Nat?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:09 schreef Mokster het volgende:
Aaarrgghhh! Ik heb nu een poes onder mn dekbed...
en dan moet je niet zeggen was benieuwd wie er ging kijken, want ik ging gewoon kijken waarom er niemand postequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:09 schreef guitarist.nl het volgende:
kerel dit is me nog eens bagger
Ik had net een poesje op schoot,quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:09 schreef Mokster het volgende:
Aaarrgghhh! Ik heb nu een poes onder mn dekbed...
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:09 schreef guitarist.nl het volgende:
kerel dit is me nog eens bagger
Ik ben niet niemand!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
en dan moet je niet zeggen was benieuwd wie er ging kijken, want ik ging gewoon kijken waarom er niemand poste
Volgens mij snapt er iemand niet dat dit topic hard gaat lopen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
en dan moet je niet zeggen was benieuwd wie er ging kijken, want ik ging gewoon kijken waarom er niemand poste
Jij ook niet... tenzij je net tegen me loog natuurlijk...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
jaloers dat je geen geil msn gesprek hebt
bedenk dan volgende keer eerst ff een betere OP, want deze is zwaar baggenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij snapt er iemand niet dat dit topic hard gaat lopen...
Nou kan ik natuurlijk een hele verhandeling gaan houden over mijn mooie OP die helaas ter ziele is gegaan...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
bedenk dan volgende keer eerst ff een betere OP, want deze is zwaar baggen
Het heeft jou gelokt en morgen is ie volquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
bedenk dan volgende keer eerst ff een betere OP, want deze is zwaar baggen
Joey biedt zn excuses aan...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou kan ik natuurlijk een hele verhandeling gaan houden over mijn mooie OP die helaas ter ziele is gegaan...
Maar ik hou me in
Ik vergeef je... in ruil voor een geil msn-gesprek...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey biedt zn excuses aan...
Ik vond mezelf wel grappig![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey biedt zn excuses aan...
Ik vond mezelf wel grappig![]()
Nee,quote:
Weet je... Ik ga nu pitten en in mn slaap pak ik de auto naar schipholplaza. Daar ga ik bij hoofdingang naar binnen (Deli France) Ga ik de dames toilet in en pak de 2e wc van links en wacht daar totdat jij in slaapt valt en er ook naartoe komt... 4 keer kloppen is de codequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vergeef je... in ruil voor een geil msn-gesprek...
okee... nu word ik echt té flauw
Duhuhhhquote:
WM aka koning van de dwergen...quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
WM aka koning van de dwergen...![]()
Hij was zooo boos![]()
denk t wel, sommige viel t niet eens opquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
![]()
Maar dan had jij Liefie_ er ook bij gezet of niet![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet je... Ik ga nu pitten en in mn slaap pak ik de auto naar schipholplaza. Daar ga ik bij hoofdingang naar binnen (Deli France) Ga ik de dames toilet in en pak de 2e wc van links en wacht daar totdat jij in slaapt valt en er ook naartoe komt... 4 keer kloppen is de code![]()
maar bij mij stond er toch niks onaardigs?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
denk t wel, sommige viel t niet eens op
zo had ik die van jou ook verandert van koffieleut naar koffie'leuter'![]()
Damn ik ben echt volwassen![]()
Dat was dan wel weer lief van je,quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
denk t wel, sommige viel t niet eens op
zo had ik die van jou ook verandert van koffieleut naar koffie'leuter'![]()
Ik ben ook helemaal niet onaardig... Enige die me afentoe beetje moe maakt is marc, maar dat komt door zn gebrek aan testo dus neem ik hm niet eens kwalijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar bij mij stond er toch niks onaardigs?
naja voor ik door had dat ik er stond was de op al weg
Ja ik kom er nu aan... Doe er +- kwartiertje over... Tot zo...! Doe hoge hakken aanquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:25 schreef Mokster het volgende:
Ok... Ik ga slapen... Kom je Joey??
I will...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik kom er nu aan... Doe er +- kwartiertje over... Tot zo...! Doe hoge hakken aan![]()
Trusten mensen!![]()
Nou dat trekt elkaar aan dan,quote:
Het krijgen van sex hoeft echt geen probleem te zijn als man zijnde. Ik ben nou niet de meest aantrekkelijke man die op deze aardkloot rondloopt, maar het heeft vooral te maken met uitstraling en zelfverzekerdheid. Als je dat hebt, ligt er ontzettend veel binnen je bereik. Meer dan je misschien wel voor mogelijk houdt!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
Het krijgen van sex dan wel het krijgen van een relatie is echt zo makkelijk niet.
Klopt, wat ik vooral probeer duidelijk te maken is dat het een kwestie van instelling is. En laten we eerlijk zijn, met een Calimero houding ga je niet bereiken waar BttD schijnbaar naar op zoek is.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:14 schreef Godlike02 het volgende:
Sommige krijgen nou eenmaal makkelijker bepaalde zaken voor elkaar dan andere![]()
Kloptquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, wat ik vooral probeer duidelijk te maken is dat het een kwestie van instelling is. En laten we eerlijk zijn, met een Calimero houding ga je niet bereiken waar BttD schijnbaar naar op zoek is.
maar cirkels zijn om te doorbrekenquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klopt
Maar ja dat was al lang duidelijk.
En met die instelling denk ik dat je het ook nooit ga bereiken.
Of het nou een relatie of sex is. Onzekerheid is nou eenmaal een afknapper.
Maar ja dat cirkeltje he
Jouw dag begint toch pas om 9 uur?quote:
BttD of Joey vast welquote:
Jij, zo te zien!quote:
Maar mensen focussen zich meestal verkeerd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar cirkels zijn om te doorbreken
patronen zijn om te doorbreken
het is alleen fout om je te gaan focussen
aangezien dat je niet naar de uiteindelijke doelstelling helpt
Waar blijft die portie discipline die ik je gevraagd had dan ook??quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:22 schreef Godlike02 het volgende:
Ah
Meer werk wat gaat blijven liggen![]()
Very true...quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar mensen focussen zich meestal verkeerd.
In plaats van zich te richten op de eigen persoonlijkheid gaan ze zich richten op een relatie / sex.
Dat is naar mijn mening de omgekeerde volgorde.
Maar ja het is een 'fout' die je vaak terug ziet.
daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar mensen focussen zich meestal verkeerd.
In plaats van zich te richten op de eigen persoonlijkheid gaan ze zich richten op een relatie / sex.
Dat is naar mijn mening de omgekeerde volgorde.
Maar ja het is een 'fout' die je vaak terug ziet.
Heb je een code waarop ik mijn uren kan schrijven?quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waar blijft die portie discipline die ik je gevraagd had dan ook??![]()
die ligt hierquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waar blijft die portie discipline die ik je gevraagd had dan ook??![]()
Het is natuurlijk altijd makkelijker om de wereld de schuld te geven, dan bij jezelf te beginnen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in
verbeter de wereld, begin bij jezelf
dat zegt eigenlijk al genoeg
De Slachtofferrol is kennelijk een hoop mensen op het lijf geschreven.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is natuurlijk altijd makkelijker om de wereld de schuld te geven, dan bij jezelf te beginnen!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is natuurlijk altijd makkelijker om de wereld de schuld te geven, dan bij jezelf te beginnen!
maar hoe krijg je die mensen dan wel zoverquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De Slachtofferrol is kennelijk een hoop mensen op het lijf geschreven.
Maar een open discussie daar over zonder persoonlijk te worden is meestal lastig.
En die waarheid kunnen de betreffende personen juist niet aan.
Zal denk ik een tegenovergesteld effect hebben. Ze zullen vervolgens nog verder hun hol in kruipen.
Zie je niemand denkt dat ik leuk ben![]()
Toen sliep ik, kommmmmmaaaaaaaar, ik ben er klaar voor nu! nu nu nu!quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Had je daar gisteravond niet gewoon mee kunnen komen?![]()
Ik schrijf mijn fok-tijd altijd weg onder de dossiers waar ik op dat moment mee bezig ben...quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb je een code waarop ik mijn uren kan schrijven?
Ja die dossiers zeggen mijn baas weinig.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik schrijf mijn fok-tijd altijd weg onder de dossiers waar ik op dat moment mee bezig ben...
De reden waarom ik lekker ik mijn vel zit is omdat ik kritisch naar mijzelf durf te kijken. Zonder verder in details te willen treden, ik heb de afgelopen twee jaar meer dan genoeg voor mijn kiezen gekregen en natuurlijk ben je daar niet altijd even vrolijk onder. Het is wel de manier waarop je ermee om gaat die de kwaliteit van je leven bepaalt...quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zeer zeker
maar je bent toch met me eens dat wanneer je zelf lekkerder in je vel zit het leven een heel stuk makkelijker is. Ok het is totaal niet makkelijk om jezelf te veranderen, maar wanneer je iets wil, is het een doel dat te behalen is, mits je het goed aanpakt
Het is uiteindelijk gewoon iets wat ze zelf moeten doen. Je kunt ze wel proberen de juiste richting in te duwen, maar ze moeten toch echt zélf die knop omdraaien... En zolang dat niet gebeurt...quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar hoe krijg je die mensen dan wel zover
klinkt misschien heel hard maar juist door ze er zo mee te confronteren is het mogelijk om ze te raken waarna ze wel gaan nadenken, wel wat gaan doen met de tips van anderen en wel gaan proberen om uit dat holletje te kruipen
Wie ben jij om die rol op je te nemen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt misschien heel hard maar juist door ze er zo mee te confronteren is het mogelijk om ze te raken waarna ze wel gaan nadenken, wel wat gaan doen met de tips van anderen en wel gaan proberen om uit dat holletje te kruipen
Vooral een kwestie van luisteren en doorvragen en vooral geen tips geven.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik heb dan ook de pech alle landen in mijn portefeuille te hebben waarbij op dit moment iets misgaat, qua ambtsbericht, jurisprudentie etc. etc.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja die dossiers zeggen mijn baas weinig.
Sterker nog! Ik denk dat hij ze geen eens wil kennen
het gaat er niet om dat 1 persoon die rol op zich neemtquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wie ben jij om die rol op je te nemen.
Waarom zal de persoon naar jou gaan luisteren?
Dan kan je misschien wel de waarheid zeggen maar weet jij bij de betreffende persoon die ene snaar weten te raken? Dat kan jij niet voor iedereen zijn. Dat kan niemand voor iedereen zijn.
En is de mens niet zo sterk dat hij meestal uit zich zelf uit een dal komt?
maar wat als ze zelfs dan nog iedere keer terug komen met dat verhaal?quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooral een kwestie van luisteren en doorvragen en vooral geen tips geven.
Een standaard verhaaltje hebben de meeste mensen wel klaar. Als je daar op doorvraagt vallen ze snel genoeg door de mand. (alhoewel dat wat negatief klinkt) Tips moet je eigenlijk niet geven. Mensen moeten zelf bepalen wat het beste voor hen is, wat bij jou werkt hoeft bij hen niet te werken, omgekeerd geldt hetzelfde.
Wat is doodzonde?quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gaat er niet om dat 1 persoon die rol op zich neemt
maar wanneer iemand steeds met hetzelfde komt, iedere keer weer dezelfde problemen aankaart en niet inziet of wil inzien dat dit geen goede uitgangssituatie is, is het oordeel van een buitenstaander soms wel een eye-opener
er zijn mensen die idd sterk genoeg zijn, maar er is ook een verdomds grote groep die er al dan niet bewust voor kiest om te gaan zitten wegkwijnen, iets wat doodzonde is.
Ik ook nietquote:
Maar je zegt het al... Dat is hún keuze. Je kunt ze hooguit informeren omtrent andere opties, maar je kunt niet voor ze kiezen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:42 schreef Ynske het volgende:
er zijn mensen die idd sterk genoeg zijn, maar er is ook een verdomds grote groep die er al dan niet bewust voor kiest om te gaan zitten wegkwijnen, iets wat doodzonde is.
Blijven luisteren en blijven doorvragen. Het heeft weinig zin om mensen proberen te helpen als ze zelf niet willen. Je kan hen hooguit laten inzien dat de huidige levensinstelling niet de juiste is. Het aanpassen moeten ze zelf doen, al dan niet met professionele hulp.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar wat als ze zelfs dan nog iedere keer terug komen met dat verhaal?
ja en amen zeggen
en niets doen, niets aanpakken
Jij moet rustig aandoen vandaag!quote:
geloof je t zelfquote:
Klopt. Mensen moeten uiteindelijk zelf de conclusies trekken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooral een kwestie van luisteren en doorvragen en vooral geen tips geven.
Een standaard verhaaltje hebben de meeste mensen wel klaar. Als je daar op doorvraagt vallen ze snel genoeg door de mand. (alhoewel dat wat negatief klinkt) Tips moet je eigenlijk niet geven. Mensen moeten zelf bepalen wat het beste voor hen is, wat bij jou werkt hoeft bij hen niet te werken, omgekeerd geldt hetzelfde.
Professionele hulp is voor veel mensen wel een hoge drempel, maar het kan zeker helpen (kijk naar mijquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijven luisteren en blijven doorvragen. Het heeft weinig zin om mensen proberen te helpen als ze zelf niet willen. Je kan hen hooguit laten inzien dat de huidige levensinstelling niet de juiste is. Het aanpassen moeten ze zelf doen, al dan niet met professionele hulp.
Tot zoquote:
Ontbijt met kopje thee op.quote:
Vrienden hebben twee problemen: ze zijn persoonlijk betrokken en ze kennen niet de methodes om je op weg te helpen. Maar goed van je dat je die stap hebt genomen. Wellicht dat BttD wat kan met deze info!quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Professionele hulp is voor veel mensen wel een hoge drempel, maar het kan zeker helpen (kijk naar mij). Ik bleef maar in cirkels redeneren en alle goede gesprekken met vrienden hebben me daar niet uit kunnen helpen. Na een aantal gesprekken in het professionele circuit heb ik een uitweg gevonden. Niet dat ik er daarmee was, maar ik was iig uit die cirkel en de goede weg op
waarmee?quote:
Wat heb je?quote:
Als je nog kunt Fokken, kun je nooit zo ziek zijn dat je niet naar school kunt!quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:58 schreef liefie_ het volgende:
ik ben ziekde ene dag in de week dat ik naar school moest... toch typisch...
de symptomen van ziekheid zijn nooit charmant...quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat heb je?
* Frezer geeft Liefie een aai over de bol.![]()
Dat is hem al vaker aangeradenquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:59 schreef AirwiN het volgende:
Wellicht dat BttD wat kan met deze info!
laptop in bedquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nog kunt Fokken, kun je nooit zo ziek zijn dat je niet naar school kunt!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de symptomen van ziekheid zijn nooit charmant...
ik zal ze jullie dan ook niet aan doen
ik denk dat dat sex krijgen niet de hoogste prioriteit is, een relatie is denk ik in zijn ogen veel belangrijkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:00 schreef liefie_ het volgende:
en BttD... sex krijgen is volgens mij zo moeilijk als je het zelf maakt!
Het loopt de spui(t)gaten uit, zeg maar...quote:
Oeh, webcam!quote:
relaties zijn stomquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik denk dat dat sex krijgen niet de hoogste prioriteit is, een relatie is denk ik in zijn ogen veel belangrijker
iets met status
MIsschien, maar de behoefte aan een relatie/liefde/seks is heel natuurlijk hoor. Dat zit in het beestje ingebakken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:05 schreef Ynske het volgende:
iets met status
t eerste wat ik gedaan heb toen ik ziek wasquote:
ben ik met je eensquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
MIsschien, maar de behoefte aan een relatie/liefde/seks is heel natuurlijk hoor. Dat zit in het beestje ingebakken.
Nou, dan zal ik ook maar uit de kast komen; ik zit hier met een druiper.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het loopt de spui(t)gaten uit, zeg maar...
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik ook maar uit de kast komen; ik zit hier met een druiper.
, als in lopende neus ja!
Tot dat je de juiste mijnheer/mevrouw tegen komt,quote:
En daar heb jij gelijk in.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben ik met je eens
maar wanneer je steeds denkt:
ik hoor er neit bij wanneer ik geen relatie heb etc
dan ga je dwangmatig op zoek
en dat heeft geen doel
quote:
Reum zelf je rommel op wil je?quote:
helemaal mee eensquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tot dat je de juiste mijnheer/mevrouw tegen komt,.
Langer dan een potlood!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:14 schreef Frezer het volgende:
Weet er hier iemand hoe lang een snowbord is?
welke vorm?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan zijn ze even leuk...
en dan gaat de verliefdheid er af en dan zit je daar...
laat ik het zo zeggen dan: ik vind persoonlijk de huidige vorm waarin relaties aan worden gegaan in deze samenleving, en de reden waarom, stom.
De Lengte van je snowboardquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:14 schreef Frezer het volgende:
Weet er hier iemand hoe lang een snowbord is?
Verliefdheid wordt als je de juiste persoon te pakken hebt vervangen door houden vanquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan zijn ze even leuk...
en dan gaat de verliefdheid er af en dan zit je daar...
Ik denk niet dat je dit kunt generaliseren, er zijn heel veel verschillende redenen en manieren waarop en waarom mensen relaties aan gaan. Maar daar zullen zeker ook redenen bij zitten die achteraf niet zo slim bleken te zijn.quote:laat ik het zo zeggen dan: ik vind persoonlijk de huidige vorm waarin relaties aan worden gegaan in deze samenleving, en de reden waarom, stom.
En de grafiek?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
De Lengte van je snowboard
De lengte van je board is een van de essentiële zaken voor goed en lekker snowboarden. Ook hier geldt weer dat voor freestylen meestal een kort board wordt gebruikt en voor carven weer een langere. Om de juiste lengte voor je board te vinden zoek je je eigen lichaamsgewicht op in de linker kolom van de grafiek GrafiekVolg de horizontale lijn en je komt bij de juiste lengte van je snowboard uit. Wil je gaan freestylen kies dan voor de afmeting die je het eerst tegenkomt bij jouw gewicht. Wil je meer gaan carven kies dan voor een langere afmeting.
bron
In dat geval, we zijn net in discussie over relaties. Vertel eens over jouw relatie?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:16 schreef webspider het volgende:
Mogguh!
Geen zin om te gaan werken
de vorm: ik hou van jou en jij van mij! laten we samen 103 worden!quote:
daar kan ik me wel in vinden... maar toch denk ik dat veel mensen dat zeggen omdat dat het beste is om te zeggen maar in hun achterhoofd te veel onzin redenen verstopt zitten zeg maarquote:ik ga een relatie aan omdat ik om die persoon geef en omgekeerd
omdat we gelukkig samen zijn
en is dat over, helaas dan is het over, en heeft t geen zin om verder te gaan.
Wat heb u gisteren gedaan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:20 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan duikt zo nog ff lekker 't bed in..
Voel me veels te moe nu
Een relatie is wat je er zelf van maakt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de vorm: ik hou van jou en jij van mij! laten we samen 103 worden!
in mijn ogen heb je geluk als t langer dan tien jaar duurt...
de reden: ik vind mezelf niet leuk dus als jij nou even van me houdt... of ik voel me zo alleen wat zal ik nemen een hond of een relatie? of iedereen heeft een relatie dus ik ook.. of jah owkej je bent wel leuk.. misschien redden we het wel samen... enz enz
[..]
daar kan ik me wel in vinden... maar toch denk ik dat veel mensen dat zeggen omdat dat het beste is om te zeggen maar in hun achterhoofd te veel onzin redenen verstopt zitten zeg maar
is waarschijnlijk van de fysio van vanmorgenquote:
als je geluk hebt word het houden van... en zelfs houden van blijft niet altijd voor eeuwig...quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Verliefdheid wordt als je de juiste persoon te pakken hebt vervangen door houden van.
[..]
Ik denk niet dat je dit kunt generaliseren, er zijn heel veel verschillende redenen en manieren waarop en waarom mensen relaties aan gaan. Maar daar zullen zeker ook redenen bij zitten die achteraf niet zo slim bleken te zijn.
Ik heb een vruchtbare relatie. We begrijpen elkaar, en respecteren elkaar. Geven elkaar rust als het nodig is, maar ik mag zo af en toe ook eens heerlijk op mijn relatie gaan zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval, we zijn net in discussie over relaties. Vertel eens over jouw relatie?
daar zijn het mensen voorquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als je geluk hebt word het houden van... en zelfs houden van blijft niet altijd voor eeuwig...
ik denk dat er in verhouding veel meer mensen een relatie aangaan om een verkeerde reden
Dat zeg ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als je geluk hebt word het houden van... en zelfs houden van blijft niet altijd voor eeuwig...
ik denk dat er in verhouding veel meer mensen een relatie aangaan om een verkeerde reden
mischien wel...quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een relatie is wat je er zelf van maakt.
Dat jij er zo negatief tegen aan kijkt zegt meer over de persoon _liefie dan over relaties in het algemeen.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar zijn het mensen voor
mensen willen niet alleen zijn
zeker is het een verkeerde reden
Jouw gevoel voor humor is niet de mijne, merk ik alweer...quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb een vruchtbare relatie. We begrijpen elkaar, en respecteren elkaar. Geven elkaar rust als het nodig is, maar ik mag zo af en toe ook eens heerlijk op mijn relatie gaan zitten.
Daarnaast beheert mijn relatie mijn financien, zo af en toe een investering, en als mijn relatie niet meer lekker ligt, ga ik naar de winkel om een nieuwe te halen, of breng ik mijn financien ergens anders.
Niets is zo fijn als een goede relatie met je bank!![]()
Onderzoek heeft ook uitgewezen dat meer dan 80% van resultaten uit onderzoeken onbetrouwbaar zijn...quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mischien wel...
alleen is uit onderzoek bewezen dat er geen biologische reden is voor lange relaties
en op psychologisch gebied: relaties leveren meer ongeluk op, dan dat ze geluk brengen
en dat verzin ik nu echt niet ter plekke...
Dat is niet zo gek he.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mischien wel...
alleen is uit onderzoek bewezen dat er geen biologische reden is voor lange relaties
en op psychologisch gebied: relaties leveren meer ongeluk op, dan dat ze geluk brengen
en dat verzin ik nu echt niet ter plekke...
het bij elkaar blijven wanneer je eigenlijk weet dat t niet meer gaat, en dat omdat je niet alleen wilt blijvenquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Mensen willen niet alleen zijn.......
Ze gaan een relatie aan .......
Doel bereikt
Wat is daar verkeerd aan?
Poep gebeurtquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw gevoel voor humor is niet de mijne, merk ik alweer...![]()
En dat is ook niet gelogenquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderzoek heeft ook uitgewezen dat meer dan 80% van resultaten uit onderzoeken onbetrouwbaar zijn...![]()
Komt goed uit, aangezien je waarschijnlijk binnen een eeuw toch wel dood bent,quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neem dan vrienden of een hondquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Mensen willen niet alleen zijn.......
Ze gaan een relatie aan .......
Doel bereikt
Wat is daar verkeerd aan?
Afgezien van het sex gebiedquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neem dan vrienden of een hond
wat is de waarde van een relatie anders nog?
idd, als je het zo gaat bekijken kun je ook je vrienden maar beter afschaffen. Huisdieren ook, want die gaan ook dood; nog meer ellende, enzovoort.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek he.
Als je daar sterf gevallen bij gaat rekenen en dergelijk.
We leven niet voor eeuwig en gaan ook niet tegelijk dood.
Dus dat is al een vergelijking die niet op gaat.
Een relatie eindigd nooit leuk! Dat is een vastgesteld feit.
Of je houd nog van elkaar en er gaat er eentje dood.
Of de relatie gaat over.
Nooit leuk dus.
niet geboren wordenquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
idd, als je het zo gaat bekijken kun je ook je vrienden maar beter afschaffen. Huisdieren ook, want die gaan ook dood; nog meer ellende, enzovoort.
ik denk echt niet zo zwartgallig over relaties als nu overkomt hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Komt goed uit, aangezien je waarschijnlijk binnen een eeuw toch wel dood bent,. Maar echte liefde kan het zeker wel lang uit houden.
Je kunt ook een te vertoebeld beeld hebben van de ander door die verliefdheid. Ik denk dat het daarmee vaak fout gaat, naast de mensen die een relatie nemen tegen het alleen zijn.
Godt, wat ben ik het toch met je eens vandaag,quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Afgezien van het sex gebied
Wat is er anders aan je vrienden dan je liefdesrelatie.
Die argumenten wil ik wel is van je horen.
Want zoals je het nu brengt is de ene ver verheven boven de ander.
Dan heb je of kut vrienden of een halfgod als relatie?
Nog niet de helft van het aantal huwlijkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar toch doet iedereen wel alsof ze daar open voor staan en zo... maar het liefst wil iedereen dat huisje boompje beestje geblaat... terwijl dat dus gewoon niet werkt... kijk maar naar het aantal scheidingen...
Een papegaai nemen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
idd, als je het zo gaat bekijken kun je ook je vrienden maar beter afschaffen. Huisdieren ook, want die gaan ook dood; nog meer ellende, enzovoort.
Of een schildpad!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een papegaai nemen!![]()
Die kunnen je nog wel is overleven![]()
ik ben gewoon voor een andere vorm van relaties dan die nu bestaan...quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Afgezien van het sex gebied
Wat is er anders aan je vrienden dan je liefdesrelatie.
Die argumenten wil ik wel is van je horen.
Want zoals je het nu brengt is de ene ver verheven boven de ander.
Dan heb je of kut vrienden of een halfgod als relatie?
ho wacht evenquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk echt niet zo zwartgallig over relaties als nu overkomt hoor
ik laat me graag het tegendeel bewijzen
maar ik kan er gewoon niet tegen dat de meeste mensen nog zitten te wachten op de prins op het witte paard en dat het hebben van een relatie als zowat een pre word gezien in deze samenleving...
en buiten dat... er zijn zo veel andere vormen om een relatie met iemand te hebben...
denk aan bv een open relatie, vriendschap met sex, een diep houden van zonder sex enz enz
maar toch doet iedereen wel alsof ze daar open voor staan en zo... maar het liefst wil iedereen dat huisje boompje beestje geblaat... terwijl dat dus gewoon niet werkt... kijk maar naar het aantal scheidingen...
en die andere helft is gelukkig?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog niet de helft van het aantal huwlijken
Dus je bent in de minderheid met je stelling
Next!![]()
iemand hoog op voetstukken plaatsen werkt zowiezo nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Godt, wat ben ik het toch met je eens vandaag,![]()
Je partner zou idd je beste vriend(in) moeten zijn, maar wel één die niet hoog op een voedstuk staat.
Dan die nu bestaan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben gewoon voor een andere vorm van relaties dan die nu bestaan...
that's all
en misschien geld dat ook wel voor vriendschappen
ik denk gewoon dat de huidige manieren niet genoeg opleveren zeg maar
ik geloof ook vast dat er mensen zijn met wie je h-b-b wilt...en met wie het kan werken...quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
ho wacht even
omdat een heleboel mensen vroeg aan een huwelijk beginnen, zich later realiseren dat het niet werkt, gaan scheiden
wil jij beweren dat huisje-boompje-beestje niet werkt?
ben ik niet met je eens
er zijn zoveel verschillende manieren om een relatie te hebben, en uiteindelijk kom je echt wel de relatie tegen waarmee je idd dat h-b-b wil, en waar t ook mee werkt.
prinsen op het witte paard, tjah sorry maar dat is zo overtrokken
en jah veel mensen denken er neit bij te horen als ze geen relatie hebben, dat snap ik niet. net of je meer word als je een relatie hebt
Ik denk dat er maar heel weinig mensne zijn die dat succesvol kunnen volhouden, ik geloof in elk geval niet dat ik dat zou kunnen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:32 schreef liefie_ het volgende:
en buiten dat... er zijn zo veel andere vormen om een relatie met iemand te hebben...
denk aan bv een open relatie,
Hierbij kun je een heel ingewikkelde situaties terecht komen, de één wordt verliefd (al dan niet op iemand anders). Gaat niet mee vallen om zo een langdurige vriendschap op te bouwen.quote:vriendschap met sex,
Dat is eigenlijk gewoon een hele goede vriendschapquote:een diep houden van zonder sex enz enz
Wie ben jij om te bepalen of dat goed is voor die mensen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en die andere helft is gelukkig?
en ze hebben een goede reden om bij elkaar te blijven?
er zijn er genoeg die blijven voor de kinderen, financiele redenen of gewoon "omdat het zo hoort" en niet uit liefde of houden van
zo bedoel ik het nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan die nu bestaan?![]()
Wil; je ook nog een status aparte hebben?![]()
Een relatie is persoonlijk. De meest bizarre relaties hebben al bestaan dus het lijkt me sterk dat je de eerste bent.
Maar kennelijk wil je alle relaties in eenheisworst duwen.
Als jij het prettig vindt om er zo tegen aan te kijken veel plezier.
Maar ja als je iets verder denkt dan weet je natuurlijk wel dat dat niet zo is.
dat je er nog steeds serieus op ingaat, op dat geblaat van liefiequote:Op donderdag 2 februari 2006 09:40 schreef Godlike02 het volgende:
Wie ben jij om te bepalen of dat goed is voor die mensen?![]()
Als die mensen het prettig vinden om bij elkaar te blijven voor de kinderen is dat hun goed recht.
En de argumenten die je aan draagt staan haaks op je stelling van het aantal scheidingen.
Het is nog nooit zo makkelijk geweest om uit elkaar te gaan. De drempel is zo laag dat er weinig mensen compleet ongelukkig zijn in hun relatie. En dan wil je ook nog beweren dat je er niet zo negatief tegen aan kijkt?![]()
Je denkt nogal 'jong' in dit opzicht denk ik. Laat je gedachten nog een paar jaar 'rijpen' en doe dan uitspraken. Dan zul je zien dat je veel genuanceerder denkt. Na 45 jaar heb je namelijk een prima band met je partner en ken je diegene door en door. Zo'n diepe band krijg je niet meer met iemand anders in je leven, puur uit tijdsoogpunt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik geloof ook vast dat er mensen zijn met wie je h-b-b wilt...en met wie het kan werken...
maar ik geloof niet dat dat 45 jaar leuk blijft of zo...
en zo veel mensen blijven dan toch bij elkaar...
en daar ben ik gewoon niet voor
als de koek op is, is t op
move on
Goed puntquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:41 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat je er nog steeds serieus op ingaat, op dat geblaat van liefie![]()
Hoe dan ook voelen ze zich prettiger binnen die relatie als zonder, dan moeten ze toch lekker verder gaan? De perfecte relatie of partner bestaat gewoon niet, in wat voor vorm je het ook giet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en die andere helft is gelukkig?
en ze hebben een goede reden om bij elkaar te blijven?
er zijn er genoeg die blijven voor de kinderen, financiele redenen of gewoon "omdat het zo hoort" en niet uit liefde of houden van
Nee!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo bedoel ik het niet
en ja ik generaliseer nu even ,wat je wel moet doen in een discussie en vooral via internet ander moet ik elke uitzondering gaan neer typen en zeggen dat lijkt me beter om dat of dit vind ik daar minder aan want en zitten we hier morgen nog...
ik vind de relatie die overheest in de samenleving, niet de beste (zo beter)
ik noemde ook maar wat dingen die zomaar in me op komenquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:39 schreef Frezer het volgende:
Zeker allemaal mogelijkheden, maar wel een stukje ingewikkelder als een gewone relatie:
[..]
Ik denk dat er maar heel weinig mensne zijn die dat succesvol kunnen volhouden, ik geloof in elk geval niet dat ik dat zou kunnen.
[..]
Hierbij kun je een heel ingewikkelde situaties terecht komen, de één wordt verliefd (al dan niet op iemand anders). Gaat niet mee vallen om zo een langdurige vriendschap op te bouwen.
[..]
Dat is eigenlijk gewoon een hele goede vriendschap.
Een recht toe recht aan relatie is dan gewoon het minst complex, maar je zult er wel concessies voor moeten doen, maar dat geld ook voor die andere opties inclusief gewone vriedschappen.
Ik denk dat je daar wel eens een punt zou kunnen hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je denkt nogal 'jong' in dit opzicht denk ik.
Polygamie lijkt me ene prima oplossing inderdaad, maar alleen voor de man.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik noemde ook maar wat dingen die zomaar in me op komen
maar ga eens in andere culturen kijken... er zijn nog zo veel vormen (en nee ik ga echt niet alle vormen nu bespreken) het enige wat ik zeg is: ik vraag me af, als je naar het kosten/baten plaatje gaat kijken van de meest voorkomende relatie in nederland, of dit dan wel de meest ideale situatie is
Dat is jouw probleem toch niet?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar ga eens in andere culturen kijken... er zijn nog zo veel vormen (en nee ik ga echt niet alle vormen nu bespreken) het enige wat ik zeg is: ik vraag me af, als je naar het kosten/baten plaatje gaat kijken van de meest voorkomende relatie in nederland, of dit dan wel de meest ideale situatie is
Hij kan het welquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wel eens een punt zou kunnen hebben.
De meeste mensen maken er ook niet veel van, maar goed zou een vriendin over de 'maakbaarheid' van onze relatie beginnen dan is het ook snel over met haar. Dat loopt zoals het loopt, hoe clichématig dat ook klinkt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:45 schreef Godlike02 het volgende:
Maar roep niet dat een relatie niet opschiet. Het is wat je er zelf van maakt
haar hart bloedt gewoon door al die slechte relaties rond haar. Ze wil onze ogen openen en beschermen voor het kwaad !quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:45 schreef Godlike02 het volgende:
Dat is jou probleem toch niet?
Je gaat toch je eigen relatie aan?
Wat schiet je er mee op om naar andere te kijken.
Doe dan je ding en ga de relatie aan die je zelf graag wil hebben.
Maar roep niet dat een relatie niet op schiet. Het is wat je er zelf van maakt
Signaalwoord!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:45 schreef Ynske het volgende:
tieten
Dat is nooit de vraag geweest.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij kan het wel
(ik stop dr ook nog ff een veer bij)
er zijn toch andere manieren om dan met elkaar verder te gaan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je denkt nogal 'jong' in dit opzicht denk ik. Laat je gedachten nog een paar jaar 'rijpen' en doe dan uitspraken. Dan zul je zien dat je veel genuanceerder denkt. Na 45 jaar heb je namelijk een prima band met je partner en ken je diegene door en door. Zo'n diepe band krijg je niet meer met iemand anders in je leven, puur uit tijdsoogpunt.
omdat, voor mij persoonlijk, leuk en prettig niet voldoende isquote:Als je het bovendien leuk hebt met diegene en prettig, waarom zou je dan gaan? Begrijp me niet verkeerd, dat is niet wat IK ervan vind, maar wel hoe zulke gedachten werken. Je hebt waarschijnlijk zelf nog nul serieuze lange relatie-ervaring en ik begrijp je reactie volkomen, zo zwart-wit is het echter niet.
In een vlaag van verstandsverbijstering komt er wel eens wat intelligents uit ja!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij kan het wel
(ik stop dr ook nog ff een veer bij)
Je moet ook niet naar anderen kijken en het na willen doen, maar het zo doen als jij dat wil. Alle manieren zijn net zo ideaal als jij het wil, en voor veel mensen blijkt h-b-b toch best wel prettig te zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je werkt toch altijd samen aan je relatie?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De meeste mensen maken er ook niet veel van, maar goed zou een vriendin over de 'maakbaarheid' van onze relatie beginnen dan is het ook snel over met haar. Dat loopt zoals het loopt, hoe clichématig dat ook klinkt.
Het is ook geen aktief proces war je over met denken en een projectplan voor moet hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De meeste mensen maken er ook niet veel van, maar goed zou een vriendin over de 'maakbaarheid' van onze relatie beginnen dan is het ook snel over met haar. Dat loopt zoals het loopt, hoe clichématig dat ook klinkt.
Ben je een beetje verliefd op het verliefdzijn toevallig?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
er zijn toch andere manieren om dan met elkaar verder te gaan?
en opnieuw verliefdheid te zoeken bij iemand anders?
Over dingen praten noem ik geen werken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
je werkt toch altijd samen aan je relatie?
je praat over dingen
deelt je gedachtes ervaringen etc
Iedereen die ouder is.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:47 schreef liefie_ het volgende:
en ik denk misschien jong... maar wie zegt dat "oud" denken per definitie beter is?
nee ik zeg toch ook niet dat dat beter is... ik vraag me alleen af waarom mensen er van uit gaan dat het slechter is...quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ben je een beetje verliefd op het verliefdzijn toevallig?
iemand veranderen moet je ook niet proberenquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Over dingen praten noem ik geen werken.
Ik doe waar ik me prettig bij voel.
Werk klinkt als moeite.
Een relatie zou minimale moeite moeten kosten voor mij.
Dat verlang ik uit een relatie.
Ik ga niet mensen proberen te veranderen
revoluties worden meestal gedragen door de jeugdquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iedereen die ouder is.
En ze kunnen het weten want ze zijn ook jong geweest
Ik kan osama niet jong noemenquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
revoluties worden meestal gedragen door de jeugd
maja die zullen dan ook wel allemaal fout zijn geweest
Verliefdheid zoek je niet, dan ben je als een onontkoombaar iets. Ik weet niet hoe dat met verliefdheid met jou zit. Ik ben nu 25 en 2 keer echt helemaal ondersteboven van iemand geweest, ECHT verliefd. Daarvoor dacht ik dat ik verliefd was, maar als ik terugkijk vond ik ze gewoon helemaal geweldig leuk. Als je verliefdheid wilt, dan is de kans dat je dat nog tegen het lijf loopt na een verbroken relatie (waar je dus jaren meezit en meespeelt in je denken) zeer klein.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
er zijn toch andere manieren om dan met elkaar verder te gaan?
en opnieuw verliefdheid te zoeken bij iemand anders?
[..]
omdat, voor mij persoonlijk, leuk en prettig niet voldoende is
en ik denk misschien jong... maar wie zegt dat "oud" denken per definitie beter is?
maja blijkbaar is dit geblaat... dus laten we het maar weer over tieten hebben
ik heb mijn kijk op relaties en andere mensen een andere... en die hoeven jullie ook echt niet te delen, ik wou hem alleen uitleggen
Ik ga er niet van uit dat het slechter is, iedereen moet doen waar 'i zich lekker bij voelt. Ik denk echter wel dat er voldoende verklaringen zijn waarom het grootste deel van de mensen vroeg of laat een h-b-b relatie met iemand waar ze het heel goed mee kunnen vinden verkiezen boven andere opties. Neemt niet weg dat er altijd uitzonderingen zijn, en als die mensne zich daar goed bij voelen is dat natuurlijk prima.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik zeg toch ook niet dat dat beter is... ik vraag me alleen af waarom mensen er van uit gaan dat het slechter is...
huisje: check, over een paar wekenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
je werkt toch altijd samen aan je relatie?
je praat over dingen
deelt je gedachtes ervaringen etc
Maakbaarheid heeft inderdaad iets planmatigs, alsof iedere relatie leuk is 'als' je je best maar doet, Het kenmerk van een goede relatie in de eerste jaren is juist dat alles vanzelf gaat. Een relatie vergt daarnaast onderhoud, geen structurele vernieuwingen/vervangingen IMHO. Ik denk dat de meeste relaties hun bestaansrecht na een aantal jaren al verloren hebben, liefdes voor het leven zijn zeldzaam.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is ook geen aktief proces war je over met denken en een projectplan voor moet hebben.
Tenminste dat hoop ik voor je.
Maar twee mensen zullen doen waar ze zich prettig bij voelen.
En dat is voor elke relatie zo. Of het nou een liefdesrelatie of een vriendschap is.
Maar ze schieten ook vaak door in hun doel. Bovendien vinden revoluties vaak plaats op het moment dat de omstandigheden die het onderwerp van de revolutie zijn al verbeteren.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Je gaat zo'n Japanse keien tuin nemen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
huisje: check, over een paar weken
boompje:
beestje:
True, true. Ik snap nooit dat mensen zeggen dat ze aan hun relatie moeten werken, ik heb er verdacht weinig van meegekregen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
[..]
Maakbaarheid heeft inderdaad iets planmatigs, alsof iedere relatie leuk is 'als' je je best maar doet, Het kenmerk van een goede relatie in de eerste jaren is juist dat alles vanzelf gaat. Een relatie vergt daarnaast onderhoud, geen structurele vernieuwingen/vervangingen IMHO. Ik denk dat de meeste relaties hun bestaansrecht na een aantal jaren al verloren hebben, liefdes voor het leven zijn zeldzaam.![]()
als je ouder wordt, wordt je rustiger, je relativeert meerquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:56 schreef liefie_ het volgende:
Japanquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je gaat zo'n Japanse keien tuin nemen?
Volgens mij gaat men zo'n beetje overal ter wereld uit van een 'partner voor het leven' hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:04 schreef liefie_ het volgende:
ik vind het een beetje te verglijken met: andere stammen zijn dom want ze leven van de bomen en wij hebben vooruitgang
Die levensvorm in een twee-eenheid is overal in de wereld de voornaamste. Het gaat me echter te ver om redeneringen te hanteren als 'why 6 billion people can't be wrong?'. Democratie bestaat ook enkel bij het gebrek aan een fatsoenlijk initiatief en dat Britney Spears zo goed verkoopt zegt weinig over de beschaving van mensen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:04 schreef liefie_ het volgende:
ik zei al, als h-b-b werkt.. vooral doen...
het is ook niet zo dat als ik iemand tegen kom en het voelt goed dat ik dan zeg hey nee ik wil geen h-b-b want dat heeft iedereen...
en jullie zeggen wel dat er een reden is waarom het werkt (ten eerste vraag ik me af wat die reden dan moet zijn maja en of het echt wel werkt)
en waarom het dan vooral werkt in de westerse wereld en er zo veel andere culturen zijn waar het niet zo is... als het echt de beste manier was waarom gaat het dan niet vanzelf zo op elke plek van de wereld?
ik vind het een beetje te verglijken met: andere stammen zijn dom want ze leven van de bomen en wij hebben vooruitgang
wie zegt dat dat beter is?
quote:
Hbb is nog steeds niet iets wat ik wil. Maar is het zo vreemd dat je bij je partner wilt wonen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:04 schreef liefie_ het volgende:
het is ook niet zo dat als ik iemand tegen kom en het voelt goed dat ik dan zeg hey nee ik wil geen h-b-b want dat heeft iedereen...
en jullie zeggen wel dat er een reden is waarom het werkt (ten eerste vraag ik me af wat die reden dan moet zijn maja en of het echt wel werkt)
en waarom het dan vooral werkt in de westerse wereld en er zo veel andere culturen zijn waar het niet zo is... als het echt de beste manier was waarom gaat het dan niet vanzelf zo op elke plek van de wereld?
MissMSX kloon?quote:
We zeggen niet dat het beter isquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:04 schreef liefie_ het volgende:
het grootste deel van de wereld is ook al verwesterd...quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat men zo'n beetje overal ter wereld uit van een 'partner voor het leven' hoorJa in het middenoosten willen ze nog wel eens een harem (
) hebben, maar dat is simpelweg ingegeven door een mannengebrek.
Als je dan vandaag de stemmingswisselingen de deur uitschopt zit je goedquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
Tot een jaar geleden was ik ook altijd super positief, maar ik begin in het afgelopen jaar steeds meer aan mezelf te twijfelenIk moet dat gewoon niet doen. Gelukkig voel ik me vandaag weer stukken beter (misschien ook wel omdat ik al met een aantal mensen over het studie probleem gepraat heb en dat ik hier weg wilde) en ik heb er echt wel weer zin in. Ik denk dat ik weer op de goede weg ben maar hoe lang duurt het? Het verhaal hier is in een notedop hoe ik erover denk, maar ik wil er alles aan doen om het te verbeteren, om hieruit te komen!!!
Ik ben geen tuinman, geen tijd voor over om dooie dingen uit een tuin te halenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:09 schreef Frezer het volgende:
[..]was je dat van plan, of heb ik je nu op ideën gebracht een maanlandschap te creëren?
precies!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die levensvorm in een twee-eenheid is overal in de wereld de voornaamste. Het gaat me echter te ver om redeneringen te hanteren als 'why 6 billion people can't be wrong?'. Democratie bestaat ook enkel bij het gebrek aan een fatsoenlijk initiatief en dat Britney Spears zo goed verkoopt zegt weinig over de beschaving van mensen.![]()
Je hebt me doorquote:
Dat komt omdat democratie onderhevig is aan corruptie en vriendjespolitiekquote:
verkeerde instelling, nu ga je denken het lukt zo slecht, dat kan ik niet etcquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
Wat een serieuze discussie hier weer opeens
Ik heb alle vorige bladzijden ook doorgelezen en ik begrijp wel wat jullie bedoelen. Ik moet inderdaad uit de negatieve cirkel zien te komen, maar het lukt zo slecht.
dat bedoelde ik met statusquote:Ik moet mezelf er dan ook echt eens toe gaan zetten om mezelf te verbeteren in dat opzicht. Ik heb nog steeds wel het idee dat er een soort druk is vanuit de maatschappij, lees: "Als ik geen vriendin heb (gehad) ben ik kansloos en/of lelijk".
ik was 22, en heb nooit het idee gehad dat ik fout bezig was, dus zie ook niet waarom je dat gaat gelovenquote:Als je daar maar vaak genoeg op één of andere manier mee geconfronteerd wordt (kijk alleen maar naar hoe vaak er over seks gepraat wordt alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je het gehad hebt op je 18e, terwijl het voor mij nog steeds voelt als iets onbereikbaars) dan ga je zelf wel geloven dat je fout bezig bent.
wanneer is dit keerpunt gekomen? wat was de reden, als je dat weet, kun je het proces omkeren en minder gaan twijfelenquote:Tot een jaar geleden was ik ook altijd super positief, maar ik begin in het afgelopen jaar steeds meer aan mezelf te twijfelen
niet afvragen, vooruit blijven kijken, en die weg volgen. als je je gaat afvragen hoe lang het duurt gaat het misquote:Ik moet dat gewoon niet doen. Gelukkig voel ik me vandaag weer stukken beter (misschien ook wel omdat ik al met een aantal mensen over het studie probleem gepraat heb en dat ik hier weg wilde) en ik heb er echt wel weer zin in. Ik denk dat ik weer op de goede weg ben maar hoe lang duurt het?
is niet betweterig ofzow bedoeld hoorquote:Het verhaal hier is in een notedop hoe ik erover denk, maar ik wil er alles aan doen om het te verbeteren, om hieruit te komen!!!
Voor vandaag lukt wel. Vandaag gaat het weer goed. Het moet alleen nooit meer terugkomen en dat kan alleen als ik probeer te werken aan een vaste oplossing voor het feit dat ik me er zo druk over maakquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als je dan vandaag de stemmingswisselingen de deur uitschopt zit je goed.
Vroeger had je elkaar gewoon nodig als man en vrouw omdat dat een goede manier was om de taken te verdelen om een beetje in leven te blijven. Ik denk dat nu de westerse wereld zelfs verder van dat 'partner voor het leven' idee af staat als andere culturen. Hier zie je veel meer mensen die lang op zichzelf blijven, meer vrije relaties enz. Wat dat betreft is nu juist hier in het westen de noodzaak van een ouderwetse relatie het minst aanwezig. Denk ik.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het grootste deel van de wereld is ook al verwesterd...
ik vraag me af of als je een stel bomen uit elkaar schuift in t regenwoud of je dan ook h-b-b beestej vind
naja hutje boompje beestej dan
Ik heb stap 1 en 2 maar overgeslagenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
De latere discussie ging vooral om de standpunten met betrekking tot vaste relatie, h-b-b en/of rondneuken (maak ik er zo snel uit op). Het verschil daartussen is voor mij op dit moment nog niet aan de orde. De volgorde zoals ik die bij veel mensen hoor is
- Tussen 15 en 18: rondneuken (kijk maar eens hoe ver ik dan al achterloop!)
- Tussen 19 en 25: een of meer serieuze relaties
- Tussen 26 en 30: samenwonen en eventueel trouwen
Onkruid is ook mooi groen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben geen tuinman, geen tijd voor over om dooie dingen uit een tuin te halen
Maar over de tuin heben ik en laura nog niet nagedacht, ik heb 2de hands steoptegels om een paadje richting schuur te makenVoor de rest verwacht ik geen mooie zomer
![]()
nooit gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
checkquote:- Tussen 19 en 25: een of meer serieuze relaties
kut dan moet ik vaart gaan makenquote:- Tussen 26 en 30: samenwonen en eventueel trouwen
Mijn klonenbestand, wat doe jequote:
Dat is belangrijk, niet te veel naar anderen kijken en denken dat het zo hoort.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
Natuurlijk geldt dat lang niet altijd,
Daarom, lang laten staan, het groeit vanzelf de hoogte inquote:
Dat klopt, ik begrijp wel wat je bedoelt en ik probeer het ook zo te zien. Over dat keerpunt: Ik weet het niet precies, het heeft iets te maken gehad met een motivatiedip in de studie en het gaan nadenken over waarom het mij toch altijd mislukt. Daarvoor was ik er volgens mij heilig van overtuigd dat het voor iedereen wel weggelegd is. Het grootste omslagpunt is denk ik geweest toen ik van meerdere mensen van mijn leeftijd hoorde dat ze al gingen samenwonen. Dan begint de twijfel ineens heel hard te knagen "Damn! Loop ik ZO ver achter!". En dan geloof je ineens niet mee zo in dat beeld van: "Het komt wel goed".quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
verkeerde instelling, nu ga je denken het lukt zo slecht, dat kan ik niet etc
[..]
dat bedoelde ik met status
[..]
ik was 22, en heb nooit het idee gehad dat ik fout bezig was, dus zie ook niet waarom je dat gaat geloven
[..]
wanneer is dit keerpunt gekomen? wat was de reden, als je dat weet, kun je het proces omkeren en minder gaan twijfelen
[..]
niet afvragen, vooruit blijven kijken, en die weg volgen. als je je gaat afvragen hoe lang het duurt gaat het mis
[..]
is niet betweterig ofzow bedoeld hoor
Jij bent toch tussen de 19 en 25? Dan lig je keurig op schema voor stap 3quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
nooit gedaan
[..]
check
[..]
kut dan moet ik vaart gaan maken
Ik denk dat je het punt mist hier...quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:19 schreef petitlapin2 het volgende:
ik heb ook een paar fases overgeslaan denk ik
ik voel me zo minderwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardig, boehoe![]()
ik val niet binnen de norm, SNIK SNIK SNIK![]()
ik welquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij bent toch tussen de 19 en 25? Dan lig je keurig op schema voor stap 3.
Eens kijkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
De latere discussie ging vooral om de standpunten met betrekking tot vaste relatie, h-b-b en/of rondneuken (maak ik er zo snel uit op). Het verschil daartussen is voor mij op dit moment nog niet aan de orde. De volgorde zoals ik die bij veel mensen hoor is
- Tussen 19 en 25: een of meer serieuze relaties
- Tussen 26 en 30: samenwonen en eventueel trouwen
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar over de tuin heben ik en laura nog niet nagedacht
BlonTquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]Het is pas nu dat ik zie dat als je _Arual_ omdraait, dat er dan Laura staat
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap bets dat je je wel eens kut voelt onder het feit dat het contact met het vrouwelijke deel van de bevolking niet voorspoedig verloopt. Maar je legt in je posts wel altijd heel erg de nadruk hoe het zou moeten volgens de meerderheid, en niet alleen mbt dit onderwerpquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik denk dat je het punt mist hier...
Ik ook.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]Het is pas nu dat ik zie dat als je _Arual_ omdraait, dat er dan Laura staat
![]()
![]()
![]()
![]()
Vaak gebeurt dat ongeveer tegelijkertijd met het trouwen. Mensen gaan trouwen omdat ze kinderen hebben gekregen of nemen kinderen omdat ze getrouwd zijn. Denk zo rond 28/29quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
BttD, in welke fase komen de kids dan
moet ik ook rekening mee houden
Ach jo, ik heb ervaring en kan me er af en toe ook allemaal veel te druk om maken. Heb je dat probleem niet dan heb je wel weer andere problemen..quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
Als ik zo doorga haal ik de 35 niet eens vanwege druktemakerij![]()
Ik trek me de mening van anderen nogal eens aan. En dan misschien nogal in overdreven matequote:Op donderdag 2 februari 2006 10:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik snap bets dat je je wel eens kut voelt onder het feit dat het contact met het vrouwelijke deel van de bevolking niet voorspoedig verloopt. Maar je legt in je posts wel altijd heel erg de nadruk hoe het zou moeten volgens de meerderheid, en niet alleen mbt dit onderwerp
nee hoor, ik ben het met je eens,quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik denk dat je het punt mist hier...
Er gaat een wereld voor je openquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik herken dat wel. Ik was ook midden 20 bij mijn eerste zoen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik trek me de mening van anderen nogal eens aan. En dan misschien nogal in overdreven mate
Maar is het zo vreemd dan, dat ik het gevoel heb dat ik mijlenver achterloop op mijn leeftijdsgenootjes
Ik was 11.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik herken dat wel. Ik was ook midden 20 bij mijn eerste zoen.
Daar GAAT het niet precies om. Sorry dat ik het zo verwoord, maar jij hebt dat probleem niet op dezelfde manier gehad, want je hebt een vriend (man?), woont neem ik aan samen en krijgt een kind. Met andere woorden: gesettled dus. Niet dat ik daar al echt aan moet denken, maar moet je je voorstellen als je straks tegen de 30 bent en nog niet eens één keer het bed gedeeld hebt met een leuke meid. Ga je dan niet aan jezelf twijfelen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:25 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben het met je eens,
ik liep achter, ik voel me ongerust. Ik ben waarschijnlijk niet normaal.
ik maak me daar zo zo druk over, ik pieker daar elke dag over, ik wil precies binnen de norm leven, maar aangezien ik bij mijn eerste zoen bijna 21 was, heb ik daar een achterstand van - als ik goed tel - 6 jaar.
hoe maak ik dat ooit nog goed, ik kan de klok niet terugdraaien hé. Dit ondermijnt heel mijn zelfvertrouwen. waarom kwam ik op mijn 15de niemand tegen om me te zoenen
![]()
wat vinden mijn vrienden daar eigenlijk van, dat ik zo laat heb gekust, zij kusten al toen ze 13 waren![]()
kut, dat gaat niet meer lukkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Vaak gebeurt dat ongeveer tegelijkertijd met het trouwen. Mensen gaan trouwen omdat ze kinderen hebben gekregen of nemen kinderen omdat ze getrouwd zijn. Denk zo rond 28/29![]()
Ik was 19quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik was 11.![]()
Vuige slet die ik ben.![]()
Helaas, nu ben je gedoemd te mislukkenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:29 schreef BreaktotheDance het volgende:
Je ziet het zo zwart-wit zeg. Ik ben ook single. Ik heb een evengrote kans single te blijven op mijn 30ste als jou, ondanks mijn ervaring op dat gebied. Ik heb het bed gedeeld met genoeg vrouwen en ik kan er weinig tussen vinden dat me echt raakt, dat is nou ook niet echt een ideale situatie.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daar GAAT het niet precies om. Sorry dat ik het zo verwoord, maar jij hebt dat probleem niet op dezelfde manier gehad, want je hebt een vriend (man?), woont neem ik aan samen en krijgt een kind. Met andere woorden: gesettled dus. Niet dat ik daar al echt aan moet denken, maar moet je je voorstellen als je straks tegen de 30 bent en nog niet eens één keer het bed gedeeld hebt met een leuke meid. Ga je dan niet aan jezelf twijfelen?
Kijk eens naar de jeugd van tegenwoordig, die zijn toch veel beter bezig dan ik?
Neen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
Kijk eens naar de jeugd van tegenwoordig, die zijn toch veel beter bezig dan ik?
de jeugd van tegenwoordig is juist veel stommer bezigquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Jij hebt gezoend??quote:
Neuken op je 12e?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
Er is denk ik nog nooit een jeugd geweest die zo ontzettend onzeker van zichzelf was en overal aandacht zocht, omdat ze het thuis niet kregen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Neen.
Veel neuken staat niet gelijk aan een plezierig leven en een fijne partner.
20quote:
ik zou niet aan mezelf twijfelen nee, de gemiddelde leeftijd voor de eerste keer is misschien 18, wat wil zeggen dat er mensen van 11 en mensen van 26 tussenzittenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
Daar GAAT het niet precies om. Sorry dat ik het zo verwoord, maar jij hebt dat probleem niet op dezelfde manier gehad, want je hebt een vriend (man?), woont neem ik aan samen en krijgt een kind. Met andere woorden: gesettled dus. Niet dat ik daar al echt aan moet denken, maar moet je je voorstellen als je straks tegen de 30 bent en nog niet eens één keer het bed gedeeld hebt met een leuke meid. Ga je dan niet aan jezelf twijfelen?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:29 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Helaas, nu ben je gedoemd te mislukken
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er is denk ik nog nooit een jeugd geweest die zo ontzettend onzeker van zichzelf was en overal aandacht zocht, omdat ze het thuis niet kregen.![]()
Rimini liep er vol mee, de discotheken ademden onzekerheid. Veel jeugdigen gaan dan die positieve aandacht zoeken en dan krijg je dat gedrag. Dat zegt meer over inhoudsloosheid en ongeluk dan over het beter doen.![]()
Maar goed, dat is wat ik ervan vind.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:36 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zou niet aan mezelf twijfelen nee, de gemiddelde leeftijd voor de eerste keer is misschien 18, wat wil zeggen dat er mensen van 11 en mensen van 26 tussenzitten
ik zou niet blijven uitgaan naar stomme feestjes, en hopen daar een vriendin te vinden, want blijkbaar vindt je ze daar niet en ben je er het type niet voor.
ik zou niet alle goedbedoelde adviezen in de wind slaan en neerkijken op sommige manier om een vriendin te krijgen en ze onmiddellijk bestempelen als 'kansloos', zoals bv internetdating
ik zou hier niet op fok zitten, maar alle kanalen uitproberen om een vriendin te vinden als het toch dat is wat je wil.
quote:Ik zou in ieder geval niet zo'n irritante wanhopige zeur worden als jij, want als er iets onaantrekkelijk is, is het dat wel.
Dat heb ik nu ook met jouw posts.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:33 schreef liefie_ het volgende:
BttD
ik begin ook vreselijk moe van je te worden
Daar kun je om lachen met vrienden of vrienden om uitlachen. *ahum*quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:38 schreef GF het volgende:
En als ik een keer dronken was dat ik ging 'versieren'. Met als 'geweldig' hoogtepunt vorig jaar oud en nieuw waarop ik 3 meiden op een avond zoende waarvan 1 de stiefzus van de ander bleek. Nou daar moet je fuckin trots op zijnAan zulke ervaringen heb je helemaal niet zoveel. Vrijwel allemaal niet serieus.
Het komt meer voor, het komt meer voor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
Laura omdraaien![]()
Ik voel me even heel dom![]()
Ken jij de teksten van Jan Smit uit je hoofd?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het komt meer voor, het komt meer voor.
Ja, één keerquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij hebt gezoend??
Dan was je daar eerder bij dan ik.
Je kunt het ook gewoon opgeven, werkt veel beter voor je gemoedsrust.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:36 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zou niet aan mezelf twijfelen nee, de gemiddelde leeftijd voor de eerste keer is misschien 18, wat wil zeggen dat er mensen van 11 en mensen van 26 tussenzitten
Ik zou in ieder geval niet zo'n irritante wanhopige zeur worden als jij, want als er iets onaantrekkelijk is, is het dat wel.
ik zou niet blijven uitgaan naar stomme feestjes, en hopen daar een vriendin te vinden, want blijkbaar vindt je ze daar niet en ben je er het type niet voor.
ik zou niet alle goedbedoelde adviezen in de wind slaan en neerkijken op sommige manier om een vriendin te krijgen en ze onmiddellijk bestempelen als 'kansloos', zoals bv internetdating
ik zou hier niet op fok zitten, maar alle kanalen uitproberen om een vriendin te vinden als het toch dat is wat je wil.
want één ding ben ik met je eens, je moet niet bij de pakken blijven zitten, want hoe ouder je wordt, hoe moeilijker het wordt, op de duur is je enig doelpubliek nog gescheiden vrouwen met kinderen, en dat is ook niet zo boeiend. Bovendien verkleint je vriendenkring en zit je hoe ouder je wordt, vast in een bepaald levensritme en wordt het moeilijk nog nieuwe contacten op te doen.
Subtiel +2!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook met jouw posts.![]()
Als je nou die laatste zin wegliet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, één keer
Zeg maar gerust dat het dus niet zoveel voorstelde. Op dat moment wel voor mij... Ik dacht dat het wel goed liep, maar binnen twee weken was het 'uit' met die meid (alsof het ooit 'aan' geweest was)
Dat iemand zo'n periode heeft is niet gek hoor. Als je zo redeneerd zit heet R&P vol met irritante zeuren, welliswaar met andere problemen maar het principe is het zelfde.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:36 schreef petitlapin2 het volgende:
Ik zou in ieder geval niet zo'n irritante wanhopige zeur worden als jij, want als er iets onaantrekkelijk is, is het dat wel.
Ja dat is wel zoquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar kun je om lachen met vrienden of vrienden om uitlachen. *ahum*![]()
3 maar, amateur![]()
Ik weet het! Ik zeg toch ook dat ik dat probeer te verbeteren. Ik voel me alweer schuldig dat ik erover begonnen benquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:33 schreef liefie_ het volgende:
BttD
ik begin ook vreselijk moe van je te worden
ten eerste is er veel meer inhet leven dan neuken voor een bepaalde leeftijd
ten 2e ligt de oorzaak wrom je dat niet gedaan hebt toch echt bij jezelf
en ten 3e (voor de 58395ste keer) kom je er niet door te blaten dat het zo erg is
zo stoot je mensen alleen maar af
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
Laura omdraaien![]()
Ik voel me even heel dom![]()
Dat is inderdaad waar, bij negen van de tien topics in R&P heb ik al snel zo iets van 'stel je niet aan".quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat iemand zo'n periode heeft is niet gek hoor. Als je zo redeneerd zit heet R&P vol met irritante zeuren, welliswaar met andere problemen maar het principe is het zelfde.
Het is echter wel zaak er overheen te komen ja, je moet zo niet jaren door gaan modderen.
Wat weet jij van mij dat ik nog niet weet??quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ken jij de teksten van Jan Smit uit je hoofd?![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:44 schreef GF het volgende:
BttD uit het misschien op deze manier (via internet) en is in het echt helemaal niet zo'n zeur. Daar kropt ie het waarschijnlijk op.
Mee eens, dat is wat ik bedoelde!quote:Iemand die zegt dat ie niks mist als je 30 bent en nooit een relatie/seks gehad heeft liegt. Je bent op z'n minst benieuwd. En je moet wel heel erg zeker zijn van jezelf wil je dan niet gaan twijfelen aan jezelf. Een bepaald jankend konijn beweerd iets anders.
Misschien heb je hiermee meteen je midlife gehad, dan loop je alweer voorquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet het! Ik zeg toch ook dat ik dat probeer te verbeteren. Ik voel me alweer schuldig dat ik erover begonnen ben![]()
of jezelf de illusie geven dat je het opgeeft, sure, dat kan jequote:Op donderdag 2 februari 2006 10:44 schreef Plato1980 het volgende:
Je kunt het ook gewoon opgeven, werkt veel beter voor je gemoedsrust.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat weet jij van mij dat ik nog niet weet??
Dat klopt, daar ben ik ook mee bezig... maar het heeft me het afgelopen jaar wel bezig gehouden. Ik moet het voor mezelf ook positiever maken!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het is echter wel zaak er overheen te komen ja, je moet zo niet jaren door gaan modderen.
TMIquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij draait Laura regelmatig om.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien heb je hiermee meteen je midlife gehad, dan loop je alweer voor
Tenzij de veelkomende impotentie na de midlifecrisis er ook meteen op volgt!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien heb je hiermee meteen je midlife gehad, dan loop je alweer voor
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, één keer
Zeg maar gerust dat het dus niet zoveel voorstelde. Op dat moment wel voor mij... Ik dacht dat het wel goed liep, maar binnen twee weken was het 'uit' met die meid (alsof het ooit 'aan' geweest was)
Dat is voor jouw een vraag.....quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij draait Laura regelmatig om.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |