 18e. Dat is wel echt erg zeg... Zonde, der was nog een tijd waarin ze in Championschip Manager vet goed waren
pi_33049609
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:24 schreef Afunados het volgende:
Wilhelmsson è viola: preso il nazionale svedese dell'Anderlecht

13/12/2005
Secondo "Stadio" Corvino ha chiuso ieri la trattativa per portare a Firenze l'esterno destro dell'Anderlecht Wilhelmsson (26 anni), nazionale svedese. La trattativa si sarebbe chiusa sulla base dei quattro milioni di euro. Altro grande acquisto, quindi, della Fiorentina. Mancherebbe soltanto l'ufficialità.

Yeeeeeah, geweldige aankoop
Welke ajacied was het ook alweer die 100% zeker was dat Wilhelmsson naar Amsterdam zou vertrekken?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33049670
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:28 schreef M0NTANA het volgende:
De wedstrijd Livorno - Lazio was erg beladen, veel incidenten vonden plaats rondom deze wedstrijd, maar uiteindelijk is dit wéér een éénzijdige hetze geworden jegens Lazio. Op Spreekkoor.nl wordt er gelukkig wél objectief naar gekeken.
Laten we ook vooral niet vergeten dat de vlaggen van de Livorno-kneusjes een graad erger zijn dan de Lazio-vlaggen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33051370
Waarom dan?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33051654
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Laten we ook vooral niet vergeten dat de vlaggen van de Livorno-kneusjes een graad erger zijn dan de Lazio-vlaggen.
Sovjet en Che Guevara vlaggen zijn niet verboden, Nazi vlaggen wel.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 13 december 2005 @ 21:59:53 #22
136282 Football_Lad
IK SCHIJT OP DE F-SIDE.....
pi_33055925
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:00 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Sovjet en Che Guevara vlaggen zijn niet verboden, Nazi vlaggen wel.
Livorno:links tuig......
"Feyenoorder ben je,dat kun je niet worden......"
pi_33057181
quote:
Het beladen duel tussen Livorno en Lazio Roma heeft beide clubs een boete opgeleverd. Livorno moet 20.000 euro overmaken aan de Italiaanse bond (FIGC) voor het vuurwerk dat de fans naar de spelersbus van Lazio gooiden.
De Romeinen kregen een boete van 8.000 euro opgelegd omdat de fanatieke aanhang een spandoek met hakenkruis ophing in het stadion.

Daarnaast staat Lazio-aanvaller Paolo Di Canio een boete te wachten. De FIGC heeft een onderzoek ingesteld naar de Romeinse groet, een gebaar dat ook gebruikelijk was in de tijd van de voormalige fascistische dictator Benito Mussolini, die de spits deed naar de ultrarechtse fans.

Di Canio werd eerder al eens met 10.000 euro beboet toen hij een zelfde gebaar maakte tijdens de derby met AS Roma. De aanvaller die al zijn leven lang hartstochtelijk fan is van Lazio, heeft aangegeven de groet te blijven doen.
  dinsdag 13 december 2005 @ 23:12:14 #24
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33058348
Blijkbaar heeft het AD een linkse sportredactie:
quote:
Voetbal: Lazio krijgt boete voor nazistische fans

ROME (ANP) - Lazio Roma is veroordeeld tot een boete van 8000 euro omdat fans van de club in de wedstrijd tegen Livorno een nazistisch symbool toonden op de tribune. Aanvaller Di Canio, die een fascistisch gebaar maakte is nog niet bestraft, maar er wordt wel een onderzoek naar hem ingesteld. Het zou niet de eerste keer zijn dat Di Canio's politieke opvatting hem op een straf komt te staan. In maart kreeg hij een geldboete van 10.000 euro nadat hij zijn rechterarm ophief in de richting van de fans.
Ook Livorno werd gestraft. De aanhang van de club gooide onder andere klein vuuwerk naar de spelersbus van Lazio, wat de club op een boete van 20.000 euro kwam te staan. De duels tussen Lazio Roma en Livorno zijn altijd beladen vanwege de politieke voorkeuren van hun supporters. Lazio heeft fans met rechts-radicale banden, Livorno heeft een communistische achterban.
Livorno zal niet voor niks een hogere boete krijgen dan Lazio, maar extreem-links is dan ook niet gevaarlijk (Rode Brigade). De boetes zullen vast terecht zijn, maar om weer helemaal te flippen vanwege een gebaar van een speler vind ik nogal overdreven

En toch blijft Di Canio een mooie voetballer ondanks zijn politieke voorkeur.

Inter tegen Milan was wel leuk, maar alleen omdat Inter won, hoewel ik een hekel aan beide clubs heb.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_33058461
Di Canio is zo opgevoed, maar ik vind wel dat hij die gebaren achterwege moet laten. Hij weet dat het bij sommigen moeilijk ligt.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')