abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2006 @ 09:41:16 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34707202
Het vervolg van: Serie A (en overig Italiaans voetbal) #18: Forza Inter !

De stand in de Serie A na 22 wedstrijden, met nog 16 wedstrijden te gaan dus, is alsvolgt:

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 2 februari 2006 @ 09:41:41 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34707217
Met het laatste bericht uit het vorige deel:
quote:
Roma wipt Juventus na rood voor Ibraimovic

In de Serie A mag Juventus oppermachtig zijn, in de Coppa Italia is de rol voor de Italiaanse kampioen uitgespeeld. AS Roma schakelde Juve woensdag uit.

De basis voor die prestatie legde Roma vorige week door met 3-2 te winnen in het Delle Alpi. In het Stadio Olimpico lukte het de Romeinen ternauwernood om zich te plaatsen via een 0-1 nederlaag.

De partij begon furieus. Na een forse overtreding van Pavel Nedved op Francesco Totti ontstond er flink wat tumult, met als gevolg dat Olivier Dacourt en Zlatan Ibrahimovic met rood van het veld moesten.

Roma was vervolgens lange tijd de betere ploeg, totdat Simone Perrotta vlak na rust hands maakte. Adrian Mutu verzilverde de buitenkans vanaf de strafschopstip: 0-1. Maar in de minuten die volgden kwam Juventus niet verder dan een schot van Patrick Vieira dat op de paal belandde.

'Met dat schot hadden we het nog bijna gered', verklaarde Juve-coach Fabio Capello. 'Het spijt me dat ik moet klagen over de scheidsrechter, maar zijn beslissing om twee spelers van het veld te sturen was onterecht en had een grote invloed, vooral op ons spel. Ibrahimovic is een belangrijke speler. Ons doel was om aan te vallen, maar we konden dat nu niet op de manier doen zoals gepland.'
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34709085
Originele TT zeg

Vanavond nog Inter - Lazio in de coppa, heenwedstrijd eindigde in een 1-1 gelijkspel..
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:00:59 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34709473
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:46 schreef Afunados het volgende:
Originele TT zeg
Deze TT is nog niet eerder voorbij gekomen, dus in die zin is het een originele.

Nooit was er kritiek op Dida, maar het gaat nu wel heel snel. AC Milan volgt nu nadrukkelijk Leo Franco (Atlético Madrid) en Sebastien Frey (Fiorentina), terwijl ze Christian Abbiati (Juventus) nog verhuurd hebben.
pi_34709512
Iemand een linkje naar 'tumult' rond Zlatan?
pi_34709558
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Deze TT is nog niet eerder voorbij gekomen, dus in die zin is het een originele.

Nooit was er kritiek op Dida, maar het gaat nu wel heel snel. AC Milan volgt nu nadrukkelijk Leo Franco (Atlético Madrid) en Sebastien Frey (Fiorentina), terwijl ze Christian Abbiati (Juventus) nog verhuurd hebben.
Leo Franco is zo goed nog niet
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:07:05 #7
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34709700
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:03 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Leo Franco is zo goed nog niet
Klopt, absoluut géén topper. Waarom halen ze Heurelho da Silva Gomes (PSV) niet?
pi_34709740
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, absoluut géén topper. Waarom halen ze Heurelho da Silva Gomes (PSV) niet?
Daar dacht ik ook al aan... dalijk is Gomes weg
pi_34724863
Dida is dan ook geen echte topkeeper natuurlijk. Dus zo vreemd vind ik het niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34737670
Gisteren op een bevroren veld Matova - Vicenza 0-1, Mantova lijkt de draad redelijk kwijt te zijn.

Modena - Albinoleffe werd 10 minuten voor tijd eindelijk 1-0, om alsnog in 1-2 te eindigen, een trainerswissel heeft Modena niet geholpen, lang subtop in de race voor promotie maar al 2 maanden lang keihard naar beneden duikelend.

Een ploeg die iedereen bovenin verwachtte, maar teleurstellend begon, staat er dan nu eindelijk toch: Catania kwam nog wel achter tegen Atalanta in Bergamo (en had mazzel dat daarvoor al een goal van Atalanta onterech afgekeurd was), maar wist het 1e de 2e helft om te draaien in een 1-2 zege en daardoor gaat Catania nu aan de leiding, nipt vor Atalanta en Mantova en ook Cesena komt aardig opzetten. De top schuift langzaam in elkaar.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_34746614
Roma is op dreef, 0-3 bij Parma vanavond. Druk op Fiorentina wordt erg groot op deze manier, al zullen ze morgen geen punten laten liggen..
pi_34746670
Roma is echt los.
pi_34754280
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:04 schreef Afunados het volgende:
Roma is op dreef, 0-3 bij Parma vanavond. Druk op Fiorentina wordt erg groot op deze manier, al zullen ze morgen geen punten laten liggen..
7e Serie A zege op rij, clubrecord. Weer 2 goals van Mancini, 2e op schitterende assist van de niet geheel fitte Totti en de 0-3 was ook zeer fraai. Met iets meer geluk en beter afwerken was het rustig 0-6 geworden, Parma had werkelijk niets in te brengen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_34762443
Inter heeft dus momenteel in de wedstrijd tegen Chievo geen enkele Italiaan in de basis11 staan.
Op de bank hebben ze welgeteld 2 italianen zitten.

Arsenal speelde 4feb tegen Birmingham ook met 11 buitenlanders, het zou verboden moeten worden!
pi_34766405
Cagliari - Empoli 4-1 (2 x Esposito, Suazo maakt zijn 11e dit seizoen en ook Abeijón scoort, voor Empoli is het Tavano met nummer 12)
Fiorentina - Lecce 1-0 (uiteraard Luca Toni, dat is 22)
Internazionale - Chievo 1-0 (de 8e seizoensgoal van Julio Ricardo Cruz)
Juventus - Udinese 1-0 (Alessandro Del Piero de held, rood voor Sulley Ali Muntari)'
Livorno - Messina 2-2 (Livorno door de 11e en 12e van Cristiano Lucarelli naar 2-0, daarna 2 benutte strafschoppen van Arturo Di Napoli die er nu 9 heeft)
Reggina - Palermo 2-2 (Palermo via Barone en Caracciolo twee keer op voorsprong, maar De Rosa en Paredes maken gelijk, waarvan de 2-2 in de 90e minuut)
Sampdoria - Treviso 1-1 (Kutuzov voor Samp, de gelijkmaker van Pinga)
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34766489
Jammer niet ingelopen op Juve
pi_34767238
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:32 schreef DeVinger het volgende:

Arsenal speelde 4feb tegen Birmingham ook met 11 buitenlanders, het zou verboden moeten worden!
Zal het ook worden
pi_34768059
Nou dat weet ik zo niet.
Vorm van discriminatie komen ze dan mee
pi_34768130
Ik vind het ook een lastig punt, maar tegelijkertijd kan ik me wel ergeren aan opstellingen als Inter of Arsenal.
pi_34768188
Ik ook wel.
pi_34775845
  zondag 5 februari 2006 @ 22:11:01 #22
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34776190
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:11 schreef DIGGER het volgende:

[..]

7e Serie A zege op rij, clubrecord. Weer 2 goals van Mancini, 2e op schitterende assist van de niet geheel fitte Totti en de 0-3 was ook zeer fraai. Met iets meer geluk en beter afwerken was het rustig 0-6 geworden, Parma had werkelijk niets in te brengen.
Mancini speelde vorig seizoen nog rechtsback/rechtshalf, nu linkshalf, toch?

Lazio - Milan staat op dit moment 0-0, met nog een kwartier te gaan.
pi_34777737
0-0 gebleven in Rome.
sig verwijderd door FA
pi_34778889
mooi
pi_34781388
Weet iemand of Zlatan veel assist maakt dit seizoen? Want z'n doelpuntengemiddelde is eigenlijk allerbelabbertst met 3 goals uit 21 optredens in de competitie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')