Nat?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:09 schreef Mokster het volgende:
Aaarrgghhh! Ik heb nu een poes onder mn dekbed...
en dan moet je niet zeggen was benieuwd wie er ging kijken, want ik ging gewoon kijken waarom er niemand postequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:09 schreef guitarist.nl het volgende:
kerel dit is me nog eens bagger
Ik had net een poesje op schoot,quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:09 schreef Mokster het volgende:
Aaarrgghhh! Ik heb nu een poes onder mn dekbed...
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:09 schreef guitarist.nl het volgende:
kerel dit is me nog eens bagger
Ik ben niet niemand!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
en dan moet je niet zeggen was benieuwd wie er ging kijken, want ik ging gewoon kijken waarom er niemand poste
Volgens mij snapt er iemand niet dat dit topic hard gaat lopen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
en dan moet je niet zeggen was benieuwd wie er ging kijken, want ik ging gewoon kijken waarom er niemand poste
Jij ook niet... tenzij je net tegen me loog natuurlijk...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
jaloers dat je geen geil msn gesprek hebt
bedenk dan volgende keer eerst ff een betere OP, want deze is zwaar baggenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij snapt er iemand niet dat dit topic hard gaat lopen...
Nou kan ik natuurlijk een hele verhandeling gaan houden over mijn mooie OP die helaas ter ziele is gegaan...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
bedenk dan volgende keer eerst ff een betere OP, want deze is zwaar baggen
Het heeft jou gelokt en morgen is ie volquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
bedenk dan volgende keer eerst ff een betere OP, want deze is zwaar baggen
Joey biedt zn excuses aan...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou kan ik natuurlijk een hele verhandeling gaan houden over mijn mooie OP die helaas ter ziele is gegaan...
Maar ik hou me in
Ik vergeef je... in ruil voor een geil msn-gesprek...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey biedt zn excuses aan...
Ik vond mezelf wel grappig![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey biedt zn excuses aan...
Ik vond mezelf wel grappig![]()
Nee,quote:
Weet je... Ik ga nu pitten en in mn slaap pak ik de auto naar schipholplaza. Daar ga ik bij hoofdingang naar binnen (Deli France) Ga ik de dames toilet in en pak de 2e wc van links en wacht daar totdat jij in slaapt valt en er ook naartoe komt... 4 keer kloppen is de codequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vergeef je... in ruil voor een geil msn-gesprek...
okee... nu word ik echt té flauw
Duhuhhhquote:
WM aka koning van de dwergen...quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
WM aka koning van de dwergen...![]()
Hij was zooo boos![]()
denk t wel, sommige viel t niet eens opquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
![]()
Maar dan had jij Liefie_ er ook bij gezet of niet![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet je... Ik ga nu pitten en in mn slaap pak ik de auto naar schipholplaza. Daar ga ik bij hoofdingang naar binnen (Deli France) Ga ik de dames toilet in en pak de 2e wc van links en wacht daar totdat jij in slaapt valt en er ook naartoe komt... 4 keer kloppen is de code![]()
maar bij mij stond er toch niks onaardigs?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
denk t wel, sommige viel t niet eens op
zo had ik die van jou ook verandert van koffieleut naar koffie'leuter'![]()
Damn ik ben echt volwassen![]()
Dat was dan wel weer lief van je,quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
denk t wel, sommige viel t niet eens op
zo had ik die van jou ook verandert van koffieleut naar koffie'leuter'![]()
Ik ben ook helemaal niet onaardig... Enige die me afentoe beetje moe maakt is marc, maar dat komt door zn gebrek aan testo dus neem ik hm niet eens kwalijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar bij mij stond er toch niks onaardigs?
naja voor ik door had dat ik er stond was de op al weg
Ja ik kom er nu aan... Doe er +- kwartiertje over... Tot zo...! Doe hoge hakken aanquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:25 schreef Mokster het volgende:
Ok... Ik ga slapen... Kom je Joey??
I will...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik kom er nu aan... Doe er +- kwartiertje over... Tot zo...! Doe hoge hakken aan![]()
Trusten mensen!![]()
Nou dat trekt elkaar aan dan,quote:
Het krijgen van sex hoeft echt geen probleem te zijn als man zijnde. Ik ben nou niet de meest aantrekkelijke man die op deze aardkloot rondloopt, maar het heeft vooral te maken met uitstraling en zelfverzekerdheid. Als je dat hebt, ligt er ontzettend veel binnen je bereik. Meer dan je misschien wel voor mogelijk houdt!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
Het krijgen van sex dan wel het krijgen van een relatie is echt zo makkelijk niet.
Klopt, wat ik vooral probeer duidelijk te maken is dat het een kwestie van instelling is. En laten we eerlijk zijn, met een Calimero houding ga je niet bereiken waar BttD schijnbaar naar op zoek is.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:14 schreef Godlike02 het volgende:
Sommige krijgen nou eenmaal makkelijker bepaalde zaken voor elkaar dan andere![]()
Kloptquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, wat ik vooral probeer duidelijk te maken is dat het een kwestie van instelling is. En laten we eerlijk zijn, met een Calimero houding ga je niet bereiken waar BttD schijnbaar naar op zoek is.
maar cirkels zijn om te doorbrekenquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klopt
Maar ja dat was al lang duidelijk.
En met die instelling denk ik dat je het ook nooit ga bereiken.
Of het nou een relatie of sex is. Onzekerheid is nou eenmaal een afknapper.
Maar ja dat cirkeltje he
Jouw dag begint toch pas om 9 uur?quote:
BttD of Joey vast welquote:
Jij, zo te zien!quote:
Maar mensen focussen zich meestal verkeerd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar cirkels zijn om te doorbreken
patronen zijn om te doorbreken
het is alleen fout om je te gaan focussen
aangezien dat je niet naar de uiteindelijke doelstelling helpt
Waar blijft die portie discipline die ik je gevraagd had dan ook??quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:22 schreef Godlike02 het volgende:
Ah
Meer werk wat gaat blijven liggen![]()
Very true...quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar mensen focussen zich meestal verkeerd.
In plaats van zich te richten op de eigen persoonlijkheid gaan ze zich richten op een relatie / sex.
Dat is naar mijn mening de omgekeerde volgorde.
Maar ja het is een 'fout' die je vaak terug ziet.
daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar mensen focussen zich meestal verkeerd.
In plaats van zich te richten op de eigen persoonlijkheid gaan ze zich richten op een relatie / sex.
Dat is naar mijn mening de omgekeerde volgorde.
Maar ja het is een 'fout' die je vaak terug ziet.
Heb je een code waarop ik mijn uren kan schrijven?quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waar blijft die portie discipline die ik je gevraagd had dan ook??![]()
die ligt hierquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waar blijft die portie discipline die ik je gevraagd had dan ook??![]()
Het is natuurlijk altijd makkelijker om de wereld de schuld te geven, dan bij jezelf te beginnen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in
verbeter de wereld, begin bij jezelf
dat zegt eigenlijk al genoeg
De Slachtofferrol is kennelijk een hoop mensen op het lijf geschreven.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is natuurlijk altijd makkelijker om de wereld de schuld te geven, dan bij jezelf te beginnen!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is natuurlijk altijd makkelijker om de wereld de schuld te geven, dan bij jezelf te beginnen!
maar hoe krijg je die mensen dan wel zoverquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De Slachtofferrol is kennelijk een hoop mensen op het lijf geschreven.
Maar een open discussie daar over zonder persoonlijk te worden is meestal lastig.
En die waarheid kunnen de betreffende personen juist niet aan.
Zal denk ik een tegenovergesteld effect hebben. Ze zullen vervolgens nog verder hun hol in kruipen.
Zie je niemand denkt dat ik leuk ben![]()
Toen sliep ik, kommmmmmaaaaaaaar, ik ben er klaar voor nu! nu nu nu!quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Had je daar gisteravond niet gewoon mee kunnen komen?![]()
Ik schrijf mijn fok-tijd altijd weg onder de dossiers waar ik op dat moment mee bezig ben...quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb je een code waarop ik mijn uren kan schrijven?
Ja die dossiers zeggen mijn baas weinig.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik schrijf mijn fok-tijd altijd weg onder de dossiers waar ik op dat moment mee bezig ben...
De reden waarom ik lekker ik mijn vel zit is omdat ik kritisch naar mijzelf durf te kijken. Zonder verder in details te willen treden, ik heb de afgelopen twee jaar meer dan genoeg voor mijn kiezen gekregen en natuurlijk ben je daar niet altijd even vrolijk onder. Het is wel de manier waarop je ermee om gaat die de kwaliteit van je leven bepaalt...quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zeer zeker
maar je bent toch met me eens dat wanneer je zelf lekkerder in je vel zit het leven een heel stuk makkelijker is. Ok het is totaal niet makkelijk om jezelf te veranderen, maar wanneer je iets wil, is het een doel dat te behalen is, mits je het goed aanpakt
Het is uiteindelijk gewoon iets wat ze zelf moeten doen. Je kunt ze wel proberen de juiste richting in te duwen, maar ze moeten toch echt zélf die knop omdraaien... En zolang dat niet gebeurt...quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar hoe krijg je die mensen dan wel zover
klinkt misschien heel hard maar juist door ze er zo mee te confronteren is het mogelijk om ze te raken waarna ze wel gaan nadenken, wel wat gaan doen met de tips van anderen en wel gaan proberen om uit dat holletje te kruipen
Wie ben jij om die rol op je te nemen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt misschien heel hard maar juist door ze er zo mee te confronteren is het mogelijk om ze te raken waarna ze wel gaan nadenken, wel wat gaan doen met de tips van anderen en wel gaan proberen om uit dat holletje te kruipen
Vooral een kwestie van luisteren en doorvragen en vooral geen tips geven.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik heb dan ook de pech alle landen in mijn portefeuille te hebben waarbij op dit moment iets misgaat, qua ambtsbericht, jurisprudentie etc. etc.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja die dossiers zeggen mijn baas weinig.
Sterker nog! Ik denk dat hij ze geen eens wil kennen
het gaat er niet om dat 1 persoon die rol op zich neemtquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wie ben jij om die rol op je te nemen.
Waarom zal de persoon naar jou gaan luisteren?
Dan kan je misschien wel de waarheid zeggen maar weet jij bij de betreffende persoon die ene snaar weten te raken? Dat kan jij niet voor iedereen zijn. Dat kan niemand voor iedereen zijn.
En is de mens niet zo sterk dat hij meestal uit zich zelf uit een dal komt?
maar wat als ze zelfs dan nog iedere keer terug komen met dat verhaal?quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooral een kwestie van luisteren en doorvragen en vooral geen tips geven.
Een standaard verhaaltje hebben de meeste mensen wel klaar. Als je daar op doorvraagt vallen ze snel genoeg door de mand. (alhoewel dat wat negatief klinkt) Tips moet je eigenlijk niet geven. Mensen moeten zelf bepalen wat het beste voor hen is, wat bij jou werkt hoeft bij hen niet te werken, omgekeerd geldt hetzelfde.
Wat is doodzonde?quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gaat er niet om dat 1 persoon die rol op zich neemt
maar wanneer iemand steeds met hetzelfde komt, iedere keer weer dezelfde problemen aankaart en niet inziet of wil inzien dat dit geen goede uitgangssituatie is, is het oordeel van een buitenstaander soms wel een eye-opener
er zijn mensen die idd sterk genoeg zijn, maar er is ook een verdomds grote groep die er al dan niet bewust voor kiest om te gaan zitten wegkwijnen, iets wat doodzonde is.
Ik ook nietquote:
Maar je zegt het al... Dat is hún keuze. Je kunt ze hooguit informeren omtrent andere opties, maar je kunt niet voor ze kiezen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:42 schreef Ynske het volgende:
er zijn mensen die idd sterk genoeg zijn, maar er is ook een verdomds grote groep die er al dan niet bewust voor kiest om te gaan zitten wegkwijnen, iets wat doodzonde is.
Blijven luisteren en blijven doorvragen. Het heeft weinig zin om mensen proberen te helpen als ze zelf niet willen. Je kan hen hooguit laten inzien dat de huidige levensinstelling niet de juiste is. Het aanpassen moeten ze zelf doen, al dan niet met professionele hulp.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar wat als ze zelfs dan nog iedere keer terug komen met dat verhaal?
ja en amen zeggen
en niets doen, niets aanpakken
Jij moet rustig aandoen vandaag!quote:
geloof je t zelfquote:
Klopt. Mensen moeten uiteindelijk zelf de conclusies trekken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooral een kwestie van luisteren en doorvragen en vooral geen tips geven.
Een standaard verhaaltje hebben de meeste mensen wel klaar. Als je daar op doorvraagt vallen ze snel genoeg door de mand. (alhoewel dat wat negatief klinkt) Tips moet je eigenlijk niet geven. Mensen moeten zelf bepalen wat het beste voor hen is, wat bij jou werkt hoeft bij hen niet te werken, omgekeerd geldt hetzelfde.
Professionele hulp is voor veel mensen wel een hoge drempel, maar het kan zeker helpen (kijk naar mijquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijven luisteren en blijven doorvragen. Het heeft weinig zin om mensen proberen te helpen als ze zelf niet willen. Je kan hen hooguit laten inzien dat de huidige levensinstelling niet de juiste is. Het aanpassen moeten ze zelf doen, al dan niet met professionele hulp.
Tot zoquote:
Ontbijt met kopje thee op.quote:
Vrienden hebben twee problemen: ze zijn persoonlijk betrokken en ze kennen niet de methodes om je op weg te helpen. Maar goed van je dat je die stap hebt genomen. Wellicht dat BttD wat kan met deze info!quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Professionele hulp is voor veel mensen wel een hoge drempel, maar het kan zeker helpen (kijk naar mij). Ik bleef maar in cirkels redeneren en alle goede gesprekken met vrienden hebben me daar niet uit kunnen helpen. Na een aantal gesprekken in het professionele circuit heb ik een uitweg gevonden. Niet dat ik er daarmee was, maar ik was iig uit die cirkel en de goede weg op
waarmee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |